مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: ablikim221

بىز ماتېماتىكىدىن قانچىلىك يىراقتا ؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

25

تېما

916

يازما

941

جۇغلانما

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 8548
يازما سانى:
916
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
6102
تۆھپە :
406
باھا :
337
توردا:
2425 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-8-30
ئاخىرقى:
2016-4-2
ۋاقتى: 2013-7-9 00:45:00 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
sirdax998 يوللىغان ۋاقتى  2013-7-8 11:29 PM
سىزنىڭ سورىغان سۇئالىڭىز نىمە دىگەن بىمەنە سۇئال.دىھ ...

مېنىڭ سوئالىم بەلكىم سىز ئۈچۈن بىمەنە بولىشى مۇمكىن،  بىرق مەن ئۈچۈن ئۈنمىگەن قوناقنى سوراش بىر بىمەنىلىك،  چۈنكى ئۈنمىگەن قوناقنىڭ زادى قانچىلىك ئۈنىشىنى بىر ئاللا بىلىدۇ،  بۇ سوئالغا شۇ چاغدا دېھقان قېرىنداشلىرىم جاۋاپ بېرەلمىدى،  بىراق بۇنىڭغا مەن ئۆزۈم جاۋاپ بېرىمەن،  بۇ ئارقىلىق بىر مو قوناقتىن يەتتە -سەككىز يۈز كوي كىرىم ئەمەس ئىككى ئۈچ مىڭ كوي كىرىم قىلدۇرۇش ئۈچۈ جاۋاپ بېرىمەن ۋە چارە كۆرسىتىمەن،  بەلكىم سىزدەك بىر ئىشخانىغا بەنت بولغرن ئادەمگە بۇ سوئالنىڭ ئەھمىيىتى يوق،  بىراق مەندەك دېھقان بىلەن بىر تاۋاقتا لاي سۇ ئىچكەن،  ئېتىز -ئېرىقلار ئارىسىدا دېھقان ئۈچۈن خىيال سۈرىدىغان ئادەمگە بۇ سوئالنى سوراش زۆرۈر ......

تېڭىرقىمايمەن دوستلار تىلەيمەن ئالىي تىلەكلەرنى،چۈشۈرمەيمەن ھەقىقەتكە دەپ تۈرگەن گاڭ بىلەكلەرنى.
ئۇيغۇر فىزىكا مۇنبىرى

سالىھيە

1

تېما

355

يازما

356

جۇغلانما

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 17740
يازما سانى:
355
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
7206
تۆھپە :
300
باھا :
257
توردا:
492 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-16
ئاخىرقى:
2016-3-31
ۋاقتى: 2013-7-9 12:11:03 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
azrat705 يوللىغان ۋاقتى  2013-7-8 03:27 PM
راسىت دەيسىز ، ئاتالمىش ''ئالىي مەكتەپ '' كە كەلگەندىن  ...

مەنمۇ شۇنداق بوپ قالامەنمۇ ؟

http://9zak.cn   سىزنى دائىم قارشى ئالىدۇ !

2

تېما

1794

يازما

1798

جۇغلانما

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 18902
يازما سانى:
1794
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
13272
تۆھپە :
400
باھا :
616
توردا:
8093 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-24
ئاخىرقى:
2015-10-9
ۋاقتى: 2013-7-9 12:44:54 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تورداشلارنىڭ ئىنكاسلىرىدىن قارىغاندا نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلار ماتېماتىكىنى ياخشى كۆرۈدىكەن ،ئۇنى ئۆگىنىشنى بىر خىل كۆڭۈللۈك ئىش دەپ قارايدىكەن .قارىغاندا مىللىتىمىز ياشلىرىنىڭ ئىلىم-پەننى سۆيۈش قىزغىنلىغى بارغانچە يوقۇرى كۆتۇرلىۋىتىپتۇ ،بىزدە ئۈمۈت باركەن........
يېقىندا مەن باشلانغۇچ مەكتەپ 4-يىللىق بىرىنچى مەۋسۈم ماتېماتىكا دەرىسلىگىنىڭ 7-باپ 112-بېتىدىكى تۆۋەندىكى  مەسىلىنى كۆرۈپ ،دەرسلىكلەرنىڭ ھەقىقەتەن تۇرمۇشقا ناھايىتى يېقىنلاشتۇرۇلغانلىغىنى ھېس قىلدىم .
مەسىلە : ئەخمەتنىڭ ئۆيىدە ئەخمەت ،دادىسى ،ئاپىسى ئۈچەيلەن بار بولۇپ ،بىر كۈنى ئەتىگەنلىك ناشتىدا ،ئەخمەتنىڭ ئاپىسى ھەربىر كىشىگە بىردىن قازان نېنى پىشۈرۈپ يېمەكچى بولۇپتۇ . ئۇلارنىڭ ئۆيىدە بىر قىتىمدا ئىككى دانە قازان نېنى پىشۈرغىلى بولىدىغان بىر  تاۋا بار بولۇپ ،بىر دانە قازان نېنىنىڭ ئالدى يۈزىنى 3 مىنۇت ،كەينى يۈزىنى 3مىنۇت پىشۈرۈش كېرەك بولسا ،قانداق پىشۈرغاندا ئەخمەتلەر ئەڭ بۇرۇن ناشتا قىلالايدۇ ؟؟؟؟
بۇ بىر ئاددى تۇرمۇش مەسىلىسى بولسىمۇ بۇنۇڭغا ناھايىتى كۆپ ماتېماتىكىلىك بىلىملەرنىڭ يوشۇرۇنغانلىغىنى سېزىسىز .
1-ئەڭ ياخشى ئۇسۇلنى تاللاش(ئەلالاشتۇرۇش --بۇ بىر خىل ماتېماتىكىلىق ئىدىيە ) :
بىرىنچى ئۇسۇل، بىر دانە بىر دانىدىن پىشۈرۈش ---3دانە پىشۈرۈش ئۈچۈن 18مىنۇت ۋاقىت كېتىدۇ 6+6+6=18؛
ئىككىنچى ئۇسۇل، ئالدى بىلەن ئىككى دانىنى بىرلا ۋاقىتتا پىشۈرۋىلىش ،ئاندىن ئېشىپ قالغان بىر دانىنى ئايرىم پىشۈرۈش -----6+6=12،بۇنىڭدا 12مىنۇت ۋاقىت كېتىدۇ ؛
ئۈچۈنچى ئۇسۇل، ئالدى بىلەن ئىككى دانە قازان نېنىنى قازانغا سېلىپ 3مىنۇت ئۆتكەندىن كىيىن ئىچىدىن بىرىنى ئېلىپ يانغا چىقىرىپ  قويۇپ ،يەنە بىرسىنىڭ ئىككىنچى يۈزىنى ئۆرۇش ھەم ئۈچۈنچى قازان نېنىنى سېلىپ  بىرىنچى قازان نېنى بىلەن بىرگە پىشۈرۈش ،3مىنۇتتىن كىيىن ئىككى يۈزى پىشىپ بولغان قازان نېنىنى ئېلىۋىتىپ ،ئۈچۈنچى قازان نېنىنى ئۆرۇپ ،ئۇنىڭ يېنىغا بايا سېرقا قويۇپ قويغان قازان نېنىنىڭ يەنە بىر يۈزىنى قويۇپ ،3مىنۇت پىشۈرۈش -----3+3+3=9،9مىنۇت ۋاقىت كېتىدۇ؛
بۇ ئۈچ خىل ئۇسۇلنىڭ ئىچىدە ئەلۋەتتە ئۈچۈنچى ئۇسۇل ئەڭ ئەلا ئۇسۇل بولۇپ ئەخمەتلەر ئەڭ قىسقا ۋاقىت ئىچىدە ناشتا قىلالايدۇ .بۇ مەسىلە ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇندىن كىيىنكى تۇرمۇشتا يولۇققان مەسىلىلىرىنى ئەڭ ئەلا ئۇسۇل بىلەن ھەل قىلىشىغا ئىلھام بېرەلەيدۇ....
2-مودېل تۇرغۇزۇش .
بۇ مەسىلىنىڭ ئاخىرقى سوئالى بەكمۇ جايىدا سورالغان يەنى ئۈچۈنچى خىل ئۇسۇلدا قازان نېنى پىشۇرغاندا، 4دانە ،5دانە ،....10دانە پىشۈرۈش ئۈچۈن قانچىلىك ۋاقىت كېتىدۇ ؟ سىز بۇنىڭدىن بېرەر قانونىيەت بايقىدىڭىزمۇ ؟ كىيىنكىلەرنىڭ ھېساپلاپ ئاۋارە بولماسلىغى ئۈچۈن سىز ئۇلارغا  بېرەر فورمىلا چىقىرىپ بېرەلەمسىز ؟
3+3+3=9
6+6=12
6+3+3+3=15
6+6+6=18
............
قازان نېنىنىڭ دانە سانىنىڭ 3 ھەسسىسىچىلىك ۋاقىت كېتىدۇ.(مودېل تۇغۇزۇش ئىدىيسى )
___________________
دېمەك بۇ بىر ئاددى مەسىلە بولسىمۇ ،ئۇنىڭدا ماتېماتىكىنىڭ قىممىتى ناھايىتى تولۇق گەۋدىلەندۇرۇلگەن . ماتېماتىكا پېنى ئۇ باشقا پەنلەرگە كېرەك قوراللا بولماستىن،بەلكى شۇ  قۇرالنى قانداق ياساشنىڭ ئەڭ ئەلا ئۇسۇل ئىدىيىلىرى بىلەن تەمىللىگۈچى تەپەككۈر ئىلمىيدۇر .
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tewelgha تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-7-9 04:04 PM  


ماتېماتىكا ئىنسان تەپەككۈرىنىڭ گېمناستىكىسى

ياخشىغا كۈن يوق

24

تېما

1366

يازما

1390

جۇغلانما

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 72402
يازما سانى:
1366
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
11004
تۆھپە :
90
باھا :
90
توردا:
3659 سائەت
تىزىملاتقان :
2012-1-2
ئاخىرقى:
2016-4-1
ۋاقتى: 2013-7-9 13:39:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
mirigiya يوللىغان ۋاقتى  2013-7-9 12:11 PM
مەنمۇ شۇنداق بوپ قالامەنمۇ ؟

مەن ئۆزۈم فىزىكا كەسپىدە ئوقۇيمەن ، لېكىن مەن سىزگە دېسەم تولۇق ئوتتۇرا ياكى تۇلۇقسىز ياڭى ئوقۇتقۇچى تولۇقلاشئاكىي شىتاتلىق ئورۇن ئىمتىھانلىرىدا بولسۇن مەن ئالىي مەكتەپتە ئۆگەنگەن نەرسىلىرىمنىڭ %1 مۇ ئىشلەمەيدىكەن ، ئۆگەنگەن نەرسىلەر مەۋسۇم ئاخىردىكى ئىمتىھاندا 59.5 تىن يۇقىرى  ئېلىشقىلا ئىشلەيدىكەن ، جۇڭگۇ مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيىتى ناھايتى رڭشەن ھەم ئېغىر

ئادەم ئۇ گوياكى بىر ئۇچۇم تۇپراق،
كېتىدۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق،
شۇ ئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل،
ۋە ياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.

2

تېما

900

يازما

902

جۇغلانما

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 2866
يازما سانى:
900
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
12178
تۆھپە :
373
باھا :
464
توردا:
12920 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-6-23
ئاخىرقى:
2014-7-24
ۋاقتى: 2013-7-9 19:05:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ ماتىماتىكا دەرىسىگە بەك قىزىقىمەن،قىزىمغا ئېرسىيەت قالدىمۇ بۇ يىلقى ئىچكىرىدىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتنىشىپ 115 نومۇر ئاپتۇ....

2

تېما

900

يازما

902

جۇغلانما

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 2866
يازما سانى:
900
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
12178
تۆھپە :
373
باھا :
464
توردا:
12920 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-6-23
ئاخىرقى:
2014-7-24
ۋاقتى: 2013-7-9 19:06:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ ماتىماتىكا دەرىسىگە بەك قىزىقىمەن،قىزىمغا ئېرسىيەت قالدىمۇ بۇ يىلقى ئىچكىرىدىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتنىشىپ 115 نومۇر ئاپتۇ....

ئەركىنلىك، ئىتقاد،غورۇر،ئۆزلۇك

4

تېما

235

يازما

239

جۇغلانما

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 55283
يازما سانى:
235
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
5798
تۆھپە :
189
باھا :
201
توردا:
1010 سائەت
تىزىملاتقان :
2011-9-8
ئاخىرقى:
2016-3-31
ۋاقتى: 2013-7-10 00:11:33 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماتىماتىكا تەبىئىي پەنلەرنىڭ ئاچقۇچى ،دۇنيا تەرەققىياتىنىڭ ھەركەتلەرندۇرگۇچ كۈچىدۇر.
ئادەم ماتىماتىكا ئۈگۈنۇش جەريانىدا مەسلە تەھلىل قىلىش ۋە ھەل قىلىش يوللىرىنى ئۈگنىدۇ،مۇستەقىل قاراشنى يىتىلدۇرىدۈ.
نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكىغا قىزىقماسلىقىدىكى سەۋەپ  بۇ پەننىڭ ئەھمىيىتىنى ،رولىنى تونۇپ يىتەلمىگەنلىكىدە،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسنى ئۆلۈك ئۇسۇلدا ئۆتكەنلىكىدىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشىنى قوزغىيالماسلىقى سەۋەپ بولغان.

ئىپتىدائىي گۇناھلار تەكرارلانمىسۇن!!      - رەھمانىزىم

3

تېما

1700

يازما

1703

جۇغلانما

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 91880
يازما سانى:
1700
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
9769
تۆھپە :
0
باھا :
0
توردا:
1044 سائەت
تىزىملاتقان :
2013-2-18
ئاخىرقى:
2016-3-30
ۋاقتى: 2013-7-12 14:17:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش


مەن تولۇقسىز ئوتتۇردا ئوقۇۋاتقان ۋاقتىمدا مۇئەللىم بىرىنجى تەرىجىلىك تەڭلىمە، ئىكىكىنجى دەرىجىلك تەڭلىمە دىگەن تىما ئۈستىدە ئۈلگە مىسال ئىشلەۋاتقان ئىدى . مەن مۇئەللىمدىن ،مۇئەللىم تۇرمۇشىمىزدىكى مەسىللەرنى تۆت ئەمەل بىلەن ھەل قلىشقا تامامەن بولدىكەنغۇ ، بۇ تەڭلىمىلەرنى ئۈگىنىشنىڭ ، تۇرمۇشىمىزدىكى ماتماتىكىلك ئۇسۇلدا ھەل قىلدىغان مەسىللەردە قانداق ئالاھىيدىلىكى ۋە قولايلىق يەرلىرى بار ؟ دەپ سورىسام. مۇئەللىم سەن نەدە مەنتىقىسىز سۇئاللارنى سورىماي ماۋۇ مەن كۆرسىتىۋاتقان ئۈلگە مىسالغا دىققەت قىل دەپ كۆزىنىڭ پاختىسىنى چىقىرىپ سىلكىشلىگەن ئىدى . مەن بولدى قىلىپ ئولتۇرغان ئىدىم .
    مانا مۇشۇ سۇئالغا ھازىرمۇ تولۇق قانائەت قىلارلىق جاۋاپنى تاپالمىدىم . شۇ ئوقۇتقۇچى كۆزۈمگە ھازىرمۇ بىر قىسما راستىنى ئىيتقاندا گورۇللاھتەك كۆرىنىدۇ .

   مەن دەيمەن ئىككى-ئۈچ دانە لاتىن يېزىقدىكى قىممىتى  نامەلۇم كەلگەن ھەرىپ قۇشۇلۇپ تۈزۈلگەن بىر تەڭلىمىنى يىشىشكە توغرا كەلسە پۇتۇن بىر دوسكا تارچىلىق قىلاتتى . ئاخىردا چىققان نەتىجە ياكى  مۇسبەت ئۈچ ياكى تۆت ، ياكى بولمىسا مەنپى ئىككى ياكى مەنپىي ئۈچ چىقاتتى بىر سائەت ئىغىزى سۆزلىگەچ قولى ھىساپلىغاچ تىنىم تاپماي ئاققۇزغان تەرنىڭ نەتىجىسى يۇقارقى سان بىلەن ئاخىرلىشاتتى .
  بۇلارنى چۈشەنمەي ئىچىم شۇنداق سىقىلىپ بىر نەرسىلەرنى ئۇرۇپ چاققۇم . مۇئەللىمنىڭ بىشىنى يىرىۋەتكۇم ، ماتىماتىكىنى دەرىسلىكىنى دەسسەپ ، تاش بىلەن ئۇرۇپ تىتما-تىتما قىلۋەتكۇم كىلىپ كىتەتتى بىراق مەكتەپنىڭ جازاسىدىن قورقاتتىم .

   مانا ھازىرمۇ ماتىماتىكا دىسە ئىشقىلىپ ئاكامنىڭ ئايالىدەك كۆرىنىدۇ كۆزۈمگە .

   

2

تېما

1794

يازما

1798

جۇغلانما

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 18902
يازما سانى:
1794
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
13272
تۆھپە :
400
باھا :
616
توردا:
8093 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-24
ئاخىرقى:
2015-10-9
ۋاقتى: 2013-7-12 17:22:39 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
uzum-tal يوللىغان ۋاقتى  2013-7-12 02:17 PM
مەن تولۇقسىز ئوتتۇردا ئوقۇۋاتقان ۋاقتىمدا مۇئەللىم  ...

سىزنىڭ ماتېماتىكىغا بولغان بۇ تۇنۇشىڭىزنى  كۆپ سانلىق ئۇيغۇر بالىلىرىمىزنىڭ تونۇشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ دېسەك خاتا بولمايدۇ .سىزنى  بۇنداق تۇنۇشقا كەلتۇرۇپ قويغان دەل ئاشۇ ماتېماتىكا مۇئەللىملىرى ، بۇنىسى راس .تەڭلىمە ئۇ بىر خىل ماتېماتىكىلق مودېل،ئۇنىڭ ئىنكاس قىلىدىغىنى تەبىئەت دۇنياسىدىكى بىر بىرى بىلەن  باغلىنىشلىق بولغان نۇرغۇن ئۆزگەرگۈچىلەر ئارىسىدىكى باراۋەرلىك (تەڭلىك ) مۇناسىۋەت .ئۇ تەبىئەت دۇنياسىدىكى نۇرغۇن باراۋەرلىك  مۇناسىۋەتلەرنى ئىپادىلەيدىغان ئەپچىل قورال .بىزنىڭ نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ئوقۇغۇچىلارغا تەڭلىمىنى قانداق تۈزۈش(مودېل تۇرغۇزۇش) نى ئۆگەتمەي ،كىشىلەر تەرىپىدىن تۈزۈلۈپ بولغان تەڭلىمىلەرنى يېشىشىنى بەكرەك سۆزلىگەچكە سىزدە ماتېماتىكىغا نىسبەتەن بىر تەرەپلىمە قاراش پەيدا بولۇپ قالغان .شۇڭا ماتېماتىكا نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلارغا بەكمۇ تېتىقسىز خۇددى تەكلىماكاننىڭ چەكسىز كەتكەن قۇم بارىخانلىرىدەك زېرىكىشلىك كۆرۈنىدۇ .مانا بۇ قۇم بارىخانلىرىنى ئوقۇغۇچىلارغا  بوستانلىق قىلىپ كۆرسىتىش-كۆرسىتەلمەسلىك  بىر ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسىنىڭ ساپاسىغا باغلىق  .بىزدە بۇنداق ئوقۇتقۇچىلار بەكلا ئاز...........

ماتېماتىكا ئىنسان تەپەككۈرىنىڭ گېمناستىكىسى

سالىھيە

1

تېما

355

يازما

356

جۇغلانما

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 17740
يازما سانى:
355
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
7206
تۆھپە :
300
باھا :
257
توردا:
492 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-16
ئاخىرقى:
2016-3-31
ۋاقتى: 2013-7-13 09:34:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
azrat705 يوللىغان ۋاقتى  2013-7-9 01:39 PM
مەن ئۆزۈم فىزىكا كەسپىدە ئوقۇيمەن ، لېكىن مەن سىزگە د ...

مىنىڭمۇ بەك فىزىكىدا ئوقوغۇم بار . ئاللاھ خالىسا كىلىدۇ ساقلىماقتىمەن ....
ئوقوش جەريانىدا ياردەم قىلاسىز

http://9zak.cn   سىزنى دائىم قارشى ئالىدۇ !
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|قاماقخانا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى ( 黔ICP备15011399号 )

GMT+8, 2016-4-2 06:02 PM, Processed in 0.119145 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team) © 2001-2013 Comsenz Inc.
شىنجاڭ مىسرانىم مەدەنىيەت تارقىتىش چەكلىك شىركىتى

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش