مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: ghostuy

بىزدىكى ئىملا خاتالىقلار [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 97024
يازما سانى: 147
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 697
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 120 سائەت
تىزىم: 2013-8-17
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-3 11:24:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
yaziman يوللىغان ۋاقتى  2013-11-2 11:45 AM
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ساپاسىنىڭ تۆۋەنلىكى دېگەن گەپنى بەك  ...

مەن دەل- ھازىرقى ئاساسىي مائارىپ ساھەسىدىكى تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كۆپىنچىسىگە 60 تىن تۆۋەن نۇمۇر قويۇشقا پىتىنىدىغان، ئۆزۈممۇ مۇشۇ ساھەدە 10 يىلدىن بىرى ئىشلەۋاتقان، مۇشۇ توغىرلىق ئىزدىنىۋاتقان، سىزدەك ئالدى پۇتلارغا رەددىيە بىرىدىغان ئاددى ئادەممەن، ئوقۇش تارىخى مەسىلىسىگە كەلسەك ئىنكاس يېزىشتىكى پىسخىك ھالىتىڭىزگە قاراپ شۇنداق دىيەلەيمەنكى سىزنىڭ ئوقۇش تارىخىڭىزدىن تۆۋەن ئەمەس، تەڭ بولغان تەقدىردىمۇ سىزدىن ياخشىراق ئوقۇپتىمەن، گىپىڭىز بولسا مەن بىلەن ئايرىم، ئىلىمىي يوسۇندا سۆھبەتلىشىڭ، خالىمىسىڭىز ھەربىر ھەرىپنىمۇ ئويلىنىپ بولۇپ ئاندىن ئىنكاس يېزىڭ.

ھېلىقىدەك ئەسەرلەرنى كۆرمەكچى بولسىڭىز قىنى مەرھەمەت.www.pixwa.cn

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5565
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 32172
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 3370 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-3 11:56:02 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
pixwa يوللىغان ۋاقتى  2013-11-3 11:24 PM
مەن دەل- ھازىرقى ئاساسىي مائارىپ ساھەسىدىكى تىل-ئەدەب ...

سەن دەيسەن ‹سەن› قانچىلىك،
مەن دەيمەن ‹سەن› قانچىلىك،
بەك توغرا بولاتتى ھەممىمىز،
دەپ باقساق ‹مەن› قانچىلىك.

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5565
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 32172
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 3370 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-3 11:56:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن دەل- ھازىرقى ئاساسىي مائارىپ ساھەسىدىكى تىل-ئەدەب ...

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63570
يازما سانى: 60
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3437
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 75 سائەت
تىزىم: 2011-11-4
ئاخىرقى: 2015-2-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-4 02:38:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
pixwa يوللىغان ۋاقتى  2013-11-1 10:30 PM
ئىملا خاتالىقىنى تۈزەشتىن بۇرۇن توغرا-خاتانى پەرىق ئې ...

   راسىت دەيسىز، بەزى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سەۋىيەسى دېگەندەك ئەمەس، بولۇپمۇ، مائارىپ ساھەسىگە ئارقا ئىشىك بىلەن كىرىۋالغان ئۆزىنى ئوقۇتقۇچى دەپ ئاتىۋالغانلار كۆپىرەك. ئەڭ مۇھىمى كۆپ قىسىم ئاتا-ئانا بولغۇچى بۇنىڭدىكى تەربىيەسى يىتەرلىك ئەمەس، شۇڭا بىزدە مۇشۇنداق ئەھۋاللار كۆپ كۆرۈلۈۋاتىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63570
يازما سانى: 60
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3437
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 75 سائەت
تىزىم: 2011-11-4
ئاخىرقى: 2015-2-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-4 02:45:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
baytura يوللىغان ۋاقتى  2013-11-2 10:05 PM
بۇ تېمىنىڭ   ماۋزۇسىدا  مەسىلە  يوقما  ؟

سىز قانداق مەسىلە تاپتىڭىز؟ ئورتاقلىشىپ باقسام.

باشقىلار كىتاب ئوقۇۋاتىدۇ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4026
يازما سانى: 1963
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18664
تۆھپە نۇمۇرى: 411
توردا: 1073 سائەت
تىزىم: 2010-7-15
ئاخىرقى: 2015-1-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-5 11:54:17 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
pixwa يوللىغان ۋاقتى  2013-11-3 11:24 PM
مەن دەل- ھازىرقى ئاساسىي مائارىپ ساھەسىدىكى تىل-ئەدەب ...

پاھ، پاھ، مۇشۇ سىزدىكى ساپاما؟ سىز قېلىپقا سېلىۋالغان مۇشۇ تۆت تال پۈچەك ئىنكاسىڭىز بىلەن ئۆزىڭىزنى بىلىملىك، دانا كۆرسىتىدىغان ھالىڭىزغا مۇشۇ ساھەدە قانداقمۇ 10 نەچچە يىل ئىشلىگەنسىز. ئىنكاس يېزىشتىكى پىسخىكىڭىز دەپ كېتىشلىرىڭىزدىن ئۆرگىلەي. ئىنكاس يېزىشتىكى پىسخىكىنىڭ نىمىلىكىنى بىلەمسىز؟ ئىنكاسىڭىزغا قارىسامغۇ سىز ئاۋال ئىنكاس يېزىپ بولۇپ ئاندىن مەنىسىنى ئويلىشىدىغان ئوخشايسىز، ئۆزىڭىز يازغان ئىنكاسنىڭ مەنىسىنى بىلەمسىز؟ سىزدەك «ساپالىق» لار كۆپ جاھاندا، قولىدىن پوق كەلمەيدۇ. سىزدەكلەرنىڭ گۆرەن تومۇرىنى كۆپتۈرىشى بىلەن ھېچقانداق ئىش پۈتمەيدۇ. ئۆزىڭىزدىكى ساپانىڭ ھالى مۇشۇ، ئوقۇتقۇچىلارنى ساپاسىز دەيدىغانغا سالاھىيىتىڭىز پەقەتلا توشمايدۇ. سىز قانداق ساپالىق ئوقۇتقۇچىنىڭ قولىدا تەربىيىلەنگەن؟ بەلكىم كىندىك ئانىڭىز كىندىڭىزنى ئۇزۇنراق كېسىپ قويۇپ مۇشۇنداق «ساپالىق» بوپ كەتكەن ئوخشايسىز. يازغان ئىنكاسىڭىزدىن ئىلمىلىقنىڭ پۇرىقى ئەمەس ھۈجەيرىسىنىمۇ ھېس قىلغىلى بولمايدىكەن. يەنە مەن بىلەن ئىلمى پىكىرلىشىشنى تەلەپ قىلىۋاتامسىز؟ مەندىن ياخشى ئوقۇغانما؟ سىز ئاۋال مەن ئوقۇغان مەكتەپتە، مەن ئوقۇغان كەسىپتە يەنە 10 يىل ئوقۇپ كەلسىڭىز ئاندىن مەن بىلەن ئىلمى پىكىرلىشىشكە سالايىتىڭىز تەييارلىق ھالەتتە توشىدۇ. ئوقۇش جەريانىمنى دەپ ئولتۇرماي، نومۇستىن ھازىرقى خىزمىتىڭىزنى تاشلىۋىتىپ، جەمئىيەتكە تېخىمۇ ئېغىر يۈك بولۇپ قالماڭ.

يۇرتۇم__ توققۇزتارا تاشتۆپە    ئىملاغا دېققەت قىلايلى قېرىنداشلار!!!!

باشقىلار كىتاب ئوقۇۋاتىدۇ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4026
يازما سانى: 1963
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18664
تۆھپە نۇمۇرى: 411
توردا: 1073 سائەت
تىزىم: 2010-7-15
ئاخىرقى: 2015-1-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-5 11:57:28 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
pixwa يوللىغان ۋاقتى  2013-11-3 11:19 PM
باش سۈرىتىڭىزنى ئۆزگەرتىۋالغان بولسىڭىز ئاندىن ئىنك ...

ئىنكاسنى باش سۈرىتىمگە يازمىغاندىكىن داۋاملاشتۇرسىڭىز بولىدۇ. ئالىم، ئۆلىما، دانا، پادىشاھ   دەپ چىقىرۋالغاندىن مۇشۇنداراق تۇرغىنى ياخشى...

يۇرتۇم__ توققۇزتارا تاشتۆپە    ئىملاغا دېققەت قىلايلى قېرىنداشلار!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 97024
يازما سانى: 147
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 697
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 120 سائەت
تىزىم: 2013-8-17
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-5 09:42:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
mahatjan يوللىغان ۋاقتى  2013-11-3 11:56 PM
سەن دەيسەن ‹سەن› قانچىلىك،
مەن دەيمەن ‹سەن› قانچىلىك ...

مەن دەل ئۆزۈمنى دىمەكچى، ئۇيغۇرتىلى يېزىقىنىڭ ئىملاسى ئىشلەتكۈچىلەر تەرىپىدىن كۆزگە ئىلىنمايۋاتىدۇ، مەن ئۆزۈم ۋە ئۆزۈم ئىشلەۋاتقان مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى، ئوقۇغۇچىلىرىمىز قاتارلىقلارنىڭ ھالىتىدىن شۇنداق بىر ناچار كەلگۈسىنى پەرەز قىلدىم، خالاس، كەچۈرگەيلا ئۇسـتاز.

ھېلىقىدەك ئەسەرلەرنى كۆرمەكچى بولسىڭىز قىنى مەرھەمەت.www.pixwa.cn

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 97024
يازما سانى: 147
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 697
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 120 سائەت
تىزىم: 2013-8-17
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-5 10:03:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
yaziman يوللىغان ۋاقتى  2013-11-5 11:54 AM
پاھ، پاھ، مۇشۇ سىزدىكى ساپاما؟ سىز قېلىپقا سېلىۋالغا ...

كەچۈرسىز ئەپەندى.سىزگە جاۋابىم شۇكى:
1. تېمىدا ئوتتۇرغا قويۇلغان ئەھۋالنىڭ كىلىپ چىقىشىدا دەل مەن ۋە  ماڭا ئوخشاش تەربىيلىگۈچىلەرنىڭ مەسئۇلىيتى يوقمدۇ؟ مىنىڭچە ئەلۋەتتە بار، شۇڭا مەن ئۆزۈمنى ۋە تىل-ئەدەبىيات دەرىسى ئۆتۈشنى ئۈستىگە ئالغان ئەمما ھازىرقى يىڭى دەرىسلىك ئىسلاھاتى تەلىپى بويچە تۈزۈلگەن ئەدەبىيات دەرىسىنى ئۆتۈش ۋەزىپىسىنىڭ ھۆددىسىدىن لاياقەتلىك چىقىپ، ئوقۇغۇچىلارنى ئۇيغۇرتىلى بىلىملىرى بىلەن پۇختا تەربىيلىمەيۋاتقان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يىرىمىدىن كۆپرەكىنى بۇ جەھەتتە ساپاسىز دىدىم، مەنمۇ بۇ ساپاسىزلارنىڭ بىرىنچىسى، ھەرگىزمۇ ئۆزۈمنى ساپالىق دەۋالمىدىم.
2. سىز يەرشارىنىڭ قانداق يېرىدە تۇرىۋاتىسىزكىن مەن تۇرىۋاتقان جاينىڭ يېزىق ۋە ئىملاغا تۇتقان ئەھمىيەت بىرىش پوزىتسىيمىز مۇشۇنداق سۇس بولىۋاتىدۇ، مەن شۇ ئەھۋالدىن ئازراق ئىچىم پۇشقانلىقىنى ئىپادىلىدىم خالاس، ھەرگىزمۇ نوچىلىق قىلىپ بىرنى ئىككى كۆرسەتمىدىم، ئاغزىمدا شەھەر ئالمىدىم.
3.ئاۋال ئوقۇش تارىخىمنى سوراپسىز، ئارقىدىن مېنىڭ نۇمۇس قىلىدىغانلىقىمنى مۇئەييەنلەشتۈرۈپسىز، شۇنىڭغا قارىغاندا يۇقىرى مەلۇماتلىق، خىلى داڭلىق ئەرباپ بولسىڭىز كىرەك، لىكىن مەن ئەزەلدىن نوپۇزغا باش ئەگمەيمەن، مەن مۇشۇ ئاددى ئوقۇش تارىخىم، چەكلىك بىلىمىم بىلەن، تىرىشىۋاتىمەن،سىزدەك مەن خەۋەرسىز قالغان كاتتا تۆھپىلەرنى قوشالمىساممۇ، بىر كىشىلىك ئاددى خىزمىتىمنى تىرىشىپ ئىشلەۋاتىمەن، جاھانغا داڭلىق ئىغىر يۈك بولۇپ قىلىشنى خالىمايمەن، شۇڭا يول بەرسىڭىز ئۆز خىزمىتىمنى ئىشلەۋىرەي.
ئېملا توغرىسىدا ساۋادىم كەمچىل، ئۆگىنىۋاتىمەن، ئۇستازلارنىڭ تۈزىتىپ ئوقۇپ كىتىشىنى سورايمەن.

ھېلىقىدەك ئەسەرلەرنى كۆرمەكچى بولسىڭىز قىنى مەرھەمەت.www.pixwa.cn

باشقىلار كىتاب ئوقۇۋاتىدۇ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4026
يازما سانى: 1963
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18664
تۆھپە نۇمۇرى: 411
توردا: 1073 سائەت
تىزىم: 2010-7-15
ئاخىرقى: 2015-1-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-11-6 04:51:49 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
pixwa يوللىغان ۋاقتى  2013-11-5 10:03 PM
كەچۈرسىز ئەپەندى.سىزگە جاۋابىم شۇكى:
1. تېمىدا ئوتتۇرغ ...

ئەلۋەتتە، ئىنكاسىڭىزدا ئوقۇش تارىخىم سىزدىن تۆۋەن ئەمەس، تۆۋەن بولغاندىمۇ سىزدىن ياخشى ئوقۇدۇم دەپتىكەنسىز. شۇڭا كىچىك بولسىمۇ مەنمۇ ئوقۇش تارىخىم توغرىلىق شەپە بېرىپ قويدۇم. ئوقۇش تارىخى ھېچنىمىنى بەلگىلىيەلمەيدۇ. ئىنسان ھامان ئۆگەنگۈچى، شۇڭا ھەممىمىز ئۆگەنگۈچى. بىلىمنىڭ چېكىگە يەتكەن كىشى يوق. توغرا، تىلىمىزدا ئىملا خاتالىقى كۆپ. لېكىن بۇنى نوقۇل ھالدا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ساپاسىزلىقىدىن كۆرسەك توغرا بولمايدۇ. بولۇپمۇ يېڭى دەرس ئۆلچىمىدە ئىملانى ياخشىلاش تەكىتلىنىدۇكى، ناچارلاشتۇرۇش، بۇزۇش تەكىتلەنمەيدۇ. شۇڭا يېڭى دەرس ئۆلچىمىدىن ئاغرىنساقمۇ بولمايدۇ. مەن ئويلايمەن. ئىملا خاتالىقىنىڭ كۆپىنچىسى يەرلىك شىۋىلەرنىڭ يېزىقتا ئىپادىلىنىشىدىن كېلىپ چىقامدىكىن دەيمەن. شۇڭا ئاۋال ئورتاق تىلنى تەكىتلىشىمىز زۆرۈر. ئاندىن، ئاتا-ئانىلىرىمىز پەرزەنتلىرىمىزنىڭ كەلگۈسى ئۈچۈن، دەسلەپتە ئانا تىلدىن ساۋادىنى چىقارماي تۇرۇپلا خەنزۇتىلى ئوقۇتۇشىدىكى مەكتەپلەرگە بېرىۋاتىدۇ. كېيىن ئۇيغۇر تىلىنى ئۆگەنمىسە بولمايدۇ جۇمۇ دەپلا، خەنزۇ تىلىغا پىشىپ قالغان پەرزەنتلىرىگە ئۇيغۇرتىلى ئۆگىتىۋاتىدۇ. مېنىڭچە بۇمۇ ئىملا خاتالىقىنىڭ كۆپ چىقىشىغا سەۋەپ بولىدۇ دەپ ئويلايمەن.
توغرا كۆرگەنلىرىڭىزنى قوبۇل قىلارسىز، ئورتاقلاشساق بولىدۇ. ئارتۇق كەتكىنى بولسا ئۆزرە سورايمەن.

يۇرتۇم__ توققۇزتارا تاشتۆپە    ئىملاغا دېققەت قىلايلى قېرىنداشلار!!!!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش