مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: habibullayaghma

ئۇيغۇرچە مەھسۇلاتلارنىڭ تەقدىرى   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21530
يازما سانى: 520
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8464
تۆھپە نۇمۇرى: 450
توردا: 800 سائەت
تىزىم: 2010-12-9
ئاخىرقى: 2015-1-17
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 07:43:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
Ay_Henim يوللىغان ۋاقتى  2014-5-20 06:19 PM
ئوقۇتقۇچىممۇ بىزگە خەنزۇچە خەتلىك نەرسىلەرنى يىمەڭلا ...

ئىنساپسىز سودىگەرلەر خەنزۇچە خەتنى تەرجىمە قىلىپ ئۇيغۇرچ

ئىگىلىك 100 سالونىنىڭ قوشۇۋېلىش ئادرېسى: IGILIK100

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28004
يازما سانى: 128
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5271
تۆھپە نۇمۇرى: 290
توردا: 111 سائەت
تىزىم: 2011-1-27
ئاخىرقى: 2015-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 07:45:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
qaraxani يوللىغان ۋاقتى  2014-5-20 06:54 PM
مەھسۇلاتلىرىمىزنىڭ باھاسى ئۆرە،بەزىبىر ماركىلار ئىشە ...

ئىنتايىن جايىدا قىلىنغان بىر جۈملە سۆز

ئىسنىڭ ئاچچىقىنى مورا بىلىدۇ
ھەسەلنىڭ تاتلىقىنى ھەرە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87681
يازما سانى: 580
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 613
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 435 سائەت
تىزىم: 2012-11-24
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 07:53:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىللىي كارىخانلىرىمىزدا يېڭىلىق يارىتىش روھى تازا كۆرىنەرلىك ئەمەس،دورامچىلىق سەل كۆپ،نېمىشقا مىللىي كارىخانلىرىمىزنىڭ مەھسۇلاتلىرى ئىمپورت مەھسۇلاتلىرىنىڭ ئالدىغا كېرەلمەيدۇ؟   بازارنى مونۇپۇل قىلىش يېتەرسىز،ھەممىمىز بىلىمىز ئۇچۇر دەۋرىدە ھەممىمىز يېڭىلىققا ئىنتىلىمىز، بازاردا بىر مەھسۇلات چىقسا شۇنىڭغا ئوخشاش باشقا ماركىدىكى مەھسۇلاتلىرىمىز نۇرغۇن ،ھەممىسىنىڭ ئىقتىدارى ئوخشاش بولغاچقا خېرىدارلار ئىسمىي سەل پەل غەيرىرەك بولغان ئىمپورت مەھسۇلاتلىرىغا بەكەرەك ئۆزىنى ئاتىدۇ .
ئۆزىمىزنىڭ پىسخىكېسىدىن ئېپ ئېيتساقمۇ ئەڭ مۇھېمى  خېرىدارلانى قانداق جەلىپ قىلىشتا،بازارنى قانداق مونۇپۇل قىلىشتا. توختىماي يېڭىلىق ياراتقاندىلا مېنىڭچە بۇنداق ئەھۋاللار كۆرىنەرلىك ياخشىلنىدۇ.

سۆيۈلۈش ئۈچۈن سۆيۈش كېرەك .

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98944
يازما سانى: 1890
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5095
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1285 سائەت
تىزىم: 2013-10-24
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:06:15 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىڭ ئاساسلىق سەۋەبى ئىشەنمەسلىك،ھەم بېكىك مۇھىتتىكى ئۇيغۇر جەمىيىتنىڭ چەتئەلگە چوقۇنۇش ۋە چەتئەلنىڭ بولسىلا كۆرۈپ بېقىش

ماۋۇ گەپ پۈتۈن جۇڭگۇغا ماس كېلىدۇ
بىراق نېمىشقا خېلى داڭلىق دېگەن كارخانىلىرىمىزنىڭ زاۋۇت ئادىرىسى ئىچكىرىدە بولىدۇ؟ئىچكىرىدە شۇنداق سانائەت رايونى بارمۇ ياكى بولمىسا ئاكاملار خالىس ياردەم قىلامدۇ؟

ئاللاھ خالىسا مەن چوقۇم قىلالايمەن......!

سۆيۈلۈش ئۈچۈن سۆيۈش كېرەك .

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98944
يازما سانى: 1890
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5095
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1285 سائەت
تىزىم: 2013-10-24
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:08:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
UYGUR==DOLAN يوللىغان ۋاقتى  2014-5-20 07:05 PM
بىر ۋاقىتلاردا  ئۈندىدار ،كىيۇ-كىيۇ قاتارلىق  ئالاقە  ق ...

پىتنە قىلمىغان مۇشۇ مۇھەممەد سالىھ داموللا ھاجىم دادىمىزلا قالدى ھازىر

ئاللاھ خالىسا مەن چوقۇم قىلالايمەن......!

سۆيۈلۈش ئۈچۈن سۆيۈش كېرەك .

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98944
يازما سانى: 1890
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5095
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1285 سائەت
تىزىم: 2013-10-24
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:11:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
qaraxani يوللىغان ۋاقتى  2014-5-20 06:54 PM
مەھسۇلاتلىرىمىزنىڭ باھاسى ئۆرە،بەزىبىر ماركىلار ئىشە ...

بەزى مەھسۇلاتلارنىڭ باھاسىنىڭ يۇقىرىلىقىنى   ھالال نەرسىلەرنى ئىشلەتكەنلىكتىن دەپ چۈشەندىمغۇ مەن

ئاللاھ خالىسا مەن چوقۇم قىلالايمەن......!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93166
يازما سانى: 171
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1286
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 665 سائەت
تىزىم: 2013-3-12
ئاخىرقى: 2015-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:17:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم تېما ئىگىسى، بۇنداق بىر تېمىنى بىز بىلەن ئۇچراشتۇرغىنىڭىزغا كۆپ تەشەككۈر.
سىز بۇ تېمىنى مىللىي كارخانچىلار نوقتىسىدا تۇرۇپ يىزىپسىز. ئەگەر ئۈچىنچى بىر تەرەپ بولۇپ، كارخانا ۋە ئىستېمالچى نوقتىسىدىن چىقىپ تۇرۇپ يازغان بولسىڭىز تېخىمۇ مۇكەممەل بولار ئىكەن، شۇنداقتىمۇ بۇ ئەجرىڭىزگە رەھمەت.
   مەنمۇ ھەم شۇنداقلا بارچە مۇنبەر ئەھلى ئۆزىمىز ياشاۋاتقان، ئۆزىمىزنىڭ يۇرتى بولغان شىنجاڭنىڭ ئىقتىسادىنىڭ يۈكسىلىشىنى ،تەرەققىي قىلىشىنى ئويلايمىز ئەلۋەتتە. مىللىي كارخانىلىرىمىز بولسا بىر مۇھىم ئامىل.
نېمىشقا ئۆزىمىزنىڭ مەھسۇلاتلىرىنى قوللىمايمىز؟ نېمىشقا چەتنىڭ ماللىرىنى بەك سېتىۋالمىز؟نېمىشقا مىللىي كارخانىلىرىمىزنى قوللاش ئارقىلىق ئۆز جەمئىيىتىمىزنىڭ تەرەققىي قىلىشىغا ئازغىنە بولسىمۇ بىر كىشىلىك ھەسسىمىزنى قوشمايمىز؟
  1.ئىستېمالچىلار نوقتىسىدىن:
مەن بىر ئىستېمالچى، مېنىڭ بىرىنچى بولۇپ ئويلىشىدىغىنىم قانداق قىلغاندا ئوخشاش قىممەتتىكى پۇلغا سۈپىتى ياخشى، تەنەرخى مۇۋاپىق بولغان مەھسۇلاتنى سېتىۋىلىش. بىر مال ساتقۇچى ساتقان مالدىن پايدا ئېلىشنى مەقسەت قىلىدۇ. ئستېمالچىمۇ مەھسۇلاتنى سېتىۋالغاندا مۇشۇنچىلىك پۇلغا سۈپىتى مانداق ياخشى، مۇلازىمىتى مانداق ئەلا مەھسۇلاتنى سېتىۋالدىم، زىيان تارتمىدىم دېگەن بىر ئويغا كىلىشنى ئارزۇ قىلىدۇ.
    ئەمدى بىز ئۇيغۇر چوقۇم مىللىي كارخانىلارنىڭ مەھسۇلاتلىرىنى ئىشلىتىشى كېرەك دەپ پەرەز قىلىپ تۇرىلى، بۇ چاغدا ئىستېمالچىغا بىر چەك قويۇلدى، ئىستېمالچى بۇ رامكا ئىچىدە يۇقىرىدا ئېيتقاندەك ئېھتىياجلىرىنى قاندۇرالامدۇ يوق؟ يەنى، سۈپەت ،تەنەرخ، مۇلازىمەت، چىدامچانلىق دېگەندەك تەلەپلەر ئىستېمالچىنى رازى قىلىپ ئۆزىگە مايىل قىلالىدىمۇ؟
   تېلىۋىزورلارغا قارايدىغان بولساق، مەھسۇلات ئېلانلىرى خىلى چوڭ بىر سالماقنى ئىگەللەيدۇ. بۇ ئېلانلارنىڭ ئارىسىدا چەتنىڭ ماللىرىنى داملايدىغانلىرى قانچە پىرسەنتنى ئىگەللەيدۇ؟ ئۇ ئېلانلارغا نەزەر تاشلايدىغان بولساق، پالانى دۆلەتتىن ئىمپورت قىلىنغان پۇستانە مەھسۇلات، ئانداق ياخشى مانداق ياخشى دەپ بەكمۇ ھەيۋەت تەشۋىق قىلىدۇ. بۇ چەتنىڭ مەھسۇلاتلىرىمۇ شىنجاڭغا قانۇنسىز كىرمەيدۇ، ئەلۋەتتە تاشقى سودا شىركەتلىرى چەتنىڭ مەھسۇلاتلىرىنىڭ كىرىشىگە ئاساس بولدى. بەلكىم تاشقى سودا شىركەتلىرىنىڭ ئىگىلىرىمۇ ئۇيغۇر بولۇشى مۇمكىن. مەن دېمەكچى، ھەممەيلەن ئېلاننىڭ رولىنىڭ چوڭ ئىكەنلىكىنى بىلىدۇ، شۇڭا كارخانچىلار ئاز بولمىغان مەبلەغنى ئېلانغا سەرىپ قىلىدۇ. شۇڭا ئىستېمالچىلارنىڭ پىسخىكىسىغا تەسىر كۆرسىتىۋاتقان يەنە بىر ئامىل بۇ. مەن ھازىرغىچە بىرەر ئېلاننىڭ مىللىي كارخانچىلىرىمىزنى قوللاپ قويايلى دېگەن مەزمۇندا ئىكەنلىكىنى بايقىمىدىم. مىللىي كارخانچىلار ئۆزىنىڭكىنى ماختايدۇ، چەتنىڭ ماللىرىنى ئۇنىڭدىنمۇ ئاشۇرۇپ ماختايدۇ. ئۇنداقتا ئىستېمالچىلار قانداق قىلىمىز؟
    بىر دادا كىچىل بالىسىنى ئاسمانغا ئاتسا، ئۇ بالا قورقۇپ يىغلىماستىن كۈلىدۇ، نېمە ئۈچۈن؟ چۈنكى ئاشۇ كىچىك بوۋاق ئۆز دادىسىغا ئىشىنىدۇ، دادىسىنىڭ ئۆزىنى تۇتىۋالالايدىغىنىغا ئىشىنىدۇ. ئۇنداقتا ئەسلى گەپكە كەلسەك، مىللىي كارخانىلار ئىستېمالچىلارغا شۇنداق بىر ئىشەنچنى ئاتا قىلالىدىمۇ؟ يەنى «مەن ئۆز كارخانىلىرىمىزنىڭ مەھسۇلاتلىرىنى سېتىۋىلىشنى بەكمۇ خالايمەن، ئۇلار مىللىي كارخانا بولۇش سۈپىتى بىلەن ،ئۆز مەنپەئەتىنى بىرىنچى ئورۇنغا قويىۋالماستىن، بىز ئىستېمالچىلارنىڭ مەنپەئەتىنىمۇ ئويلاشتى، بولسا مۇشۇنداق ئۆز-ئارا قوللاپ ئۇيغۇر جەمئىيىتىمىزنىڭ تېخىمۇ گۈللەپ يۈكسىلىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.»
   شۇنداق بىر قىسىم ئىستېمالچىلار بار، ئۆز مىللىي كارخانىلىرىمىزنىڭ مەھسۇلاتلىرىنىڭ بازارغا سىلىنغانلىقىنى بىلگەندىن كىيىن، ناھايتى قىزغىن كەيپىياتتا ئۇنى سېتىۋالىدۇ. لىكىن بەزىبىر سەۋەبلەر تۈپەيلى بۇ مەھسۇلاتنى داۋاملىق ئىشلىتىشتىن توختايدۇ.(بۇ سەۋەپلەر بىزلەرگە ئايان) . بەلكىم مىللىي غورور، ۋەتەنپەرۋەرلىك ئىددىيىسى مىللىي كارخانىچىلار ئۈچۈن بىر مۇھىم دەستەك بولۇشى مۇمكىن. ئۇنداقتا سىز بىزنىڭ مىللىي غورۇرىمىزنى ئويغۇتۇپ ، ۋەتەنپەرۋەرلىك نوقتىسىدىن بىزنى چاقىرىپ ئۆز مەھسۇلاتلىرىڭىزنى سېتىۋىلىشقا مۇراجىئەت قىلغاندا، بىزنىڭ ئەرزىمەس مىللىي غورۇرىمىزنى قەدىرلەپمۇ قويدىڭىزمۇ؟ قول قولنى يۇسا، قول كىلىپ يۈزنى يۇيار....

2. مىللىي كارخانىچى نوقتىسىدىن:
بۇ نوقتىدا تېما ئىگىسى خىلى ئوبدان پىكىر يۈرگۈزۈپتۇ، شۇڭا مەن يەنە ئارتۇقچە سۆزلەپ ئولتۇرماي.
    ئەلۋەتتە، مەنمۇ بىر ئۇيغۇر بولۇش سۈپىتىم بىلەن ئۆز يۇرتۇمنىڭ تەرەققىي قىلىشىنى، كىشىلەرنىڭ باي- باياشات تۇرمۇش كەچۈرىشىنى، شۇنىڭغا ياندىىشىپ مىللىي كارخانلىرىمىزنىڭ تەرەققىي قىلىشىنى ئۈمىد قىلىمەن. مەنمۇ ئىمكانىيەت يار بەرگەن ئاساستا ئۆزىمىزنىڭ مەھسۇلاتلىرىنى ئىشلىتىمەن ھەمدە باشقا قېرىنداشلىرىمنىڭمۇ شۇنداق قىلىشىنى ئۈمىد قىلىمەن. قانداقلا بولمىسۇن قول ئىچىگە ئىگىلىدۇ.
  ئەڭ ئاخىرىدا دەيدىغىنىم مىللىي كارخانىلىرىمىزنىڭ مھسۇلاتلىرىنىڭ توپا بىسىپ چەت-چەتلەردە بويۇن قىسىپ تۇرۇپ قىلىشىنى ئىستېمالچىلارغا ئارتىپ قويماي، كارخانىچى قېرىنداشلىرىمىزمۇ سوغۇققانلىق بىلەن ئويلىنىپ تېخىمۇ ياخشى مەھسۇلاتنى بازارغا سالغاي. چاۋاك بىر قولدىن چىقمايدۇ.

مىللەتنىڭ يىلتىزى ئانىلار باغرىدا شاخلايدۇ،ئاتىلار ئەجىرىدە مېۋە بېرىدۇ.

ياقۇپجان

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 69152
يازما سانى: 417
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4180
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 536 سائەت
تىزىم: 2011-12-8
ئاخىرقى: 2015-1-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:24:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايتى ياخشى تىمىكەن   باشقۇرغۇچىلارنىڭ نادىرلاپ قۇيۇشىنى تەۋسىيە قىلىمەن
    كارخانىلىرىمىزخېرىدارنى يىتەكلىيەلمىدى ئەمەس بەلكى تۈركىيەكىنوچىلىقى ئوبدان ئېلان بوپ بېرىپ تۈركىيەنىڭ ماللىرىغايول ئېچىپ بەردى.  شۇنىڭ بىلەن چەتئەلدىن كىرگۈزۈلگەن مۇسۇلمانچەيىمەك-ئىچمەكلەرتۆكمەبۇلۇپ كىرىپ ئۆزرايۇنىمىزنىڭ ئەمدىلائۆزىنى ئوڭشاپ بۇلۇپ تەرەققىي قىلاي دەۋاتقان كارخانىلىرىغائېغىرسىناق ئېلىپ كەلدى

ھايات ساڭاكۈلۈپ باقمىسا،سەن ھاياتقاكۈلۈپ باق..ئاچچىق كۈلسەڭمۇمەيلى!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105524
يازما سانى: 756
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2128
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 655 سائەت
تىزىم: 2014-3-31
ئاخىرقى: 2015-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:28:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەلۋەتتە ئامال قىلىپ دىيارىمىز كارخانىلىرى قۇرغان زاۋۇتلاردا ئىشلەنگەن مەھسۇلاتلارنى ئىشلەتسەك، ھەممىمىزگە ياخشى……
كارخانىلارمۇ بىرسى ئىشلىگەننى دوراپ ئىشلەشتىن ساقلانسا……
يىمەك-ئىچمەك كارخانىلىرى ئىچكىرىدە ياسىتىپ، ئۇيغۇرچە خەتنى باسقۇزۇپلا ،سېتىشتىن ساقلانسا……
كەڭ خېرىدارلارمۇ تۈركىيەنىڭ، دۇبەينىڭ، سەئۇدىنىڭ ……دىسىلا، دۈم يېتىۋالماي، ئالدى بىلەن ئۆزىمىزنىڭ كارخانىلىرىنىمۇ ئويلاپ قويسا……

قىسقىسى، كارخانىچىلارغا ئىشەنسەك، ئۇلارمۇ ئىشەنىچنى ئاقلىسا
ئۆز-ئارا قوللىساق، ئاندىن سانائىتىمىز يوقلۇقتىن بارلىققا كېلىدۇ……بولمىسا ئادەتتىكى قەلەم بىلەن دەپتەرنىمۇ باشقىلار ياساپ، ئەكەپ بەلگىنىنى ئىشلىتىشتىن باشقا ئامال بولمايدۇ……

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7906
يازما سانى: 604
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9150
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 503 سائەت
تىزىم: 2010-8-26
ئاخىرقى: 2015-3-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-20 08:28:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەنسارى. يوللىغان ۋاقتى  2014-5-20 08:17 PM
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم تېما ئىگىسى، بۇنداق بىر تېمىنى بىز  ...


مۇھەببەتتىن سانجىلغان تىكەن دەرتكە داۋا بولدۇ.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش