guljanat يوللىغان ۋاقتى 2014-5-23 04:12 PM
بۇ ئامال بولدىكەن ،مەن كىيىم سىتۋىلىپ پەقەت ياختــۇر ...
مەن بىر قېتىم سېتىۋالغان كىيىمنىڭ سۈپىتى بەكلا ناچار ، سۈرەتتىكىدىن پەرقى بەك چوڭ بولغاچقا ناچار باھا بەرگەن ئىدىم ،شۇ باھانى ئۆزگەرتىپ بىرىشنى تەلەپ قىلىپ تىلفۇن قىلىپتۇ، ئۇ: « ئەگەر باھانى ئۆزگەرتىپ بەرسىڭىز 20يۈەن پۇلىڭىزنى كارتىڭىزغا ئۇرۇپ قايتۇرۇپ بىرىمەن،ۋە بۇندىن كىيىن مال سېتىۋالسىڭىز 50يۈەندىن 100يۈەنگىچە ئىتىبار قىلىمىز» دىگەن ئىدى، مەن ئۆزگەرتمىدىم ، قايتۇراي دىسەم بەكلا ئاۋارچىلىق ئىكەن ، بولدىلا دەپ باھانىلا ئۆزگەرتمىدىم.
توردا سودا قىلىدىغان تىجارەتچىلەر ئىناۋەتكە بەك ئىتىبار بېرىدىغان ، بۇ خېرىدار جەلىپ قىلىشتىكى مۇھىم ئامىل بولغاچقا،ناچار باھانى ئۆزگەرتىشكە بار كۈچى بىلەن تىرىشىدىكەن، شۇڭا باھا سۆزىمۇ نىسپىيلىققا ئىگە.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا aisadap تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-5-23 04:26 PM