مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: مەتنياز

جوڭگونىڭ ئاساسى مائارىپى پۈتۈن دۇنيادىكى ئەڭ ياخشى مائارىپ   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

كىتابخۇمار

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104496
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 792
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 115 سائەت
تىزىم: 2014-3-7
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 03:46:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كەينىدىن سانىغاندىمۇ ياكى ئالدىدىن سانىغاندىمۇ ؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104553
يازما سانى: 182
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 652
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 26 سائەت
تىزىم: 2014-3-8
ئاخىرقى: 2015-1-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 05:46:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ كۈنلەرمۇ ئۆتۈپ كېتىدۇ....بۇ مائارىپنىڭمۇ چەكلىك ئۆمرى بار....

ئويۇڭ يەتكەن يەرگە قولۇڭمۇ يېتىدۇ، بۇ پەقەت ۋاقىت مەسىلىسى، خالاس...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96400
يازما سانى: 229
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 996
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 179 سائەت
تىزىم: 2013-7-26
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-20 06:40:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يەنىلا  ئەلى مۇئەللىمگە  يەتمەيدىكەن

دۇنيا  پاسسىپلارنىڭ  قولىدا  ئەمەس ،  بەلكى   ئاكتىپلارنىڭ  قولىدا  چۆرگىلەۋاتىدۇ.  ...  :::

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105039
يازما سانى: 121
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 519
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 414 سائەت
تىزىم: 2014-3-19
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 02:35:06 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
باشقا تېمىلاردا بىر-بىرىگە قارىمۇ-قارشى ئىنكاسلار خېلى كۆرۈلۈپ تۇراتتى . ئەمما ماۋۇ تېمىدىكى مائارىپ ئەندىزىسىگە قارىتا ھەممە مۇنبەرداشلارنىڭ كۆز-قارىشى بىردەك ئوخشايدۇ . بۇمۇ بولغىنى ، ئىتتىپاقلىق ئەڭ ياخشى .

« ئەسسالامۇئەلەيكۇم » مانابۇ ، مەن ئەڭ ياختۇرىدىغان سۆز .
باش رەسىمى نىقابلانغان

كۆرۈش چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 107816
يازما سانى: 14
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 31
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 34 سائەت
تىزىم: 2014-6-17
ئاخىرقى: 2014-6-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 07:08:01 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101286
يازما سانى: 108
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 766
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 650 سائەت
تىزىم: 2013-12-24
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 11:53:15 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كەچۈرۈڭلا .بۇ يەردە قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدىغان ئۇقۇغۇچىلارنى ئىستاتىستىكا قىلىپ يوللاپ بېرىشنى تەلەپ قىلىپ جەدىۋەل كىرگۈزۈپتۇ .ناۋادا قوش تىل ئۇقۇتۇشىغا ماسلىشالمىغان ئوقۇغۇچىلار ٪60تىن ئاشسا ئانا تىل ئۇقۇتۇشىدىكى سىنىپلارغا ئۆزگەرتىدىكەن.  ئەمەلىيەتتىغۇ 90٪تىن كۆپ ئۇقۇغۇچىلار قوش تىل ئۇقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدۇ ..بولۇپمۇ ماتىماتىكا دەرىسىنى پەقەت چۈشىنەلمەيدىكەن. بىزمۇ كىتاپ خەنزۇچە بولغان بىلەن ئۇيغۇرچە سۆزلەپ بېرىپ كەلدۇق. ئەمما ئىمتاھانلاردا تەلەپنى چۈشىنەلمەي يەنىلا تۆۋەن ئالىدىكەن. خوش. ئەمدى مەقسەتكە كەلسەك. بۇ توغرىسىدا بەزىلەر دېدى بۇ ھۆكۈمەت يولغا قويغان سىياسەت. ئەگەر ئانا تىلدا ئۇقۇتۇشنى خالايمىز. كۆپ ساندىكى ئۇقۇغۇچىلار قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدۇ(ئەمەلىيەتتىمۇ شۇند اق) دىسەك .ھازىرقىدەك ۋەزىيەت زىل چاغدا ھۆكۈمەت بىزگە قارشى چىقتى دەپ قالپاق كىيىپ قالىمىز. ئەڭ ياخشىسى ھەممە ئۇقۇغۇچىلار قوش تىلغا ماسلىشالايدۇ دەپ يېزىپ بېرىۋىرەيلى دىگەنلەرنى دىيىشتى. ئەمدى كۆپچىلىكتىن سوراپ باقساق زادى يۇقىرىنىڭ يېقىندا مۇشۇنداق سىياستى بارمۇ يوق ؟ ئەگەر بولسا قانداق قىلىش كىرەك ..بولمىسا قانداق قىلىش كىرەك ..

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77953
يازما سانى: 65
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3491
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 186 سائەت
تىزىم: 2012-3-26
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 02:25:02 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sadakat7224 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-21 11:53 AM
كەچۈرۈڭلا .بۇ يەردە قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدىغ ...

مائارىپ ھەققىدە راست گەپ قىلىشتىنمۇ قورققانلار مۇناپىقتۇر. مەنمۇ بىر ئوقۇتقۇچى، پۇرسەت بولسىلا مائارىپىمىزنىڭ ھازىرقى ھالىتىنى ئاشكارىلاشقا تىرىشىمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98810
يازما سانى: 457
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 3764
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 380 سائەت
تىزىم: 2013-10-19
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 04:27:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sadakat7224 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-21 11:53 AM
كەچۈرۈڭلا .بۇ يەردە قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدىغ ...

مائارىپ توغرىسىدا ساقلانغان مەسىللەرنى ئەينەن بايان قىلىش بۇ ھەرگىزمۇ خاتالىق ئەمەستۇر ،شۇ ساقلانغان مەسىللەرنى تىپىپ چىقىپ ۋاقتىدا ھەل قىلغاندىلا ئاندىن مائرىپنىڭ تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرگىلى بولىدۇ.

ھەممىنى ئەمەلىيەت ئىسپاتلايدۇ ،مەسىلە ھەل قىلغاندا ئەمەليەتنى چىقىش كىرەك . بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   مەتنياز تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-6-21 04:29 PM  


بۈگۈن مىنىڭ بۇ مىسرانىم مۇنبىرىگە ئەزا بولغىنىمغا تولۇق بىر يىل بولۇپتۇ  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 107046
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 29
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 0 سائەت
تىزىم: 2014-5-23
ئاخىرقى: 2014-9-3
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 05:19:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
چۈنكى ناچار مالنى ساتقۇچىلار بەكرەك ماختايدۇ ئەمەسمۇ ؟ كىم ئۇزنىڭكنى باشقىلارنىڭكىدىن تۆۋەن بۇلۇشنى خالايدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18979
يازما سانى: 1658
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14971
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 2782 سائەت
تىزىم: 2010-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-21 08:13:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sadakat7224 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-21 11:53 AM
كەچۈرۈڭلا .بۇ يەردە قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدىغ ...

ئەگەر ئانا تىلدا ئۇقۇتۇشنى خالايمىز. كۆپ ساندىكى ئۇقۇغۇچىلار قوش تىل ئوقۇتۇشىغا ماسلىشالمايدۇ(ئەمەلىيەتتىمۇ شۇند اق) دىسەك .ھازىرقىدەك ۋەزىيەت زىل چاغدا ھۆكۈمەت بىزگە قارشى چىقتى دەپ قالپاق كىيىپ قالىمىز. ئەڭ ياخشىسى ھەممە ئۇقۇغۇچىلار قوش تىلغا ماسلىشالايدۇ دەپ يېزىپ بېرىۋىرەيلى دىگەنلەرنى دىيىشتى. ئەمدى كۆپچىلىكتىن سوراپ باقساق زادى يۇقىرىنىڭ يېقىندا مۇشۇنداق سىياستى بارمۇ يوق ؟ ئەگەر بولسا قانداق قىلىش كىرەك ..بولمىسا قانداق قىلىش كىرەك ..
يۇقىرقى ئەنسىرشىڭلارمۇ ئاساسسسىزئەمەس ،يىپ تاتىپ تومۇر تۇتماقچى بولغانلارمۇ  بولشىمۇ مۇمكىن ،راستىنلا قوشتلغا ماسلىشالمايۋاتقان ئوقۇغۇچىلارنى  بۇرۇنقىدەكلا ئاناتىلدا ئوقۇتۇپ ،دۆلەت تىلىنىمۇ ئاساسلىق پەن قىلىپ ئۆتۈپ،بەزى ئاتا-ئانىلاردىكى  قوشتىلنى باھانە قىلىپ بالىلىرىنى مەكتەپتىن چىقىرۋالىدىغان ،بالىلاردا چۈشەنمەسلىك سەۋەبلىك دەرستىن قېچىش ،ئوقۇتۇش سۈپتى تۆۋەنلەپ كېتىش ئەھۋاللىرنى تۈزمەكچى ، ئۇيغۇر مائارىپىنى ساغلام راۋاجلىنىش يولىغا سېلىپ ،ئومۇمىي خەلقنىڭ ساپاسىنى يۇقىرى كۆتۈررۈشنى مەقسەت قىلغان بولشىمۇ مۇمكىن ،مېنىڭچە كېيىنكى ئېھتىماللىق چوڭ، شۇڭا ياخشى تەرەپتىن ئويلايلى .
ئەمدى راستىنلا قوشتىلغا ماسلىشالمايدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ سەل قارىغىلى بولمايدىغان سالماقتا چوڭ نىسبەتنى ئىگىلەيدىغانلقىنى (بولۇپمۇ يېزىلاردا ) ھۆكۈمەتكە قانداق ئۇسۇلدا يەتكۈزۈش بولسا مائارىپچىلارنىڭ تەپەككۇرىغا باغلىق ،دوكلاتتا ئۆزۈڭلارنىڭ پارتىيە-ھۆكۈمەتنىڭ ئۇيغۇر مائارىپىغا بولغان غەمخورلۇقى ۋە سەمىمىي ياردىمىگە چىن قەلبىڭلاردىن ئىشنىدىغانلىقىڭلارنى ۋە ئېيتىپ تۈگەتكۈسىز رەھمىتىڭلارنى ئېنىق ئىپادىلەپ ،ئاندىن ئاساسىىي مەقسەتنى سىلىق تىللار بىلەن بايان قىلىڭلار ، زىخمۇ كاۋاپمۇ كۆيمەيدىغان بىر دوكلات قىلىپ يوللاڭلار.

مەسلەكداشلىق مىللەتداشلىقتىن ئەلا!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش