|
|
|
|
«بالا قازا كۆرۈنۈپ كەلمەس، پۇت قولىنى ساڭگىلىتىپ» دىگەندەك، ئوغلۇمنىڭ كۆزىنى تەكشۇرۇتكىلى ئېلىپ كەلگىنىمدە، ئەمدىلا ئالتە ياشقا كىرىپ باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ 1- يىللىقىدا ئوقۇۋاتقان قىزىمنىڭ كۆڭلى قالمىسۇن دەپ تەكشۇرتىۋىتىم، بېشىمدىن سوغۇق سۇ قويغاندەك تىتىرەپ كەتتىم:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ Q' H% j3 v# u7 u; \% B4 ^3 m4 U( k _ ماۋۇ كىچىك قىزنىڭ كۆزى چاتاق، كۆرۇش سەزگۈسى ئاجىز ئىكەن. دىدى تەكشۇرگۇچى دوختۇر. ئارقىدىنلا - بالا بەك كىچىك، تىز سۇرئەتتە كۆز قارچۇقىنى چوڭايتىپ تەكشۇرۇش ئۇسۇلىنى قوللانساق بولمايدۇ، ئالدى بىلەن قىزىڭنىڭ كۆزىگە ئۈچ كۈن دورا تېمىتقاندىن كېيىن ئېلىپ كەل، شۇ چاغدا قايتا تەكشۇرەيمىز. شۇنىڭغا ئاساسەن تۇغما كۆرۇش قۇۋۋىتى ئاجىزمۇ ياكى ئىككىلەمچى (تۇغۇلغاندىن كېيىن) كۆرۇش قۇۋۋىتى ئاجىزلىقىغا ھۆكۈم قىلىمىز- دىمەسمۇ، ماۋۇ ئىشنى كۆرۇڭ. خەنزۇ دوختۇر بىلەن توختماستىن پاراڭلىشىۋاتىمەن، ئوغلۇم بىلەن قىزىم ئىككىسى يېنىمدا قۇلاق موللىسى بولۇپ، نىمە دىيىشىۋاتقانلىقىمىزنى ئاڭلاۋاتاتتى، خەنزۇ تىلىنى يامان ئەمەس چۇشۇنۇپ قالغان قىزىم بولسا، ئۆزى چۇشىنەلمىگەن جايلىرىنى بولسا ئاكىسىدىن «ئاكا، مۇنداق دىگەن گەپمۇ، .... » سورايتى، ئاكىسى بولسا «جىم تۇرۇپ تۇرۇڭ، مەنمۇ ئاڭلىۋالاي ...» دەپ قۇلاقلىرىنى دىڭ تۇتۇپ ئاڭلاۋاتتى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' A& \: j9 ^- l0 w
ئوغلۇمنىڭ تاق كۆزىنىڭ كۆرۇش قۇۋۋىتى 150 گىرادۇسقا چىققانلىقتىن، ئەينەك سەپلىمىسەك بولمايدىكەن. شۇنىڭ بىلەن ئوتتۇرىھالدىن يۇقىرى تۇرىدىغان ئۆلچەم بويىچە 1500 يۇەنگە كۆزئەينەك سەپلەپ بەردىم. كۆزئەينەك سەپلىگەن تېخنىك: -
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 w Q. r1 [" D; }" q - سەن ئۇيغۇرما؟ دىدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 T' o- z7 [2 I$ o2 o/ ] - ھەئە، نىمە بولدى؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) ~1 e J8 ^7 ^4 @ - ھىچنەرسە بولمىدى، بۇ يەرگە كېلىپ ئەينەك سەپلەيدىغانلار كۆپ، كۆپۇنچە كىشىلەر ئادەتتە بۇ خىل كۆزئەينەك ۋە رامكىسىنى قىممەت كۆرۇپ ئالمايدۇ، لېكىن سەن بۇنداق قىممەتنى ئېلىپسەن، شۇڭا دەيمەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 o; H+ Z9 e( J6 s, Z ئەينەك سەپلەيدىغان تېخنىك قولى ئىشتا، ئاغزى گەپتە ئىشلەۋاتاتتى، مەن ئارتۇقچە گەپ قىلماي، ئۆزەمنىڭ ئويلىغانلىرمنى دىدىم. ئادەتتە كۆز بۆلىمىدىكى بويۇملار بولۇپمۇ كۆز ئەينەك، رامكىسى قاتارلىقلارنىڭ ھەممىسى پەۋقۇئالدە زور پايدا يەتكۇزىدىغان ساھە بولۇپ، بىر پارچە ئەينەكنىڭ سېتىلىش باھاسى زاۋۇت باھاسىدىن ئەڭ كەمىدە نەچچە قاتلىنىپ ئاندىن ئىستىمالچىنىڭ قولىغا تىگىدىكەن (مېنىڭ بىر دوختۇر تۇققۇنۇم دەپ بەرگەن). ئەمدى مۇھتاج بولغىنىڭىزدا قىممەتلىكىگە قارىماستىن سەپلىتىدىكەنسىز، قانداق قىلىمىز. ئادەتتە پۇلى قىممەت بولغان ئەينەك ۋە رامكىلارنىڭ ۋەزنى تولىمۇ يېنىك بولۇپ، قاڭشارنى بىسىۋالمايدىكەن، ئەسلىدىنلا سەل پاناققا مايىل بالامغا قاڭشىرىنى تېخىمۇ بېسىۋالىدىغان ئەينەك سەپلەپ بەرسەم بىچارە بالامنىڭ بۇرنى تۇگۇشۇپ كەتمەمدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 K' ~2 F/ y1 e, D& L. u گەپلىشىپ تۇرۇپ، ھەش - پەش دىگۇچە كۆز ئەينەكمۇ پۇتۇپ قالدى. ئوغلۇمنىڭ ئىشى ئاساسەن پۇتتى، لېكىن قىزىمنى قانداق قىلىدىغان گەپ؟ ئەمدىلا 6 ياشقا كىرگەن قىز، دىئاگونوز ئېنىق بولمىسا. بېشىمدا بىر پاتمان غەم، پۇتلۇرۇم تاش ئېسىپ قويغاندەك ئېغىر، گوياكى پۇتۇن دۇنيانىڭ يۇكىنى يەلكەمگە بېسىپ قويغاندەك، يۇرۇكۇمنى بىرسى قىسىپ تۇتىۋالغاندەك دەم ئالالماي قىلىۋاتاتتىم، دېمىم يېتىشمىگەندەك ھېلىدىن - ھېلىغا چوڭقۇر نەپەس ئالاتتىم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 d! B$ N1 `/ r/ H
- دادا، سىزگە نىمە بولدى؟ سىڭلىمنىڭ ئەھۋالى بەك ئېغىرمىكەن؟ - ئوغلۇمنىڭ ئىچى پۇشۇپ كەتكەن بولسا كېرەك، كىرا ماشىنىسىغا چىققاندىن كېيىنمۇ خېلى ئۇزۇنغىچە گەپ قىلمىغان ئوغلۇم مۇلايىم ئاۋاز بىلەن سورىدى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 j% y" A+ m$ M# ?9 w
- قانداق دەيسىز بالام؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 `7 L; |" `( e! W) o/ e - بايا دوختۇر شۇنداق دىگەندەك قىلغان ئىدى. - ئوغلۇم كۆز چاناقلىرىمۇ پارقىراپ قالغان ئىدى. ئۆزەمنىڭ ناچار كەيپىياتىمنىڭ بالىلارغا تەسىر قىلغانلىقىنى سېزىپ، ئۇلارنىڭمۇ مەن بىلەن تەڭ ئازاپلانماسلىقى ئۇچۇن:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) G3 e; S5 q( V4 D6 F9 _. V" a - ياق بالام، تېخى ئېنىق دىئاگونوز قويۇلمىدى، كىيىن بىر نەرسە دىيىشەرمىز دەپ گەپنى تۇگىتىۋەتتىم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ s, U" R& I B; n8 \ مەكتەپلەردە دەرسىمۇ تۇگەپ، تەكرار قىلىۋاتقان بولغاچقا، ئۆيگە قايتىپ كەلگەندىن كېيىن، قىزىمنىڭ ئوقۇتقۇچىسىغا دەپ قىزىمنى مەكتەپكە ئەۋەتمەي، ئۈگىنىشمۇ قىلغۇزماي، خەتمۇ يازغۇزماي، قىيىن ئاچامنىڭ بېقىشىغا تاپشۇرۇپ بەردىم. ھەمدە قىزىمنى تېلىۋىزور، كومپىيوتىر، يانفۇن ئويناشتىن قەتئى مەنئى قىلدىم. بىچارە قىزم تۇيۇقسىز كەلگەن بۇ زەربىدىن «كۆزۇم قارغۇ بولۇپ قالىدىغان ئوخشايدۇ» دەپ قاتتىق قورقۇپ كەتتى. يېرىم كۈن سۆزلەپ چۇشەندۇرۇپ ئاران تەستە ئۇنى قايىل قىلدىم، ئەمدى ئىشىم قىزىمنى شىنجاڭدىكى كۆز كېسەللىكلىرى بويىچە ئەڭ نوپۇزلۇق دوختۇرخانا ئازادلىق ئارمىيە 474- دوختۇرخانىسى يەنى ئۇرۇمچى ھاۋا ئارمىيە دوختۇرخانىسىنىڭ كۆز كېسەللىكلىرى بۆلىمىگە ئاپىرىش ئىدى. ئايالىم ئۇرۇمچىدە بىر يىللىق تەربىيلىنىشكە بارغانلىقتىن، ئۇرۇمچىگە ئېلىپ بېرىشكىمۇ پۇرسەت كۆپ ئىدى. ئالاقىلىشىپ يۇرۇپ، 22- دىكابىر قىزىمنى ئېلىپ، ئوغلۇمنى قىيىن ئاچامغا ھاۋالە قىلىپ قويۇپ، چەكسىز غەم، ئەندىشە، ئەنسىزلىكنى خالتىغا سېلىپ ئۇرۇمچىگە ئاتلاندىم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 Z$ g# J1 Y/ Z
بىر كۈن تەكشۇرۇش تۈگىگەندىن كېيىن ئوخشاشلا كۆز قارچۇقىنى كېڭەيتىپ تەكشۇرۇش ئۇسۇلى بويىچە تەكشۇرۇدىغانلىقىنى ئېيتىپ، 30 يۇەنلىك دورىنى بېرىپ ئۈچ كۈندىن كېيىن كېلىپ قايتا تەكشۇرۇتىشنى ئېيتىپ يولغا سالدى. ئۈچ گوياكى ئۈچ يىلدەك تولىمۇ تەستە ئۆتتى. شۇنداق قىلىپ، بۇ كۇننى تولىمۇ تەستە ئەر - ئايال ئىككىمىز سائەتكە قاراپ ئولتۇرۇپ، قىلچىمۇ ۋاقىتنى ئۆتكۇزمەستىن ئۆلچەم بويىچە دورىنى تىمىتىپ بالىنى كۇتتۇق. كىچىگىدىن تارتىپ ئۇخلاشتىن ئىلگىرى ھىكايە ئوقۇپ بەرگەچكىمىكىن، بۇ دورا تېمىتقان ۋاقىتنى قىلچىمۇ بوش ئۆتكۇزمەستىن ئەر - ئايال ئىككىمىزنى نۆۋەت بىلەن ھىكايە ئوقۇپ بېرىشكە سالدى. بۇنىڭدىمۇ ئالاھىدە تەلەپ بولۇپ، ئوقۇغان ھىكايىمىز چوقۇم قىزىقارلىق بولىشى، قىزىمنى كۇلدىرەلىشى كېرەك. قىزىمنىڭ شىتىلىلىگى بولغاچقا، ئۈچ كۈندىكى غەم قايغۇمىمزمۇ بىر يەرگە كېتىپ قالدى، لېكىن كىتاپنى تولا ئوقۇپ، تاس قالدى ئاغزىمغا قوقاق چىقىپ كەتكىلى، ئىڭەكلىرىم تىڭزىپ، كانىيىم ئاغرىپ خىقىراپ قالدىم. ئۈچ كۈن مۆھلەت توشتى دىگەندە قىزىمنى ھاۋا ئارمىيە دوختۇرخانىسىغا قايتا ئاپاردۇق، تەكشۇردى، ۋە يەنە بىر خىل كۆزگە تىمىتىدىغان )维生素A棕榈酸酯眼用凝胶( دورا ۋە ئىچىدىغان )益视颗粒( دىگەن دورىنى بېرىپ كۈندە ئىككى قېتىم دورا تىمىتىپ ۋە ئىچىدىغان دورىنى كۈندە ئىككى ۋاق، ھەر قېتىمدا بىر بولاقتىن ئىچىشنى تاپىلىدى. بىر ئاي بولغاندا قايتا تەكشۇرتىشىمىزنى دىدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ X. G2 J$ W4 { ^# h5 J قىزىمنى ئېلىپ كەلدۇق. مەكتەپكىمۇ بارمىدى، 85 كۈۋادىرات مېتىرلىق ئويىمىزدە سولىنىپ ئولتۇردى. دىمىسىمۇ قىشتا بالىنى سىرتقا قويۇپ بەرگىلى بولاتتىمۇ، قويۇپ بەرسەك «ئىككىنجى سۇرىيە» بولۇپ قالارمۇ؟ بۇ مەنلا ئەمەس نۆۋەتتىكى بارلىق ياش ئاتا - ئانىلارنىڭ ئورتاق ئەندىشىسى ئىدى. شۇ سەۋەپتىمىكىن، ھازىر بالىلارنىڭ كۆرۇش قۇۋۋىتىدىن مەسىلە چىقىشىدىكى ئاساسلىق سەۋەپ: بالىلارنىڭ كۆزىنى ساغلام ئىشلتىشنىڭ ناچارلىقىدىن ئىكەن. يەنى: ھەرىكەت ۋە چىنىقىش ئاز، كۆزنى ئىشلىتىش كۆپ. مەسىلەن: ئۆيدىن سىرتقا چىقماسلىق، كەڭ دالىدا ئوينىماسلىق ئەكسىچە بىخەتەرلىكنى ئويلاپ ئۆيدە ئولتۇرۇپ تېلىۋىزور كۆرۇش، كومپىيوتىر ئويناش ۋە ياكى ھەدىدىن بالدۇر مەدەنىيەت پەنلىرىنى ئۈگىنىشكە يېتەكلەپ خەت يازغۇزۇش قاتارلىق ئادەتلەرنىڭ ھەممىسى 4-6 ياشقىچە بولغان بالىلارنىڭ كۆرۇش قۇۋۋىتىغا ئېغىر زىيانلىق ئىكەن. بۇلارنىڭ ھەممىسىنى مەن دوختۇرلاردىن مەسلىھەت سوراپ بىلىۋالغان ئىدىم. شۇلارنى ئويلىغىنىمدا تۇيۇقسىز ئىككى يىل ئىلگىرى مەلۇم بىر ئورۇننىڭ ھاۋالىسى بىلەن تەرجىمە قىلغان «مېيىپلىقنىڭ ئالدىنى ئېلىش ساۋاتلىرى» دىگەن كىتاپ ئېسىمگە كەلدى، كۆرۈش قۇۋۋىتى مېيىپلىقى دىگەن قىسمىنى قايتىپ ئوقۇپ، بۇ كىتاپنىڭ ھەقىقەتەنمۇ ئېسىل كىتاپلىقىنى ئويلاپ، مىسرانىم تورىغا يوللاشنى قارار قىلدىم. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) w2 }) u. s4 ]' Z# r" A U, @1 X
خەپشۇك، دوختۇر دىگەن مۆھلەتتە چاغان بايرىمى كەلدى، گەرچە بىز چاغان بايرىمى ئۆتكۇزمىسەكمۇ، لېكىن داڭلىق دوختۇرلار ئارام ئالىدىغانلىقى ئۈچۈن، چاغاننى ئۆتكۇزۇپ ئاندىن ئاپىرىشنى قارار قىلدۇق. تەتىل مەزگىلىدە قىزىمنى مۇۋاپىق ئۈگىنىشكە يېتەكلىدۇق. چۇنكى «ئىنسانلارنىڭ كۆرۈش قۇۋۋىتى ئىشلەتسە ئىلگىرلەيدىغان، ئىشلەتمىسە چېكىنىدىغان پىرىنسىپقا ماس كېلىدۇ، كۆزنى ئاياش ياكى مۇۋاپىق بولمىغان قوغداشنى چورۇپ تاشلاش كېرەك. » بولغانلىقى ئۈچۈن، ھەم ئاياش ھەم چېنىقتۇرۇشنى ئاساس قىلدۇق. قىزىم سېستىمىلىق ھالدا كۈندە ئىككى سائەت تاپشۇرۇق ئىشلەش، بىر سائەت يىپقا مارجان ئۆتكۇزۇش قاتارلىق مەشىقلەرنى قىلدى. ئاخىرى تەتىللىك ئەدەبيات ۋە ماتىماتىكا تاپشۇرۇقىنى تاماملىدى، قالغان خەت يېزىش، كۆچۇرۇش دىگەن تاپشۇرۇقلارنى ئىشلىمەڭ ئىشلەتمىدۇق. 2- ئاينىڭ 28- كۈنى ئايالىم قىزىمنى ئېلىپ يەنە تەكشۇرتۇشكە ماڭدى. بىر كۈن دەم ئالغاندىن كېيىن 3- ئاينىڭ 2- كۈنى تەكشۇرتۇپتۇ. چۇش بولغاندا تېلىفۇن قىلسام:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; x& u" d- I' u2 R, F/ Z- c
- كۆرۇش قۇۋۋىتىنى تەكشۇرۇش جەدۋىلىنى يەنە قايتا كۆرسەتكەن ئىدى، قىزىم ھەممىسىنى شۇنداق ئېنىق كۆرۇپ بەك ياخشى ئۆتتى، دوختۇر چۇشتىن كېيىن يەنە قايتا تەكشۇرەيمىز دىگەن ئىدى شۇنى ساقلاۋاتىمەن.- دىگەن جاۋابنى بەردى. ھەممىسىنى ئېنىق كۆرگەنلىكىدىن خوش بولغان بولساممۇ لېكىن، قايتا تەكشۇرۇش دىگەن گەپنى ئاڭلىغاندىن كېيىن دەككە دۇككە ئىچىدە قولۇم ئىشقىمۇ بارماي ئولتۇردۇم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* B7 q: R- Z4 B, F. \3 Y; h
سائەت 3 بولغاندا تېلىفۇنوم ئەنسىز جىرىڭلىدى، قارىسام ئايالىم. ئىچىدە ئاللاھتىن مەدەت تىلەپ تېلىفۇننى ئالدىم، سالام سائەت قىلىپ تېلىفۇن ئالىدىغان بۇ خوتۇننىڭ گەپلىرى قولاشماي كېتىۋاتاتتى:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* r( E& w- v$ w' y v P
- دوختۇر بالىنى نىمىشقا ئېلىپ كەلدىڭ، كۆرۇش قۇۋۋىتى ناھايىتى ياخشىكەنغۇ دەيدۇ، كۆرۇش قۇۋۋىتى 5.0 چىققان ئىدى. شۇنىڭ بىلەن ئىلگىرىكى تەكشۇرۇش نەتىجىسىنى كۆرسىتىپ قىلسام ھەممىسى كۆرۇپ بولۇپ، يەنە قايتىدىن ئاپپاراتتا كۆرۇپ: «بالىنىڭ كۆزى چارچاپ كېتىپتۇ، بۇ قىسقا مەزگىللىك كۆرۇش قۇۋۋىتىنىڭ ئاجىزلىشىشى بولىدۇ، ھازىر ئەسلىگە كەپتۇ، دىققەت قىلىڭلار، چارچاپ كەتمىسۇن، يەنە بىر ئايدىن كېيىن، ئۆزەڭلار تۇرۇشلۇق جايدىكى دوختۇرخانىدا كۆرۇش قۇۋۋىتىنى يەنە بىر ئۆلچەم كۆرۇڭلار، ئەگەر 4.0 دىن چۇشۇپ كەتمىسە ئەمدى كەلمىسەڭلارمۇ بولىدۇ» دىدى. بەك خوش بولۇپ كەتتىم، ...................- ئايالىم توختىماستىن سۆزلەيتتى، يىغلىغان بولسا كېرەك، ئۇنىڭ يەنە نىمىلەرنى دىگەنلىرى قۇلىقىمغا كىرمەيتتى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, z3 x* o1 L/ [( l
كەچتە، يانفۇندىن ئوت چىقىپ كەتكىچە نەق بىر سائەت قايتا - قايتا سۆزلىشىپ ئاران بىر ئۇھ دىدىم. قىزىمنىڭ كۆزى چارچاشتىن كېلىپ چىققان ئاجىزلىق ئىكەن. بۇنىڭ سەۋەبى:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; [6 a# \2 G- g& U* V
1. بىر يازلىق تەتىلدە ئاكا سىڭىل ئىككىسى بىرلىكتە ئويدىن چىقماي ئولتۇرۇپ تاپشۇرۇق ئىشلەپ، ئېلىپبە ئۈگىنىپ، بىكار بولغان ۋاقىتتا ئىككىسى كومپىيوتىر بىلەن تېلىۋىزورنى «كاڭگۇڭ» قىلماي كۆرگەن، كۆرۇپ ھېرىپ كېتىپ، جايىدا يېتىپ ئۇخلاپمۇ قالغان ئىدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, G2 d2 M/ K- l1 k 2. مەكتەپكە كىرىپلا كۈنىگە 3 سائەتتىن تاپشۇرۇپ ئىشلىگەن ئىدى؛
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 r Q' j" C$ m; H/ W 3. سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار 64 نەپەر بولۇپ، قىزىمنىڭ يېشىمۇ بويىغا يارىشا كىچىك بولغانلىقتىن، ئىككىنجى رەتتە ئولتۇراتتى، دوسكا بىلەن بولغان ئارلىقى 2 مېتىرغىمۇ يەتمەيدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 ?3 A& E* {; R" E 4. ئاساسەن دىگەندەك سىرتقا چىقىپ ھەرىكەت قىلمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 K) v; s& x( {" F- Z3 H* I8 z7 h
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, `& }7 T6 g& z6 D" q% N1 R
دىمەك يۇقارقىدەك بىر قاتار ئامىللار سەۋەبىدىن ئەمدىلا ئالتە ياشقا كىرگەن بالىنىڭ، ئۆسۇپ يېتىلىش مەزگىلىدىكى كۆرۇش قۇۋۋىتى ناچار ئادەت ۋە ئامىللار سەۋەبىدىن چارچاپ كېتىپ تۆۋەنلەپ كەتكەن ئىكەن. ئاللاھقا شۇكرى، سەۋەبى ئالەم دىگەندەك ئۆز ۋاقتىدا سەۋەپ قىلىشىمىز نەتىجىسىدە ھەقىقى توغرا دىئاگونوز ئېرىشىپ كۆڭلىمىز خاتىرجەم بولدى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 H& B( J1 g- ~8 C: l9 I, ]2 ]+ Z1 K' r
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 B3 n7 |$ d% H, x7 O" O4 a- v ئەگەر مۇشۇنداق ئىشقا يولۇققانلار بولسا، ناھىيە دەرىجىلىك دوختۇرخانىلاردا ئەمەس بەلكى مۇنتىزىم، سېستىمىلاشقان دوختۇرخانىلاردا قائىدىلىك تەكشۇرتىپ، ئېنىق دىئاگونوز قويغۇشىڭلارنى تەۋسىيە قىلىمەن. ئەمەلىيەتتە مەن دەسلەپتە كۆرۇنگەن دوختۇرخانىمۇ ئازادلىق ئارمىيە 273- قىسىم دوختۇرخانىسى (بايىنغولىن ئوبلاستىدا) ئىدى. مېنىڭچە، قۇشقاچ بولسىمۇ، قاسساپنىڭ سويغىنى ئەۋزەل ئىكەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" b* z5 Q; R: k. R. K. d:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: J# B9 x7 \! J& H
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& l P8 R9 g' j8 e7 X1 ?: T
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, r# @2 A, S# W7 S' Y* `
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 V4 R' U0 W0 vبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* Y" G$ S+ q, Y5 C- @. o" W
|
|
|
|
|
|