مەنمۇ بىر ئىككى كەلىمە سۆزلەي.
بىر سۇئال سۇرىغۇم كىلىۋاتىدۇ.
1-نىمە ئۈچۈن مۇسابىقە باشلانغان ۋاقىتتا لايىھە يوللايدىغانلار ئاز بۇلىدۇ؟
2-نىمە ئۈچۈن مۇسابىقە ئاخىرلىشىشقا ئاز قالغاندا لايىھە يوللايدىغانلار كۆپ بۇلىدۇ؟
3-نىمە ئۈچۈن ماركا باھالىغۇچى بۇرۇن يوللانغان لايىھەلەرنى تەپسىلى كۈرۈپ ئوخشىتىپ ماركا لايىھەلىگەنلەر بار يوقلىقىنى تەكشۈرمەيدۇ؟
1-سۇئالغا جاۋاپ:
مۇسابىقە باشلىنىشغا لايىھە يوللىسا باشقىلارنىڭ ماركىنى ئاسانلا ئۆزگەرتىپ ئۈزىنىڭ قىلىۋېلىشىدىن ئەنسىرىگەنلىكى ئۈچۈن لايىھە يوللايدىغانلار ئاز بۇلىدۇ.
بۇنىڭ تىپىك دەللنى تۇۋەندىكى رەسىمدىن كۈرىۋېلىڭ.