مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: Eltekin

ئوقۇتقۇچىلارنى مەمۇر قىلىشقا بولامدۇ (بېل [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ozung  bilgan  yolni atang

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 19333
يازما سانى: 738
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4246
تۆھپە نۇمۇرى: 450
توردا: 5838 سائەت
تىزىم: 2010-11-27
ئاخىرقى: 2012-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-26 09:23:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دۆلەتنىڭ خىزمەتچىلەر  تۈزۈلمىسىدە جەمىيەتتىكى خىزمەتچىلەر ئۈچ تۈرگە بۆلىنىدۇ ، يەنى دۆلەت خىزمەتچىلىرى، كەسپى خىزمەتچىلەر ۋە كارخانا خىزمەتچىلىرى.
  دۆلەت خىزمەتچىلىرى ( مەمۇرلار )  ___ دۆلەتنىڭ مالىيەسىدىن پۇل ئالىدىغانلاردۇر، ئۇلارنىڭ مۇئاشى ئاساسەن كاپالەتكە ئىگە ، بارلىق خىراجىتى دۆلەت مالىيەسىدىن چىقىم قىلىنىدۇ، ياشانغاندا پىنسىيەگە چىقسا ھەممە خىراجىتى دۆلەت تەرىپىدىن بولىدۇ، ئاساسلىقى بۇ خىل تۈردىكى خىزمەتچىلەر تاللاش ۋە شاللاشقا ئۇچرىمايدۇ.
  كەسپى خىزمەتچىلەر __ بۇلارنىڭ مۇئاشىغا ھازىرچە دۆلەت مالىيەسى مەلۇم نىسبەتتە ( ئاساسى مۇئاشىغا ) ئىگە، قالغان قىسمى يەرلىك ھۆكۇمەت تەرىپىدىن بىرىلىدۇ، بىر ئورۇن مۇئاشىنىڭ يۇقۇر تۆۋەنلىكى شۇ ئورۇن ئىقتىسادى ئەھۋالىغا باغلىق بولىدۇ، كەسپى خىزمەتچىلەر مائارىپ، سەھىيە، مەدەنيەت، كۆڭۇل ئېچىش، تەنتەربىيە قاتارلىق ساھەلەرنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ، مۇشۇ ساھەلەرنىڭ ئالاھىدىلىكى يېرىم تىجارەت خارەكتىرىگە ئىگە، بۇ ساھەنىڭ ئۆز ئالدىغا پۇل تېپىش مۇمكىنچىلىكى بولىدۇ، ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەر دە مۇنداق قۇشۇمچە كىرىم قىلىش مۇمكىنچىلىكى بولمىشاچقا  دۆلەت بۇ باسقۇچتىكى مائارىپنى < مەجبۇرى مائارىپ > دەپ بىكىتتى، شۇڭا  ئوقۇتقۇچىلار < دۆلەت مەمۇرلىرى > دەپ بىكىتىلسىمۇ ئىژتىمائى ئورنىدىن باشقا چوڭ ئۆزگۈرۈش بولمايدۇ، ئوقۇتقۇچى <مەمۇر > دەپ بىكىتىلسە غەيرى مەجبۇرى مائارىپتىكى ئوققۇۇتقۇچىلارغا پايدىسى تىگىدۇ، چۈنكى تولۇق ئوتتۇرا، كەسپى ئوتتۇرا، ئوتتۇرا تېخنىكوم، ئالى مەكتەپلەر دىكى ئوقۇتقۇچىلار ئاساسى مۇئاشىنىلام دۆلەت بىرىدۇ، قالغان قىسمىنى شۇ مەكتەپلەر تاپىدۇ، ئوقۇغۇچىسى كۆپ بولسا مۇئاشى يۇقۇرى بولىدۇ، ئوقۇغۇچىسى ئاز بولسا مۇئاشى ئاز بولىدۇ، ئوقۇغۇچىسى بولمىسا دۆلەت بەرگەن ئاساسى مۇئاشقا تايىنىپ جان باقىدۇ، ھازىر شىقاڭدا 100 نەچچە زىوڭجۇەن مەكتەپنىڭ مۇتلەق كۆپ قىسمى تاقالدى ياكى باشقا مەكتەپلەرگە قوشۇۋېتىلدى. شۇڭا ئوقۇتقۇچى دۆلەت مەمۇرلىرى تەمىناتىغا ئىرىشسە يۇقارقىدەك غەيرى مەجبۇرى مائارىپ ئوقۇتقۇچىلىرى ئەڭ چوڭ  مەنپەئەتلەنگۈچى بولىدۇ.
  كارخانا خىزمەتچىلىرى ___ دۆلەت ھەق ئاجراتمايدىغان، دۆلەت بۇيرۇپ بەرگەن مەبلەغكە تايىنىپ تىجارەت پايدىسىدىن نىسىۋىسى ( مۇئاشىنى ) تېپىپ خەجلەيدىغانلاردۇر.
  ئوقۇتقۇچى مەمۇرلۇق ھوقۇقىغا ئىرىشسۇن دىسە بەزى تورداشلار ئۇنى قانۇن ئىجرا قىلغۇچى دەپ خاتا چۈشۈنىۋاپتۇ، ئوقۇتقۇچى يەنىلام ئوقۇتقۇچى بولاۋېرىدۇ.

ھەقىقەت ئىشىكىنى داۋراڭ سېلىپ پو ئاتىدىغانلار ئەمەس، ئۈن -تۇنسىز  ئىشلەشنى ئادەت قىلغان تاماسىز كىشىلەر ئاسان تاپالايدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 35372
يازما سانى: 83
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3469
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1273 سائەت
تىزىم: 2011-3-27
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-28 01:15:01 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىلارغا مەنپەئەتلىك ئىش بولسىلا، قوللاشقا بولىدۇ.يۇقارقى تەكلىپنى چۈشىنەلمىگەندەك تۇرىمەن، شۇڭا   بىرنىمىلەرنى دىيىشكە ئامالسىزمەن.

تەمكىنلىك، ئاقىلانىلىق ئاستا-ئاستا يېتىلىدۇ.

مىزا بەگ  

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 37459
يازما سانى: 261
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4837
تۆھپە نۇمۇرى: 275
توردا: 383 سائەت
تىزىم: 2011-4-13
ئاخىرقى: 2012-8-17
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-6 12:02:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتۇتچىلىق ئۇلۇغ كەسىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئورنىنى ئۆستۇرۇس كىرەك!!!!!!!!!!

مىرزابەگ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 33623
يازما سانى: 73
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4363
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 2982 سائەت
تىزىم: 2011-3-12
ئاخىرقى: 2011-6-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-6 02:53:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى جوڭگۇدا بىئۇگىراتلىق مائارىپ ساھەسىدە مۇئەييەن دەرجىدە ساقلىنىپ تۇرۇۋاتىدۇ (خېشىن) ...
مەن دەيمەن بىزنىڭ بۇيەردە ئېغىردەرجىدە ساقلىنىپ تۇرۇۋاتىدۇ ،
ھازىرقى ئوقۇتقۇچىلار، يۇقۇرىدا ھوقۇقنى پۇل-مالنى پارا بېرىپ سېتىۋالغان تولىمۇچاكىنا مەكتەپ باشلىقلىرى ۋە مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرىنىڭ بېسىمىغا دۇچ كەلسە، تۆۋەندە ئەتىۋا ،ئەركىنايناق ،بىر تۈركۈم «ئوقۇغۇچى»نىڭ قوشلاپ بېسىمىغا دۇچ كېلىۋاتىدۇ  .
ئوقۇتقۇچىنىڭ تۈرلۈك مەنپەئەتلىرى كاپالەتكە ئىگەبولمايۋاتىدۇ ..«ئوقۇتقۇچىلار قانۇنى» دىگىنى بىردۆۋە قۇرۇق قەغەزەە ئايلىنىپ،ئۇنىڭ ھەقىقى ئىجراسى بولمايۋاتىدۇ ، مەكتەپ باشلىقلىرى ھوقۇق سېتىۋالغان پۇلنى تىرىلدۈرۈش ئۈچۈن ،ھەر خىل سەۋەپلەر بىلەن مۇئەللىمنىڭ مۇئاشىنى تۇتۇپ ئۇنى يىل ئاخىرىدا ئۆزلىرىگە مۇكاپات قىلىپ قوشۇۋېلىپ بارىدۇ ،،،،
بەزى تورداشلار« تەكلىپ قىلىش» تۈزۈمىنى كۈچەيتىشنى تەشەببۇس قىپتۇ ،ئەمما بۇخىل نەيرەڭنىڭ ئارقىسىدا يەنە قانچىلىك شۇملۇقنىڭ بارلىغىنى مۇتلەق كۆپ تورداش بىلمەيدۇ،،،22 يىللىق ئوقۇتقۇچىلىق ھاياتىمدا بىلدىمكى چىرىكلىك ئەۋجىگە چىققان مەكتەپلەردە ھەتتا 30% ئوقۇتقۇچى «تەكلىپ» قىلىنماي قېلىشىدىن ئەنسىرەپ، يىللىق مۇئاشىنىڭ تەڭ يېرىمىنى دىگۈدەك ئوقۇتۇشقا تەكلىپ قىلغۇچى باشلىقلارغا ھەرخىل يوللار بىلەن يەتكۈزۈپ تۇرغان .
بۇ پارىخور مۇدىرلار ،خۇددى چىرىك پادىشاھ ئۆز ئەتراپىغا ئەقىلسىز ناكەس-ئاغۋاتلارنى يىغىۋالغاندەك ،بىر ئۇچۇم يالغانچى ،ساختىپەز ،پوچى-ھىلىگەر،ئىككى يۈزلىمىچى ،سۈيقەستچىلەرنى يىغىۋالغان ،،،

باشقىلارغا تەبە

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 951
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8826
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 5968 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-6 03:04:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەك ياخشى بوپتۇ. مەن بىر بېلەت تاشلىۋەتتىم.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ھەممىمىز ئۆزىمى

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 446
يازما سانى: 2418
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 24680
تۆھپە نۇمۇرى: 2354
توردا: 4396 سائەت
تىزىم: 2010-5-23
ئاخىرقى: 2012-10-5
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-6 03:11:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئېڭ ياخشىسى بۇ يەردە تالاش تارتىش قىلىشمايلى !
بىزنىڭ دىگىنمىز نۆلگە تەڭ ، ئاخىرقى ھىساپتا يېنىلا ھۆكۈمىتىكامنىڭ ھۆكۈمى ھىساپ !

ئالدىڭغىلا قارىماي كەينىڭگىمۇ قاراپ قوي ، كەينىگە قاراش ئۆزىنى كۆرۈشتىكى ئەڭ سۈزۈك ئەينەك !

ھەممىمىز ئۆزىمى

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 446
يازما سانى: 2418
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 24680
تۆھپە نۇمۇرى: 2354
توردا: 4396 سائەت
تىزىم: 2010-5-23
ئاخىرقى: 2012-10-5
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-6 03:15:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كەسپى ئەخلاق ئۆلچىمى ۋە ساپا مائارىپى نىڭ بېسىمى بولمىسا ئوقۇتقۇچىلار نىمە بولۇپ كىتەر ھەي ...

ئىسىت بىزنىڭ مەكتەپ ھاياتىمىز ، ئاشۇ قارا قورساق ، ساپاسىزلارنىڭ قولىدا ئۆتۈپ كەتكەن ئىدى .


ئوقۇتقۇچى دىگەن گەپنى ئاڭلىسام ھازىرغىچە ئوغام قاينايدۇ .
ئەگەر مەمۇرىي قىلىپ قويسا بەزىبىر ئوقۇتقۇچىلارغا مۈڭگۈز چىقىدۇ !

ئالدىڭغىلا قارىماي كەينىڭگىمۇ قاراپ قوي ، كەينىگە قاراش ئۆزىنى كۆرۈشتىكى ئەڭ سۈزۈك ئەينەك !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 33623
يازما سانى: 73
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4363
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 2982 سائەت
تىزىم: 2011-3-12
ئاخىرقى: 2011-6-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-7 12:12:43 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچى دىگەن گەپنى ئاڭلىسام ھازىرغىچە ئوغام قاينايدۇ
======================
مۇنبەر تارىخىدا بۇنىڭدەك سەلبى-ناكەس گەپنى تۇنجى ئاڭلىشىم،،،
بۇ خۇددى دار ئالدىدىكى بىر شۇمپەننىڭ يۈرەك سۆزىدەكلا بىلىندى!!!....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28142
يازما سانى: 191
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5504
تۆھپە نۇمۇرى: 291
توردا: 2225 سائەت
تىزىم: 2011-1-28
ئاخىرقى: 2012-10-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-7 12:40:00 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممىسى ئوقۇتقۇچىنىڭ تەربىيىسىدە جەمىيەتكە ياراملىق ئادەم بولىدۇيۇ ئوقۇتقۇچىنى قوللىمايدۇ .توۋا  !!! مەن قوللايمەن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 33623
يازما سانى: 73
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4363
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 2982 سائەت
تىزىم: 2011-3-12
ئاخىرقى: 2011-6-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-16 02:32:42 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىشلىتىدىغان قەۋەت45قەۋەتXERHANبىلەن2011-06-06 15:11يوللانغان :
ئېڭ ياخشىسى بۇ يەردە تالاش تارتىش قىلىشمايلى !
بىزنىڭ دىگىنمىز نۆلگە تەڭ ، ئاخىرقى ھىساپتا يېنىلا ھۆكۈمىتىكامنىڭ ھۆكۈمى ھىساپ !


ئېڭ ياخشىسى سىزنىڭ ئۆيىڭىزگىلا بېرىپ تالاش-تارتىش قىلىشامدۇق ،يا ؟!....ھۆكىمىتىكاڭنى ھالى ھەممىگە ئايان تۇرۇۋاتسا ؟........ئۆزەڭنىڭ ئەزەلدىن نۆلگە تەڭ بولۇپ كەلگەن گەپلىرىنى ،،،بۇنداق يەردە كۆپلۈك ئۇقۇمىدىكى «بىزنىڭ» دىگەن ئىبارىسىنى ئىشلەتمە!!!....ل..

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش