مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: azrat705

سىتودىنتلار، نېمىشقا ئۇيغۇرچە سۆزلىمەيسىلەر؟؟   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

پەقەت ئارزۇيۇم ئۈچۈن ياشايمەن!

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60399
يازما سانى: 858
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 1827
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 3112 سائەت
تىزىم: 2011-10-14
ئاخىرقى: 2015-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 06:56:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نۇرغۇنىمىز مىللىي غۇرۇر كەملىك ، 57-مىللەت ، ئاتا -ئانا تەربىيىسى ،دەپتۇق ، 10تىيىنگە ئەز قاتمايدىغان سۆزلەرمىكىن بۇ ؟  بىزدىكى مىللى غۇرۇر خېلى بار .
   نىمە ئۈچۈن تۈپ سەۋەبىنى دېمەيسىلەر ؟ ئەڭ ئاساسلىقى مائارىپ . توغرا بىزنىڭ بىچچارە قوينىڭ قوزىسىدەك ، بېشىنى قاياققا سۆرىسە شۇ ياققا ماڭىدىغان سېرىدەك مائارىپمىز ،  بىزنىڭ بىرەر ئۆز ئالدىمىزغا نېشان بەلگىلەپ ماڭىدىغان مائارىپىمىز بولمىسا ، ئۆزىمىزنىڭ يېزىقىدىكى ياخشىراق بىرەر پەن-تېخنىكا كېتاپلىرى (پەننى ئۇمۇملاشتۇرۇش كىتابلىرىدىن باشقا)بولمىسا ، يا ئۆز يېزىقىمىزدا پەن تېخنىكىغا ئائىت بىرەر ئېلمىي ماقالە يازىدىغانغا ، شۇلار ئىچىدىكى ئادەتتىكى ئاتالغۇنىڭ ئۇيغۇرچىسى بولمىسا ، ھېلىمۇ شۇ بىچچارە بالىلارنىڭ تېلى ئۇيغۇرچە چېقىدىكەن . قوش تىىللىق سېنىپتا ئوقۇغانلارنىڭ تەپەككۇرى كېيىنچە بوغۇلۇپ قالىدۇ ، ئۇلار پېكىر قىلالماس بولۇپ قالىدۇ ، ئۇلارنىڭ 99% ئوزىنىڭ ئويلىغىنىنى خەنزۇچە ئېپادىلەپ بېرەلمەيدۇ ، كاللىسىدىن ئۆتمىگەن بىرەر مەسىلىنى خەنزۇچە ئېپادىلەپ بېرەلمەيدۇ. ئۇنداسا ئۇلار قانداق ياراملىق بولۇپ يېتىشىپ چېقالايدۇ؟.........................شۇڭا  ئۇلار ئۇيغۇرچىنىمۇ تولۇق سۆزلىيەلمەيدۇ.....

  گەپ ھەقىقەتەن جىق ھە ؟ بىز نىمىشقا بىلىپ تۇرۇپ شۇ قاراڭغۇ ھاڭغا قاراپ ماڭىمىز ؟ قوش تىللىق مائارىپ سېناقتىن ئۆتەلمىدىغۇ؟ تېخى ئېنتىھاندە 50 نۇمۇر قېتىپ ئادەم ئالدايدۇ.....  
   ئۇ قاتقان 50 نۇمۇرنىڭ نىمىسىگە پايدىسى بار ؟قۇبۇل قىلغاندا ئوخشاشلا قوش تېىللىق سېنىپنىڭ نۇمۇر چېكى ئايرىمغۇ ؟ بۇ قېپقىزىل مائارىپنىڭ بىزنى موتۇرۇلا قىلغىنىغۇ؟ خەنزۇ بالىلار بىلەن بىزنىڭ نۇمۇر چېكى نىمىشقا شۇنچە پەرىقلىق ؟ ئۇيغۇر بالىلار شۇنچە دۆتما؟ ۋاي ئاناڭنى!  
  خۇ باش سېكىرتارمۇ دېدىغۇ ، ‹‹ئادەمنى ئاساس قىلىش ›› دەپ ، بىزنىڭ سەركىلىرىمىز نىمىشقا  نەق گەپنى دېمەيدۇ ، ‹‹پادىشاھنىڭ يىڭى كېيمى››دەك يەنە ماختايدۇ  ،شۆلگەيلىرىنى ئېقىتىپ  ....  تېلى ئەمدى چېقىۋاتقان بالىلارنىڭ كېتابلىرى خەنزۇچە تۇرسا  ، ئۇلار كېيىنچە قوشۇش دېسىڭىز ،نىمە؟ يەيدىغان نەرسىما؟ دەپ سورىمامدۇ؟   2-سېنىپتا ئوقۇيدىغان نەۋرە ئېنىم  بىر خەنزۇچە ماتىماتىكا سوئال قەغىزىنىڭ   بىر سوئالىدىكى تېرناق ئېچىگە( جەمئىي  5 سوئال ھەر بىرىگە 3 تىن نۇمۇر بېرىلىدۇ)  دېگەننىڭ ئاستىغا 5+3=8دەپ يېزىپ قويۇپتۇ ............... ئەگەر ئوقۇيالىسا ئەڭ دۆت بالىمۇ ئۇندا يازمايدۇ ؟ ھەي ، ئۇ بىچچارىلەر كىيىن قانداق قىلار ؟

  ھازىر  خەنزۇچە ئارلاشتۇرۇپ گەپ قىلىش ئانچە كۆپ ئەمەس ، پۇتۇن قوش تىللىق  يولغا قويۇلغان بالىلار چوڭ بولغاندا تېخى كۆرىمىز ، پىلوس ، مىنوس دېگەننى ئۇ چاغدا ھېچكىم ئېشلەتمەيدۇ ...  ھەي ، قانداق بولۇپ كېتەرمىز ؟ يۇرەك ھەقىقەتەن ئۈنسىز يېغلايدۇ !

بۇلبۇللار تۇتقىن بولدى يۇرتنى بۇلغىدى قاغا ،
كىم بولسا ۋەتەنپەرۋەر بىر كۈن ئىسىلۇر دارغا .

پەقەت ئارزۇيۇم ئۈچۈن ياشايمەن!

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60399
يازما سانى: 858
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 1827
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 3112 سائەت
تىزىم: 2011-10-14
ئاخىرقى: 2015-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 07:06:24 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىڭ تۈپ يىلتىزىنى ، مەسىلىنىڭ مەركىزىنى يوقاتمىغاندا ، بۇ ئەھۋالنى يوقىتىشىمىز مۇمكىن ئەمەس .  بۇرۇن تېلىمىز ئەرەب پارس تېللىرىنىڭ ھۇجۇمىغا ئۇچرىسا ، ئەمدى خەنزۇ تېلىنىڭ ھۇجۇمىغا ئۇچرايدۇ ؟ نىمە ئۈچۈن شۇ چاغدا ئەرەپ تېلى تېلىمزغا شۇنچە كۆپ تەسىز كۆرسەتكەن ؟
چۈنكى بىزنىڭ شۇ چاغدىكى ئوقۇتۇش ئىشلىرىمىز قۇرئان ئۆگىنىشنى ئاساس قىلاتتى ، شۇڭا ئەرەپ تېلىدىكى سۆزلەر بىزنىڭ تېلىمىزغا سېڭىپ كاتكەن ، ئەمدى قايسىسى سېڭىپ كېتىدۇ؟

بۇلبۇللار تۇتقىن بولدى يۇرتنى بۇلغىدى قاغا ،
كىم بولسا ۋەتەنپەرۋەر بىر كۈن ئىسىلۇر دارغا .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60168
يازما سانى: 46
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3282
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2011-10-12
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 07:33:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى تېما ئېكەن!!!مېنڭچە ئۆزئانا تىلنى ،ئۆز يېزىقىنى قەدىرلىمەي  باشقا تىلدا‹ سۆزلىشىش›ئۆز مىللىتىگە قېلىنغان ئاسىيلىق.بىزنىڭ تىلىمز نېمدىگەن يېقىملىق-ھە!!!ئۆزىمىزنى ئۆزىمىز قەدىرلەيلى!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60168
يازما سانى: 46
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3282
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2011-10-12
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 07:33:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى تېما ئېكەن!!!مېنڭچە ئۆزئانا تىلنى ،ئۆز يېزىقىنى قەدىرلىمەي  باشقا تىلدا‹ سۆزلىشىش›ئۆز مىللىتىگە قېلىنغان ئاسىيلىق.بىزنىڭ تىلىمز نېمدىگەن يېقىملىق-ھە!!!ئۆزىمىزنى ئۆزىمىز قەدىرلەيلى!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60168
يازما سانى: 46
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3282
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2011-10-12
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 07:33:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى تېما ئېكەن!!!مېنڭچە ئۆزئانا تىلنى ،ئۆز يېزىقىنى قەدىرلىمەي  باشقا تىلدا‹ سۆزلىشىش›ئۆز مىللىتىگە قېلىنغان ئاسىيلىق.بىزنىڭ تىلىمز نېمدىگەن يېقىملىق-ھە!!!ئۆزىمىزنى ئۆزىمىز قەدىرلەيلى!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60168
يازما سانى: 46
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3282
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2011-10-12
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 07:33:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى تېما ئېكەن!!!مېنڭچە ئۆزئانا تىلنى ،ئۆز يېزىقىنى قەدىرلىمەي  باشقا تىلدا‹ سۆزلىشىش›ئۆز مىللىتىگە قېلىنغان ئاسىيلىق.بىزنىڭ تىلىمز نېمدىگەن يېقىملىق-ھە!!!ئۆزىمىزنى ئۆزىمىز قەدىرلەيلى!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10403
يازما سانى: 237
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9206
تۆھپە نۇمۇرى: 341
توردا: 243 سائەت
تىزىم: 2010-9-15
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 07:48:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ توغرىلىق يېقىندىن بۇيان كۆپ تېما ۋە ئىنكاسلار چۈشىۋاتىدۇ. مەسلە بۇ ئىشلارنى قانداق قىلىپ ئوشاش، تۈزەشتە. مېنىڭمۇ بەك ئىچىم ئاچچىق بولىدۇ. ئەمما ئالىي مەكتەپتىكى چاغلاردا بىزمۇ ئوخشاشلا گاۋشۇ، بۇكاۋ دېگەندەك نۇرغۇن دائىملىق ئاتالغۇلارنى قىلىپ يۈرۈپتىكەنمىز. ئەمدى ئويلىسام شۇ چاغدا بىزگە باشقىچىمۇ بىلىنمەپتىكەن، بەلكى خەنزۇچىنى ياخشى ئىگەللىشىمىزگە پايدىلىق بولغاندەك.:qiray131
ئىلگىرى مەنمۇ ئارىلاش سۆزلەيتىم، ئەمما بۇمۇ باشقىلاردىن يۇققاندە. كېيىن ئۆزۈمچە مەن نېمە دېگەن كالۋا، باشقىلارنى دورىساممۇ ياخشى ئىش بولسا دورىشىم كېرەكتە، مۇشۇلارنىڭ ئالدىدا ئۇلارنى خۇش قىلىپ، ئۆزىمىزنىڭ ئابرۇيىنى تۆكۈپ نېمىشكە ئارىلاشتۇرۇپ سۆزلىگۈدەكمەن، دەپ ئۆزۈمگە قاتتىق تەلەپ قويۇپ  ھازىر ساب سۆزلەيدىغان بولدۇم. ئوغلۇمنىمۇ باشقۇرۇپ نازارەت قىلىپ تۇرىمەن. مەيدان، تاللا بازار، تېلىۋېزور قاتارلىق دائىملىق ئاتالغۇلارنى ئۇيغۇرچە دېمىسە دېگۈچە دېگۈزۈپ يۈرىيمەن. بەلكىم پايدىسى بولار.
   مۇنبەردە داۋاملىق دېيىش، سۆزلەش ئارقىلىق، تەشۋىقاتنى كۈچەيتسەك، ئائىلىدە، تۇغقانلار ئارا، ساۋاقداش-دوستلار ئارا نازارەتچىلىكنى كۈچەيتسەك، ئۆزىمىزدىن باشلىساق ئوڭشالمايدىغان، تۈزەلمەيدىغان ئىش يوق.
  ماۋۇلارغا پۇل بەرسىڭىزمۇ بىر ئېغىز ئۇيغۇرچە گەپ قىلىپ بەرمەيدۇ بىزگە. ئويلايلى قېرىنداشلار! بۇلارنىڭ ھەممىسى بىزنىڭ غورۇرىمىز بىلەن مۇناسىۋەتلىك. مىللى غورۇرىمىز، ئېڭىمىز، ساپايىمىز بىلەن مۇناسىۋەتلىك.
  بۇنىڭدىن كېيىنكى پەرزەنتلەرنى تەربىيلەشتە قانداق قىلىدىغان گەپ. بۇنى ئويلايلى! مەھمۇت قەشقەرى، يۈسۈپ خاس ھاجىپلار بىزگەئېىسل گۆھەرلەرنى قالدۇرۇپتىكەن، بىز ھېچ بولمىغاندا ئۇلارغا ساب، بۇزۇلمىغان تىلىمىزنى ساق پېتى قالدۇرايلى قېرىنداشلار!
  ئەڭ ئاۋۋال ئۆزىمىزدىن باشلايلى!

جۇدالىق دېڭىزى مېنى ئېقىتتى، سورىدىم؛-مېنى نەگە ئاپىرىسەن؟ ئاشىقىڭنىڭ بەختى ئۈچۈن ئازاب دېڭىزىغا!

ياخشىغا كۈن يوق

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72402
يازما سانى: 1335
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10322
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 3004 سائەت
تىزىم: 2012-1-2
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 08:00:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
esyankar75 يوللىغان ۋاقتى  2012-2-22 06:56 PM
نۇرغۇنىمىز مىللىي غۇرۇر كەملىك ، 57-مىللەت ، ئاتا -ئانا  ...

توغرا دەيسىز قېرىندېشىم،   مەركەزنىڭ مىللى ئاپتۇنۇمىيە قانۇنىدا ئېنىق قىلىپ مىللى رايۇنلار ئۆزلىرى تۇرۇشلۇق جايدا شۇ مىللەتنىڭ تىلىنى ئاساسلىق ئوقۇتۇش تىلى ، ئالاقە قۇرالى، ئاخبارات ۋاستلرىدا ئىشلتىدىغان تىل قىلىپ ئىشلىتىش ھۇقۇقى بار دەپ بەلگىلەنگەن. لېكىن بىزنىڭ «XXX سۈيەر » رەھبەرلرىمىز ۋە مائارىپ تەتقىقات ئورگانرىمىز خۇددى بۇ ئىشلاردىن خەۋەرسىز يۈرگەندەك  بۇلشىغا قۇيىۋىتىپ بارىدۇ.

ئادەم ئۇ گوياكى بىر ئۇچۇم تۇپراق،
كېتىدۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق،
شۇ ئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل،
ۋە ياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.

ياخشىغا كۈن يوق

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72402
يازما سانى: 1335
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10322
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 3004 سائەت
تىزىم: 2012-1-2
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-22 08:08:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
tantak007 يوللىغان ۋاقتى  2012-2-22 06:09 PM
مەنمۇ  بۇ  پىكىرنى قوللايمەن.
  بۇنداق   ئەھۋال  ھازىر س ...

توغرا دەيسىز . ئاتا ئانىلارنىڭمۇ باش تارتىپ بۇلالمايدىغان مەسئۇليىتى بار.
ئەگەر ئاتا ئانىلار خەنزۇچە ۋە قوش تىللىق مەكتەپلەرگە بەرمىگەن بولسا شۇ سەبىي باللىلار بۇنداق بوپكەتمەيتتى، يەنە ھازىرقى سىتودنتلارمۇ بەك ئۆزىنى بىلەلمەي قالدى.

ئادەم ئۇ گوياكى بىر ئۇچۇم تۇپراق،
كېتىدۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق،
شۇ ئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل،
ۋە ياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.

ياخشىغا كۈن يوق

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72402
يازما سانى: 1335
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10322
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 3004 سائەت
تىزىم: 2012-1-2
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-23 08:31:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
munirdin يوللىغان ۋاقتى  2012-2-21 12:53 PM
ھازىر شۇنداق كىشلەر باركى،خەنزۇچە ئاتاپ كۆنۈپ كەتكەن  ...

  بىزنىڭ مائارىپ ئورگانلىرىمىز بۇ ئىشلارغا ئىگە بولماي بار كۈچى بىلەن '' قوش تىل '' غا كۈچەۋاتىدۇ .

ئادەم ئۇ گوياكى بىر ئۇچۇم تۇپراق،
كېتىدۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق،
شۇ ئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل،
ۋە ياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش