مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: faeza

مۇئەللىم ، ئوقۇغۇچىڭىزدىن سوۋغا ئېلىۋاتامسىز؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئۇلۇغ اللاھتىن كۆڭلىمىزگە ئىنس

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 120
يازما سانى: 12729
نادىر تېمىسى: 8
مۇنبەر پۇلى : 31735
تۆھپە نۇمۇرى: 2986
توردا: 4657 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-5-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-31 11:12:09 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق سوۋغا ئېلىش ئەھۋالا باشلانغۇچ مەكتەپلەردە كۆرۈلمەيدۇ ،كۆرۈلسىمۇ ناھايىتى ئاز ساندا،ئوقۇتقۇچىلار بايرىمى،ئاياللار بايرىمى ....قاتارلىق بايرملارد ا ئوقۇغۇچىلار ياكى ئاتا -ئانىلار  ئەكەلگەن  قىممىتى ئەرزان بولغان سوۋغات بۇيۇملىرى بولىشى مۈمكىن....( بۇ پىكىر يۇرتۇمدىكى باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالغىغا ئاساسەن،ئۆزۈمنىڭ شەخسىي قارىشى.ئاساسىدا يېزىلدى....)

مەن بىر ئاددىي ئوقۇتقۇچى،مەن ئالىم تەربىيلەشتىن بۇرۇن ئادەم تەربىيلىيەلىسەم،نىشانغا يېتەلىگەن بولىمەن...

مەن دۇنياغا ئادەم بولۇپ تۆرەلگە

زۇمرەتتاش تورتلىرى

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14907
يازما سانى: 4841
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 15709
تۆھپە نۇمۇرى: 484
توردا: 6288 سائەت
تىزىم: 2010-10-22
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-31 11:20:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەلىكەم بىلەن ئوخشاش پىكىردە مەنمۇ.........ئۇستازلىرىمىز ۋە ئاتا-ئانىلىرىمىز قاتتىق ئويلىنىشى كېرەك.ئەلۋەتتە .........ھەممىسىلا ئۇنداق ئەمەس .........لېكىن شۇ بىر قىسىملار قالغانلارنىڭ نامىغا داغ كەلتۈرىدۇ........ھەددىدىن ئېشىپ كەتمەسلىكى كېرەك.......

مۇھەببەتىڭنى  بىرگە  بەر  ،  مىھرىڭنى مىڭغا  بەر

قەدرىڭ سىرلىق بولسۇن!

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 75054
يازما سانى: 697
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4011
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 89 سائەت
تىزىم: 2012-2-7
ئاخىرقى: 2012-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-1 12:02:28 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نېمە دەيمەن ھە-؟!

چۈشەنمەي تۇرۇپ بىرلىرى ھەققىدە سۆز ئاچما،چۈنكى سەن ئۇ كىشىنىڭ ھاياتىدا بىر كۈنمۇ ياشاپ باقمىغان !

سەۋىر قىلىڭ،ھەم

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2977
يازما سانى: 674
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10894
تۆھپە نۇمۇرى: 355
توردا: 2403 سائەت
تىزىم: 2010-6-24
ئاخىرقى: 2015-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-1 12:40:45 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئازساندىكى ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ قىلغان ئىشىنى كورۈپلا، ھەممىنى ئۇ-بۇ دىسەڭلارقاملىشامدۇ؟كۇنسىرى يىڭىلىنىپ چىقىۋاتقان يىمەكلىكلەر،ئويۇنچۇقلار ۋە باشقا بويۇملارنى ئىلىپ بولالماي خەت يىزىشقا تۈزۈككىنە دەپتىرىمۇ يوق ئوقۇغۇچىلار شۇنچە كۆپ تۇرسا،ئاتا-ئانىلىرىنىڭ قاتارچاي،تۈگىمەس ئويۇنلىرىدىن پۇل ئاشماي،ئوقۇش قوراللىرى كەم ئۇقۇغۇچىلار شۇنچە تۇرسا،تاپشۇرۇقلاردىن،دەرسلەردىن بىزار بولۇپ كۆزىمىزچىلا نارازىلىقىنى ئىپادىلەپ،مۇمكىن بولسا ئوقۇتقۇچىسىنى يەۋەتسىمۇ دەر دى چىقمايدىغان ئوقۇغۇچىلار تۇرسا،كىچىككىنە تۇرۇپ بەرگەن تەربىيىمىزنى قوبۇل قىلماي بىر-بىرىگە سوۋغا بىرىشىپ يۈرۈشىدىغان ئوقۇغۇچىلار تۇرسا...،ئاتا-ئانىلارغا بالىسىنىڭ ئەھۋالىنى ئىيىتساق تەربىيە قىلىش ئۇياقتاتۇرسۇن‹‹ئاران ئىككى بالام بار››دەپ نارازى بولسا،بىزگە شۇنداق ئاتالمىش‹‹سوۋغا››بىرەرمۇ؟ئوقۇتقۇچىلار شۇنداق ئىيىتقىنىڭلاردەك خەقنىڭ كىچىككىنى سوۋغىسىنى دەپ ئۆىنى بۇزسا،مەكتەپتە شۇنچە جاپالىق ئىشلەپ ،مەكتەپ مۇدىرىدىن گەپ ئاڭلاپ كۆزىگە ياش ئالىدىغان،جەمىيەتتىمۇ كەمسىتىلىپ ئاللىقانداقتۇر گۇناھلىرى بىلەن ئەيىپلىنىدىغان ئۇنداق ئوقۇتقۇچىلارنى يوقىتىش كىرەك.باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا شۇنداق ‹‹خىرۇستال...››ئالىدىغان پۇلى بارمۇ؟ئالغان تەقدىردىمۇ ئوقۇتقۇچىسى قوبۇل قىلارمۇ؟ئوقۇتقۇچى قانداقتۇر بىرلىرىنىڭ سوۋغىسى بىلەن ياشايدىغان قەلەندەر ئەمەس.بىزنىڭمۇ ياراتقان ئاللا بەرگەن ئۆزىمىزگە تۇشلۇق رىسقىمىز بار.ئاز بولسىمۇ ھالال ئىشلەپ تاپىدىغان مۇئاشىمىز بار.شۇنداق بىر بايرام كۈنلىرىدە ئۇماق ئوقۇغۇچىلىرىمىزنىڭ ‹‹مۇئەللىم،بايرىمىڭىزغا مۇبارەك!››دىگەن بىر ئىغىز سۆزى بولسىلاكۇپايە.ئۆز قولى بىلەن سىزغان رەسىمى،ياسىغان گۈلى بولسىلا بولدى.نىمە ئۈچۈن سوۋغاتنى ئۆزلىرىڭلار ئىلىپ بولۇپ يەنە ئۆزلىرىڭلارئەيىبلەپ تىما يازىسىلەر؟ئىدىيەڭلاردىن ئۆتمىسە،ئىلىپ بەرمەي بالىلىرىڭلارغا چۈشەندۈرسەڭلار بولىدۇغۇ؟ياكى بالىلىرىڭلارنى باشقۇرالمامسىلەر؟سىلەرگە شۇنداق تىما يىزىشنى،ئىنكاس يىزىشنى ئۈگەتكەن كىم؟
‹‹ھەسىنىكام ئاچچىق،ئامۇتى تاتلىق››مۇ؟

ھەممە ئىش كۆڭۈلدىكىدەك بولىۋەرمەيدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 74547
يازما سانى: 750
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5270
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 640 سائەت
تىزىم: 2012-2-2
ئاخىرقى: 2015-5-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-1 09:56:52 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سوۋغات ئالىدىغان ئوقۇتقۇچىلار گەرچە ئاز سانلىق بولسىمۇ، بۇنداقلار يەنىلا مىللى ئوقۇتقۇچىلار ئىچىدە بىر قەدەر كۆپ،يەنە بىرسى بەزى ئاتا-ئانىلار ياخشى ئوقۇيالمايۋاتقان بالىسىنى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يامان كۆرۈپ قېلىشىدىن ئەنسىرەپ،ئوقۇتقۇچىلارغا سوۋغات بېرىپ ئۇلارنى يامان ئۆگىتىپ قويىدۇ.ئالى مەكتەپنىڭ بەزىبىر ئوقۇتقۇچىلىرىغۇ دىۋانىگىلا ئوخشاپ قاپتۇ،بىر قاچا تاماق ئېلىپ بېرىمەن دېسىڭىز ،نەگە دېسىڭىز كەينىڭىزدىن شۇ يەرگە بارىدۇ،بۇ قىلچە مۇبالىغە ئەمس،بىلىم ئاشۇرۇش جەريانىدا ئۆز بېشىمدىن ئۆتكەن ئىشلار.

ئىمان بىلەن ھايا مېنىڭ ھاياتىم

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 55802
يازما سانى: 43
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4852
تۆھپە نۇمۇرى: 338
توردا: 1085 سائەت
تىزىم: 2011-9-10
ئاخىرقى: 2013-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-1 04:34:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سوۋغاتقا قاراپ مۇئامىلە قىلىش ھېچ بولمىغاندا تەربىيە-ئەخلاق سورۇنى بولغان مەكتەپلەردە يۈز بەرمەسلىكى كېرەك ئىدى. مەكتەپتە، ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن ئوقۇتقۇچىنىڭ ھەربىر قەدىمى بىر ئۈلگە. مۇشۇنداق «ئۆيلىرىگە توشقۇزالمىغۇدەك سوۋغات»لارنى «ئوقۇغۇچىلىرىغا دەپ ئالغۇزغان» ئوقۇتقۇچىلار كەلگۈسىدە خەلقىمىزگە قانداقراق بىر ئەۋلاتلارنى تەربىيلەپ بېرەر؟؟؟

ھەقىقىي مۇھەببەتنى چۈشەنگەن بولساڭ، اللەدىن باشقىغا ئۇنچىۋالا زار بولۇپ كەتمىگەن بولاتتىڭ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15939
يازما سانى: 952
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11712
تۆھپە نۇمۇرى: 606
توردا: 8260 سائەت
تىزىم: 2010-11-1
ئاخىرقى: 2015-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-1 07:54:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
   مەن قارىسام شەھەر مەكتەپلىرىدە مۇشۇنداق سوۋغا قۇبۇل قىلىش خېلى ئادەتكە ئايلىنىپ قاپتۇ . يېزا مەكتەپلىرىدە ئۇنداق ئىشلار يوق . ئۇلار پەقەت ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ «بايرىمىڭىزغا مۇبارەك بولسۇن!» دىگەن گىپىدىنلا خوشال بۇلىدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5577
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 32286
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 3425 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2015-5-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-2 02:16:34 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن ئوقۇغۇچىلاردىن ۋە ئاتا -ئانىلاردىن سوغات ئېلىپ تۇرىۋايىمەن. ئۇ بولسىمۇ ‹رەخمەتمۇئەللىم› دىگەن سوغات.

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش