مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: qurighar

مۇھەممەد ئەلەيھىسسالامغا قۇرئانكى گۇۋاھلىق [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

مەن ئۇيغۇرلارنىڭ خاقانىمەن-«ئو

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47896
يازما سانى: 395
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4753
تۆھپە نۇمۇرى: 507
توردا: 4098 سائەت
تىزىم: 2011-7-15
ئاخىرقى: 2012-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 03:30:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
qurighar يوللىغان ۋاقتى  2012-4-5 03:20 PM
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ۋەرەھمەتۇللاھى ۋەبەرەكاتۇھۇ!

مۇنب ...
  1. كالىندار سۆزى كالىن ۋە داي دىگەن ئىككى سۆزدىن تۈزۈلگەن بولۇپ ئۇيغۇرچەدۇر، مەنىسى كىلىدىغان كۈن دىمەكتۇر،
مەزمۇننى كۆچۈرۈۋېلىش
ھەجەپ قىززىقچىكەنسىز،  قۇرىغارجان .
كالېندار لاتىنچە سۆز   ھوي .  
kalendae  -- ھەر بىر ئاينىڭ بىرىنجى كۈنى دىگەن مەنىدە .

مەن سىلەرگە بولدۇم خاقان،
ئېلىڭلار يا بىلەن قالقان.
تامغا بولسۇن بىزگە بۇيان،
كۆك بۆرە بولسۇن ئۇران.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77920
يازما سانى: 207
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4051
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 109 سائەت
تىزىم: 2012-3-25
ئاخىرقى: 2012-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 03:34:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ۋەرەھمەتۇللاھى ۋەبەرەكاتۇھۇ!

مۇنبەردە خەتلەرنىڭ رەڭگى قارالا چىقىدىكەن، شۇڭا يازمامدىكى رەڭلەر بىلەن پەرقلەندۈرۈلگەن مەزمۇنلارغا تەسىرى بولىدىكەن، توغرا چۈشەنگەيسىزلەر.
كالىندار سۆزى كالىن ۋە داي دىگەن ئىككى سۆزدىن تۈزۈلگەن بولۇپ ئۇيغۇرچەدۇر، مەنىسى كىلىدىغان كۈن دىمەكتۇر، تىلىمىزدا توي قىلىپ ئۆيگە كەلگەن قىزنى كېلىن ياكى كالىن دەيمىزغۇ؟...داي سۆزى بولسا تىلىمىزدا دايىم شۇنداق قىلامسىز؟   سۆزىدە كەلگەن داي شۇدۇر، مەنىسى قۇياش ياكى ۋاقت نى بىلدۈرىدىغان ئاتالغۇدۇر، مەلۇمكى ھازىرقى مىلادىيە كالىندارىغا ئاساس بولغان گىرگورىيان كالىندارىنى غەرپلىكلەر ئەرەپلەردىن قوبۇل قىلغاندۇر، ئەرەپلەرگە سۇمىرلاردىن ئۆتكەندۇر، سۇمىرلار قەدىم ئىراقتا شانلىق مەدەنىيەت ياراتقانلار بولۇپ، ئۇلارنىڭ يىراق ئەجدادى ئۆزبىكىستاندىكى سەمەرقەن دىيىلگەن يۇرتلارغا ۋە قەدىم ئىراققا تارىم ۋادىسىدىن كەتكەنلەردۇر،بۈگۈنكى يۇرتىمىزدىكى خوتۇن سۇمۇل،سامپۇل،زامۇر، سارسۈمبە،سۇمۇل-چۇمۇل-قۇمۇل دىگەن ناملار شۇلار بىلەن مۇناسىۋەتلىكتۇر، قەدىم سۇمۇر تىلى يادىكارلىقلىرىنى ئوقۇسىڭىز بۈگۈنكى ئۇيغۇر تىلىغا ئەينى ئوخشاشلىقلارنى كۆپلەپ ئۇچرىتىسىز، ئەل ھاسىل، مەيلى ئەيسا ئەلەيھىسسالامنىڭ تەۋەللۈتىنى باشلىنىش قىلغان مىلادىيە بولسۇن، مەيلى مۇھەممەد ئەلەيھىسسالامنىڭ ھىجرىتىنى باشلىنىش قىلغان ھىجىرىيە بولسۇن ھەممىسى پەقەتلا جانابى ئاللاھنىڭ تەبىئەتتىكى قانۇنيەتلىرىدىن تاشقىرى نەرسە ئەمەستۇر، ھىكمەت مۇسۇلماننىڭ يوقۇتۇپ قويغان ھەققىدۇر،ئۇنى نەدىن تاپسا ئىلىشقا ھەقلىقتۇر، ئەلبەتتە مىلادىيە 622-يىلىدىن بۇرۇنمۇ دۇنيادا مۇسۇلمان بولغان ۋە ئىسلام بولغان، ئەلبەتتە مۇۋەھھىدلەر ھەممە مىللەتتىن بولغان، بىرەر مىللەتنى مىللەت سۈپىتىدە كاپىرغا چىقىرىش كاتتا ئازغۇنلۇقتۇر!..شۇنداقلا بىرەر مىللەتنىڭ ئىنسانىيەتكە ئورتاق مەدىنىي مىراسلىرىنى يات كۆرۈشمۇ نادانلىقتۇر. ئىنسانىيەت مەدەنىيەت مىراسلىرى ئىسلام تەرىپىدىن ھۆرمەت قىلىنىدۇ، قوغدىلىدۇ، پايدىلىق بولسا قوبۇل قىلىنىدۇ، ھەتتا جانابى ئاللاھ قۇرئانى مۇقەددەستە كاپىرلارنىڭ بۇتلىرىنى تىللاشتىن توسقان. ئۇستا تىۋىپ ھەرگىزمۇ كىسەلنى قويۇپ ساق كىشىگە دورا بۇيرىمايدۇ، قەلب كىسىلىگە دورا پەقەتلا ئىماندۇر، ھەققە تەۋسىيە قىلىنغانلارنى جانابى ئاللاھ ھىچقاچاندا ھەققە تەۋسىيە قىلىنىشتىن توسمىغان ۋە دەۋەتنى توختاتمىغاندۇر، ئەۋەرتىلگەن پەيغەمبەرلەر شۇ جۈملىدىندۇر، بۇ دەۋەت بەزىدە ئىسلامىي نۇقتىدا داۋاملاشسا، يەنە بەزىدە ئىسلامنىڭ قارشىسىدا پىكىر قىلىدىغانلارنىڭ مەپكۈرىسىدە داۋاملاشقان. قۇرئانى كەرىمدە بىز بايقىغان مۆجىزىلەرنىڭ بىرەر يات مىللەتنىڭ ئادەتلىرىگە ئۇدۇل كىلىشى سەۋەپلىك قىممىتى زىنھار چۈشۈپ كەتمەيدۇ، ئەكسىچە ئۇستا تىۋىپ بىمارنىڭ مىجەزىگە قاراپ قەلبى كىسەللەرنىڭ بەزىسىگە ئىسسىققا مايىل دورا، بەزىسىگە سوغۇققا مايىل دورا بۇيرۇيدۇ،قۇرئانى كەرىممۇ جانابى ئاللاھنىڭ مۇسۇلمانلارغىلا ئەمەس، بەلكى ئىنسان ۋە جىنلاردىن بولغان ھەممە مۇكەللەپ(ھەققە تەكلىپ قىلىنغۇچى)لەرگە نازىل قىلغان دورىسىدۇر، شۇڭا قۇرئانى كەرىممۇ ئىسلامنى ئىنكار قىلغان ئەھلى كىتاپلارغا ئەڭ بۇرۇن خىتاپ قىلىدۇ، ئۇنداقتا قۇرئانى كەرىمدىن ئۇلارنىڭ ئادەتلىرىگە لايىق بىرەر مۆجىزىنى بايقاپ قالساق ئىنكار قىلىشنىڭ ئىسلامىيەتتىكى ئىلمىيلىگى ۋە ئادەلەتلىكلىكى قىنى؟،
. ئۇنىڭغا 19 پەرىشتە مۇئەككەلدۇر [30].بىز دوزاخ مۇئەككەللىرىنى پەقەت پەرىشتىلەردىن قىلدۇق، بىز ئۇلارنىڭ سانى بىلەن پەقەت كاپىرلارنى سىنىدۇق، تاكى ئەھلى كىتاب (ئۆزلىرىنىڭ ساماۋى كىتابلىرىدىكى بۇ ساننى كۆرۈپ قۇرئاننىڭ ھەق ئىكەنلىكىگە) ئىمان ئېيتقاي، مۆمىنلەرنىڭ (پەيغەمبەر ئەلەيھىسسالامنىڭ بەرگەن خەۋىرىگە ئىشەنگەنلىكلىرىدىن ۋە ئەھلى كىتابنىڭ قۇرئان خەۋەرلىرىنىڭ تەۋرات، ئىنجىلدىكى خەۋەرلەرگە ئۇيغۇن ئىكەنلىكىنى ئېتىراپ قىلغانلىقىدىن) ئىمانى كۈچەيگەي، ئەھلى كىتاب ۋە مۆمىنلەر (بۇنىڭدىن) شەكلەنمەيدۇ، دىللىرىدا كېسەل بارلار (يەنى مۇناپىقلار)، كاپىرلار: «بۇ مىسالدىن اﷲ نېمىنى ئىرادە قىلىدۇ» دەيدۇ، اﷲ مۇشۇنداق خالىغان ئادەمنى گۇمراھ قىلىدۇ، خالىغان ئادەمنى ھىدايەت قىلىدۇ، پەرۋەردىگارىڭنىڭ قوشۇنىنى (يەنى پەرىشتىلەرنىڭ سانىنىڭ كۆپلۈكىنى، ئۇلارنىڭ كۈچ ـ قۇۋۋىتىنى ۋە ئۇلارنىڭ يارىتىلىشتىكى چوڭلۇقىنى) پەقەت ئۇ ئۆزى بىلىدۇ، بۇ، (يەنى اﷲ بايان قىلغان دوزاخ) پەقەت ئىنسانلار ئۈچۈن ۋەز ـ نەسىھەتتۇر [31]. 74-سۈرە مۇددەسسىر،30-31-ئايەتلەر .
19 سانى ھەتتە تەۋرات ،زەبۇر، ئىنجىل دىمۇ مۆجىزە سۈپۈتىدە باردۇر، بۇ سۆزىمىزگە جانابى ئاللاھنىڭ يۇقارقى كەلىمىسى دەلىلدۇر، ئۇنداقتا ئەھلى كىتاپلارنىڭ كالىندارىنىڭ قۇرئانى كەرىمدە ئىزناسىنىڭ قىلىشى ئىسلامغا يات بىر ئىش ئەمەس،ئەكسىچە بۇ ئارقىلىق ئىسلامنى ئىنكار قىلغۇچىلارغا جانابى ئاللاھ مۆجىزە كەلتۈرگەندۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77920
يازما سانى: 207
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4051
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 109 سائەت
تىزىم: 2012-3-25
ئاخىرقى: 2012-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 03:51:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ۋەرەھمەتۇللاھى ۋەبەرەكاتۇھۇ!

مۇنبەردە خەتلەرنىڭ رەڭگى قارالا چىقىدىكەن، شۇڭا يازمامدىكى رەڭلەر بىلەن پەرقلەندۈرۈلگەن مەزمۇنلارغا تەسىرى بولىدىكەن، توغرا چۈشەنگەيسىزلەر.
كالىندار سۆزى كالىن ۋە داي دىگەن ئىككى سۆزدىن تۈزۈلگەن بولۇپ ئۇيغۇرچەدۇر، مەنىسى كىلىدىغان كۈن دىمەكتۇر، تىلىمىزدا توي قىلىپ ئۆيگە كەلگەن قىزنى كېلىن ياكى كالىن دەيمىزغۇ؟...داي سۆزى بولسا تىلىمىزدا دايىم شۇنداق قىلامسىز؟   سۆزىدە كەلگەن داي شۇدۇر، مەنىسى قۇياش ياكى ۋاقت نى بىلدۈرىدىغان ئاتالغۇدۇر، مەلۇمكى ھازىرقى مىلادىيە كالىندارىغا ئاساس بولغان گىرگورىيان كالىندارىنى غەرپلىكلەر ئەرەپلەردىن قوبۇل قىلغاندۇر، ئەرەپلەرگە سۇمىرلاردىن ئۆتكەندۇر، سۇمىرلار قەدىم ئىراقتا شانلىق مەدەنىيەت ياراتقانلار بولۇپ، ئۇلارنىڭ يىراق ئەجدادى ئۆزبىكىستاندىكى سەمەرقەن دىيىلگەن يۇرتلارغا ۋە قەدىم ئىراققا تارىم ۋادىسىدىن كەتكەنلەردۇر،بۈگۈنكى يۇرتىمىزدىكى خوتۇن سۇمۇل،سامپۇل،زامۇر، سارسۈمبە،سۇمۇل-چۇمۇل-قۇمۇل دىگەن ناملار شۇلار بىلەن مۇناسىۋەتلىكتۇر، قەدىم سۇمۇر تىلى يادىكارلىقلىرىنى ئوقۇسىڭىز بۈگۈنكى ئۇيغۇر تىلىغا ئەينى ئوخشاشلىقلارنى كۆپلەپ ئۇچرىتىسىز، ئەل ھاسىل، مەيلى ئەيسا ئەلەيھىسسالامنىڭ تەۋەللۈتىنى باشلىنىش قىلغان مىلادىيە بولسۇن، مەيلى مۇھەممەد ئەلەيھىسسالامنىڭ ھىجرىتىنى باشلىنىش قىلغان ھىجىرىيە بولسۇن ھەممىسى پەقەتلا جانابى ئاللاھنىڭ تەبىئەتتىكى قانۇنيەتلىرىدىن تاشقىرى نەرسە ئەمەستۇر، ھىكمەت مۇسۇلماننىڭ يوقۇتۇپ قويغان ھەققىدۇر،ئۇنى نەدىن تاپسا ئىلىشقا ھەقلىقتۇر، ئەلبەتتە مىلادىيە 622-يىلىدىن بۇرۇنمۇ دۇنيادا مۇسۇلمان بولغان ۋە ئىسلام بولغان، ئەلبەتتە مۇۋەھھىدلەر ھەممە مىللەتتىن بولغان، بىرەر مىللەتنى مىللەت سۈپىتىدە كاپىرغا چىقىرىش كاتتا ئازغۇنلۇقتۇر!..شۇنداقلا بىرەر مىللەتنىڭ ئىنسانىيەتكە ئورتاق مەدىنىي مىراسلىرىنى يات كۆرۈشمۇ نادانلىقتۇر. ئىنسانىيەت مەدەنىيەت مىراسلىرى ئىسلام تەرىپىدىن ھۆرمەت قىلىنىدۇ، قوغدىلىدۇ، پايدىلىق بولسا قوبۇل قىلىنىدۇ، ھەتتا جانابى ئاللاھ قۇرئانى مۇقەددەستە كاپىرلارنىڭ بۇتلىرىنى تىللاشتىن توسقان. ئۇستا تىۋىپ ھەرگىزمۇ كىسەلنى قويۇپ ساق كىشىگە دورا بۇيرىمايدۇ، قەلب كىسىلىگە دورا پەقەتلا ئىماندۇر، ھەققە تەۋسىيە قىلىنغانلارنى جانابى ئاللاھ ھىچقاچاندا ھەققە تەۋسىيە قىلىنىشتىن توسمىغان ۋە دەۋەتنى توختاتمىغاندۇر، ئەۋەرتىلگەن پەيغەمبەرلەر شۇ جۈملىدىندۇر، بۇ دەۋەت بەزىدە ئىسلامىي نۇقتىدا داۋاملاشسا، يەنە بەزىدە ئىسلامنىڭ قارشىسىدا پىكىر قىلىدىغانلارنىڭ مەپكۈرىسىدە داۋاملاشقان. قۇرئانى كەرىمدە بىز بايقىغان مۆجىزىلەرنىڭ بىرەر يات مىللەتنىڭ ئادەتلىرىگە ئۇدۇل كىلىشى سەۋەپلىك قىممىتى زىنھار چۈشۈپ كەتمەيدۇ، ئەكسىچە ئۇستا تىۋىپ بىمارنىڭ مىجەزىگە قاراپ قەلبى كىسەللەرنىڭ بەزىسىگە ئىسسىققا مايىل دورا، بەزىسىگە سوغۇققا مايىل دورا بۇيرۇيدۇ،قۇرئانى كەرىممۇ جانابى ئاللاھنىڭ مۇسۇلمانلارغىلا ئەمەس، بەلكى ئىنسان ۋە جىنلاردىن بولغان ھەممە مۇكەللەپ(ھەققە تەكلىپ قىلىنغۇچى)لەرگە نازىل قىلغان دورىسىدۇر، شۇڭا قۇرئانى كەرىممۇ ئىسلامنى ئىنكار قىلغان ئەھلى كىتاپلارغا ئەڭ بۇرۇن خىتاپ قىلىدۇ، ئۇنداقتا قۇرئانى كەرىمدىن ئۇلارنىڭ ئادەتلىرىگە لايىق بىرەر مۆجىزىنى بايقاپ قالساق ئىنكار قىلىشنىڭ ئىسلامىيەتتىكى ئىلمىيلىگى ۋە ئادەلەتلىكلىكى قىنى؟،
. ئۇنىڭغا 19 پەرىشتە مۇئەككەلدۇر [30].بىز دوزاخ مۇئەككەللىرىنى پەقەت پەرىشتىلەردىن قىلدۇق، بىز ئۇلارنىڭ سانى بىلەن پەقەت كاپىرلارنى سىنىدۇق، تاكى ئەھلى كىتاب (ئۆزلىرىنىڭ ساماۋى كىتابلىرىدىكى بۇ ساننى كۆرۈپ قۇرئاننىڭ ھەق ئىكەنلىكىگە) ئىمان ئېيتقاي، مۆمىنلەرنىڭ (پەيغەمبەر ئەلەيھىسسالامنىڭ بەرگەن خەۋىرىگە ئىشەنگەنلىكلىرىدىن ۋە ئەھلى كىتابنىڭ قۇرئان خەۋەرلىرىنىڭ تەۋرات، ئىنجىلدىكى خەۋەرلەرگە ئۇيغۇن ئىكەنلىكىنى ئېتىراپ قىلغانلىقىدىن) ئىمانى كۈچەيگەي، ئەھلى كىتاب ۋە مۆمىنلەر (بۇنىڭدىن) شەكلەنمەيدۇ، دىللىرىدا كېسەل بارلار (يەنى مۇناپىقلار)، كاپىرلار: «بۇ مىسالدىن اﷲ نېمىنى ئىرادە قىلىدۇ» دەيدۇ، اﷲ مۇشۇنداق خالىغان ئادەمنى گۇمراھ قىلىدۇ، خالىغان ئادەمنى ھىدايەت قىلىدۇ، پەرۋەردىگارىڭنىڭ قوشۇنىنى (يەنى پەرىشتىلەرنىڭ سانىنىڭ كۆپلۈكىنى، ئۇلارنىڭ كۈچ ـ قۇۋۋىتىنى ۋە ئۇلارنىڭ يارىتىلىشتىكى چوڭلۇقىنى) پەقەت ئۇ ئۆزى بىلىدۇ، بۇ، (يەنى اﷲ بايان قىلغان دوزاخ) پەقەت ئىنسانلار ئۈچۈن ۋەز ـ نەسىھەتتۇر [31]. 74-سۈرە مۇددەسسىر،30-31-ئايەتلەر .
19 سانى ھەتتە تەۋرات ،زەبۇر، ئىنجىل دىمۇ مۆجىزە سۈپۈتىدە باردۇر، بۇ سۆزىمىزگە جانابى ئاللاھنىڭ يۇقارقى كەلىمىسى دەلىلدۇر، ئۇنداقتا ئەھلى كىتاپلارنىڭ كالىندارىنىڭ قۇرئانى كەرىمدە ئىزناسىنىڭ قىلىشى ئىسلامغا يات بىر ئىش ئەمەس،ئەكسىچە بۇ ئارقىلىق ئىسلامنى ئىنكار قىلغۇچىلارغا جانابى ئاللاھ مۆجىزە كەلتۈرگەندۇر.

مېنىڭ بارلىقىم ئ

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40676
يازما سانى: 736
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6346
تۆھپە نۇمۇرى: 110
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-5-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 04:02:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قۇرىغار ، مائۇسنى ئۆسمۈر بالىڭىزغا تۇتقۇزۇپ قويمىغانسىز ھە ؟
تورداشلار سىزدىن سورىغان سۇئاللارغا جاۋابىڭىزنى كۈتىۋاتىمەن . ئۇ ھۆكمىڭىزنى ئوقۇمىغاننىڭ ئورنىدا شارتتىدە ئۆتكۈزىۋەتكەن ئىدىم . ئۇنى زېرەك تورداشلار قايتا سوراپ قۇلىقىمغا ئېسىپ قويدى . ئەمدى شۇ خىل ھۆكمىڭىزنىڭ مەنبەسىنىبايان قىلمىسىڭىز بولمىدى . ئاندىن مەنمۇ بەزى بايانلارنى بايان قىلالايمەن .
جاۋابىڭىزنى كۈتىۋاتىمەن . بەلكىم ھەممىمىز كۈتىۋاتىمىز . مائۇسنى جىم تۇتۇپ تەپەككۇرىڭىزغا قويسىڭىز !
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   koznak تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-4-5 04:07 PM  


سۆزلىرىمنى چۈشەنمىسىڭىز چاپسانلا ئىنكار قىلماڭ . بىر بۇلۇڭغا قويۇڭكى ، بىر ۋاقىتلاردا پايدىسى تىگىدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41802
يازما سانى: 60
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 161
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 187 سائەت
تىزىم: 2011-5-23
ئاخىرقى: 2012-5-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 04:52:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
2- مەريەم ئانىمىز جەننەتتە مۇھەممەد سەللەللاھۇ ئەلەيھى ۋەسسەللەمگە نىكاھلاپ قويۇلاركەن،


...............................................................................................................


ماۋۇ  نىمە گەپ  ئەمدى ..

مۇھەببەت ئۇ مەرد كىشىنىڭ ئىشى~

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2134
يازما سانى: 688
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11637
تۆھپە نۇمۇرى: 843
توردا: 1164 سائەت
تىزىم: 2010-6-2
ئاخىرقى: 2012-6-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 04:59:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىلىم ئاساسىم يېتەرلىك بولمىغاچ باشقا يەرلەرنى ياخشى ئوقۇپ بىلىپ ئويلىنىۋالدىم،رەھمەت.ئاللاھ تەپەككۇرىڭىزنى يەنىمۇ زىيادە قىلغاي.
ئەمدى مۇنۇ ئىككى يەرگە كۆڭلۈمدە سۇئال بەلگىسى قۇيۇلۇپ قالدى.
1-مۇھەممەت ئەلەيھىسالام بىلەن مەرىيەم ئانىمىزنىڭ نىكاھى توغرىسىدىكى پىكىر.مۇشۇ كەمگە كەلگۈچە بىرەر يەردە ھەم بىرەسىدىن ئۇنداق گەپ ياكى پەتىۋا ئاڭلاپ باقماپتىمەنكەن.
2-مۇھەممەت ئەلەھسالام ،ئىبراھىم ئەلەيھىسالام بىلەن ئىسمايىل ئەلەيھىسالامنىڭ كەئىبىنى سېلىۋاتقان قىلغان ئىلتىجاسى تۈپەيلى كەلتۈرۈلگەنلىكى ھەققىدىكى پىكىر.كىچىكىمدىن بەزى كىتاپ ماتىرىياللاردىن بىلىشىمچە ئادەم ئاتام زامانىسىدىن باشلاپلا مۇھەممەت ئەلەيھىسالامغا بىشارەتلەر بار دەپ ئىسىمدە..

بۇ نوقتىلاردا بىر چۈشەنچە بەرگەن بولسىڭىز تولىمۇ خۇرسەن بولاتتىم.رەھمەت.

مەنچە بىر پىكىرنى كۆرگەندىن كىيىن ئۆز ئارا چۈشەنچە ھاسىل قىلساق بۇ نورمال مۇنازىرە دەپ ئويلايمەن.شۇڭا ئەركىن پىكىر قىلىپ ئۆز چۈشەنچىسىنى ئوتتۇرغا قويغانلارنى تېما ئىگىسىگە تاش توقماق ياندۇردى دېمىسەككەن.ئازراق پىكىر ئويغۇتالمىغان تېمىنىڭ پايدىلىنىش قىممىتى بولمايدۇ.مۇنازىرنىمۇ مۇنازىرە قىلغۇچى ئوتتۇرغا قويغان پىكىر ئۈستىدە قىلساق،كىشى شەخسىيىتىگە تاقىماي..رەھمەت.

بۇلىقىسەن مېھرىبانلىقنىڭ،سەن بولمىساڭ قۇرۇيدۇ دەريا!!!

باشقىلار كۆكتە ئ

دائىملىق ئــەزا

پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81
يازما سانى: 1270
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9950
تۆھپە نۇمۇرى: 369
توردا: 2099 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 06:06:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىنكاسىم بىلەن ساقلىۋېلىپ ۋاقىت چىقىرىپ ئوقۇي.... تېما ئىگىسىگە رەھمەت........

رەببىمنىڭ ئاللاھ، دىنىمنىڭ ئىسلام، پەيغەمبىرىمنىڭ مۇھەممەد ئەلەيھىسسالام بولغىنىدىن مەمنۇن بولدۇم....!!

ھەر كاللىدا ھەر

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18253
يازما سانى: 257
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3936
تۆھپە نۇمۇرى: 211
توردا: 1382 سائەت
تىزىم: 2010-11-20
ئاخىرقى: 2012-5-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 06:15:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەقىقەتەن ئىشىنىشكە تىگىشلىك .
بىلىشكە تىگىشلىك ، كۆرۈشكە تىگىشلىك تىيما بوپتۇ .
رەھمەت تىيما ئىگىسىگە .

شىلدىر شىلدىر سۈزۈك سۇ ، قاياققا ئاقتىڭ . كۆڭلۈمدىكى شۇ يايرىم، قاياققا كەتتىڭ.

ھەركىم ئۆز تەقدى

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 65416
يازما سانى: 37
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 192
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 369 سائەت
تىزىم: 2011-11-16
ئاخىرقى: 2012-4-5
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 06:29:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئېسىل تېما يوللاپسىز قېرىندېشىم،اللاھ ئەجىرىنى بەرسۇن،بىزنى يەنە مۇشۇنداق بىلىملەردىن خەۋەردار قىلىشىڭىزنى ئۈمۇت قىلىمەن،

تەدبىرىڭ قانداق بولسا،تەقدىرىڭ شۇنداق بولىدۇ!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57928
يازما سانى: 1276
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1697
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 403 سائەت
تىزىم: 2011-9-25
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-5 07:49:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تىما ئىگىسىگە رەھمەت جاپا چىكىپسىز

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش