مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: karligaq410

ئامرىكا ئارمىيەسىنىڭ ئاۋياماتكىسى 2013 - يىلى سۇغا چۈشۈرۈلمەكچى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66149
يازما سانى: 237
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 506
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 210 سائەت
تىزىم: 2011-11-21
ئاخىرقى: 2012-6-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 09:00:50 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئامرىكا دىگەن دۆلەت بولمىسا دۇنيادىكى بەزى ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ تەغدىرىدىن سۆز ئاشقىلى بولمايدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41
يازما سانى: 125
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6263
تۆھپە نۇمۇرى: 365
توردا: 153 سائەت
تىزىم: 2010-5-19
ئاخىرقى: 2012-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 09:35:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جوڭگو مەركىزى بانكىسى 100 سوملۇق پۇلدۇن بىرەر يۈز مىليوننى ئىشلەپچىقىرىپلا بىرەر يەردىن بىر نى سېتىۋېلىپ دېڭىزبويىغا قاراۋۇل قىلىپ تاشلاپ قويسا بولىدىغۇ---قارا قوساقلارچە گەپ

ئارسلاندەك ياشا

ئالىي ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش ئالاھىدە تۆھپە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17211
يازما سانى: 852
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 17294
تۆھپە نۇمۇرى: 1248
توردا: 2939 سائەت
تىزىم: 2010-11-11
ئاخىرقى: 2012-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 09:38:24 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
jassurman يوللىغان ۋاقتى  2012-4-17 10:20 PM
ماۋۇ بىزنىڭ ھېلقى ئوكرانىيەدىن ئىمپورت قىلغان تۆمۈرى  ...

ئوكرانىيە ئەمەس ئوكرائىنا ، ئاندىن ئاۋۇ دىگەن ئاۋياماتكا ، سال ئەمەس دەڭا ئۇنداق ئاسان چۆكتۈرگىلى بولمايدۇ

ھەربىر ئادەمنىڭ قىلغان - ئەتكىنى شۇ ئادەمنىڭ پەزىلىتىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپ  بىرىدۇ!

ئارسلاندەك ياشا

ئالىي ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش ئالاھىدە تۆھپە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17211
يازما سانى: 852
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 17294
تۆھپە نۇمۇرى: 1248
توردا: 2939 سائەت
تىزىم: 2010-11-11
ئاخىرقى: 2012-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 09:43:58 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
yidayat164 يوللىغان ۋاقتى  2012-4-17 11:27 PM
مەن ۋېلسىپىت ياسالمىغىنىم بىلەن بەندە ئىمان بار.
ئىمان ...

شۇ ئىمماننى ۋاقتى كەلسە ئوتىغۇچ كەتمەن بىلەن قوغدىغىلى بولماي قالارمىكى !!ھېدايەت ئەپەندىم

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
oZaM王oZaM皇 + 10 دەلىللەر يېتەرلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

ھەربىر ئادەمنىڭ قىلغان - ئەتكىنى شۇ ئادەمنىڭ پەزىلىتىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپ  بىرىدۇ!

ئۇيغۇر-ئۇيغۇردە

مەستانە ئـــەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47689
يازما سانى: 1641
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 17576
تۆھپە نۇمۇرى: 1196
توردا: 2186 سائەت
تىزىم: 2011-7-13
ئاخىرقى: 2012-6-11
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 10:25:30 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
wolf007 يوللىغان ۋاقتى  2012-4-18 12:14 AM
بۇرادەر ، ئەگەر ‹ ئەبگاھ› ئامىرىكا بولمايدىغان بولسا  ...

مەن  كۆرگەن  ئىنكاسلارنىڭ ئەڭ  كۈلكىلىكى  ئىكەن  بۇ.   مەن   بۇمۇنبەرنى ئەسلى  بىزنىڭ ئۇيغۇر  بالىلار قۇرۇپ  چىققان  ئوخشايدۇ  دەپتىمەن، ئەسلىدە  ئامېرىكا  قۇرۇپ  بېرىپتىكەن ئەمەسمۇ؟ ئافغانىستان  بىلەن  پەلەستىننىڭمۇ  بۈگۈنكىدەك   تەرەققى  قىلىپ  خەلقىنىڭ  بەخىتلىك  تۇرمۇشقا  ئېرىشىشى ئامېرىكىنىڭ  ئىلتىپاتىكەن ئەمەسمۇ، رەھمەت  بىلىۋالدىم.

ئوغلۇم ، ئىسىڭدە چىڭ تۇت، ئاتاڭ ئۇيغۇر،ئاناڭ ئۇيغۇر.تۇمۇرۇڭدا ئېقىۋاتقىنى ئۇيغۇرنىڭ  قېنى.........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77167
يازما سانى: 626
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2580
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 74 سائەت
تىزىم: 2012-3-9
ئاخىرقى: 2012-5-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 10:33:37 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
oZaM王oZaM皇 يوللىغان ۋاقتى  2012-4-17 11:06 PM
9.11 دىن تارتىپ ھەممىسى توقۇلما ، ئامىركىنىڭ بىر قوللۇق ...

ھەتتا بىنلادىن دىگەن ئادەمنىمۇ ئامىركا ھۆكۈمىتى ياسىغان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77167
يازما سانى: 626
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2580
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 74 سائەت
تىزىم: 2012-3-9
ئاخىرقى: 2012-5-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 10:37:35 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاۋىئاماتكا ھەربىي ئايروپلانلارنى ئېلىپ يىراق ئوكيانلاردا يۈرەلەيدىغان ھەم ئۇچۇش - قونۇش سۇپىسى بىلەن تەمىنلەيدىغان بىر خىل چوڭ تىپتىكى ھەربىي پاراخوت بولۇپ ، « ئاۋىئاتسىيە ئانا كېمىسى » دەپمۇ ئاتىلىدۇ . سابىق سوۋېت ئىتتىپاقى دەۋرىدە يەنە « ئايروپلان ئېلىپ يۈرىدىغان ئوكيان چارلىغۇچى پاراخوت » دەپ ئاتالغان . ئۇ پاراخوتقا سەپلەنگەن جەڭ ئايروپلانلىرىنى پۈتۈن كاپالەت بىلەن تەمىنلەيدىغان ھەم ئاساسلىق ئۇرۇش قورالى قىلىدىغان بىر خىل ھەرىكەتچان سۇ ئۈستى بازىسى . ھازىرقى ئاۋىئاماتكىلار يەنە يوقىرى پەن - تېخنىكا جەۋھەرلىرى توپلانغان ھەربىي سېستىمىغا ئايلاندى . ھەر بىر ئاۋىئاماتكا بىر سۇ ئۈستى ئۇرۇش توپىنىڭ يادروسى ھەم بايراقدارى بولۇپ ، باشقا پاراخوتلار بۇ بايراقدار پاراخوتنى قوغداش ھەم تەمىنات ۋەزىپىسىنى ئۈستىگە ئالىدۇ .
ئاۋىئاماتكا ئىشلىتىلىش دائىرىسى ۋە ۋەزىپىسىنىڭ ئوخشىماسلىقىغا ئاساسەن ھوجۇمچى ئاۋىئاماتكا ، چۆكمە پاراخوتقا قارشى ئاۋىئاماتكا ، قوغدىغۇچى ئاۋىئاماتكا ۋە ئۇنۋېرىسال ئاۋىئاماتكا قاتارلىقلارغا ئايرىلىدۇ . ئېلىپ يۈرىدىغان ئايروپلان شەكلىگە قاراپ جەڭ ئايروپلانى ئاۋىئاماتكىسى ۋە تىك ئۇچار ئايروپلان ئاۋىئاماتكىسىغا ئايرىلىدۇ . تونناژىغا قاراپ چوڭ ، ئوتتۇرا ۋە كىچىك ئاۋىئاماتكىغا ئايرىلىدۇ . ھەرىكەتلەندۈرۈش سېستىمىسغا قاراپ ئادەتتىكى ئاۋىئاماتكا ۋە يادرو ئېنىرگىيىلىك ئاۋىئاماتكىغا ئايرىلىدۇ .
ئاۋىئاماتكا ئادەتتە يالغۇز ھەرىكەت قىلمايدۇ . بەلكى باشقا پاراخوتلار بىلەن بىرلىشىپ ، بىر ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپىنى شەكىللەندۈرۈپ ھەرىكەت قىلىدۇ . پۈتكۈل ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپى بىر ئاۋىئاماتكىنىڭ بىر تۇتاش كونتروللۇقى ئاستىدا بولۇپ ، نەچچە يۈز كلومىتىر دائىرە ئىچىدە دۈشمەننى ئاختۇرۇش ، ئىز قوغلاش ، نىشاننى بېكىتىش ۋە ھوجۇم قىلىش ۋەزىپىسىنى ئۆتەيدۇ . ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپى بىرلا ۋاقىتتا كۆپ خىل ئەسكەر ، كۆپ خىل پاراخوت ۋە كۆپ خىل ئايروپلاننى ئىشقا سالالايدىغان بولۇپ ، ھەر بىر ئۇرۇش توپى دېڭىز ئۈستىدە مۇستەقىل جەڭ مەيدانى ئاچالايدۇ . ئۇنىڭ ھەرىكەت دائىرىسى كەڭ ، ئۇرۇش قىلىش ئىقتىدارى كۈچلۈك ، ئۇزاق ۋاقىت ئىزچىل جەڭ قىلالايدىغان بولغاچقا ، ھازىرقى زامان دېڭىز ئۇرۇشىدىكى ئاساسلىق قورال بولۇپ قالدى .
بىر ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپى ئادەتتە بىر بايراقدار پاراخوت ( ئاۋىئاماتكا ) ، ئىككى ئوكيان چارلىغۇچى پاراخوت ، تۆتتىن ئالتىگىچە ھاۋادىن مۇداپىئەلىنىدىغان ھەم سۇ ئاستى پاراخوتىغا قارشى تۇرىدىغان قوغلىغۇچى پاراخوت ، بىردىن ئىككىگىچە يادرو ئېنىرگىيىلىك ھوجۇمچى سۇ ئاستى پاراخوتىدىن تەشكىللىنىدۇ .
ئاۋىئاماتكىنىڭ ئاساسلىق ئۇرۇش قورالى ئۇ ئېلىپ يۈرگەن ھەر خىل تىپتىكى قىرغۇچى ، بومباردىمانچى ، رازۋېدكا ، ئېلېكترونلۇق ئۇرۇش ، سۇ ئاستى پاراخوتىغا قارشى تۇرغۇچى ئايروپلانلار ۋە قۇتقۇزغۇچى تىك ئۇچار ئايروپلانلاردىن ئىبارەت . شۇڭا ئۇ دېڭىزدا ئۇرۇش قىلىشتىن سىرت ، قۇرۇقلۇققا ھوجۇم قىلىش ۋە ھاۋا ئۇرۇشى قاتارلىقلارنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالايدۇ . ئۇنىڭغا ھەم زەمبىرەك ۋە باشقۇرۇلىدىغان بومبا قاتارلىق ئۆزىنى قوغدىغۇچى قوراللارمۇ سەپلەنگەن . سابىق سوۋېت ئىتتىپاقى ھەتتا ئاۋىئاماتكىغا يىراق مۇساپىلىق پاراخوتقا قارشى باشقۇرۇلىدىغان بومبا سەپلىگەن بولۇپ ، بۇ جەھەتتە سابىق سوۋېت ئىتتىپاقىنىڭ ئاۋىئاماتكىسىنى « ئاۋىئاماتكا بىلەن ئوكيان چارلىغۇچى پاراخوتنىڭ بىرىكمىسى » دېيىشكە بولىدۇ .
ئەمما ئاۋىئاماتكىنىڭ يېتەرسىزلىكىمۇ يەتكىچە بار .
1 . چوڭ بولغاچقا ئاسان بايقىلىپ قالىدۇ . ھەر بىر ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپىدا كەم بولغاندىمۇ 7 - 8 ، كۆپ بولغاندا 10 نەچچە پاراخوت بولىدۇ . پاراخوت كۆپ بولغاچقا بۇلار تارقىتىدىغان ئېلېكتر - ماگېنت سىگنالى ، ئېنفىرا قىزىل نۇر سىگنالى ، ئاۋاز سىگنالىمۇ كۆپ ھەم روشەن بولۇپ ، قارشى تەرەپنىڭ ھەر خىل رازۋېدكا ئەسلىھەلىرى ناھايتى ئاسانلا بايقىۋالالايدۇ . ئەلۋەتتە قارشى تەرەپنىڭ بۇ ئاۋىئاماتكىنى بايقىغاندىن كىيىن قول قوشتۇرۇپ تۇرمايدىغىنى ئېنىق .
2 . ئارقا سەپ كاپالىتى ئاجىز . ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپىنىڭ كۆلىمى چوڭ بولغاچقا ، ئۇ سەرپ قىلىدىغان يېقىلغۇ ، ئوق - دورا ۋە يېمەكلىك ئاز بولمايدۇ . بۇلارنىڭ خورىشى بىلەن بۇ ئۇرۇش توپى غايەت زور تەمىناتقا مۇھتاج بولىدۇ . ئادەتتە ھېچقانداق تەمىنات بولمىغان ئەھۋالدا بىر يادرو ئېنىرگىيىلىك ئاۋىئاماتكا 12 كېچە - كۈندۈز ئۇرۇش قىلالايدۇ . ئادەتتىكى ئاۋىئاماتكا بولسا 7 كېچە - كۈندۈز ئۇرۇش قىلالايدۇ .
3 . ھاۋا مۇداپىئە تورىدا يوچۇق بار . 2000 - يىلى 10 - ئايدا ۋە 11 - ئايدا ، روسسىيىنىڭ جەڭ ئايروپلانلىرى ئامېرىكىنىڭ « بۈركۈت چۈجىسى » ناملىق ئاۋىئاماتكىسىنى ھاۋادىن نازارەت قىلغان ، ئەمما « بۈركۈت چۈجىسى » بۇنى كېچىكىپ بايقىغان بولۇپ ، ئۇلار بايقىغاندا روسسىيىنىڭ جەڭ ئايروپلانلىرى ۋەزىپىسىنى تۈگىتىپ بولغان . 2009 - يىلى 3 - ئاينىڭ 16 - كۈنى ، ئامېرىكا بىلەن كورىيە ياپون دېڭىزىدا بىرلەشمە مانىۋېر ئۆتكۈزۈۋاتقاندا ، روسسىيىنىڭ ئىككى دېڭىز ئۈستى چارلىغۇچى ئايروپلانى ئامېرىكىنىڭ مانىۋېرغا قاتنىشىۋاتقان « ستاننىس » ناملىق ئاۋىئاماتكىسىنىڭ ئۈستىدىن 150 مىتىر ئېگىزلىكتە ئۇچۇپ ئۆتكەن . ئامېرىكا دۆلەت مۇداپىئە مىنىستىرلىكى بۇنى « روسسىيىلىكلەرنىڭ ئۆزىنى كۆز - كۆز قىلىشىدىنلا ئىبارەت . ھېچقانداق قانۇنسىز ياكى تەھدىت خارەكتىرى يوق » دەپ قارىغان . ئەتىسى ، روسسىيىنىڭ ئىككى يىراق مۇساپىلىق بومباردىمانچى ئايروپلانى « يەنە مانىۋېرنى كۆرگىلى كېلىپ » ، مانىۋېر قىلىۋاتقان ئامېرىكا ئاۋىئاماتكا ئۇرۇش توپىنىڭ ئۈستىدىن 600 مىتىر ئېگىزلىكتە ئۇچۇپ ئۆتكەن . ئامېرىكا ھەربىي تەرەپنىڭ بىلدۈرىشىچە ، بۇ قېتىم ئاۋىئاماتىكىدىكى ئىككى « F- 18 » بەلگىلىك جەڭ ئايروپلانى روسسىيىنىڭ ئايروپلانلىرىغا تاكى ئۇلار مانىۋېر مەيدانىدىن چىقىپ كەتكىچە « ھەمراھ بولغان » .
4 . ئاۋىئاماتكىنىڭ پالوبىسى ئۈستىدىكى ئېتىپ چىقىرىش ، توسۇش ئۈسكۈنىلىرى ۋە رادار ، سۇ ئاستىدىكى پروپىللېر قاتارلىق ئەسلىھەلىرىنىڭ ناھايتى ئاسانلا بۇزۇلۇپ كېتىش ياكى ئىقتىدارىنى يوقىتىش كەمچىلىكى بار . بۇ كەمچىللىكلەر ئاۋىئاماتكىنىڭ تەكرار ھوجۇمغا ئۇچرىشىغا ، ھەتتا چۆكتۈرۈۋىتىلىشىگە سەۋەپ بولۇپ قېلىشى مۇمكىن .
5 . ھاۋا رايىنىڭ ئاۋىئاماتكىغا كۆرسىتىدىغان تەسىرى چوڭ . ئادەتتە ئاۋىئاماتكىنىڭ ئۆزى كۈچلۈك بوران ۋە دېڭىز دولقۇنىغا بەرداشلىق بېرەلەيدۇ . دېڭىزدا 12 بال دولقۇن كۆتۈرۈلگەندىمۇ ئاۋىئاماتكا يۈرۈش ھالىتىنى ساقلىيالايدۇ . ئەمما ئاۋىئاماتكىدىكى ئايروپلانلار شامال ، دېڭىز دولقۇنى ۋە كۆرۈش ئارىلىقىنىڭ تەسىرىگە ئاسان ئۇچرايدۇ . ئامېرىكا دېڭىز ئارمىيىسىنىڭ بەلگىلىمىسى بويىچە ، ئاۋىئاماتكا ئايروپلانلىرى شامال كۈچى 6 بالدىن تۆۋەن بولغان شارائىتتىلا ئۇچۇش - قونۇش مەشغۇلاتى قىلىشى كېرەك .
1922 - يىلى ، بىر قىسىم دۆلەتلەر ۋاشىنگتوندا « ۋاشىنگتون دېڭىز ئارمىيە ئەھدىنامىسى » نى ئىمزالاپ ، ئۇرۇش پاراخوتىنى تەرەققىي قىلدۇرۇشنى چەكلىگەن .
1930 - يىلى ئەنگىلىيە ياساپ چىققان « خان جەمەتى كېمىسى » بىر يېپىق شەكىلدىكى ئايروپلان ئىسكىلاتىغا ئوخشاش بولۇپ ، كۈچلۈك ئۇچۇش پالوبىسى ، گازلىق ئېتىپ چىقىرىش قۇرۇلمىسى قاتارلىقلار بولغاچقا ، « ھازىرقى زامان ئاۋىئاماتكىلىرىنىڭ ئەندىزىسى » دەپ نام ئالغان .
1936 - يىلى « ۋاشىنگتون دېڭىز ئارمىيە ئەھدىنامىسى » نىڭ قەرەلى توشۇپ كۈچتىن قالغاندىن كىيىن ، ھەر قايسى ئەل دېڭىز ئارمىيىلىرى بەس - بەس بىلەن دېڭىز ئارمىيە كۈچىنى كۈچەيتىش مۇسابىقىسىگە چۈشكەن . ئامېرىكىنىڭ « يورك شەھىرى » دەرىجىلىك ئاۋىئاماتكىسى ، ياپونىيىنىڭ « شياڭخې » دەرىجىلىك ئاۋىئاماتكىسى ۋە ئەنگىلىيىنىڭ « پارلاق » دەرىجىلىك ئاۋىئاماتكىلىرى شۇ ۋاقىتتىكى نادىر مەھسولاتلار ھېساپلىنىدۇ .
1961 - يىلى 11 - ئاينىڭ 25 - كۈنى ئامېرىكىدا ياسالغان « كارخانا » ناملىق ئاۋىئاماتكا دۇنيادا تۇنجى يادرو ئېنىرگىيىلىك ئاۋىئاماتكا ھېساپلىنىدۇ . بۇ ئاۋىئاماتكا 2009 - يىلى سەپتىن چېكىنگەن . 2010 - يىلى ئاۋىئاماتكا مەشىق پاراخوتى قىلىنىپ قايتىدىن سەپكە كىرگەن .
نۆۋەتتە دۇنيادا ئامېرىكا ، ئەنگىلىيە ، فرانسىيە ، روسسىيە ، ئىتالىيە ، ئىسپانىيە ، برازىلىيە ، ھېندىستان ، تايلاند ۋە جۇڭگودىن ئىبارەت 10 دۆلەت ھەر خىل تىپتىكى ئاۋىئاماتكىغا ئېگە بولۇپ ، بۇنىڭ ئىچىدە ئامېرىكا ئون بىر چوڭ تىپتىكى يادرو ئېنىرگىيىلىك ئاۋىئاماتكىغا ئېگە . ئەنگىلىيە ، ئىتالىيە ۋە برازىلىيە ئىككىدىن يېنىك تىپتىكى ئاۋىئاماتكىغا ئېگە . روسسىيە بىر ئوتتۇرا تىپتىكى ئاۋىئاماتكىغا ئېگە . فرانسىيە بىر چوڭ تىپتىكى يادرو ئېنىرگىيىلىك ئاۋىئاماتكىغا ئېگە . ھېندىستان ، ئىسپانىيە ۋە تايلاند بىردىن كىچىك تىپتىكى ئاۋىئاماتكىغا ئېگە . 2000 - يىلى ئاۋمېن « چۇاڭجيەن » ساياھەت - كۆڭۈل ئېچىش شېركىتى ئوكرائىنادىن براك قىلىنغان « ۋرانگې » ناملىق ئوتتۇرا تىپتىكى قۇرۇق ئاۋىئاماتكىنى 20 مىليۇن ئامېرىكا دوللىرىغا سېتىۋالغان . ھازىر دۆلىتىمىز بۇ ئاۋىئاماتكىنى ئۆزگەرتىپ قۇراشتۇرماقتا . 2011 - يىلى 8 - ئاينىڭ 10 - كۈنى بۇ ئاۋىئاماتكا دېڭىزدا سىناق يۈرۈشكە چىقىپ ، 14 - كۈنى بارلىق سىناقلارنى تاماملاپ داليەن پورتىغا بېخەتەر قايتىپ كەلدى . شۇندىن ئېتىبارەن دۆلىتىمىز دۇنيادىكى ئاۋىئاماتكىسى بار 10 - دۆلەتك

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
НаБи + 100 ماختاشقا تېگىشلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 100   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77167
يازما سانى: 626
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2580
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 74 سائەت
تىزىم: 2012-3-9
ئاخىرقى: 2012-5-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 10:39:43 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
karligaq410 يوللىغان ۋاقتى  2012-4-17 10:43 PM
تىخى پۈتكىنى يوق ، بۇ يىل7-ئايغىچە ھەرخىل تەكشۈرۈش ، س ...

2000 - يىلى ئاۋمېن « چۇاڭجيەن » ساياھەت - كۆڭۈل ئېچىش شېركىتى ئوكرائىنادىن براك قىلىنغان « ۋرانگې » ناملىق ئوتتۇرا تىپتىكى قۇرۇق ئاۋىئاماتكىنى 20 مىليۇن ئامېرىكا دوللىرىغا سېتىۋالغان . ھازىر دۆلىتىمىز بۇ ئاۋىئاماتكىنى ئۆزگەرتىپ قۇراشتۇرماقتا . 2011 - يىلى 8 - ئاينىڭ 10 - كۈنى بۇ ئاۋىئاماتكا دېڭىزدا سىناق يۈرۈشكە چىقىپ ، 14 - كۈنى بارلىق سىناقلارنى تاماملاپ داليەن پورتىغا بېخەتەر قايتىپ كەلدى . شۇندىن ئېتىبارەن دۆلىتىمىز دۇنيادىكى ئاۋىئاماتكىسى بار 10 - دۆلەتكە ئايلاندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 77167
يازما سانى: 626
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2580
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 74 سائەت
تىزىم: 2012-3-9
ئاخىرقى: 2012-5-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 10:44:02 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماۋۇ ھىندىستاننىڭ بىردىنبىر ئاۋىئاماتكىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78586
يازما سانى: 310
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 569
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 107 سائەت
تىزىم: 2012-4-9
ئاخىرقى: 2012-6-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-4-18 10:56:47 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش