مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: bil2012

ئوغۇل ئوقۇغۇچىلار بىلەن قىز ئوقۇغۇچىلارنى ئايرىۋېتىش كېرەكمۇ؟   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78115
يازما سانى: 27
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3129
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 48 سائەت
تىزىم: 2012-3-30
ئاخىرقى: 2012-9-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-20 11:49:22 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سۇبھەنەللاھ ،سۇبھەنەللاھ،سۇبھەنەللاھ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82272
يازما سانى: 816
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4304
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 266 سائەت
تىزىم: 2012-6-29
ئاخىرقى: 2012-11-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 10:17:47 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇغۇچىلىرىڭىزنى ئۆزىڭىز چۈشىنىسىز شۇڭا بىلىپ بىر ئىش قىلىڭ

ئامالسىز قالغاندا سۈكۈت ئەڭ ياخشى جاۋاپ،سۈكۈت دەل سەۋىر

چــــــــــــــــــــــــــوغ

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80968
يازما سانى: 1823
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8981
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 570 سائەت
تىزىم: 2012-6-2
ئاخىرقى: 2012-11-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 10:21:39 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەرەپ مەملىكەتلىردىغۇ قىز ئوغۇللار مەكتەپلىرى ئايرىمكەن.

ئەتىكى ئازاپنىڭ سەۋەپچىسى بولغان بۈگۈنكى خۇشاللىقنىڭ نىمە كىرىگى!

ئىسىل ياشا ئۇيغۇ

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 59520
يازما سانى: 50
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3186
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 98 سائەت
تىزىم: 2011-10-8
ئاخىرقى: 2012-11-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 12:37:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭچە يەنىلا ئەمەلى ئەھۋالغا قاراڭ.

كۆك  يو

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57921
يازما سانى: 398
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5404
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 2069 سائەت
تىزىم: 2011-9-25
ئاخىرقى: 2012-11-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 05:17:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قىزىق ئىشلار بولىدىكەن  ،،، بىزنىڭ سىنىپتا سەل ياخشى ئەمەس دەپ قارىلىدىغان بىر قىز بارتى ، مەن تولۇق ئوتتۇرىدا ئاشۇ قىز بىلەن بىللە ئولتۇراتتىم ، بەزىبىر ئىشلىرىنى ھېسابقا ئالمىغاندا مىجەزى بەك ياخشى ئىدى ، بىر كۈنى سىنىپ مۇدىرىمىز (ئەر ) مېنى چاقىرىپ ،  xx قانداقراق دەپ سورىدى ، مەن ياخشى دەپ جاۋاب بەرسەم ،ئۇ ياخشى نىمە ئەمەس ،سىزنى ئۇنىڭ بىلەن ئولتۇرغۇزمايمەن دەپ ئىككىمىزنى ئايرىۋەتتى ..............................................................
لېكىن كېيىن ئۇ ئوقۇتقۇچىمىزنىڭ سىنىپتىكى باشقا بىر قىز ئوقۇغۇچى بىلەن نورمالسىز مۇناسىۋىتى بارلىقى ئاشكارىلىنىپ قالدى .. توۋا ...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85147
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 46
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 3 سائەت
تىزىم: 2012-9-16
ئاخىرقى: 2012-9-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 10:58:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭچە ئايرىپ ئولتۇغۇزۇش كىرەك .چۈنكى 13،14ياشلىق ياشلىق بالىلارمۇ كىچىك ئەمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 83735
يازما سانى: 179
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3347
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 90 سائەت
تىزىم: 2012-8-10
ئاخىرقى: 2012-11-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 11:27:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئويلىشىپ ئىشقىلىڭ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82554
يازما سانى: 791
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4650
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 285 سائەت
تىزىم: 2012-7-6
ئاخىرقى: 2012-11-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-22 03:16:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىڭدا يەنىلا ئولتۇرغۇزىشقا بولىدىغان بالىلارنى ئولتۇرغۇزۇپ بولمايدىغانلارنى باشقىچە ئامال قوللانسىڭىز بولىدىكەن،قارىغاندا سىنىپ مەسئۇلى ئوخشايسىز جاپا تارتىدىغان بولدىڭىز!

ئادەم مەن دىگەن

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45094
يازما سانى: 363
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6588
تۆھپە نۇمۇرى: 588
توردا: 2879 سائەت
تىزىم: 2011-6-21
ئاخىرقى: 2012-11-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-22 04:31:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىككەيلەن تەقدىرداش ئىكەنمىز ، مەنمۇ 6-يىللىققا سىنىپ مەسئۇلى . سىنىپىمنىڭ ئەھۋالى ياخشى ، لېكىن ئالدىنقى بىر  ھەپتە ئىچىدىلا 10 بالىنىڭ سېرتتىن يوتكۈلۈپ كېلىشى بىلەن سىنىپ مۇھىتى سەل ئوزگۈرۈپ قالدى(تەسىرى چوڭ بولدى) . تەجرىبەمدىن قارىغاندا  6-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىنى  ئەسلىدىكى ياخشى نەتىجە بىلەن ئۇزىتىپ قويۇش ئادەتتىكى ئىش ئەمەس ئوخشايدۇ .  
تونوگۈن ئادەت بويىچە بىر ئايلىق خۇلاسە چىقاردۇق ، باشقا مەكتەپتىن ئالاھىدە نىشان بىلەن  بىلەن كەلگەن بىر ئوغۇل ئوقۇغۇچىغا قاراپ تۇرۇپ نومۇرنى يوقىرى قويىۋەتتى بالىلار (ئۇ دەرستە بەك ياخشى بولمىغىنى بىلەن كۈزىتىشكە ماھىر ئىكەن ، قارىسام سىنىپ ئەھۋالىنى ، مېنى كۈزىتىۋاتىدۇ)ئەسلىدىكى سىنىپتا سىنىپ ھەيئىتىلىك ۋەزىپىسىنى 6 يىل ئوتىگەن ئىكەنتۇق ، سىنىپىمدا ئۇنىڭ بىلەن بۇرۇندىن  تونۇشىدىغانلار بار ئىكەن .
بالىلار قايتقاندىن كېيىن نىمىشقا  Xكە يوقىرى نومۇر قويىۋېتىسىلەر ، ئۇنىڭ بىلەن بىللە كەلگەن  A ئوقۇغۇچى ھەرقايسى تەرەپلەردىن شۇنداق ياخشى تۇرسا كەينىدە قالدى دىسەم قىزلىرىم كۈلۈپ تۇرىدۇ . ( X بالا بويى ئىگىز  كېلىشكەنرەككەن ) گەپ قىلمىدىم ئەلۋەتتە .
دىمەك ئوقۇغۇچىلىرىم فېزولوگىيىلىك جەھەتتىن چوڭ بولىۋېتىپتۇ .
ئورۇن ئالماشتۇرۇش بىر ئۇسۇل،لېكىن سىزنىڭ بۇ باش قېتىقچىلىغىڭىزنى ئورۇن ئالماشتۇرۇش  بىلەن ھەل قىلغىلى بولمايدۇ .
بالىلارنى ئەتراپلىق ۋە ئەخلاغلىق تەربىيلەش خىزمىتى كۈچ كېتىدىغان بىر خىزمەت.  بۇ يەردە ھەممىنى ئېغىز ئارقىلىق ئىپادىلەپ بولىشىمىز مومكىن ئەمەس ، چۈنكى ئەمىلى خىزمەت جەريانىدا قوللانغان ئەمىلى تەدبىرلىرىمىز ھەر خىل بولىدۇ ھەم ھەممىسىنىڭ مەلۇم دەرىجىدە  رولى بولىدۇ.ئۇنىڭ ئۈستىگە ئەھۋالىمىز ئوخشاش بولماسلىغى مومكىن.
1- بالىلارنى كوپ كۈزىتىڭ  ھەم سىز تاقابىل تۇرۇش تەس بولغان ئوقۇغۇچىنىڭ  ئورنىنى قەرەللىك ئالماشتۇرۇڭ ، بۇنىڭدا ئۇلار قانچە كەپسىز بولىشىدىن قەتتى نەزەر چەتكە قاقماڭ ، ئاشكارا تەنقىتلىمەڭ ، يەنە كېلىپ ئەخلاق ۋە ئۈگۈنۈشتە ئەڭ ياخشى ساۋاقدىشىنىڭ يېنىغا يوتكەپ بېقىڭ ھەم ياخشى ئارقىلىق يامانغا تەسىر قىلىش تاكتىكىسىنى ئىشلىتىڭ ، ھەرقانچە كەپسىز بولسىمۇ ئۇ ئەڭ ياخشى ئوقۇغۇچىدىن چوقۇم تەپتاتىدىغان بولىدۇ . ئۇ ئەقىللىق كەپسىز بولسۇن ياكى گالۋاڭ كەپسىز بولسۇن ، « كەپسىز» ئوقۇغۇچىلارنىڭ سىنىپتا بەلگىلىك رولى بولىدۇ ھەم سىنىپقا مەلۇم دەرىجىدە تەسىر كورسىتىدۇ شۇڭا سەلبى تەسىرنىڭ سىنىپتا ئاۋۇپ كېتىشىدىن ساقلىنىش كېرەك.
2.فېزولوگىيەلىك ئوزگۇرۇش يالغۇز قىزلاردىلا ئەمەس ئوغۇللاردىمۇ يۈز بېرىدۇ ،  فېزولوگىيەلىك تەربىيىنى ئېرىنمەي قىز-ئوغۇل ئوقۇغۇچىلارغا ئايرىم-ئايرىم ئېلىپ بېرىڭ ، ھەم ئۇلارغا ئۇقتۇرۇشقا تېگىشلىك ئىشلارنى ئۇقتۇرۇڭ ، ئوغۇللارنى قىزلارنى ھورمەت قىلىشقا ، ھەدە سىڭىللىرى ئورنىدا كورۇشكە ، ئاسراشقا دەۋەت قىلىڭ ھەم بەزىبىر خىيالچان بولۇش ۋەباشقا فېزولوگىيەلىك ئوزگىرىشلەرنىڭ ۋاقىتلىق ۋە تەبى ھادىسە ئىكەنلىگىنى ئۇلارنىڭ قايمۇقماسلىغىنى تەكىتلەڭ . قىزلارغىمۇ ئوخشاش، ئەگەر سىز ئەر مۇئەللىم بولسىڭىز ، قىزلارغا چوقۇم بىر ئايال ئوقۇتقۇچى تەكلىپ قىلىڭ .
3. ھەر خىل پالىيەت ۋە ئىدىيىۋې تەربىيە ئارقىلىق ئۇلارنىڭ چېچىلغان خىيالىنى بىرلا نەرسىگە يەنى ئۈگۈنۈشتىن ئىبارەت بۇ مەركىزى ئامىلغا مەركەزلەشتۇرۇڭ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىققىتى ئۈگۈنۈشتىن ئىبارەت بۇ نۇقتىغا مەركەزلەشمىسە ، ئۇلارنىڭ كاللىسى بولمىغۇر خىيال جەمىيەت ۋە ھەر خىل سېرتقى ئامىللاردىن يۇقتىرىۋالغان يامان ئادەتكە مەركەزلىشىپ دىققىتىنى يىغالمايدۇ .
4.  ئۇلار دەسلەپكى قەدەمدىكى ئاق قارىنى پەرىق قىلىش باسقۇچىغا قەدەم قويغان بولۇپ، ئۇلارنى توۋەن يىللىقتىكىدەك ئالداپ-سالداپ ياكى قوقۇتۇپ مەسىلىنى ھەل قىلغىلى بولمايدۇ .ئۇلارغا بولغان ۋېجدان - غورور ، مىللى ئەدەپ ئەخلاق ، ئادەت تەربىيىسىنى چوقۇم كۈچەيتىڭ ،  بۇ ئۇلارنى نۇرغۇن بولمىغور ئىشلاردىن ۋە خىياللاردىن توسۇپ تۇرىدۇ .
5 . بالىلار بىلەن كوپ پاراڭلىشىڭ ، قاتتىق قول بول بولغاندا يۈز خاتىرە قىلماڭ ، خاتالىغىنى چوقۇم ۋاختىدا تونىتۇڭ ، لېكىن كوپ ۋاختىڭىز دوستىدەك ئوتسۇن . بۇ دوستانىلىغىڭىز ھەرگىز بەزىبىر مۇئەللىملىرىمىزدەك ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچىنىڭ ئارىسىداپەدىشەپ يوق پوقتىن باشقىنى سوزلىشىپ ،دىيىشىپ ئولتۇرىدىغان مەنىسىزلىككە ئايلانمىسۇن . ئۇلار چوقۇم سىزدىن تەپ تارتىدىغان ، مەلۇم ھورمەت ئارلىغى ساقلايدىغان ھەم سىزنى ياخشى كورىدىغان بولسۇن، شۇنداق قىلغاندىلا سىنىپتا كىم بىلەن كىم ئولتۇرسۇن چوڭ چاتاق چىقمايدۇ ،ئاز ساندىكى بىرە ئىككىسى چىقارغان چاتاقلارنى مېنىڭچە يولىدا ھەل قىلىپ كېتەلەيسىز .
ئۇششاق چۇششەك ئۇسۇللارنى سوزلەپ تۇگەتكىلى بولمايدۇ ، گەپنىڭ مېغىزىنى دىسەك ، بۇ ياشتىكى بالىلار تەپەككۈرى بىلەن بەدىنىدىكى فېزولوگىيەلىك ئوزگىرىش تەڭلا يۈز بېرىۋاتقان بولغاچقا رەتكە سالماق تەسەرەككەن ،  ئۇلارنىڭ ئىدىيىسى -كاللىسى كونتىرول قىلىنسىلا ھەممە ئىش ئورنىغا چۈشىدۇ.  ئورۇن يوتكەش ياكى قىز ئوغۇلنى ئايرىپ ئولتۇرغۇزۇش بىلەن مەسىلە ھەل بولمايدۇ ،چۇنكى ئۇلار يەنىلا بىر مەكتەپ بىر سىنىپتا تېنىغىدىن چىققان ھاۋانى ئوزئارا سۇمۈرۈشۈپ تۇرىدۇ .بۇنداق شارائىتتا مېنىڭچە ئەڭ ئۈنۈم بېرىدىغىنى يەنىلا ئىدىيە -ئەخلاق تەربىيىسى .
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   apirida تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-22 04:56 PM  


ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
poyuz + 20 ئەڭ ياخشى يېزىلغان مۇ.

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 20   باھا خاتىرىسى

ئەڭ پاك ئادەم،ئەڭ ناپاك مۇھىتتىمۇ بۇلغۇنۇشتىن ساقلىنالىغان ئادەمدۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82139
يازما سانى: 279
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5191
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 156 سائەت
تىزىم: 2012-6-26
ئاخىرقى: 2012-11-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-22 04:56:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
Rujak يوللىغان ۋاقتى  2012-9-20 04:54 PM
مىنىڭچە  ئايرىپ ئولتۇرغۇزۇڭ.بىز  ئوقۇغاندا  كىنو فىلىم ...

پىكرىڭىىز ناھايىتى ئورۇنلۇق، مەنمۇ شۇنداق قارايمەن.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش