مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: abdul915

قوش تىل ئوقۇتۇشىنىڭ ئانا تىل ئوقۇتۇشىغا بولغان تەسىرى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82554
يازما سانى: 1985
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7389
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1168 سائەت
تىزىم: 2012-7-6
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-4 09:17:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
xahida223 يوللىغان ۋاقتى  2012-10-1 09:52 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 q& I8 V& M8 }% I( X
تورداشلارنڭ مۇنۇ تېمىنى ۋە ئۇنىڭغا چۈشكەن ئىنكاسلارنى ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 w; M; Q) I5 U$ k2 n% _3 I, Z+ _" Aمەنمۇ مۇشۇ تېمىنى تەشۋىق قىلماقچى ئىدىم،سىز مەندىن بالدۇر كەپسىز ھە؟؟!!

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7572
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7687 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-4 10:38:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ تېمىغا كۆڭۈل بۆلگەن دوستلار نەزىرىڭلار، تۆۋەندىكى ئۇلانمىدا بولسۇن.بۇ تېما مەزمۇنى تېخىمۇ سەرخىل:http://bbs.bagdax.cn/read.php?tid=11320

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

نىجات ئەكبەر

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57244
يازما سانى: 1193
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7090
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 357 سائەت
تىزىم: 2011-9-20
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-20 07:04:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
  ... ... ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 Y! |# i3 m3 k4 t. ]! J5.ئالىي مەكتەپلەردە تىل-ئەدەبىيات كەسىپلىرىدىن باشقا كەسىپلەر پۈتۈنلەي خەنزۇ تىلىدا دەرس ئوقۇتۇلىدىغان بولۇپ، بۇ ئانا ئوقۇتۇشىنىڭ ئاخىرىلىشىشىنىڭ، ئانا تىلىنىڭ ھالاكىتىنىڭ مۇقەددىمىسى بولماقتا.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- J, ?5 @) U$ W" }& C# e& b
... ... ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. S& M3 U+ S! C3 Uمەنمۇ تىل-ئەدەبىيات كەسپىدە ئوقۇيمەن. ئەمما شۇنداق تۇرۇپمۇ ئۆتۈۋاتقان دەرىسنىڭ 70% تى خەنزۇچە. پەقەت ئۇيغۇر ئەدەبىيات تارىخى، ھازىرقى زامان ئۇيغۇر تىلى، ئۇيغۇرچە گېزىت-ژۇرنال تەھرىرلىكى، 12 مۇقام مەدەنىيىتى دېگەندەك ساناقلىقلا دەرسنى ئۇيغۇرچە ئۆتىدۇ. ئەدەبىيات نەزەرىيىسى، مائارىپ ئىلمى، ئەدەبىيات لوگىكىسى، ئەدەبىيات پەلسەپەسى... دېگەندەك كەسپىي دەرسلەر ھەممىسى خەنزۇچە!!! كەسپتىن سىرتقى دەرسلەرنىغۇ دېمەيلا قوياي.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( r6 b$ R0 T2 [2 Z, q ئۇيغۇر مۇئەللىملەرمۇ بىزنى ئۇيغۇر ئەدەبىياتى، مەدەنىيىتى توغرىلىق تەتقىقاتلارغا يېتەكلىمەي، ئەكسىچە :«خەنزۇچە ئەسەرلەرنى كۆپ كۆرۈڭلار، خەنزۇچىدىمۇ نادىر ئەسەرلەرنى يازالايدىغان بولۇڭلار» دەپ كېتىدۇ ئادەمنىڭ  خۇيىنى تۇتقۇزۇپ. ھەي.... شۇڭلاشقا ئۆزۈمنى ھەر ۋاقىت «ئۇيغۇر تىل-ئەدەبىيات» كەسپىدە ئەمەس، بەلكى «تەرجىمانلىق» تا ئوقۇۋاتقاندەك ھېس قىلىمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 u" ^9 O( Q$ q9 v6 d! ?
كىچىكىمدىنلا ئەدەبىياتقا قىزىققاچقا، شۇ توغرىلىق تەتقىقاتلارنى ۋۇجۇتقا چىقىرىشنى، نادىر ئەسەرلەرنى يېزىشنى ئارزۇلايتتىم. ئەمما، شۇ ئىشلارنىڭ «سورۇنى بولغان» ئالىي مەكتەپتە ئۇيغۇر تىل-ئەدەبىيات كەسپىدە ئوقۇپ تۇرۇپمۇ، بۇ جەھەتتە ئارقىمغا چېكىنىپ كەتتىم. چۈنكى ۋاقتىم ئەدەبىيات تەتقىقاتى ۋە يېزىقچىلىق بىلەن ئەمەس، بەلكى ئۆلۈك ھالدا تىل ئۆگىنىش، دەرىجە كىنىشكىسى ئېلىش، خەنزۇچە ئۆتۈلىدىغان دەرسلەردىكى تىل قىيىنچىلىقىنى بىر تەرەپ قىلىشقا سەرپ بولۇپ كېتىۋاتىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; @. W( F# u; i- A: D
ھەي.......

«يېشىل» دېسەم «ياق، بۇ قىزىل» دېدى، «قىزىل» دېسەم «ياق، بۇ كۆك» دېدى. ھەممىسى ئۆزىنىڭكىنىلا راست دېدى. شۇنىڭ بىلەن، خەق نېمىلا دېسە «ھە سېنىڭكى راست» دەپ قويۇپ، ھەق توغرىسىدا ئۆز ئالدىمغا ئىزدىنىدىغان بولدۇم.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89069
يازما سانى: 28
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 172
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 32 سائەت
تىزىم: 2012-12-24
ئاخىرقى: 2015-1-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-1 11:57:28 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
iltebir يوللىغان ۋاقتى  2012-10-1 11:46 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* T. q# {8 ^) e% y/ Wئۈرۈمچىنىڭ قوشتىل ئوقۇتۇشى توغرىسىدا ئازراق چۈشەنچىگ ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* h6 o0 J6 V, I0 g
ھەي مىنىڭ سىڭلىممۇ باشلانغۇچ 2دە ئۇقۇيدۇ ،ئەدەبىياتتىن باشقىسى خەنچە ئۇتىدىكەن ،ئاچام مالىمىگە ؛7،8 ياشلىق بالىغا خەنچە سۇزلىسەڭلەر چۇشىنەمدۇ؟ ئۇيغۇرچە سۇزلىسەڭلە بۇلمامدۇ دىسە، ،ئاڭلاپلا تۇرسا  چۇشۇندۇ دەپتۇ ، تىل ئۇگۇتىمىز دەپ خەممىنى خەنچە قىلۋىتىشنىڭ نىمە خاجىتى ؟ 10 مىليون نۇپوسى بار مىللەتنىڭ تىلى  شۇنچىلىكمۇ ئېتىراپ كىلىنمامدۇ؟ بۇزىۋانلامۇ كوپىيىپ كەتتى خازىر ‹ يولغا قۇيۋاتقان مائارىپ ، بىزگە ئغىر كىر زىس ئىلىپ كىلۋاتىدۇ؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89069
يازما سانى: 28
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 172
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 32 سائەت
تىزىم: 2012-12-24
ئاخىرقى: 2015-1-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-1 11:58:03 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7572
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7687 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-1 01:03:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىز بىر مائارىپقا كۆڭۈل بۆلىدىغان ئىنسان بولسىڭىز، بالىلارنىڭ ماتىرياللىرنى كۆرۈپ بېقىشنى ئۇلار بىلەن مۇڭدىشىپ بېقىشنى تەۋسىيە قىلىمەن.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

uyfizika.biz

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8548
يازما سانى: 868
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5678
تۆھپە نۇمۇرى: 406
توردا: 2236 سائەت
تىزىم: 2010-8-30
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-2 11:13:57 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
iltebir يوللىغان ۋاقتى  2013-1-1 01:03 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' c5 C: r& K3 w7 l+ t2 V' x. pسىز بىر مائارىپقا كۆڭۈل بۆلىدىغان ئىنسان بولسىڭىز، با ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ y3 c' B9 ]$ U+ H3 i% eبۇ گېوىڭىزنى قانداق چۈشىنىشنى بىلمىدىم، بىراق بۇ تېمىدىكى ئاساسى تېما قوش تىل ئوقۇتۇشى، بالىلارنىڭ دەرسلىك مەزمۇنى ئەمەس.....ئۇ مەزمۇنلارنى دەپ كەلسەك گەپ جىق...

تېڭىرقىمايمەن دوستلار تىلەيمەن ئالىي تىلەكلەرنى،چۈشۈرمەيمەن ھەقىقەتكە دەپ تۈرگەن گاڭ بىلەكلەرنى.
ئۇيغۇر فىزىكا مۇنبىرى

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7572
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7687 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-2 01:13:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن دىمەكچى،  تېمىدا تىلغا ئالغان مەزمۇن بىلەن ،مەن ئوتتۇرىغا قويغان مەزمۇنمۇ مۇناسىۋەتلىك.ئوقۇتۇشتا سادىر بولغان مەسىللەر يالغۇز ئوقۇتقۇچى بىلەن مۇناسىۋەتلىك بۇلۇپ قالماي ئوقۇغۇچلار بىلەنمۇ  زىچ مۇناسىۋەتلىك.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

uyfizika.biz

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8548
يازما سانى: 868
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5678
تۆھپە نۇمۇرى: 406
توردا: 2236 سائەت
تىزىم: 2010-8-30
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-2 03:10:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
iltebir يوللىغان ۋاقتى  2013-1-2 01:13 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, |6 x- ~4 O. P, N9 w
مەن دىمەكچى،  تېمىدا تىلغا ئالغان مەزمۇن بىلەن ،مەن ئو ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- U8 T) A: Z6 o) y0 gئەگەر سىز شۇنداق دەپ قارىسىڭىز، ئۆزىڭىزنىڭ يېتەرلىك ئىسپاتلىرىنى ئوتتۇرىغا قويسىڭىز، ئۆزىڭىزنىڭ ئىدىيىسىنى ئالغا سۈرەلەيدىغان، پۇت تېرەپ تۇرالايدىغان دەلىل-ئىسپاتلارنى ئوتتۇرىغا قويۇپ ماقالىدىن بىرنى يېزىپ، يوللىۋەتسىڭىز قوللايمەن، بولمىسا بىرلىشىپ يازساقمۇ بولىدۇ، لېكىن مەن توپلىغان ماتېرىيال، كۆرەتكەن ئەھۋال ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسلىك مەزمۇنى بىلەن مۇناسىۋەتسىز، بۇ تېماممۇ مۇناسىۋەتسىز دەپ قارايمەن.....

تېڭىرقىمايمەن دوستلار تىلەيمەن ئالىي تىلەكلەرنى،چۈشۈرمەيمەن ھەقىقەتكە دەپ تۈرگەن گاڭ بىلەكلەرنى.
ئۇيغۇر فىزىكا مۇنبىرى

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7572
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7687 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-2 04:27:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
abdul915 يوللىغان ۋاقتى  2013-1-2 03:10 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! n, V! t  ^! l2 ~9 `* i6 }ئەگەر سىز شۇنداق دەپ قارىسىڭىز، ئۆزىڭىزنىڭ يېتەرلىك  ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 d7 G3 L7 b- B+ |/ i1 o  ]مەن يازغان ئادى بىر يازما ئوقۇپ باقارسىز.https://uyghur-archive.com/misranim/thread-86513-1-1.html

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش