مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: گۈلچىنا

بۇ ئوقۇغۇچىنى ئۇرۇپ ئوقۇتايمۇ سۆيۈپ ئوقۇتايمۇ؟ ( گۈلچىنا )   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79445
يازما سانى: 658
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6220
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 522 سائەت
تىزىم: 2012-4-28
ئاخىرقى: 2014-9-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 03:05:02 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
گۈلچىنا يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 11:59 AM
نىمە ئىش بۇ خەتنى بۇنچىۋالا بۈلەككە ئايرىۋەتمىگەن ئىد ...

ئەڭ ياخشىسى شۇ ئوىۇغۇچنى ئۇرۇپمۇ يۈرمەڭ يىللاپمۇ   يۈرمەڭ ..... ئەڭ ياخشى چارە شۇ بالغا مائاش بىرىپ ئوقتۇڭ.........  ياق ياق بۇمۇ بولمايدىكەن خاتالىشىپتىممەن چۈنكى ئوقۇتقۇچې دىگەن چېڭ كىلدۇ سىز مومكىن ئەمەس ئۇبالغا مائاش بەرمەي سىز .شۇنداقمۇ ؟؟؟؟  ئەڭ ياخشى چارە يەنلام ياخشى بولغان تەلىم تەربىيە قىلىش . شۇ تەربىيەلەر كارغا كەلمىسە ئامال يوق ئوقۇغۇچڭىزنىڭ ئاتا ئانسى جايىل مۇتەسسىپ بولشى مومكىن يا شۇ باللا ئۆزى چاتاق ............................... باشتىكى گەپلەر چاقچاق جۇمۇ

قەدىرلىنىش ئۈچۈ

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2003
يازما سانى: 2556
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 21676
تۆھپە نۇمۇرى: 1042
توردا: 9902 سائەت
تىزىم: 2010-6-2
ئاخىرقى: 2015-4-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 03:28:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
گۈلچىنا يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 02:02 PM
خاتالقىمنى دەپ بەرگىنڭىزگە رەخمەت . مەن ئادەتتە مەكتە ...

باشقىلارنىڭ توغرا پىكرىنى قۇبۇل قىلىشمۇ بىر ياخشى پەزىلەتتۇر.

شۇنى ئۇنۇتماڭ! سىز بىر ئوقۇتقۇچى، ئەۋلاتلارنى تەربىيلىگۈچى بولۇش سۈپىتىڭىز بىلەن ئانا تىل-يېزىقنى ئىپادىلەشتە باشقىلارغا ئۈلگە بولۇشىڭىز كېرەك. ئەلۋەتتە سىزنىڭ كومپىيوتېردا خەت ئۇرۇشنى يېڭى ئۈگەنچى بولغىنىڭىزنىمۇ چۈشۈنۈشكە بولىدۇ. بىراق ئوقۇتقۇچى بولغانىكەن مەيلى قولدا ياكى كومپىيوتېردا خەت يازسۇن، ئىملاغا چوقۇم باشقىلاردىنمۇ بەكرەك ئەھمىيەت بېرىشى كېرەك. چۈنكى نۇرغۇن ئەۋلاتلارنىڭ كۆزى سىلەردە.

يۇقارقى تورداش ئېيتقاندەك تېمىڭىزدا ئىملا خاتالىقى بىر ياكى ئىككىلا يەردە ئەمەس، بەلكى خېلىلا كۆپكەن. مەن ئۇنى تەھرىرلەپ قويدۇم.
بىراق سىزنىڭ ئىنكاسىڭىزدا ‹‹ئەگەر قۇلۇمدا يازغان خەتتە ئىملا خاتالىقى چىقىپ قالسا نىمە دىسڭىز دەڭ ئەمما مۇنبەردە ئىملا خاتالقى بار دىگەن گەپنى ماڭا پەش قىلماڭ .›› دېگەن سۆزىڭىز بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ قىلىدىغان سۆزى ئەمەس. بۇ نوقتىنى ياخشى ئويلىنىپ بېقىڭ.

ھېسسىيات قارىشىڭنى ئەقلىڭنىڭ ئۈستىگە قويغان كۆنۈڭ، سېنىڭ خاتالىشىشقا يول قويغان تۇنجى كۈنۈڭدۇر.

قەدىرلىنىش ئۈچۈ

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2003
يازما سانى: 2556
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 21676
تۆھپە نۇمۇرى: 1042
توردا: 9902 سائەت
تىزىم: 2010-6-2
ئاخىرقى: 2015-4-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 03:40:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەسىلىنى تۈپتىن ھەل قىلىشنىڭ ئاچقۇچى مائارىپ تۇزۇلمىسىنى ئىسلاھ قىلىشتا.
ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتى قېچىش مەسىلىسىنى نوقۇللا ئوقۇتقۇچىدىن كۈرۈشكە بولمايدۇ. مائارىپ سېپىمىزدە تەن جازاسى بېرىدىغان ئوقۇتقۇچىلار ئىنتايىن ئاز ساندا . نۇرغۇنلىغان ئوقۇتقۇچىلار يەنىلا قان - تەرلىرىنى ئەنە شۇ پەرزەنتلەرنىڭ بىلىم ئېلىشىغا سەرپ قىلىۋاتىدۇ. بەزى ئاتا-ئانىلارنىڭ ئىدىيىسىدىكى قاتماللىقى تۈپەيلىدىن بالىلىرىنىڭ تەربىيلىنىشىگە سەل قاراپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كىچىككىنە تەنبىھىنىمۇ كۆككە كۆتۈرۈپ، باھانە قىلىپ بالىلارنى مەكتەپكە ئەۋەتمەيدىغان ئەھۋاللار بار. يېڭىدىن تۈزۈلگەن بىر تۈزۈمدىمۇ پۈتۈنلەي ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەنپەئەتىلا چىقىش قىلىنغان. ئوقۇتقۇچىنىڭ بالىلارنى قانداق تەربىيىلەش مەسىلىسى قىلچىمۇ تىلغا ئېلىنمىغان. بۇنداقتا ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان بېسىممۇ ئېشىپ بېرىپ ئۇلارنىڭ تەربىيىلەش ئىشلىرىدا ئىككىلىنىش، چېكىنىش ئىشلىرىنىڭ يۈز بېرىشى مۇقەررەر.

شۇڭا ئاۋال تۈزۈلمىنى ئىسلاھ قىلىش كېرەك.

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hokumran تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-29 03:41 PM  


ھېسسىيات قارىشىڭنى ئەقلىڭنىڭ ئۈستىگە قويغان كۆنۈڭ، سېنىڭ خاتالىشىشقا يول قويغان تۇنجى كۈنۈڭدۇر.

بېشىم ئاغرىپلا ت

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 42291
يازما سانى: 289
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6342
تۆھپە نۇمۇرى: 289
توردا: 3803 سائەت
تىزىم: 2011-5-27
ئاخىرقى: 2015-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 03:51:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاتا- ئانا پەرزەنىتنىڭ بىرىچى ئۇستازى،پەرزەنىت تەربىيسدەك بۇنداق چوڭ ئىشنى  يالغۇز مەكتەپ ۋە ئوقوتقۇچىلار ئۈنۈملۈك ھەل قىلالمايدۇ. ئاتا- ئانا، مەكتەپ ، جەميەت بىرلىشىپ تەربىيلىسىە ئەڭ ئۈنۈملۈك بۇلىدۇ.ھازىر پەرزەنىت تەربىيسىنى يالغۇز مەكتەپكىلا ئارتىپ قۇيۇش بەك ئېغىر ، شۇڭا مەسلىمۇ ئېغىر .ئوقوغۇچىنى ھەرگىز ئۇرۇپ سالماڭ ،ناچار ئوقوغۇچىنى جەميەت ھامان ئۇرۇپ سالدۇ....ئۈزىڭىزنىڭ بالىسىنى ئۇرۇڭ ،ئۇششۇقلۇق قىلىپ ئېسىلۋالدىغان ئادەم چىقمايدۇ(چاقچاق ھە....) بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kapitan115 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-29 06:49 PM  


‹جىنايةت› جةميةتلةشسة ‹جىنايةت› بولماي قالىدۇ..........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80054
يازما سانى: 973
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2231
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 569 سائەت
تىزىم: 2012-5-12
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 03:57:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تىما نەدە قالدى ماۋۇ ئىنكاسلار نەدە قالدى ، سىزنىڭمۇ مىجەزىڭىز بەك ئىتتىكمۇ قانداق ، ئوقۇتقۇچى دىگەن مۇلايىم ، كۆيۈمچان بولسا ئوقۇغۇچىلار تېخىمۇ ياخشى كۆرىدۇ ، يەنە بىرى ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار بىلەن دوستلاردەك ئۆتسە ، ئۇلار بىلەن كۆپرەك سىرداشسا ، ئۇلارغا ھەر تەرەپتىن كۆڭۈل بولسە ئوقۇغۇچىلار مەكتەپتىن قاچمايدۇ . يەنە شۇ ئوقۇغۇچىلار نىمىشقا مەكتەپتىن قاچىدۇ شۇنىڭ سەۋەبىنى سۈرۈشتۈرۈپ ھەل قىلىش كېرەك ، ھەرقانداق ئىشنىڭ بىر سەۋەبى بولىدۇدە .
جەمئىيىتىمىزدە بەزى ئاتا-ئانىلار باركى بالىسى نىمە ئىش قىلۋاتىدۇ كارى يوق ، بالىسى ئەتتىگىنى ئۆيدىن چىقىپ كەتسە چۈشتە كەلسە بولدى ، بالىسى مەكتەپكە باردىمۇ ، نەدە يۈردى قىلچە كارى ، بىر ئىش چىقسا مەكتەپتى كۆرۋاتقان ياكى ئوقۇتقۇچىدىن كۆرۋاتقان ، بالىسى قاردىن ئاقتە ، بالام نىمىش قىلغانتىڭ مۇئەللىمىڭ تەنقىدلىگىدەك دەپ سوراپ باقماي جۇۋىسىنى تەتۈر كىيىپ مەكتەپكە بىرىپ ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئۇرۇشۋاتقان ، بۇنداقلارنى مەن ساپاسىزلا دەيمەن ، ئۆزىنىڭ يۈزىنى تۆكۈپ (قىسمەنلىرىنى ھىسابقا ئالمىغاندا ) .
ئەڭ مۇھىمى قىچىشنىڭ سەۋەبىنى تىپىپ چىقىپ شۇ بويىچە يول تۇتۇش كېرەك .

دوستىڭىزنى توغرا تاللاڭ،بىر ئۆمۈر خوشال ئۆتىسىز.جۆرىڭىزنى توغرا تاللاڭ،بىر ئۆمۈر بەخىتلىك ئۆتىسىز.كەسپىڭىز

ئارسلاندەك ياشا

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17211
يازما سانى: 1304
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 25554
تۆھپە نۇمۇرى: 1338
توردا: 3569 سائەت
تىزىم: 2010-11-11
ئاخىرقى: 2015-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 04:06:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىر ئېغىز گەپ مائارىپىمىزدا كىسەل ئاز ئەمەس ، ئوقۇتقۇچىلىرمىزدىمۇ مەسلە يوق ئەمەس ، ئوقۇغۇچىلارغا كەلسەك ئەگەر ئۇلار ھەممىنى بىلسە يەنە مەكتەپكە بېرىپ نىمە قىلار !

ھەربىر ئادەمنىڭ قىلغان - ئەتكىنى شۇ ئادەمنىڭ پەزىلىتىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپ  بىرىدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86944
يازما سانى: 583
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2722
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 583 سائەت
تىزىم: 2012-11-7
ئاخىرقى: 2015-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 04:20:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىز مۇئەللىملەرنىڭ خەقنىڭ بالىسىنى ئۇرۇپ ئوقۇتىدىغانغا ھىچ قانداق ھەققىمىز يوق، تېخى تۈنۈگۈن مەلوم بىر مەكتەپتە تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرىنى ماقالا يېزىش مۇسابىقىسىگە ئۇيۇشتۇرۇپ، مېنى باھالىغۇچىلىققا تەكلىپ قىلغان ئىكەن، بىر پارچە ماقالىنى ئوقۇپ شۇنداق غەزەپلىنىپ كەتتىم،چۈنكى ماقالىدا بالىلار تىلەمچىگە ئوخشىتىلىپتۇ ، غەزىپىمنى باسالماي تۇرسام ئەمدى سىز بۇ تېمىنى يوللاپسىز، ئوقۇتقۇچى بولساڭلار شۇنى بىلىپ قىلىڭلاركى، بىزنىڭ ئوقۇغۇچىلىرىمىزنى ئۇرۇشقا ھىچقانداق ھەققىمىز يوق.چۈنكى بالىلارنى ‹‹گۆشى سېنىڭ، ئۇستىخىنى مېنىڭ ›› دەپ ئوقوشقا  بېرىدىغان چاغلار ئاللىقاچان كەلمەسكە كەتتى، ھىلىمۇ تارتىۋاتقانلىرى ئازمۇ بالىلارنىڭ؟...

سەھرانى سۆيىمەن!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 62585
يازما سانى: 960
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 11034
تۆھپە نۇمۇرى: 1186
توردا: 1070 سائەت
تىزىم: 2011-10-28
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 04:28:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
Esimda يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 01:25 PM
مەن بىر گەپنى قىلسام خاپا بولماڭ. ئىملا خاتالىقى بەكلا  ...

راست دەيسىز، بۇ ھەقتە  ئۈرۈمچى تېلېۋىزىيە ئىستانسىسى« چىن يۈرەكتىن چىن سۆزلەر» دېگەن پىروگراممىدا توختالدى.  بالىلاردىكى ئىملا خاتالىقى بەك ئېغىر. بۇ بىز ئۈچۈن بىر پاجىئە. ئۆتكەندە مەن مۇشۇ مۇنبەردە ئىملا توغرىسىدا گەپ قىلىپ بەزىلەردىن تىل ئاڭلىدىم. مېنى تىللىغانلارنىڭ باھانىسى كۆپ ئىكەن. بەزىلەر «ئالدىراش بولغاچقا مۇنبەرگە ئىنكاس ياكى تېما يازغاندا ئالدىراپ خاتا يېزىپ قويىدىكەن» يەنە بەزىلەرنىڭ «دەپتەردە ساۋادى چىقىپ، كومپىيوتىردا چىقمىغان ئىكەن». بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tax1 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-29 04:35 PM  


ھەقىقەت چەكتىن يېرىم قەدەم ئېشىپ كەتسىلا بىمەنىلىك بولۇپ قالىدۇ. -ئا. مۇھەممەتئىمىن

تۇزنى تۆكمە، قىز

ئۈلگىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1766
يازما سانى: 8969
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 36588
تۆھپە نۇمۇرى: 617
توردا: 7239 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 04:28:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
  ئوقۇتقۇچىلاريۇمۇرستىك ئوقۇغۇچىلارغا قىزغىن بولۇشى. ئونۋېرسال بىلىمى مول  بولىشى كېرەك.

باتۇرلۇق ئوقنى تةدبىر ياسىدا ئاتسا نىشانغا دةل تېگىدۇ!

سەھرانى سۆيىمەن!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 62585
يازما سانى: 960
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 11034
تۆھپە نۇمۇرى: 1186
توردا: 1070 سائەت
تىزىم: 2011-10-28
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 04:40:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
گۈلچىنا يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 02:02 PM
خاتالقىمنى دەپ بەرگىنڭىزگە رەخمەت . مەن ئادەتتە مەكتە ...

خانىم، سوقۇققان بولۇڭ، باشقىلارنىڭ گېپىنى ئۇنداق تېزلا ئۆزىڭىزگە ئېلىۋېلىپ، زەربە بېرىشكە ئۆتمەڭ. ئېغىر-بېسىق بولۇڭ. قولىڭىزدا دەپتىرىڭىزگە يازغان خەتلىرىڭىزنى رەسىمگە تارتىپ مۇنبەرگە يوللاپ بېقىڭ. مۇنبەرداشلار كۆرسۇن. ئاندىن سىزگە قايىل بولىدۇ. مەنمۇ ھەم قايىل بولىمەن. ھازىرقى نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلار خەتنى «تۈزخەت»نۇسخىسىدا يازمايدۇ. سىز قانداق يازىسىزكىن، كۆرۈپ باقايلى، «تۈزخەت» نۇسخىسىدا يېزىپ، ئىملا خاتالىقى سادىر قىلماي يازسىڭىز، سىزگە تېخىمۇ قايىل بولىمەن.

ھەقىقەت چەكتىن يېرىم قەدەم ئېشىپ كەتسىلا بىمەنىلىك بولۇپ قالىدۇ. -ئا. مۇھەممەتئىمىن
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش