مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: kukhelal

بۇ ئىككى چولپان ئۇيغۇرنى تونۇتتى(كۆك ھىلال)   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 726
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3800
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 244 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 05:27:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
yangh1n يوللىغان ۋاقتى  2013-1-12 02:35 PM
مۇنبەردە ئۇيغۇرلارنىڭ يۈزىنى تۆكتى،ئۇيغۇرلارنى تونۇ ...

ئەسلىدە ئىنكاس يازماي دىگەن.بۇ ئىنكاسلارنىڭ تىمامنىڭ نۇقتىسىدىن چەتنەپ كەتكەنلىكىنى كۆرۇپ چىداپ تۇرالمىدىم.سىزنىڭ دىگىنىڭىزدەك ئۇلار ئۇيغۇرنى تونۇتۇش ئۈچۈن ياخشى ئىش ياكى يامان ئىش قىلماسلىقى مومكىن .لىكىن ئۇلارنىڭ (ئۇلارنىڭلا ئەمەس ھەر بىر ئۇيغۇرنىڭ )ئىشى ئىستىخىيلىك ھالدا  ئۇيغۇر ئوبرازىغا تەسىر كۆرسىتىدۇ. ئوبراز مەسىلىسىنى قايرىپ قويايلى مىللىي خارەكتىرگە يات قىلىقنى قىلغان ئۇيغۇر قانداقمۇ ئۇيغۇر بولالىسۇن ؟تۇپ نىگىزىگە كەلسەم مىنىڭ مەخسىتىم ئەزالارنى بۇلارنىڭ يامان ئىشى توغۇرلۇق ئەمەس،مۇشۇنداق مىللىي خارەكتىرگە يات قىلىقلارنىڭ  كىلىپ چىقىشى توغۇرلۇق مۇلاھىزە قىلىپ باقسۇن ئىدى.مەنچە بولغاندا بۇ ھەركەتلەرمۇ ئاسمىلاتسىيەنىڭ بىر تۈرى ئىدى.بۇ ئابزاسنى كۆرۈڭ:
قىنى بىز يۇقۇرقى داڭلىق چولپانلارنى ماختىدۇق ئۇلاردىن پەخىرلەندۇق.ئۇلارنىڭ تەسىرلىك ئىش ئىزلىرىنى كۆرۈش جەريانىدا ئۇلارغا بولغان ئامراقلىقىڭىز تىخىمۇ تىشىپ كىتىۋاتامدۇ؟مانا ھەقىقى ئۇيغۇر بولسىڭىز نۆۋەتتىكى ھىسياتنىڭ ئۆزىلا سىزنىڭ مىللەتپەرۋەر ئىكەنلىكىڭىزنىڭ شاھىدى. سىز تەسىرلەندىڭىز لىكىن بۇنداق داڭدارلارنىڭ نىمىشقا كىلىپ چىققانلىقى سەۋەبىنى بىلەلىدىڭىزمۇ ؟شۇ توغۇرلۇق ئويلاپ باقتىڭىزمۇ؟
مائارىپ-تەربىيە مىللەت خارەكتىرىنىڭ جىنى .قوش تىل مائارىپى ۋە بالىلارنى خەن سىنىپتا ئوقۇتۇش مۇشۇنداقلا داۋاملىشىدىكەن يۇقۇرقىدەك چولپانلار تىخى تالاي چىقىدۇ.بىزدەك قۇرۇق سۆزچىلەرمۇ يۇقۇرقىدەك تالاي ماختايمىز.،....

مىنىڭ مەخسىتىم بىلەن ئەزالارنىڭ تەھلىلى ماسلاشمىدى.ئەپسۇس.

شەرىتسىز قەدەمنى ئالىمىز چوقۇم،
توسالماس بىزلەرنى مۇرەسسە سۈلھى.
غايىمىز نۇر چىچېپ چاقنىغان چاغدا،
نۇر بىلەن قوينىغا ئالىدۇ سۈبھى.
                                                 _(كۆك ھىلال)

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 726
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3800
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 244 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 05:32:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەزنىچى يوللىغان ۋاقتى  2013-1-12 08:14 PM
پىرىنىسپقا بويسۇنۇش دىكتاتۇرا ئەللىرىدە ئەمەلگە ئاش ...

پاھ يۇقۇرقى ئىنكاسىمنى بىر كۆرىۋىتىڭ.مىسرانىمدىكى ئەخلەت ئىنكاسلار تىمىنىڭ مۇنازىرسىنى ئۆلتۈرۋاتىدۇ.

شەرىتسىز قەدەمنى ئالىمىز چوقۇم،
توسالماس بىزلەرنى مۇرەسسە سۈلھى.
غايىمىز نۇر چىچېپ چاقنىغان چاغدا،
نۇر بىلەن قوينىغا ئالىدۇ سۈبھى.
                                                 _(كۆك ھىلال)

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 726
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3800
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 244 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 05:56:09 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەزنىچى يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 09:43 PM
ئالتۇن ئۈزۈككە ياقۇت كۆز، قەلەيگە سۇلياۋ ماس كەلگۈسى  ...

كەچۈرۈڭ.سۆزۈمنى خاتا چۈشۈنۈپ قاپسىز.مەن سىزنىڭ ئىنكاسىڭىزنى ئورۇنلۇق دەپ قارايمەن.مىنىڭ بۇ تىمىنى يىزشتىكى مەخسىتىم ھەرگىزمۇ غەيۋەت قىلىش ئەمەس.بەلكى مۇشۇنداق مىللىي ئەزالارنىڭ يىتىشىپ چىقىش سەۋەبىنى ئىزدەش،ئەزالارنى مۇشۇ تەھلىل يۆنىلىشىگە باشلاش.
ئەمدى سىزنىڭ تىمامغا بولغان كۆز قارىشىڭىز ماڭا نامەلۇم؟

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
خەزنىچى + 10 سەت بولدى ،راستلا خات.

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

شەرىتسىز قەدەمنى ئالىمىز چوقۇم،
توسالماس بىزلەرنى مۇرەسسە سۈلھى.
غايىمىز نۇر چىچېپ چاقنىغان چاغدا،
نۇر بىلەن قوينىغا ئالىدۇ سۈبھى.
                                                 _(كۆك ھىلال)

باغراش كاككۇكى!!!

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34870
يازما سانى: 1979
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 11639
تۆھپە نۇمۇرى: 1962
توردا: 623 سائەت
تىزىم: 2011-3-22
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 06:17:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kukhelal يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 05:27 PM
ئەسلىدە ئىنكاس يازماي دىگەن.بۇ ئىنكاسلارنىڭ تىمامنىڭ ...

ئاشۇ بىر نەچچە چولپاننىڭ ئىشىنى . مائارىپقا باغلىۋالماڭ. كۆپ سانلىقنى ئويلىشىمىز كېرەك.
قىزلارنى مەكتەپلەردە ئوقۇتمىساق . ئۇلار قانداقمۇ كەلگۈسىدە ياراملىق ئەۋلادلارنى تەربىيلەپ چىقالايدۇ.
قانداقمۇ جەميەتكە ماسلىشالايدۇ . ئېتىزغا زىرائەت تېرىسىمۇ . بىر نەچچە ياۋسى ئۆسۈپ . قالدۇ.
سىزنىڭچە قىز بولسىلا 18 گىچە كىرگىچە . ئۆيدە چوڭ قىلىپ ئاندىن .....
بىز بىلىم ئالمىساق ، ئۆگۈنمىسەك بارا- بارا قارا ئىشچىغا ئايلىنىپ قالمىز.
مىسالى ھەر قانداق ئىدارنى ئويلاڭ ئۇيغۇرلار قەيەردە كۆپ ، مۇھىت ئاسراشتا. ئۇلارنىڭ نېمە قىلدىغانلىقنى
دېمىسەممۇ بىلىسىز - ھەقەچان.
مەن ئاللىقانداقتۇر چولپانلارغا يان باسمىدىم . بىر جۈملە سۆز سىز دېگەن . بۇ ئىككى چولپان بۇ يەردە ئۇلار توغۇرلۇق تالاش تارتىش قىلشىمىزغا ئەرزىمەيدۇ. پەقەت كۆرۈپ توۋا دەپ . ئەتراپىمىزدىكى قرىنداشلىرمىزغا تەربىيە قىلىش كېرەكلىكنى ھېس قىلساق كۇپايە.
ئۇلارنى تىللاپ ئۆزىمىزگە گۇناھ ئارتىپ ئۇلارنىڭ گۇناھىنى يېنىكلەتمەكچىمۇ يا سىز.
ئاشۇ چولپانلارنڭ شۇنداق بوپ قېلىشىغا سىز بىزدەك ئەركەكلەردە گەپ. ھەر بىرئاجىزەنى سىلى بىلەن مەندەك ئۆزىنى ئەركەك ھېساپلايدىغان ئەركەكلەر توغرا تەربىيە قىلىپ ، نېمە قىلىش نېمە قىلماسلىقنى ئۆگۈتۈپ ماڭساق . ھەر بىر ئاجىزەنىڭ ئاز دېگەندە بىز ئەر قېرىندىشى بولىدۇ. شۇنىڭ دادىسى ، ئاكىسى ،ئىنىسى بىر ئۆمۈلۈك ھەمرايى باشقۇرۇشقا تىگىشلىك ، ھەم ئۇلارنىڭ زىممىسىدىكى ئىش بۇ.
ئۆزىنى ئەر چاغلاپ قاۋاقتا سۈيدۈككە بۇلۇنۇپ دۈم چۈشكەن . ئىككى تۆت تال پۇلى بىلەن باشقىلارنى ئەخمەق قىلىشنىلا ئويلىسا ھەممە ئەر. قىز ئاياللار يەنە قانداق بولاتتى . دېمىسەممۇ بولار.....
ئاللاھ ھەممىمىزنىڭ كۆڭلىگە ئىنساپ بەرسۇن.

سۆيۇشلەرنى كۈتۈپ يۈرۈپ ، كۈتۈشلەرنى سۆيۈپ قالدىم. فەرۇزەباغراش كاككۇكى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 726
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3800
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 244 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 06:34:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kakkuk11 يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 10:17 PM
ئاشۇ بىر نەچچە چولپاننىڭ ئىشىنى . مائارىپقا باغلىۋالم ...

سىزنىڭ ئىنكاسىڭىزنى ئوقۇپ ھەيران قالدىم.مەن سىزدىن سوراپ باقاي سىز قايسى مائارىپقا يان بىسىۋاتىسىز؟
مىللىي مائارىپقىمۇ ياكى قوش تىلغىمۇ؟ياكى خەنزۇ سىنىپتا بالا ئوقۇتۇشقىمۇ؟
مىنىڭ مەخسىتىم:
مىللىي مائارىپنىڭ خاراپلىشىشى قوش تىل ۋە خەنزۇ سىنىپتا بالا ئوقۇتۇش بۈگۈنكى ئۇيغۇر ئىتىكىسىغا،ئۇيغۇر مەۋجۇتلۇقىغا تەسىر كۆرسىتىۋاتقان موھىم ئامىل.مىللىي مائارىپنى قايتا ئىشقا ئاشۇرۇش،ۋە تەرەققىي قىلدۇرۇش ئۇيغۇر مىللىتىنىڭ مەۋجۇتلۇقىنىڭ كاپالىتى.ئەگەر پەرزەنىتلىرىمىز باشقا مىللەت خارەكتىرىدە باشقا مىللەتنىڭ قىممەت ئۆلچىمىدە تەربىيلەنسە ئاقىۋىتى قانداق بولار؟مىللەت كەلگۈسىنى،پەرزەنىتلەرنىڭ ئەتىسىنى ھىس قىلالامسىز؟تەسەۋۋۇر قىلالامسىز؟
سىزدىن يەنە  سوئال سوراي .سىز نىمە ئۈچۈن يازمامنى مائارىپقا قارشى دەپ ئوبىيكىتلەشتۈرۋىتىسىز؟مىنىڭ يازمامدا قىزلارنى ئوقۇتمايلى دىگەن مەنا چىقامدىكەن؟قىز ئوغۇل ئوخشاشلا ئىنسان .ئۇلارنىڭ قانداق تەربىيلىنىشى مىللەتنىڭ كەلگۈسىنى بەلگىلەيدۇ.ئۇنداقتا بىز قانداق مائارىپقا مۇھتاج.
سىزنىڭ باغداش مۇنبىرىنى زىيارەت قىلىپ تۇرىشىڭىزنى ئۆمۈت قىلىمەن.راس( بالىلار ئۈچۈن بىر ئۇرۇنۇش) دىگەن تىما بەك قىززىۋاتىدۇ.

شەرىتسىز قەدەمنى ئالىمىز چوقۇم،
توسالماس بىزلەرنى مۇرەسسە سۈلھى.
غايىمىز نۇر چىچېپ چاقنىغان چاغدا،
نۇر بىلەن قوينىغا ئالىدۇ سۈبھى.
                                                 _(كۆك ھىلال)

باغراش كاككۇكى!!!

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34870
يازما سانى: 1979
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 11639
تۆھپە نۇمۇرى: 1962
توردا: 623 سائەت
تىزىم: 2011-3-22
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 06:41:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kukhelal يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 06:34 PM
سىزنىڭ ئىنكاسىڭىزنى ئوقۇپ ھەيران قالدىم.مەن سىزدىن س ...

رەھمەت. مەن ھېلىمۇ مۇشۇ بىر مۇنبەرگە..... ئاران كىرىۋاتىمەن. ۋاقىت بولسا كىرىپ بارقارمەن.
سىزنىڭ يوللىغان بۇ ئىككى چولپان بىلەن ، مىللى مائارىپ ۋە قوش تىللىق مائارىپنىڭ چوڭ تەسىرى يوق.
گەپ تەربىيەدە......
سىز بۇنداق تېمىلارنى يوللىغان بىلەن بۇ يەردە شۇ غەيۋەت يامرايدۇ . ھەممىسى بىر كىرىپ ئاغزىنى بۇزۇپ ئىككى ئېغىز تىللايدۇ. دە چىقىپ كېتىدۇ. سىز يەتمەكچى بولغان ئىچكىرلىگەن مەقسەتنى چۈشەنمەيدۇ.
چۈشەنسە ئاغزىنى بۇزۇپ يۈرمەيدۇ.
بىز قانداق جەميەتتە ياشاۋاتىمىز. ھەممىمىزگە ئايان .

سۆيۇشلەرنى كۈتۈپ يۈرۈپ ، كۈتۈشلەرنى سۆيۈپ قالدىم. فەرۇزەباغراش كاككۇكى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1322
يازما سانى: 698
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10479
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 2125 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 06:49:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kukhelal يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 05:27 PM
ئەسلىدە ئىنكاس يازماي دىگەن.بۇ ئىنكاسلارنىڭ تىمامنىڭ ...

قارىغاندا مىللىي مەكتەپلەردە ئوقۇپ چىققانلاردىن بۇنداقلار چىقمايدىكەندە ؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 726
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3800
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 244 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 06:51:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kakkuk11 يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 10:41 PM
رەھمەت. مەن ھېلىمۇ مۇشۇ بىر مۇنبەرگە..... ئاران كىرىۋات ...

كەچۈرۈڭ.بەك جاھىل كەنسىز .

شەرىتسىز قەدەمنى ئالىمىز چوقۇم،
توسالماس بىزلەرنى مۇرەسسە سۈلھى.
غايىمىز نۇر چىچېپ چاقنىغان چاغدا،
نۇر بىلەن قوينىغا ئالىدۇ سۈبھى.
                                                 _(كۆك ھىلال)

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 726
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3800
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 244 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 06:57:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
baytura يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 10:49 PM
قارىغاندا مىللىي مەكتەپلەردە ئوقۇپ چىققانلاردىن بۇن ...

سىز قوش تىل مائارىپى ۋە مىللي مائارىپنىڭ پەرىقىنى بىلەمسىز؟
بالىلارغا ئۆز مائارىپى بىلەن بەرگەن تەربىيەنى قانداقمۇ باشقىلار بەرگەن مائارىپقا سىلىشتۇرمىز؟
مىللىي مائارىپنىڭ جىنى نىمە؟
مىللىي مائارىپنىڭ جىنى  ئوقۇغۇچىلارغا مىللىي روھنى مىللىي غايىنى ،شۇنداقلا ئۇنتۇلۇپ كىتىۋاتقان ئۇيغۇر  ئىتىكىسىنى سىڭدۈرىدۇ.ئەڭ موھىمى تىل ئاسمىلاتسىيە ھوجۇمىدىن ساقلاپ قالىدۇ.ئۇيغۇرچە تەپەككۇر،ئۇيغۇرچە ئىتىقاد قەلبىدە بولىدۇ.
باشقا مائارىپتا تەربىيلەنگەن ئوقۇغۇچىنىڭ كۆپ قىسمى (ئائىلە تەربىيىسى ياخشى بولسا قانداقكىن)ئۇيغۇرچە تەپەككۇردىن مەھرۇم بولىدۇ .ئۇيغۇرچە تەپەككۇردىن ئايرىلغان ئۇيغۇرلارنىڭ يىتىشىپ چىققىشى........نىمىدىن بىشارەت.

شەرىتسىز قەدەمنى ئالىمىز چوقۇم،
توسالماس بىزلەرنى مۇرەسسە سۈلھى.
غايىمىز نۇر چىچېپ چاقنىغان چاغدا،
نۇر بىلەن قوينىغا ئالىدۇ سۈبھى.
                                                 _(كۆك ھىلال)

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1322
يازما سانى: 698
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10479
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 2125 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 08:06:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kukhelal يوللىغان ۋاقتى  2013-1-13 06:57 PM
سىز قوش تىل مائارىپى ۋە مىللي مائارىپنىڭ پەرىقىنى بىل ...

يەنە بىر قېتىم سوراي ،مىللىي مائارىپتا تەربىيىلىنىپ چىققانلاردىن  بۇنداقلار چىقمايدۇ دەپ ئېيتالامسىز ؟


كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش