مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: iltebir

تالاشتا قالغان «ئانا تىل دەرسى» [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 84083
يازما سانى: 304
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4469
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 501 سائەت
تىزىم: 2012-8-18
ئاخىرقى: 2015-4-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-22 11:14:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىمۇ ئۇ ئوقۇتقۇچىلاردىنلا كۆرۈشكە بولماس، ھەممە ئادەمگە نان كېرەك، ئۆزىنىڭ قورسىقىنى ئويلىمىسىمۇ نىكاھلاپ ئالغان ئايالىنىڭ،  ئوماق بالىلىرىنىڭ قورسىقىنى ئويلايدۇ دە، ئۇلارنىڭمۇ ئۆز مائارىپىنى چىن كۆڭلىدىن ئاقسىتىپ قويغۇسى بارمۇ؟
سوغۇققان ئويلاڭلار، مۇشۇنداق بولۇشنى كەلتۈرۈپ چىقىرىۋاتقان كىم؟ مەن؟ سىزمۇ؟ ياكى مۇشۇ تېمىدىكى ئوقۇتقۇچىلارمۇ؟

بىر «لۈكچەك» نىڭ مۇھەببىتى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90597
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2 سائەت
تىزىم: 2013-1-25
ئاخىرقى: 2013-1-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-26 04:46:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
我们众生为什么跟佛会有隔阂?就是我慢。简单讲就是自己认为很行,所以不管善知识、佛陀现前都听不入耳。












上海税务发票南宁网站建设http://eformor.com南宁代理记帐http://gxxsx.com

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86259
يازما سانى: 59
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 921
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 50 سائەت
تىزىم: 2012-10-19
ئاخىرقى: 2014-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-26 08:47:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئېـــيـقنىڭىزدەك مەكـتەپلەردىكى ئارقاسەپ قۇشۇنىدىكىلەر‹‹پىنسىيەگە چىقىدىغانلار›خەنزۇتىلى بىلمەيدىغانلار›خىزمەت ھۆددسىدىن چىقالمىغانلار ئاناتىل  ئۇقۇتقۇچىسى بۇلۇپ قېلىۋاتىدۇ‹مۇشۇنداق كىتىۋەرسە ئانا تىلىمىزنىڭ كەلگۈسى قانداق بولار؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86259
يازما سانى: 59
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 921
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 50 سائەت
تىزىم: 2012-10-19
ئاخىرقى: 2014-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-26 08:47:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئېـــيـقنىڭىزدەك مەكـتەپلەردىكى ئارقاسەپ قۇشۇنىدىكىلەر‹‹پىنسىيەگە چىقىدىغانلار›خەنزۇتىلى بىلمەيدىغانلار›خىزمەت ھۆددسىدىن چىقالمىغانلار ئاناتىل  ئۇقۇتقۇچىسى بۇلۇپ قېلىۋاتىدۇ‹مۇشۇنداق كىتىۋەرسە ئانا تىلىمىزنىڭ كەلگۈسى قانداق بولار؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79735
يازما سانى: 494
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4067
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 229 سائەت
تىزىم: 2012-5-4
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-26 08:52:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توغرا ،بۇ مەسىلە ھازىر ھەل قىلىش زۆزۈر بولغان مەسىلىگە ئايلاندى

ئى رەببىم!ماڭا كۆڭۈل-خاھىشىمنىڭ تومشۇقىغا سېلىنغان يۇگەننىڭ چۇلۋۇرىنى ئەقىل-ئىدراكىمنىڭ قولىغا تۇتقازغۇدەك جۇرئەت ۋە ئىقتىدارنى مەندىن ئايىمىغىن...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15527
يازما سانى: 1242
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13456
تۆھپە نۇمۇرى: 353
توردا: 5941 سائەت
تىزىم: 2010-10-28
ئاخىرقى: 2015-4-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-27 01:31:00 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تىل-ئەدەبىياتنى ئەڭ نوچى بىلىملىك ئوقۇتقۇچىغا تۇتقۇزۇش كىرەك بولمىسا بارلىق بىلىملەردە يۇكسىلىش بولمايدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87502
يازما سانى: 86
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 329
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 90 سائەت
تىزىم: 2012-11-20
ئاخىرقى: 2014-5-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 02:02:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىللىي مائارىپىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلار كۆپرەك موشۇنداق مۇلاھىزىلەرگە قۇلاق سالسىكەن دەيمەن، بىز تىل-ئەدەبىيات دەرسىنى ياخشى، بەك ياخشى، چوقۇم ئالاھىدە ياخشى ئۆتۈشىمىز كېرەك. بىز تىل-ئەدەبىيات دەرسى ئارقىلىق بالىلىرىمىزغا قىممەتلىك ئەنئەنە تەربىيەسى، پەزىلەت تەربىيەسى، ئۆزىنى تونۇش ۋە ئۆزگىنى چۈشىنىش ھەققىدە قىممەتلىك تەربىيەلەرنى بىرەلەيمىز. تىل-ئەدەبىيات دەرسىدە بىز قەدىرلەيدىغان نۇرغۇن نەرسىلەر بار. شۇنداق، كىچىكىپ بولسىمۇ ھىس قىلىش ھىس قىلالماسلىقتىن ئەۋزەل.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86718
يازما سانى: 203
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1052
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 280 سائەت
تىزىم: 2012-11-2
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-10 02:59:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۈكرى مەن ھازىرغىچە تەنتەربىيە دەرسىنى ئانا تىلدا ئۆتىۋاتىمەن  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94422
يازما سانى: 51
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 69
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 22 سائەت
تىزىم: 2013-4-6
ئاخىرقى: 2014-8-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-2 04:33:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش