سۈرەتلىك ناخشىلار SALKIN kino 1
  • «
  • 1
  • 2
  • »
  • Pages: 1/2     Go
قۇتبۇلاق
دەرىجىسى : يېڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 44799
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 10 كىشىلىك
پۇل : 143 سوم
تۆھپە: 10 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
قوللاش: 0 نومۇر
ئالقىش: 0 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى : 8(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 قوش تىل مائارىپى ۋە مەركەز رەھبەرلىرى ۋە رايونىمىز

0
مەركەز رەھبەرلىرى نېمە دەيدۇ؟
بىز قوش تىلنىڭ ئەھمىيىتى، رولى ھەققىدە ئىلمىي يۇسۇندا ئويلۇنۇپ كۆرمەستىنلا، «ئۆتتەك قىزغىن» ھىسياتىمىز بىلەن شۇنداقلا تار دائىردىكى مەنپەندارلىق تۇيغۇمىزنى ھازىرقى سىياسىي رىئاللىقنىڭ تەلىپىگە ئۇيغۇنلاشتۇرۇش ئۈچۈن كىرىشىپ كەتتۇق. بۇنىڭ بىلەن بەزىلىرىمىز خوشال بولدۇق، بەزىلىرىمىز زارلاندۇق. لىكىن بۇ خىل ھالەتلەتنىڭ ھىچقايسى مەسلىنى ھەل قىلىپ بىرەلمەيدۇ. ھەمدە بىزدە بۇ ھەقتە تارىخىي، مەدەنىيەت، تەپەككۇر، مائارىپ سۇناشلىق نۇقتىلىرىدا تۇرۇپ، ئىلمىي قاراشنى ئۆزىگە يىتەكچى قىلىپ تۇرۇپ ئىلىپ بېرىلغان ئىزدىنىشلەر يىتەرتلىك بولمىدى ياكى نەزەرگە ئىلىنمىدى. مەن تۆۋەندە رەھبەرلەرنىڭ سۆزى نۇرغۇن مەسلىھەتچىلەرنىڭ تەتقىقاتچىلارنىڭ باش قوشۇشى ئاساسىدا مەيدانغا كىلىدىغانلىقىدىن ئىبارەت رىئاللىقنى چىقىش قىلىپ تۇرۇپ« جوڭگۇ مىللەتلىرى» ژورنىلىدىكى تەھرىرلەرنىڭ توغرا تونۇپ كەچۈرىشىنى ئۈمىد قىلىش ئاسسىدا، شۇ زورنالغا بىسىلغان دۆلەتلىك مىللەتلەر ئىشلىرى كومىتېتىنىڭ مۇئاۋىن مۇدىرى دەنجۇ ئاڭبېننىڭ سۆزلىگەن سۆزىدىن ئۈزىندىلەرنى كۆپچىلىكنىڭ ئويلىنىپ بىقىشىغا سۇنىمەن:
مىللىي مائارىپىنىڭ ئىككى چوڭ روى بار، بىرىنچىسى، ئىلمىي بىلىم ئۆگىتىدۇ؛ ئىككىنچىسى، مىللىي مەدەنىيەت تارقىتىدۇ. ...كۆپ ساندىكى ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىدىكى مەكتەپلەر مائارىپتا مەملىكەت بويىچە بىرتۇتاش تۈزۈلگەن خەنزۇچە دەرسلىكنى ئىشلەتمەكتە. بۇنداق مائارىپ تۈزۈلمىسى شارائىتىدا، نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل توسالغۇسى سەۋەبىدىن نەتىجىسى چۈشۈپ كېتىدۇ؛ نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلار ئوقۇشنى تاماملىغاندىن كېيىن ئۆز مىللىتىنىڭ تارىخى ۋەمەدنىيىتىنى ئانچە كۆپ بىلىپ كەتمەيدۇ. ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىدا ئۆز مىللىتىنىڭ ئانا تىلىدا ئاقارتىش تەربىيسى ئېلىپ بېرىلسا، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى دەرسلەرنى ئاسان چۈشۈنۈپلا قالماستىن، بەلكى ئۆگىنىشتىن خۇشاللىق ھېس قىلىدۇ. مىللىي مائارىپنى راۋاجلاندۇرۇشتا مىللىي تىل-يېزىق خىزمىتى ئاچقۇچ. مىللەتلەرلەر توپلىشىپ ئورتۇراقلاشقان رايونلاردا مىللىي تىل-يېزىق  مائارىپ ساھەسىگە كىرمىسە، شۇ جاينىڭ مائارىپىنى ھەقىقىي مەنىدىكى مىللىي مائارىپ دېيىش قىيىن.
يولداش خۇجىنتاۋ مەركەز ئاز سانلىق مىللەتلەر خىزمىتى يىغىنىدا مۇنداق تەكىتلەپ كۆرسەتكەن: « بىز ھەر قايسى مىللەتلەر تارىختا ئەنئەنە، تىل، مەدەنىيەت، ئۆرۈپ-ئادەت، پىسخولۇگىيلىك تونۇش قاتارلىق جەھەتلەردە تەرەققىي قىلىپ شەكىللەندۈرگەن پەرقلەرنى تولۇق چۈشىنىشىمىز ۋە ئۇنىڭغا ھۆرمەت قىلىشىمىز ، ئۇلارنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرۇشىغا سەل قارىماسلىقىمىز، شۇنداقلا ئۇلارنى مەجبۇرلاش ئۇسلى بىلەن ئۆزگەرتىۋەتمەسلىكىمىز كېرەك».
تىل-يېزىق مىللىي ئالاھىدىلىكنىڭ يادرو قىسىمى. مىللىي مەدەنىيەتنى تارقىتىش-داۋاملاشتۇرۇش، مىللىي مەدەنىيەتنىڭ تەرەققىياتىنى ئالغا سۈرۈش مىللىي تىل-يېزىقتىن ئايرىلالمايدۇ.
   ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرى مائارىپىنىڭ ماھىيىتى - مىللىي مائارىپ، مىللىي مائارىپنىڭ يادروسى -مىللىي تىل-يىزىق مائارىپى، مىللىي تىل-يېزىق مائارىپىنى خەلق مائارىپى سىستېمىسىغا كىرگۈزگەندىلا، ئۇ ئۈستىگە ئالغان تۈرلۈك مەدەنىيەت تۈپ ئاساستىن ۋارىسلىق قىلىنىشى ۋە جارى قىلدۇرۇلۇسى مۇمكىن. ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ تىل-يېزىقى بالىلار يەسلىسى، باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچىدا ئۆگىتلىشى كېرەك. ئوتتۇرا مەكتەپ، ئالىي مەكتەپ باسقۇچىدا ئىختىيارىي ئۆگىنىش دەرسلىرىنى تەسىس قىلىشقا بولىدۇ.
  ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىدا ئاممىنىڭ بېيىشىغا ياردەم بېرىشتە مىللىي تىل-يېزىق ۋاستە قىلىنمىسا، پۇقرالارنىڭ  چۈشىنىشى قېيىن بولىدۇ؛ مىللىي مائارىپنى راۋاجلاندۇرۇشتا مىللىي تىل-يېزىق قوللىنىلمىسا، كۆپ ھاللاردا ئاز ئىشقا كۆپ كۈچ سەرپ قىلىشقا توغرا كېلىدۇ.
   يۇقارقىلاردىن مەركەزدىكى رەھبەرلەرنىڭ ساداسىنىڭ بىز نىڭ يارونىمىزدا قانچىلىك ئىزچىللىشىپ، مەرگەز بىلەن قانچىلىك دەرىجىدە بىردەكلىكنى ساقلاۋاتقانلىقىمىزنى بىلىۋالغىلى بولىدۇ. كۆپچىلىكنىڭ يەنىمۇ ئەترەپلىق پىكىر يۈرگۈزسىگە تۈرۈتكە بولكۇش ئۈچۈن «جوڭگۇ مىللەتلىرى» نىڭ 2008-يىللىق 4-، 5-سانلىرىغا بىسىلغان يۇقارقى ئۈزۈندىلەر ئېلىنغان ماقاللارنى ئەستايىدىل كۆرۈپ چىقىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن. بولسا بىزنىڭ رەئىسلىرىمىز، مائاىپ نازىرلىرىمىز، شۈجىلىرىمىز، مائارىپ سىياسەتلىرىنى تۈزۈش ھوقۇقىنى يۈرگۈزۋاتقان يولداشلار تەپسلىي كۆرەپ، ئىلمىي تەرەققىيات قارىشىنى چىقىش قىلىپ، مەرگەزگە يۈز كېلەلەيدىغان ئىشلارنى ئىزچىل قىلسا، مەركەزنىڭ ساداسىنى توغرا ئىزچىللاشتۇرسا.
ھازىر ھەممەيلەنگە مەلۇم بولغىنىدەك رايونىمىزدا مەركەزدىكى رەھبەرلەرنىڭ يوقارقىدەك ئىلمىي، دانا قاراشلىرىغا خىلاپ ئىشلار كۆرلۈپ، كەلگۈسىدىكى يۈز بىرىش مۇقەرەرلىشىپ قالغان پاجىئەنى تىلغا ئالمىغاندىمۇ ھازىر يۈز بىرىشكە تىگىشلىك بولمىغان ئاز  بولمىغان زىددىيەتلەر ماڭدامدا كۆرلۈپ تۇرۋاتىدۇ: بالىلارنى ئانا تىلدىكى يەسلىدە، باشلانغۇچ مەكتەپتە ئوقۇتۇش قىيىن بولۇش، ئانا تىلدا ئوقۇش تاماملىغانلىغانلارنىڭ خىزمەت تىپىشى قىيىن بولۇش، ئاساسىي ئىقتىدار ئۆلچىمى خەنزۇ تىلى سەۋيىسى ئارلىق ئۆلچىنىش، ئانا تىلدا ماقالا يازغانلارنىڭ سەۋيىسىنى تۆۋەن كۆرۈش، باشلانغۇچ، ئوتتۇرا مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچىلار خەنزۇ تىلىدىكى دەرسلەرنى ئاڭلاپ چۈشنۈپ بولالماسلىق، ئالىي مەكتەپتە بۇ خىل ئەھۋال تىخىمۇ ئىغىرلىىش، بۇنى يەڭگىللىتىشنىڭ بىردىن بىر چىقىش يولىنى ئىچكىرى تولۇق ئوتتۇردا ئوقۇتۇش، يەسلىدىن تارتىپ ۋىۋىسكىدا قوش تىل ئەمەلىيەتتە خەنزۇ تىلى بويىچە ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىش ئارقىلىق يولغا قويلىۋاتقان مائارىپقا پۈتۈن ئۈمىدىنى باغلاش، بۇنىڭغا ئۆزىنىڭ ئانا تىلىدىكى دەرسلەرنى ئاران چۈشىنىپ كېتىۋاتقان ئوقۇغۇچىلار ماسلىشالماسلىق، مەكتەپنى تۈرمىدەك ھىس قىلىش، ئوقۇشتىن شادلىق ئەمەس، بىسىم ھاسىل قىلىش، مەكتەپتىن بىزىش، مەجبۇرىي مائارىپ يولغا قويۇلغان بىر قىسىم ناھيە شەھەر، يىزىلاردىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇراقلاشتۇرۇش بىسىمىنى ئىغىرلاشتۇرۋىتىش، ئوقۇتۇش ئىككىنچى ھەتتا ئۈچۈنجى ئورۇنغا چۈشۈپ قىلىش ئەھۋالىرى سۆزلىرىمىزنىڭ جانلىق پاكىتى بولالايدۇ. پىكىرداشلارنىڭ مەسلىلەرنى ئەملىي ئىلمىي يوسۇندا ئوتتۇرغا قويۇپ، مائارىپىمىزنىڭ ئىلمىي تەرەققىياتى ئۈچۈن ئىغىر بىسىقلىق بىلەن پىكىر يۈرگۈزۈشكە، ئۆزىنىڭ ھوقۇق، مەجبۇرىيىتىنى ئويۇنغا ئايلاندۇرۇپ قويماسلىقىنى تەۋسىيە قىلىمەن...
[ بۇ يازماگۈل-چۈشىتەرپىدىن2009-03-11 12:38دە قايتا ت ]
تېما تەستىقلىغۇچى : گۈل-چۈشى
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2009-03-11, 04:38
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى :
  • پۇل :+30(يەزر) ياخشى پىكىر
  • salkin mtv
    چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2009-03-11 11:26 |
    duel
    كۆڭلۈڭنى يېرىم قىلما ...
    دەرىجىسى : سەلكىنداش


    UID نۇمۇرى : 35025
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 677
    شۆھرەت: -32 كىشىلىك
    پۇل : 3933 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: -26 نۇمۇر
    قوللاش: -25 نومۇر
    ئالقىش: -27 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 348(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-01-17
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    يوللىغىنىڭزغا كۆپ رەھمەت ... كۆرۈپ كۆپ نەرسىلەرنى بىلىۋالدىم ..
    salkin mtv
    ئاللاھنىڭ بىزگە بەرگەن ئامانەتلىرىنى ياخشى ساقلايلى ...
    چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 12:39 |
    erk uzun
    دەۋىريۇلتۇزى
    دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا


    UID نۇمۇرى : 34483
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 76
    شۆھرەت: -10 كىشىلىك
    پۇل : 190 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: -10 نۇمۇر
    قوللاش: -10 نومۇر
    ئالقىش: -10 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 244(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-01-14
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    پىكىرىڭىز ئورۇنلۇق، مىنىڭچىمۇ يەسلى مائارىپى بىلەن باشلانغۇچ مائارىپى ئانا تىلدا  ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىلسا ، ئوتتۇرا مەكتەپكە چىققاندا ئاندىن قوش تىل مائارىپىدا ئوقۇتۇش يولغا قۇيۇلسا  ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرس ئۆزلەشتۇرىشى ياخشى بۇلاتتى . بۇ چەتئەللەردە ئىسپاتلىنىپ چىققان ھەقىقەت .
    armaninkas4
    چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:03 |
    ئۇغۇز
    دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا


    UID نۇمۇرى : 10332
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 269
    شۆھرەت: 194 كىشىلىك
    پۇل : 2292 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 192 نۇمۇر
    قوللاش: 192 نومۇر
    ئالقىش: 192 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 101(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-02
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-11
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ماشتاق دۆلەت رەھبەرلىرىنىڭ يوليۇرۇقىنى تۆۋەندە ئىزچىللاشتۇرمىسا بۇلامدا ؟  
    چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:11 |
    كاتىپ
    دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا


    UID نۇمۇرى : 20510
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 247
    شۆھرەت: 223 كىشىلىك
    پۇل : 1607 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 264 نۇمۇر
    قوللاش: 242 نومۇر
    ئالقىش: 319 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 172(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-09-08
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ھەقىقەتەن ئۇرۇنلىۇق گەپ بۇپتۇ. مەركەزنىڭ سىياسىتى تۈزۈك، ئوتتۇرسى ئۈزۈك ، ئاخىرسى بۇزوق دىگەن شۇ بۇپتۇ، دۆلەت رەھبەرلىرنىڭ گىپىدىن قارىغاندا مىللى مائارىپقا ھۆرمەت قىلىش ، مىللى تىل -يېزىقىنى قوغداش ،ئۇقۇغۇچىلارنىىڭ پىسخىكىسنى  تۇلۇق چۈشۈنىدىغانلىقىنى كۈرۋالغىلى بۇلىدۇ، لېكىن ماۋو رايۇنىمىزدىكى بەزى قۇرچاق غالچىلار  مەركەزنىڭ سىياسىنىڭ ئەكىسچە ئىش قىلىۋاتىدۇ.
    salkin mtv
                      ئەخلاق ئادم زىننىتى
                      كۆپتۇر ئۇنىڭ ھىكمىتى
                      كىم يار تۇتسا ئەخلاقنى
                      بۇلۇر ئەلدە ھۆرمىتى
    چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:19 |
    www.nixan.cn
    ahmat
    دەرىجىسى : قىزىققۇچى


    UID نۇمۇرى : 944
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 117
    شۆھرەت: 10 كىشىلىك
    پۇل : 1539 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
    قوللاش: 0 نومۇر
    ئالقىش: 0 كىشلىك
    دوستلۇق توپى: دۇستلۇق
    توردىكى ۋاقتى : 80(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-06-17
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    بىزنىڭ ئۇيغۇر باشلىقلىرىمىز ھىشنىمە دىمەپتۇما،؟ ئۇلار بىيجىڭغا ساياھەتكە بارغان ئوخشىمامدۇ.
    salkin mtv
    ھەي
    چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:25 |
    www.nixan.cn
    يەزر
    سەلكىن ئىمپىريىسى
    يازما يوللاش ئۇستىسى
    دەرىجىسى : سەلكىنداش


    UID نۇمۇرى : 657
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 1567
    شۆھرەت: 1889 كىشىلىك
    پۇل : 117239 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 1451 نۇمۇر
    قوللاش: 1224 نومۇر
    ئالقىش: 1336 كىشلىك
    دوستلۇق توپى: ئەدىبلەر
    توردىكى ۋاقتى : 282(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-06-14
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-11
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    خۇجىنتاۋمۇ دەپتۇغۇ ~~~!! « بىز ھەر قايسى مىللەتلەر تارىختا ئەنئەنە، تىل، مەدەنىيەت، ئۆرۈپ-ئادەت، پىسخولۇگىيلىك تونۇش قاتارلىق جەھەتلەردە تەرەققىي قىلىپ شەكىللەندۈرگەن پەرقلەرنى تولۇق چۈشىنىشىمىز ۋە ئۇنىڭغا ھۆرمەت قىلىشىمىز ، ئۇلارنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرۇشىغا سەل قارىماسلىقىمىز، شۇنداقلا ئۇلارنى مەجبۇرلاش ئۇسلى بىلەن ئۆزگەرتىۋەتمەسلىكىمىز كېرەك».



    ....بىزنىڭ يۇرتتا خۇجىنتاۋنىڭ دىگىنى ھېساب ئەمەسما ئەجەبا.....~~؟؟
    قوش تىللىق ئوقۇتۇشىنىڭ پايدىسىدىن زىينى جىق ......ھەي ~~~!!  بۇ يەردە دىگەن گەپ ئۆتىدىغان ئىش بولسىدى ...بولدىلا ..~~!
    salkin mtv
      ★ يەزر=ئۇيۇشۇش=ئۇيغۇر!!!
      ★ئۈلپىتىڭ قاغا بولسا يىيىشىڭ پوق!
      ★يەر شارى بىلەن تەڭ  ئايلىنىۋاتقان ئۇيغۇر سەلكىندە قانچىلىك؟
          ئالتە شەھەردە قانچىلىك؟ دۇنيادا قانچىلىك؟
    چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:30 |
    www.nixan.cn
    istanbol
    توك كەلسىلا چىراق يانىدۇ !
    دەرىجىسى : سەلكىنداش


    UID نۇمۇرى : 25925
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 773
    شۆھرەت: 97 كىشىلىك
    پۇل : 10041232 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 180 نۇمۇر
    قوللاش: 88 نومۇر
    ئالقىش: 131 كىشلىك
    دوستلۇق توپى: قايدۇ
    توردىكى ۋاقتى : 436(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-11-11
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    مەن بۇ گەپنى ئاڭلىسام جۇدۇنۇم تۇتىدۇ  قۇلۇقۇمدىن يىراق تۇرسۇن مۇشۇ ئاتالمىش قوش تىل    
    بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى :
  • پۇل :+1(موستافا) ئۇخشاش پىكىر ..
  • salkin mtv
    توپ مال سېتېش تورى : http://www.turkish-netease.com
    چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:38 |
    ئۆركەش5
    دەرىجىسى : قىزىققۇچى


    UID نۇمۇرى : 20072
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 69
    شۆھرەت: 58 كىشىلىك
    پۇل : 338 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 71 نۇمۇر
    قوللاش: 51 نومۇر
    ئالقىش: 51 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 199(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-09-01
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    بۇ ئىشقا ھەممىمىز تەڭ غۇلغۇلا قىلىشىمىز كېرەك ،تېز ھەركەت قىلىپ يۇقۇرىغا مۇشۇتوغۇرسىدىكى نېدارىمىزنى ئاڭلىتىشىمىز كېرەك،مۇشۇ يىغىندا ھازىر بۇئىش غۇلغۇلا بولسا بولاتتى.بۇئىش توغۇرلۇق
    توردا بېلەت تاشلاپ خەلىق رايىنى سىناش ئېلىپ بېرېلۋاتىدۇ.
    salkin mtv
    چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 13:52 |
    نۇر-زات
    دەرىجىسى : ئوت يۈرەك


    UID نۇمۇرى : 15505
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 641
    شۆھرەت: 582 كىشىلىك
    پۇل : 2998 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 461 نۇمۇر
    قوللاش: 455 نومۇر
    ئالقىش: 479 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 1442(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-06-21
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-13
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    بۇيەردىكى رەھپەرلەر نىمە ئۈچۈن ،
    مەركەزنىڭ يوليۇرىغى بۇيىچە ئىش تۇتمايدۇ.......؟
    تىلى تۇلۇق چىقىپ بولمىغان باللىرىمىزغا ، يەسلىدە خەنزۇچىنى
    ئاساس قىلىۋالسا  بۇ قانداق بولغىنى ...........؟
    salkin mtv
    چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 14:22 |
    زورمۇتا
    دەرىجىسى : يېڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 44684
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 3
    شۆھرەت: 10 كىشىلىك
    پۇل : 9 سوم
    تۆھپە: 10 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
    قوللاش: 0 نومۇر
    ئالقىش: 0 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 8(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-08
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-11
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    نىمە دىسەم بۇلا~~!!
    salkin mtv
    چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 14:23 |
    مۇھەممەتئەلى
    دەرىجىسى : قىزىققۇچى


    UID نۇمۇرى : 20689
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 71
    شۆھرەت: -5 كىشىلىك
    پۇل : 278 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 5 نۇمۇر
    قوللاش: 4 نومۇر
    ئالقىش: 9 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 177(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-09-12
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    نىمىشقا  زادى نىمىشقا مۇشۇنداق بۇلۇدۇ  بىزمۇ ئادەمغۇ بىزمۇ بىر مىللەتقۇ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزدىمۇ ئۆز يىزىقىمىز ۋە ئۆز تىلىمىز نىڭ كىرىكى قالمىسا بىز نىڭ تىلىمىز ۋە يىزىقىمىز نىمىگە ھىساپ  نىمىشقا ئاشۇنداق پوق قوساق باشلىقلارنى باشلىق قىلىۋىرىمىز  
    salkin mtv
    ياخشىلىققا ياخشىلىق ھەركىشىنىڭ ئىشى  يامانلىققا ياخشىلىق ئەركىشىنىڭ ئىشى
    چوققا [11 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 14:42 |
    تۈرۈكخاقان
    دەرىجىسى : يېڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 45342
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 2
    شۆھرەت: 0 كىشىلىك
    پۇل : 96 سوم
    تۆھپە: 10 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: -4 نۇمۇر
    قوللاش: -3 نومۇر
    ئالقىش: -5 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-11
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-11
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    مەن بىر ئاددىي خەلق ئوقۇتقۇچىسى بىلەن شۇنى تەۋسىيە قىلىمەنكى « ئانا تىل» نى قەدىرلەيلى!...............ئۆزىنىڭ ئانا تىلىنى بىلمىگەنلەرنىڭ قولىدىن ھەر بالا ، شۇملۇقلار كىلىدىكەن. ئۇلاردىن ئىنساپ،دىيانەت كۆتۈرۈلۈپ كەتكەن بولىدىكەن...............
    شۇنىڭ ئۈچۈن قىرىندىشىم بىلىپ قويۇڭ تلىغا خىيانەت، بىزگە قىيامەت...................
    ھەي شەپكىسىنى ئەكەل دېسە ، بېشىنى كېسىپ ئەكىلىدىغان ئاشۇ بىر قىسم باشلىقلار سىلەر ئۆزەڭلارنىڭ پۇتىغا ئۇزەڭلار پالتا چاپماڭلار!......................................
    salkin mtv
    تۈرك خاقاندىن تورداشلارغا ئوتلۇق سالام!.................
    چوققا [12 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 15:10 |
    تۈرۈكخاقان
    دەرىجىسى : يېڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 45342
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 2
    شۆھرەت: 0 كىشىلىك
    پۇل : 96 سوم
    تۆھپە: 10 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: -4 نۇمۇر
    قوللاش: -3 نومۇر
    ئالقىش: -5 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-11
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-11
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    مەكتەپلەردە « قوش تىل » بېسىمى سەۋەبىدىن غۇلجا ناھيىسىدە بىر ياش ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرياغا ئۆزىنى تاشلىغان تىراگىدىيىسى بىز ھەممىمىزگە ئايان ، ھازىر مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلار تۈرلۈك بېسىملار تۈپەيلىدىن ھەرخىل كېسەللەرگە گىرىپتار بولماقتا ، جۈملىدىن « قوش تىل » بېسىمى ئەنە شۇلارنىڭ ئىچىدىكى ئەڭ تىپىك بىرى.
    salkin mtv
    تۈرك خاقاندىن تورداشلارغا ئوتلۇق سالام!.................
    چوققا [13 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 15:15 |
    ئۇمەرجان123
    دەرىجىسى : سەلكىنداش


    UID نۇمۇرى : 32619
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 41
    شۆھرەت: 8 كىشىلىك
    پۇل : 127 سوم
    تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: -1 نۇمۇر
    قوللاش: -1 نومۇر
    ئالقىش: -1 كىشلىك
    توردىكى ۋاقتى : 878(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-12-31
    ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    شۇنداق بىر كۇنلە كېلىپ قالسا ،مۇشۇ بىرقىسىم باشلىخلانىڭ ھەيكىلىنى قاتتۇرۇپ ئۇستىگە ئۇبۇرنا سالىمىزغۇ .
    salkin mtv
    چوققا [14 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-11 15:19 |
    كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
    • «
    • 1
    • 2
    • »
    • Pages: 1/2     Go
    سەلكىن مۇنبىرى » ئەتراپىمىزدىكى ئىشلار