| |||||||
xahzada329 دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | نىمە ئۈچۈن مالايسىيادا ئوقۇيمىز؟
___ باشقۇرغۇچى : xabnam.com تەرىپىدىن تەستىقلاندى . تەستىقلانغان ۋاقتى : 2008-06-20
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
TarihQi دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | مالايسياغا چىققان پۇلىنى ئەڭ ياخشسى يانچۇققا سلىپ باشقا ئشقا سەرپ قىلايلى دۇستلار.......
ھازىر مىلتىمىز ئىچىدە چەتكە چىقىش بەكلا مۇدا بۇلۋاتىدۇ. لىكىن چىقىش ئۇچۇن ئۇنىڭ چەتئەل بۇلسلا چىقش ئۇبەك كەم ئەقىللىق بۇلىدۇ. دۇستلارنىڭ چىقشقا تىگشلىك دۆلەتلىرنى ئىيتىپ بىرەي. ياپۇن، كانادا، ئاۋۇستىرالىيە، گىرمان، شۋتساريە، بۇلسا بەك يۇلىڭىز بۇلسا پۇل بەرسەم پاسپۇرتتۇم ھەل قىلىپ بىرەلەمسز. قالغان ئشلارنى ئۇزۇمگە قالسۇن | ||||
---|---|---|---|---|---|
xahzada329 دەرىجىسى :يېڭى ئۆگەنگۈچى | ياپۇنيە ،كانادا،ئاۋىستىرالىيە ،گىرمانيە........... دۆلەتلىرىنىڭ ئىستىمال سەۋىيىسى يۇقىرى،ئوقۇش ۋە تۇرمۇش پۇلىمۇ خېلى بار، ھەم ئوقۇغۇچىلارغا قۇيىدىغان تىل تەلىۋى بار ،ئىقتىسادى ئەھۋالى ئالاھىدە ياخشى بۇلىشى كېرەك.ھازىرقى شارائىتتا شىنجاڭدىن بۇ شەرتلەرنى ماس كىلىدىغان ئوقۇغۇچىلار ئىنتايىن ئاز،ئەلۋەتتە شارائىتى ماس كەلگەن ئوقۇغۇچىلار چىقسا بۇلىدۇ،بىزمۇ ئوقۇغۇچىلارنى ئەڭ ياخشى تەرەققىيات شارائىتىغا ئېرىشىشىنى ئۈمىد قىلىمىز.
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|
TarihQi دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | پاسپۇرتىنىمۇ ئۆزەڭلا ھەل قىلىپ بىرەمسلەر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
| ||||
---|---|---|---|---|---|
Erdal دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | 1-قەۋەتتىكى تورداش، سىز چەتئەلدىكى بىرەر تۇنۇشىڭىز ياكى بىرەر مەكتەپ بىلەن ئالاقىلىشىش ئارقىلىق چاقىرىق ئەكەلدۈرۈپ، ئاندىن ئۇنى سىز تۇرۇشلۇق ج خ ئورگانلىرىغا ئاپىرىپ تىزىملىتىپ، پاسپورت ئالسىڭىز بولىدۇغۇ، بۇنىڭ نەرى تەس، 9-ئايدىن كىيىن چوقۇم تەلىيىڭىز كېلىدۇ، سىناپ بېقىڭ!
| ||||
---|---|---|---|---|---|
Erdal دەرىجىسى :شەبنەم ئەزاسى | مالايسىيانىڭ تاماقلىرىنى يا بەك ئاچچىق ياكى بەك تاتلىق دەيدۇ، بېرىپ كۆرگەنلەر، ئۇ يەرگە بېرىشنى خالايدىغانلار، ئۆزىمىزنىڭ تاماقلىرىنى ئاز-تولا ئېتىشنى بىلىپ ئاندىن يولغا چىققايسىلەر، گالغا كۈندە 3 ۋاخ تاماق كىرەك بولغاندىن كىيىن
| ||||
---|---|---|---|---|---|
taxyolqi دەرىجىسى :دائىملىق ئەزا | مالايسىيادا ئۇقۇۋاتقان ئۇيغۇر يىگىت -قىزلىرمىز خېلى كۆپمۇ؟
| ||||
---|---|---|---|---|---|