karamat sarkar xj 50
«123»Pages: 1/3     Go
بۇ تېما 492 قېتىم كۆرۈلدى
orxun
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3804
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 7
شۆھرەت: 40 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 40 سوم
تۆھپە: 23 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 23 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 ئوقۇتقۇچىنىڭ مائاشىدىن تۇتۇش توغرىسىدا مەسلىھەت سورايمەن!

مەكتەپ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاتا-ئانىسى يەنى ئائىلىسىدىكىلەر بىلەن كېلىشىمنامە ئىمزالىغان ئەھۋال ئاستىدا(يەنى مەكتەپ بىلەن ئوقۇغۇچىنىڭ ئائىلىسىدىكىلەر بالىسىنى مەكتەپكە ئەۋەتىش توغرىلىق)شۇ سىنىپتىكى مەلۇم بىر ئوقۇغۇچى مەكتەپكە كەلمىسە،شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ سىنىپ مەسئۇلى(مۇدىرى)نىڭ مائاشىدىن تۇتۇشى توغرىمۇ؟
تېما تەستىقلىغۇچى : hawar
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2011-10-18, 23:33
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2011-10-18 22:12 |
bahdaxohli
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3149
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 143
شۆھرەت: 773 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 777 سوم
تۆھپە: 454 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 458 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 56(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بولمايدۇ ، چۇنكى سىنىپ مەسۇلى ھەل قىلالمسسا مەكتەپ رەھبەرلىرى ھەل قىلىش كىرەك ،مائارىپ قانونىدا ئوقۇتقىۇچىلارنىڭ مائاشىنى قانداق ھەھۋال ئاستىدا تۇتۇپ قېلىش توغۇرلۇق ئېنىق بەلگىلىمىلەربار. قەشقەردە  ئوقۇتقىۇچىلار مائارىپ قانونىدىن ئازراقمۇ خەۋەرسىزمۇ    قانداق ؟
西部医院
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 01:35 |
kenji
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2127
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 22
شۆھرەت: 110 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 110 سوم
تۆھپە: 66 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 66 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 14(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-06-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-19
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

پۈتۈنلەي خاتا،قانداق بولۇپ نوقۇل ھالدا ئوقۇغۇچىنىڭ مەكتەپتە كەلمەسلىكىگە سىنىپ مەسئۇلىلى بىر ئادەم مەسئۇل بولىشى كېرەككەن؟
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 08:22 |
alim20
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1396
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 24
شۆھرەت: 120 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 120 سوم
تۆھپە: 72 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 72 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 90(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئوقۇغۇچى مەكتەپكە كەلمىسە سىنىپ مەسئۇلىدىن پۇل تۇتۇش تۇپتىن خاتا،سىنىپ مەسئۇلى شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئويىگە بېرىپ ئاتا-ئانىسىغا تەربىيە ئىشلەش كېرەك. ئەگەر قايىل بولمىسا ،مەكتەپ مەسئۇلى تەربىيە ئىشلەش كېرەك .ئۇنىڭغىمۇ قايىل بولمىسا تۇرۇشلۇق يېزا شۇ ئائىلىگە چارە كورۇش ،مەسىلەن؛يېرىگە سۇ بېرىشنى توختۇتۇش كېرەك.يەنە بۇنىڭدىن باشقا ياخشى بولغان چارە-ئۇسۇللار كوپ مۇشۇنداق ئۇسۇل بىلەن ھەل قىلىش كېرەك.
hawar
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 09:55 |
qaraboran
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3400
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 13
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 39 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 39 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 20(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىز تەرەپلەردە مۇنداق سىنىپ مەسۇلىنىڭ پۇلىنى تۇتىۋالىدىغان ياكى ئاتا-ئانىلارغا چارە كۈرىدىغان ئىشلار مەۋجۈت ئەمەس. قىسقىسى ئۇقۇشتىن قېلىش مەسىلىىسى ھىچ قانداق تۈزۈم كاپالىتگە ئەمەس.پەقەت سىنىپ مەسئۇلى،دەرس ئۇقۇتقۇچىللىرى ۋە ئاھالىلەر كوممىتىتى بىر قانچە قېتىم تەربىيە ئىشلەش بىلەن ئىش تۈگەيدۇ.كەلسە كەلگەنچە بولمىسا ئامال يوق.
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 10:21 |
kawimmol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2920
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 142
شۆھرەت: 809 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 840 سوم
تۆھپە: 465 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 471 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 133(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەمدى يەنە بىر دىلو چىقىدىغان بولدى ، بۇ ئاڭلاپ باقمىغان گەپ ئىكەن ، بۇ قايسى ۋىلايەتنىڭ ئىشى يەنە قانداق جايلاردا بار  ، بىلىدىغانلار تەپسىلى چۇشەنچە بېرىڭلار .
بۇ ھېلىقى چوشقا مۇدىرنىڭ مەكتىپىدىمۇ بار ئشىلارمۇ ؟؟؟
西部医院
ئاداققىچە كۇلەلىگەن ئادەم ھەقىقىي يەڭگۇچى !!!
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 11:12 |
yalhuztuyun
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 21
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 49
شۆھرەت: 277 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 277 سوم
تۆھپە: 159 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 162 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 101(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ مەكتەپنىڭ تۈزىمى قانداق تۈزۈم بولدى ئەمدى؟ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئازغىنا مائاشىنى كۆرەلمەسلىك، يەنە كېلىپ قائىدە تۈزىدىم دەپ سىنىپ مۇدىرىنىڭ مائاشىنى تۇتۇش كۆرۈلۈپ باقمىغان ئىشتە.
sarkar
چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 11:29 |
sadir-palwan
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1614
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 133
شۆھرەت: 693 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 694 سوم
تۆھپە: 413 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 414 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 39(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-29
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 3قەۋەتتىكى alim20دە2011-10-19 09:55يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ئوقۇغۇچى مەكتەپكە كەلمىسە سىنىپ مەسئۇلىدىن پۇل تۇتۇش تۇپتىن خاتا،سىنىپ مەسئۇلى شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئويىگە بېرىپ ئاتا-ئانىسىغا تەربىيە ئىشلەش كېرەك. ئەگەر قايىل بولمىسا ،مەكتەپ مەسئۇلى تەربىيە ئىشلەش كېرەك .ئۇنىڭغىمۇ قايىل بولمىسا تۇرۇشلۇق يېزا شۇ ئائىلىگە چارە كورۇش ،مەسىلەن؛يېرىگە سۇ بېرىشنى توختۇتۇش كېرەك.يەنە بۇنىڭدىن باشقا ياخشى بولغان چارە-ئۇسۇللار كوپ مۇشۇنداق ئۇسۇل بىلەن ھەل قىلىش كېرەك.


تۈپتىن خاتا ، سۈيىنى تۇتۇش دىگەن ئىش يوق بۇرادەر !
hawar
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 11:45 |
alnur
ئىنسانسەن، ئىنساندەك ياشىغىن مەغرۇر،بولسۇن ھەم ..

دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 62
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 570
شۆھرەت: 3092 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3085 سوم
تۆھپە: 1811 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1818 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 239(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 3قەۋەتتىكى alim20دە2011-10-19 09:55يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ئوقۇغۇچى مەكتەپكە كەلمىسە سىنىپ مەسئۇلىدىن پۇل تۇتۇش تۇپتىن خاتا،سىنىپ مەسئۇلى شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئويىگە بېرىپ ئاتا-ئانىسىغا تەربىيە ئىشلەش كېرەك. ئەگەر قايىل بولمىسا ،مەكتەپ مەسئۇلى تەربىيە ئىشلەش كېرەك .ئۇنىڭغىمۇ قايىل بولمىسا تۇرۇشلۇق يېزا شۇ ئائىلىگە چارە كورۇش ،مەسىلەن؛يېرىگە سۇ بېرىشنى توختۇتۇش كېرەك.يەنە بۇنىڭدىن باشقا ياخشى بولغان چارە-ئۇسۇللار كوپ مۇشۇنداق ئۇسۇل بىلەن ھەل قىلىش كېرەك.

يېرىگە سۇ بېرىشنى توختاتتى دېگەن نېمە گەپ ئەمدى؟ بۇ ئارقىلىق ئەمدى دېھقانلارنى بوزەك قىلماقچىمۇ؟ ئەڭ ياخشىسى تەربىيە ئىشلەش ئارقىلىق قايىل قىلىش كېرەك.
sarkar
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 12:39 |
ilim
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 35
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 521
شۆھرەت: 3391 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3443 سوم
تۆھپە: 1889 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1921 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 803(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

پوققۇرساقلار باشلىق بولسا مۇشۇنداق باشقۇردۇ .ئۇلار سان سىفىرغىلا ئەھمىيەت بىرىدۇ .
جەريان بىلەن كارى يوق .
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 12:49 |
siyit-noqi
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3597
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 5
شۆھرەت: 25 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 25 سوم
تۆھپە: 15 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 15 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 12(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇنداق ئەھۋاللارنى قانۇن ئارقىلىق ھەل قىلىش كېرەك قېرىندىشىم ئەگەر بوپتىلا دەپ ئۆتكىزىۋەتسىڭىز  تۇتۇدىغانلارنىڭ نەپسى توغىناپ تېخىمۇ بەك تۇتىدىغان بولۇپ كەتسە جەمىيەتنىڭ مۇقىملىقىغا تەسىر يېتىدۇ ئەمىلىيەتتە جەمىيەتنىڭ  مۇقىملىقىغا تەسىر يەتكۈزىدىغانلار دەل مۇشۇنداق قانۇنغا رىئايە قىلمايدىغان ئۆزبېشىمچى كادىرلار
تارىخنى كۈچلۈكلەر ئاجىزلارنىڭ دۈمبىسىگە يازىدۇ
چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-19 12:57 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«123»Pages: 1/3     Go
Bagdax bbs » كۆڭۈلدىكى سۆز