قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 962|ئىنكاس: 3

ئىزوپ مەسەللىرى (بوۋفي بىلەن ئەجەل ئىلاھى)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

20

تېما

0

دوست

1605

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   60.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2009
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 400
تۆھپە : 217
توردىكى ۋاقتى: 112
سائەت
ئاخىرقى: 2012-9-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-2 22:54:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
        بىر بوۋاي كەسكەن ئوتۇنلىرىنى ئۆشنىسىگەئارتىپ يولغا راۋان بوپتۇ .خېلا  ئۇزۇن ماڭغاندىن كېيىن ھېرىپ كېتىپ ،ئوتۇننى يەردە قويۇپتۇ_دە .ئەجەل ئىلاھىنى چاقىرىپتۇ .ئەجەل ئىلاھى يېتىپ كېلىپ نىمىگە چاقىرغانلىقىنى  سورىغانكەن .بوۋاي :
       _سىزنى ماۋۇ بىر باغلام ئۇتۇننى ئۆشنەمگە ئېلىپ قويامدىكىن دەپ چاقىرغانتىم ،_ دەپتۇ .
       بۇ ھېكايە شۇنى چۈشەندۈردىكى ، ھەممە كىشى ھاياتلىقنى قەدىرلەيدۇ ،ئېيتىپ تۈگەتكۈسىز ئازاپ_ ئاقۇبەتلەرنى باشتىن كەچۈرۋاتقان ھالەتتىمۇ ،يەنىلا ئۆلۆشنى خالىمايدۇ .

1

تېما

0

دوست

1917

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   91.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1842
يازما سانى: 65
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 464
تۆھپە : 277
توردىكى ۋاقتى: 204
سائەت
ئاخىرقى: 2012-10-7
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-3 17:02:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شىرىك ﺋـىزوپ مـﻪسـﻪللىرىسىزمۇ بۇ نۇقتىنى چۈشـﻪندۈرگىلى بولىدۇ
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

20

تېما

0

دوست

1605

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   60.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2009
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 400
تۆھپە : 217
توردىكى ۋاقتى: 112
سائەت
ئاخىرقى: 2012-9-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-3 20:59:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەسەللەر-ئۇزاق تارىخقا ئىگە بۇلۇپ ،دۇنيادىكى ئەڭ قەدىمقى ئەدىبىيات ژانىرلىرىنىڭ بىرى .لېكىن ، مەسەللەرنىڭ تارىختا ئۇينىغان رولى ۋە دۇنيادا كۆرسەتكەن تەسىرىدىن ئېلىپ ئېيتقاندا ،قەدىمقى يۇنان مەسەللىرىنى مەسەللەرنىڭ سەر خىلى دىيىشكە بۇلىدۇ .
  قەدىمدىن ياشاپ كېلىۋاتقان تۈرلۈك مىللەتلەرنىڭ مەسەللىرىگە ئۇخشاش ،قەدىمقى يۇنان مەسەللىرىمۇ دەسلەپتە خەلق ئارسىدا تارقىلىپ يۈرگەن ئېغىز ئەدىبىياتى ھېساپلىنىدۇ لېكىن ،ئۇلارنىڭ كېلىپ چىقىشىغا ئائىت تەپسىلى ئەھۋاللار مەسلەن: پەيدا بۇلۇش سەۋەپلىرى ۋە ۋاخـتى قاتارلىقلار ئانچە ئېنىق ئەمەس .
  تەخمىنىي ھۆكۈملەرگە ئاساسلانغاندا ،ئىزوپ مىلادىدىن ئىلگىرى 6_ ئەسىرلەرنىڭ ئالدىنقى يېرمىدا ياشغان كىشى .رىۋايەتتە ئېيتىلىشىچە ،ئۇ سانموس ئارىلىدىكى ئادېمون دىگەن كىشىنىڭ قۇلى بولغان .چېچەن ۋە پاراسەتلىك ئىزوپ خۇجايىنىغا ياراپ كەتكەنلىكتىن خۇجايىنى  ئۇنى ئازات قىلىۋەتكەنكەن .شۇنىڭدىن كېيىن ئىزوپ ئەركىنلىككە ئېرىشكۈچى سۈپىتىدە ئەينى چاغدىكى يۇناننىڭ كۆپ جايىلىرىدا ساياھەتتە بۇلىدۇ ، سادبىس شەھرىگە كەلگەندە ،لىيدىيا مەملىكىتىنىڭ پادىشاھى كروسوس ( مىلادىدىن ئىلگىركى 560_546يىللاردادەۋان سۈرگەن) نىڭ ئەتىۋارلىشى ۋە ئىشەنچىسىگە ئېرىشكەن ،ئۇنىڭ ھۆكۈمەت ئىشلىرىدىكى بىر تالاي مۇرەككەپ ئىشلىرىنى بىر تەرەپ قىلىشىغا ياردەمدە بۇلىدۇ .كېيىن ،ئىزوپ كروسوسنىڭ پەۋقۇلادە ئەلچىسى سۈپىتىسى دېرفېيغا بارغاندا ،ئۇ يەردىكى كىشىلەر تەرپىدىن ئىماننى بۇلغىغان دەپ ئەيىپلىنىپ ئۆلتۈرۈلىدۇ .
  تارىخىي مەتىرىياللارنىڭ كەملىكى سەۋەپلىك ، .ئىلىم ئەھلىلىرىنىڭ ئىزوپقا بۇلغان قارىشى بىر خىل بۇلماي كەلدى .بەزىلەر ئىزوپنى مەسەل يازغۇچىسى دىيىشسە ئۇنى مەسەل ئېيتىشقىلا ئۇستا ئادەم دىيىشمەكتە ؛ يەنە بەزىلەر بۇلسا << ئىزوپ >> دىگەن بۇ ئىسىمنى كېيىنكى چاغلاردا كىشلەر پايدىلنىش ئۈچۈن توقۇپ چىقارغان دەپ قارىماقتا .     

1

تېما

0

دوست

1917

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   91.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1842
يازما سانى: 65
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 464
تۆھپە : 277
توردىكى ۋاقتى: 204
سائەت
ئاخىرقى: 2012-10-7
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-4 00:19:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تـﻪڭرى نامىدىن مـﻪسـﻪل توقىۋەرسـﻪ،ﺋـاشۇنداق خارلىنىدۇ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )