قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: TashpolatRozi

تاشپولات: ئىلھام يۈسۈپ ئاكا ۋە ماتېماتىكا

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

131

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   43.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32734
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 84
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-29 18:33:24 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزگە دەرس بەرگەن مۇئەللىملەرمۇ باركەن

0

تېما

0

دوست

1351

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   35.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32503
يازما سانى: 115
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 412
توردىكى ۋاقتى: 81
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-29 22:55:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەزىلەر  ئارىغا  قىستىلىپ،  تېمىنى  قالايمىقان  قىلۋېتىپتۇ.ھازىرقى  ئادەملەردە             يۇزى  قېلىنلىق  شەرەپمۇ  نىمە،ئىزا  تاتماي  باشقىلارنىڭ  تىمىسىغا  قىستىلۋېلىپ.         
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

7

تېما

5

دوست

3244

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   41.47%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5979
يازما سانى: 227
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 277
تۆھپە : 795
توردىكى ۋاقتى: 210
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-30 10:52:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تاشپولات ئاكا:
    ماتېماتىك ئىلھام يۈسۈپ ھەققىدە يىزىلغان بۇ تېمىڭىزدىن بەك سۆيۇندۇم.ۋاقىت چىقىرىپ بۇ تېمىنى تەييار قىلىپ بىزلەرگە سۇنغىنىڭىزدىن كۆپ خۇرسەنمەن.


بۇ  كىتاب ئىلھامكام خەنزۇچىغا تەرجىمە قىلغان ئەسەركەن.
    بىر چاغلاردا مەنمۇ ئىلھامكام ھەققىدە ماتېرىيال توپلىغان ئىدىم.
   http://www.blogbus.com/matimatik-logs/202056276.html
   سىزنىڭ تېمىڭىز تىخىمۇ تولۇق بوپتۇ.
تېمىنىڭ داۋامىغا تەشنامىز.

7

تېما

5

دوست

3244

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   41.47%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5979
يازما سانى: 227
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 277
تۆھپە : 795
توردىكى ۋاقتى: 210
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-30 12:02:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تاشپولات ئاكا :
سىزدىن سوراپ باقسام -- شىنجاڭ مائارىپ نەشىرىياتى نەشىر قىلغان ، ئىلياس تاھىرى تۈزگەن ، «ئەۋلىيا چوققا ئىتىكىدىكى مەرىپەت بۇلىقى» ناملىق كىتابتا ، ئىلھام يۈسۈپ ئاكىنى« 2000-يىلى گېرمانىيىنىڭ ھەمبۇرگ ئۇنۋېرسىتىتىنىڭ تەبىئى پەنلەر تارىخى تەتقىقات ئورنىدا ماتېماتىكا تارىخى بوپيىچە دوكتۇرلۇق ئۇنۋانىغا ئېرىشكەن» ( شۇ كىتاب 286-بەت) دەپ يىزىپتىكەن ، بىراق شىنجاڭ پەن تىخنىكا نەشىرىياتى تۈزگەن «ماتىماتىكىدىكى بەزى ئۇقۇملارنىڭ كىلىپ چىقىشى» ناملىق كىتابتا «1997-يىلدىن 2001-يىلغىچە گىرمانىيە دىرىسىدىن سانائەت ئۇنۋېرسىتىتىنىڭ ماتېماتىكا فاكۇلتىتىدا ئسپىرانتلىقتا ئوقۇپ ماگىستىرلىق ئۇنۋانى ئالغاندىن كىيىن ئانا مەكتىپىدە ئوقۇتقۇچىلىق ھاياتىنى داۋاملاشتۇرماقتا» دەپ يىزىلىپتۇ(شۇ كىتاب ئىچتاش 1-بەت).
......
سىز ئىلھامكام بىلەن تونۇش بولغاندىن كىيىن مۇشۇ ئىككى خىل يازمىنىڭ قايسىسىنىڭ توغرا ئىكەنلىكىنى بىر جەزىم قىلىۋەتسىڭىز.
مەنمۇ ئۆز بلوگىمدا بىرىنچى ماتىرىيالنى ئاساس قىلغان ئىكەنمەن. سىز 2-ماتىرىيالنى ئاساس قىپسىز.
ئۇقۇشماسلىق بولمىسۇن.

205

تېما

67

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

تەكلىپلىك ئەزا

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21538
يازما سانى: 363
نادىر تېمىسى: 23
مۇنبەر پۇلى: 510
تۆھپە : 3814
توردىكى ۋاقتى: 262
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-30 13:45:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
matimatika يوللىغان ۋاقتى  2014-12-30 12:02
تاشپولات ئاكا :
سىزدىن سوراپ باقسام -- شىنجاڭ مائارىپ نە ...

سالام ئۇكام، مەن يازغان يازما توغرا. شۇڭا سىز دېگەن يازمىنى مېنىڭ يازغىنىم بويىچە ئۆزگەرتىپ قويسىڭىز.

0

تېما

0

دوست

1393

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   39.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32932
يازما سانى: 139
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 418
توردىكى ۋاقتى: 44
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-30 15:06:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kuxlan يوللىغان ۋاقتى  2014-12-28 19:16
ھا ھا ھا ،جايىدا يېزىپسىز،يۇرتۋازلق دەپ چۈشەنمەيمەن ، ...

غولجىمۇ شىمالدىكى، ئۇيغۇرلار ئەڭ كۆپ يۇرت..غولجىدىنمۇ مەشھۇر،ھەم تۇنجى ئۇيغۇر ئاكادىمىك ھۇشۇر ئىسلام ئاكا چىققان،مانا ھازىر كومپىيوتىردا ئۇيغۇرچە خەت بېسىپ خەت ئارقىلىق بىر-بىرىمىز بىلەن بىمالال مۇنازىرلىشىشىمىزنىڭ ئۆزىمۇ شۇ كىشىنىڭ تۆھپىسى... غولجا يەنە ئۆز نۆۋىتىدە ئەخمەتجان قاسىمى قاتارلىق مەشھۇر سىياسونلىرىمىز،زوردۇن سابىردەك گىگانىت يازغۇچىللىرىمىز چىققان يۇرت،..ئەتراپىمدا غولجىلىق ياشلار كۆپ،،،.ئۇلار يۇمۇرسىتىك،ھەم مىللىي غۇرورى كۈچلۈك،ئۇيۇيۇشچانلىقى كۈچلۈك زۇلۇمغا قارشى كۆكرەك كىرىپ چىقالايدۇ،ئىزدىنىش روھى كۈچلۈك،

لىكىن ياخشى ئىشنىڭ يامىنىمۇ  بار،-ياشلار ئارىسىدا ھاراق ئىچىدىغانلار بىر قەدەر كۆپ،بەزى كەمسۆز بالىلارنى چاخچاققا قېتىۋىرىپ جىدەل چىقىرىپ سالىدىغان ئىشلارمۇ بولىدۇ.

ئەزىز قېرىنداشلىرىم گىپىمنى يۇرتۋازلىق دەپ خاتا چۈشىنىۋالمىغايسىلەر،پەقەت ئويلىغىنىمنىلا يېزىپ قويدۇم..بىز ئۇيغۇر خەلقى غولجىلىق قېرىنداشلارنى ئاساسەن يۇقۇردىكىدەك تۇنۇيمىز ھەم بىلىمىز.ھەممىمىز بىر مەھەللىلىك.

4

تېما

2

دوست

2103

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   3.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6463
يازما سانى: 102
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 293
تۆھپە : 440
توردىكى ۋاقتى: 77
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-30 18:24:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلھام مۇئەللىم ھەققىدىكى يازمىڭىزنى ئوقۇپ، ئىلھام مۇئەللىم ھەققىدىكى ئەسلىمەم ئويغاندى. 2005-يىلى ئىلھەم مۇئەللىم شىنجاڭ ئۇنىۋېرىسىتېتى فىلولوگىيە ئىنىستىتۇتىنىڭ تىل-ئەدەبىيات، تارىخ، جەمىيەتشۇناسلىق كەسپىدە ئوقۇۋاتقان 120 ئوقۇغۇچىنى بىرلەشمە سىنىپ  قىلىپ ئالىي ماتېماتىكا دەرىسى ئۆتتى.  ئويلاپ بېقىڭلار 120 ئوقۇغۇچىنى بىر يوغان سىنىپقا سولاپ دەرس ئۆتسە ئىنتىزام قانچىلىك بولماقچىتى-دەيسىلەر؟ ، ئۇنىڭ ئۈستىگە بۇ ئۈچ سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپ قسسمى ماتېماتىكىدىن قېچىپ ئىجتىمائىي پەنگە قېچىۋالغان يارام  ئوقۇغۇچىلار كۆپ بولغاندىكىن  سىنىپ تازا ۋاسا ۋاسساڭ قايناق بازارغا ئوخشاپ كەتتى. بىر كۈنى ئىلھام مۇئەللىمنىڭ ئاچچىقى بىردىنلا سەكسەنگە چىقتى بولغاي. ئادەتتە خەنزۇچىنى تازا راۋان سۆزلىمىسىمۇ، لېكىن تېز تېز سۆزلىگەچكە بەك چېنىپ كەتمەيتتى. بىردىنلا گېپىنى ئۇيغۇرچىغا ئۆزگەرتىپ « مەن مۇشۇ ئىجتىمائىي پەن كەسپىلىرىگە بولۇپمۇ، ئەدەبىيات كەسپىدە ئوقۇيدىغان بالىلارغا دەرس بېرىشتىن قاچاتتىم . نەچچە قېتىم تەلەپ قىلساممۇ ھەرقايسىڭغا دەرىس ئۆتۈش خاپىلقىدىن قۇتۇلالمىدىم.فاكۇلتېتنىڭ قاراىنى ئۆزگەتىشكە ئامال قىلالمىدىم.  دەرىد ۋاقتىدا رومان ئوقۇپ، شېئىر يېزىپ نېمە پايدىمۇ ئېلىشىشارسەن؟ ھەممىنىڭ بىر توپ يارىماسلار، شېئىر قوشاق دېگەننى مەخسۇس پۇل تۆلەپ، ئالىي مەكتەپتە ئۆگەنمىسىمۇ بولىدىغان بىر ئىشقۇ، كوچا، سورۇنلاردا شېئىردىن ئوت چىقىرۋېتىدىغانلار ناھايىتى كۆپ، ئوقۇش پۈتتۈرۈشسەڭ نېمىمۇ قىلىشىسارسەن» دېگەندەك بىرمۇنچە ھاقارەتسىمان گەپلەرنى قىلىپ بىرمۇنچە كايىدى. « ناھەقچىلىققە چىدىمايدىغان، بىر قانچە « باتۇر» يىگىت » بۇلۇڭ -بۇلۇڭدىن گەپ تىشىپ مۇئەللىمنى چۆكۈرۈشكە باشلىدى. « بىز جاھاننىڭ خوجىلىرى، ئەمەلدار بولىمىز. داڭلىق شائىر يازغۇچى بولىمىز. ........ قاچان قارىسا ھېساب ئىشلەپ ئولتۇرىدىغان باشلانغۇچنىڭ بالىلىرى ئەمەس بىز........» پەستە ئولتۇرغان باشقا بالىلار خىرىلداپ كۈلۈشەتتى. بىر ئادەم نەچچە يۈز كۆز، ئېغىزغا بەرداشلىق بېرەلمىدى بولغاي. « بولدى جىم، دەرسىنى باشلايلى » دېگىنىچە دەرسنى باشلاپ كەتتى. بۇرۇندىنلا يوقلمىنى چىڭ تۇتىدىغان بۇ تەلەپچان مۇئەللىم شۇنىڭدىن كېيىن قەتئىي يوقلىما قىلمىدى. شۇنداق قىلىپ  مەۋسۇم ئاخىرىغا بارغاندا،  120نەچچە ئوقۇغۇچىدىن  30 نەچچىلا بالا دەرسىكە قاتنىشىدىغان بولدى. ئەڭ ئاخىرى كۈنى مۇئەللىم دەرسكە قاتناشقانلارنى ئاخىرىقى بىر قېتىم يوقلىما قىلدى.. مەۋسۈملۈك ئىمتىھاندا 90 نەچچە بالا تىزىپ قويغاندەك ياماق ئىمتىھان تەقدىرىگە مۇپتىلا بولغان ئىدى.

4

تېما

2

دوست

2103

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   3.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6463
يازما سانى: 102
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 293
تۆھپە : 440
توردىكى ۋاقتى: 77
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-30 18:27:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇنداق قىلىپ ئىلھام مۇئەللىم ھەممىزنىڭ كۆڭلىدە ئۇنتۇلماس بىر سىماغا ئايلىنىپ كەتتى. چۈنكى ئاشۇ 90 نەچچە بالا ئۇدا ئۈچ يىل ياماق ئىمتىھان بىرىپ، «补考“ نىڭ  تىرىشماسلىق، ئىلمگە ، ئۇستازغا ھۆزمەت قىلماسلىقنىڭ تەمېنى ھەقدادىغا يەتكۈزۈپ تونىغان ئىدى.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )