قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 1530|ئىنكاس: 11

مائارىپقا مەبلەغ سېلىشنىڭ «خېيىم خەتىرى»مۇبار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

7

تېما

4

دوست

5509

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   10.18%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2867
يازما سانى: 444
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 156
تۆھپە : 1559
توردىكى ۋاقتى: 351
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 23:55:50 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
"خەتەرسىز مەبلەغ سېلىش" ناملىق ماقالىغا يانداشما



پەرھات ئەمەت


    مۇنبەردە قەيسەر مىجىت ئەپەندىنىڭ خەتەرسىز مەبلەغ سېلىش توغرسدىكى يازمىسنى ئوقۇپ ئەسلىدە مائارىپقا بولغان مەبلەغ سېلىشنى ئەڭ بېخەتەر ئۇسۇل ئىكەن دەپ ئويلىدىم،ماقالىدىن شۇنى بىلدىمكى مائارىپقا مەبلەغ سېلىشنى ئەمەلىيەتتەھەربىر ئائىلە ئۆزدىن  باشلىسابولىدىكەن،بۇنىڭغا مەبلەغنى قانچە جىق سالساق شۇنچە چوڭ"پايدا"كۆرىدىكەنمىز. ئەلۋەتتە ئائىلىدە شۇنچلىك مەدەنىيەت ئىڭى،مائارىپ چۈشەنچىسى بولسا بۇنى ئاڭلىق يۇسۇندا  ئېلىپ بارار،ئەمما ئۇنداق بولمىسا مەسىلەن: ئادەتتىكى تۇرمۇش سەۋىيسىدىكى ئاتا- ئانىلار بولسا  بالىلىرغا ھېچقانچە مەبلەغ سالالمايدۇ،ئۆينى ئىسكەتسىز قالدۇرۇشنى نوموس دەپ بىلگەن ئاتا-ئانىلار بالىلارنىڭ كىيىم كېچىكىگە ئېتىبار بەرگەنچلىك مائارىپقا ئەھمىيەت بېرەلمەيۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە بىزنىڭ ئويلىغانلىرىمىزنىڭ ئەمەلىيەتتىن قانچلىك يىراق ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىشقا يېتىپ ئاشىدۇ. مائارىپنىڭ قىممىتىنى بىز قانچلىك يۇقىرى باھالىمايلى،ئۇمۇ ئۆزنىڭ ئاجىزلىق تەرەپلىرنى ئاشكارلاپ تۇرۇپتۇ،بۇ مائارىپنىڭ ئۆزىدىلاساقلانغان مەسىلە ئەمەس،بەلكى جەمئىيەت يۆنىلشى،مودسى بەلگىلگەن سەۋەب .مېنڭچە مائارىپ مۇستەقىل ھالدا جەمئىيەتكە بېقىنماسلىقى كېرەك،ئەگەر ئۇ جەمئىيەتنىڭ تەرەققىياتىغا تاينىپ ماڭسا ئۇنىڭ تەتقىقات  يۆنىلىشى ۋە تەربىيلەش خاراكىتىرى ئۆزگىرىشكە باشلايدۇ.ئوقۇتقۇچىلار مىڭ ئېغىزدىن ئىلىمنىڭ ،بىىلىمنىڭ قىممتى ھەققىدە توختلىىپ بالىلارغا بىلىمنىڭ يۈكسەكلىكنى مائارىپنىڭ ئۇلۇغلىقىنى سۆزلگىنى بىكار،بىزنىڭ مىڭ يىللار ئاۋالقى  ئالىملىرىمىزنىڭ ئىلىم ھەققىدىكى ھېكمەتلىرىنى نەقىل ئېلىپ مائارىپ دەپ توۋلاشلىرىمىز ئەمەلىيەتتەبىزنىڭ مائارىپ ھەققىدە  قىلچىلىك ئىزدەنمگەنلىكىمىزنى ئىسپاتلايدۇ،بۇ قىلىقىمىز خۇددى ماشىنلاشقان دەۋرىدە سوقا بىلەن يەر ھەيدەپ تۈگمەن بىلەن ئۇن تارتقاندەك بىر ئىش، چۈنكى بىز ئۇلار قالدۇرغان بىباھا سۆزلەرنى تەكرارلاپ ياكى ئۇلارنىڭ نەزمى يەشمسىنى ئەۋلادلارغا سۆزلەپ بېرىپ ئۇلارغا بىلىمنىڭ قىممىتنى بىلدۈرمەكچى بولىۋاتىمىز.دۇتتار تەمبۇر بىلەن ناخىشا قىلىپ  جاھان ن رەنالىرى ئىچىرە،،،دەپ ئېيتساقمۇ ھازىرقى بالىلار  پەقەت ئۇنىڭ مۇزىكسىدىن ھوزور ئالىدۇ ،ياكى كۆز ئالدىغا گۈزەل قىزلار كېلىدۇ. بۇ يەردە يەسلى مائارىپنى تىلغا ئالايلى:
ئوماقلار سەھىنگە چىقىپ ،كىچىككىنا قوللىرنى ئىگىز كۆتۇرۇپ ئەتىدىن كەچكىچە مۇزىكلارغا ئويون ئوينايدۇ،بۇ ئۇلارغا شاتىلق بەرگەنلىكىمىز،بىر بولسا ئىلىپە يادىلايدۇ،قوش تىل ئۆگىندۇ ياكى رەسىم سىزايدۇ بۇ  ئۇلارغا قارىتا ئوقۇتۇش ئېلىپ بارغانلىقىمىز. جۇڭگولۇق ئاتا-ئانىلار پەرزەنتلىرنىڭ بۇ تەرەپلىرنى كۆرگەندە بەكمۇ خۇشال بولىدۇ،رازىمەنلىك بىلەن كۈلىدۇ،"چىن كۆڭلىدىن كۈلۈش"دىگەن شۇ بولسا كېرەك.بۇلاردىن    دۆلتىمىزنى چوڭ بىر زال دەپ قارىساق ئۇنىڭدا  كارتون قويۇلىۋاتقاندەك تۇيغۇ بېردىغان  يەسلى مائارىپى.بۇ ياپونىيە ۋە ئامىرىكا ئەللىرىگە تالاي قېىتىم تەجرىبە ئۆگىنشكە بارغان  بولساقمۇ يەنىلا ئۆزگەرمىگەن ئوقۇتۇش.كۈزىتىش ئادەمگە بېقىپ ئوخشمايدۇ،شۇڭلاشقا تەجرىبە ساۋاقلارغا ئىگە بولۇشمۇ ئوخشاش ئەمەس،مەسىلەن بىر ئادەمگە قارا دېگەن بولسا بىرلىرى ئۇنىڭ كۆزىگە قارايدۇ،بەزىلىرى ئۇنىڭ كاسسىغا قارايدۇ،لىكىن ھەر ئىككىلىسى شۇ ئادەمگە قارىدىم دەپ بىلىدۇ.
ھەر بىر دەۋر ئۆزنىڭ پەرزەنتلىرىنى تۇغۇپ ماڭىدۇ،ھەر بىر دەۋرنىڭ يېڭى مەھسۇلاتى بولىدۇ،مائارىپمۇ شۇنىڭ ئىچىدە ،ئۇنىڭ ئىلغارلاشقان قائىدە تۈزۈم ۋە  دىموكراتىيە تۈسىنى ئالغان جانلىق باشقۇرۇش ئۇسۇلى ۋە ماھىيەتنى كۆزدەتۇتقان تەربىيە ئېڭى ،ھەقىقى نەزەرىيە ئاساسى بولمايدىكەن   _  مائارىپنى تەرەققى قىلدۇرۇش مۇمكىن ئەمەس.
     ئاتا ئانىلارغا كەلسەك،  ئۇلار بالىلارنىڭ كەلگۈسى ئىستىقبالىنى ئۆز ئەتراپىدىكى ھادسىلەرگە باغلاپ ھاسىل قىلىدۇ،مانا بۇ يەردە رېئاللىق بىلەن كۆپتۇرمە شەكلىدىكى مائارىپ شوئارلىرى بىلەن مۇقەرەر يوسوندا توقونۇشىدۇ.ئاتا- ئانىلارنىڭ كۆرگىنى ئوقۇپ كەلگەن بالىلىرنىڭ ھېچ ئىشقا يارىماي قالغانلىقىدۇر، بالىلارنىڭ خىزمەت چىقىش قىزغىنلىقى كۆپىنچە ئوقۇش پۈتتۈرۇشتىن كېيىنكى بىردىنبىر تاللشى. مانا بۇ جەمئىيەتنىڭ تەلىپى ۋە مائارىپ ئارسىدىكى نىشانى ،يولى ئېىنىق بولمىغان ھالدىكى  بىرىكىشى.
مائارىپ:
بىز ساڭا نۇرغۇن ئىقتساسلىقلارنى تەربىيلەپ بەردۇق دەيدۇ،
جەمئىيەت:_ماڭا كېرىكى كادىر ئەمەس ئىقتساس ئىگىسى ئىدى سەن ماڭا قانداق بىر نېملەرنى سەپلەپ بەردىڭ؟ دەيدۇ. مائارىپ  جەمئىيەتكە  يەنەچۈشەندۇرۇپ:قېرىندىشىم ،مەن پەقەت ئۆزەمدە بار نەرسىلەرنىڭ ھەممىنى  چىقاردىم،مېنى نېمەقىل دەيسەن؟ دەيدۇ،جەمئىيەت بېشنى چايقاپ: خەپ ! ئىككىمىز باشتىلا ديشىۋالمىغان گەپ،شۇڭا ئامال يوق ئۆزەم قاراپ بىر نېمە قىلارمەن،قالغىنىنى تەقدىر بەلگىلسۇن! دەيدۇ،  مانا ،راستىنلا دۆلتىمىزدە مىڭلىغان سىتۇدىنتلارنىڭ كەلگۈسىنى ئۇلارنىڭ "تەقدىرى" بەلگىلىمەكتە.
    مانا بۇ دو تىكىش تىپىتكى ئوقۇش،تەقدىر ھەققىدە تالاي بالىلار بۇنىڭغا ئىشنىدۇ.ئوقۇغۇچىلار كەلگۈسى ھەققىدە ئىنىق نىشان يوق،نەتىجە قازانغانلىرى مەيلى نامرات دېھقاننىڭ بالسىى بولسۇن ياكى كادىرباينىڭ بالىسى بولسۇن ئېنىق نىشانغا  ئىگە.دېمەك ئۇ ئەسلى مائارىپ بېرەلمگەن نەرسىنى ئۆزى يېتىلدۈرەلگەن،شۇڭلاشقا ئۇ ھەرقانچە جاپا تارسىمۇ ئاتا ئانسى مەبلەغ سالمىسمۇ ئىلگىرلەپ ماڭىۋرىدۇ. ئۇزۇن گەپنىڭ قسىقىسى  ئاتا-انىلار بالىلىرنىڭ كەلگۈسى ئۈچۈن تاپقان تەرگەننى ئايمايدۇ.مەيلى دېھقان بولسۇن،ئىشچى بولسۇن،ياكى مەمۇرىيلار ئائىلسى بولسۇن بالىلارغا بولغان مېھىرى مۇھەببەت ئاساسەن ئوخشاش. ئەڭ ئاۋۋال مائارىپىنى ئوپىراتسىيە قىلىشقا توغرا كېلىدۇ.ئۇزاق يىللاردىن بىرى مائارىپ جەمئىيەتكە كادىر تەربىيلەيدىغان بازىغا ئايلانغان،ھازىرمۇ بۇخىل رېئاللىق تەلتۆكۈس ئۆزگەرگىنى يوق.شۇڭلاشقا ئاتا ئانىلارنى بالىلارغا مەبلەغ سال دېيشتىن بۇرۇن مائارىپ ئۆزىدە يوق نەرسىلەرنى دەرھال تولۇقلىۋىلىشى كېرەك.بۇنىڭغا مېنىڭ دېگەنلىرىمدەك قۇرۇق گەپ ئەمەس يەنىلا مەبلەغ كېتىدۇ.
     لىكىن مەن مائارىپقا مەبلەغ سېلشىنى ئىنتايىن "خەتەرلىك"دەپ قارايمەن.  ،يەنى يېڭى مائارىپنى ئېلىپ بېرىش ئەسلىدە ياخشى ئىش بولسىمۇ بۇ ئاخىرىدا سان سپىرلاشقان دەرىجە توشتۇرۇش،ئۆلچەمگە يېتىش ئۈچۈن ئەمەلىيەتتىن ئايرىلىشتەك تەتۇر تەرەپلەرگە مېڭىپ كېتىۋاتماقتا. بۇنىڭ بىلەن مايسنى ئۆستۈرۇش ھەققىدىكى تەمىسللەرنى ئەمەلىيەتىمىزدە كۆرستىپ ،نەتىجەۋە شۆھرەتتىن ئىبارەت ئالغا ئىلگىرلەش ئۇسۇلى بارلىققا كەلدى،ئەگەر بۇنداق ھالەتنى ئۇزاققىچە ساقلاش ئۈچۈن "مەبلەغ سالساق" ئۇ چاغدا" ئۇچىسىغا كاستۇم بۇرۇلكا كىسيمۇ كاللسىى ئوتتۇرا ئەسىر تۇپراقىدا ياشاپتۇ" دېگەندەك مائارىپ قارىماققا ناھايىتى يېڭلىنش بولىۋاتقان  قىلىسمۇ ئەمەلىيەتتە ماھىيەتلىك ئۆزگىرش بولمايدۇ. شۇڭلاشقا ئىش ئۈستىدە،ھەدىسلا ئۇستى قۇرۇلمىغا مەبلەغ سېلىشمۇ بەزىدە "خەتەرلىك"ئەھۋال ،شۇڭلاشقا ھازىرچە بۇنداق مەبلەغ سېلىشلارنى  ئاز -تولا" كونتىرىل ت ـ" قىلىپ ،ناچار  ھالەتلەرنى تەلتۆكۈس ئۆزگەرتىش ،ھەقىقى مائارىپ ھەققىدە قايتا چوڭقۇر ئويلىنىپ، توغرا، ئاقىلانە يولنى تېزىراق تېىپىش كېرەك.مائارىپ  بالىلارنى ماددى مەبلەغ جەھەتتىن ئەمەس تەربىيلەش ئۇسۇلى جەھەتتىن قۇتقۇزۇش كېرەك. يېڭى مائارىپىنىڭ يېڭىلىقىنىڭ ئۈنۈمىنى ھەقىقى كۆرۇشىمىز كېرەك.

17

تېما

28

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   11.76%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21829
يازما سانى: 1543
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 39
تۆھپە : 4360
توردىكى ۋاقتى: 1730
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-24
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 08:00:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ablimitt تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-24 12:46  

   ئوقۇتقۇچىلار مىڭ ئېغىزدىن ئىلىمنىڭ ،بىىلىمنىڭ قىممتى ھەققىدە توختلىىپ بالىلارغا بىلىمنىڭ يۈكسەكلىكنى مائارىپنىڭ ئۇلۇغلىقىنى سۆزلگىنى بىكار،بىزنىڭ مىڭ يىللار ئاۋالقى  ئالىملىرىمىزنىڭ ئىلىم ھەققىدىكى ھېكمەتلىرىنى نەقىل ئېلىپ مائارىپ دەپ توۋلاشلىرىمىز ئەمەلىيەتتەبىزنىڭ مائارىپ ھەققىدە  قىلچىلىك ئىزدەنمگەنلىكىمىزنى ئىسپاتلايدۇ.

،ناچار  ھالەتلەرنى تەلتۆكۈس ئۆزگەرتىش ،ھەقىقى مائارىپ ھەققىدە قايتا چوڭقۇر ئويلىنىپ، توغرا، ئاقىلانە يولنى تېزىراق تېىپىش كېرەك.مائارىپ  بالىلارنى ماددى مەبلەغ جەھەتتىن ئەمەس تەربىيلەش ئۇسۇلى جەھەتتىن قۇتقۇزۇش كېرەك. يېڭى مائارىپىنىڭ يېڭىلىقىنىڭ ئۈنۈمىنى ھەقىقى كۆرۇشىمىز كېرەك.
  ئەمما مائارىپقىلاا، مۇئەللىمگىلا قاراپ تۇرماي قەرىز ئىلىپ ماشنا ئىلىشقا، قاتار چايغا خەجلەشكە كۆزىمىز قىيغاننىڭ بىر قىسمىنى بالىمىزغىمۇ خەجلەيلى.
教学仪器_百度图片搜索.gif


يازغۇچى خېلى چوڭقۇر پىكىر قىلىپتۇ...
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

155

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   51.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34415
يازما سانى: 11
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 48
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 08:13:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپقا مەبلەغ سالغانلىق  مىللەتكە بولغان چوڭ  تۆھپە.

1

تېما

0

دوست

1116

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   11.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22397
يازما سانى: 67
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 334
توردىكى ۋاقتى: 69
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 10:44:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
راس   گەپنى    قىلسام   كەينىمدىكى  نۇرسىز بوغۇنلارغا  ، قارىكۆز  سەبىلەرگە قاراپ  ئىچىم  ئېچىشىدۇ  ،  ئۇلاردىن  كۈتكەن  ئۈمۈتلىرىمنىڭ  كۈندىن -كۈنگە   غۇۋالىشىۋاتقانلىغىنى   سېزىپ  يۈرەكلىرىم  سىقىلىدۇ   ،..خىيالچان  تىلەكلىرىم  سەرسان  روھتەك   قايسى  بۇلۇڭ  -پۇشقاقلاردا  تەنتىرەپ  يۈرە   ؟    دىسەم  .ۆزەمنى  قويىدىغان  جاي  تاپالماي  قالىمەن  ........

0

تېما

0

دوست

1351

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   35.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32503
يازما سانى: 115
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 412
توردىكى ۋاقتى: 81
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 12:33:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەيلى  نىمە  دەپ توۋلايلى ، ھەممە  ئادەم ئوز  تەقدىرىنى  ئوز تىرىشچانلىقىغا  تاينىپ  ئوزگەرتىدۇ،  تىرىشمىغانلار  ئارقىدا  قالىدۇ، تىرىشقانلار  ئالدىدا  ماڭىۋىرىدۇ،  .دولەت  نۇقتىسدىن  ياپۇنيە  بۇنۇڭ  تىپىك  مىسالى،   ئادەملەر  نۇقتىسدىن  ئامىركىدىكى  ئەركىن  سىدىق ۋە  باشقا  پىراپپىسۇرلار  بۇنىڭ    تىپىك  مىسالى.ئەتراپىمىزدىمۇ  تىرىشقانلار  نەتىجە  قازنىۋاتىدۇ،تىرىشمىغانلار  ئۇخلاپ  يېتىۋاتىدۇ.شۇڭا  ھەر-بىر  ئادەمنىڭ  تەقدىرى  ئوزىنىڭ  قۇلىدا.

0

تېما

2

دوست

5426

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.52%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9200
يازما سانى: 377
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 63
تۆھپە : 1642
توردىكى ۋاقتى: 240
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 13:52:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپقا سالغان مەبلىغىڭنىڭ ئۈنۈمىنى سەن بەلكىم بۇ ئۆمرۈڭدە كۆرەلمەسلىكىڭ مۈمكىن ،لىكىن شۇنىڭغا ئىشەنگىنكى ، سېنىڭ كىيىنكى جەمەتىڭ چوقۇم بۇ ئۈنۈمنى كۆرەلەيدۇ ......
شۇڭا سەن يىراقلارغا قارا ،ئەگەر سەن  يىراقلارنى كۆرۈشكە ئاجىز كەلسەڭ ،ئەتراپىڭغا قارا ،ئەتراپىڭدىكى  يىراقلارغا نەزەر سېلىۋاتقان قىرىنداشلىرىڭنى  دۇرىغىن  .......
مائارىپقا سالىدىغان مەبلەغنى سەن پەقەت پۇللا دەپ چۈشۈنىۋالما ، ئەۋلاتلار ئۈچۈن ۋاقىت سەرىپ قىلىش، كۆيۈنۈش ،قوللاش ، ھەر دەقىقە بالىلارنىڭ ئوقۇشىنى ئويلاش ،ئۇلارغا مەسئۇل بولۇش قاتارلىق ھەرىكەتلەرنىڭ ھەممىسى مەبلەغ سېلىش ھېساپلىنىدۇ ....
شۇنداق قىلالىساڭ بەلكىم كەلگۈسىدە ، ئەۋلادىڭ قەۋرەڭنى ھەر پەيشەنبە كۈنى يوقلاپ گۈل قويىدىغان  شەرەپلەرگە ئېرىشىەلىشىڭ مۈمكىن .........

0

تېما

1

دوست

2448

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   14.93%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21527
يازما سانى: 102
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 782
توردىكى ۋاقتى: 190
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 15:15:39 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tokqi123 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-24 15:16  
  مائارىپقا سالغان مەبلىغىڭنىڭ ئۈنۈمىنى سەن بەلكىم بۇ ئۆمرۈڭدە كۆرەلمەسلىكىڭ مۈمكىن ،لىكىن شۇنىڭغا ئىشەنگىنكى ، سېنىڭ كىيىنكى جەمەتىڭ چوقۇم بۇ ئۈنۈمنى كۆرەلەيدۇ ......

بۇ پىكىرنى قوللايمەن،مۇئارىپقا سالغان مەبلەغ ھامان ئۆز كۇچىنى كۆرسىتىدۇ،خەتىرىى بار دەپ ئولتۇرساق يوقۇلۇش گىرداۋىغا تېخىمۇ يېقىنلاشقان بولىمىز.

0

تېما

0

دوست

1099

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   9.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30184
يازما سانى: 109
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 330
توردىكى ۋاقتى: 75
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 15:42:24 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپقا يالغۇز ماددىي مەبلەغلا كۇپايە قىلمايدۇ، بەلكى مەنىۋىي مەبلەغ بىلەن ئەقلىي مەبلەغ ئەڭ مۇھىم ئامىل. سىز ماددىي مەبلەغنى قانچە كۆپ سالغىنىڭىز بىلەن مەنلەغ سېلىنغۇچى بالا-چاقىلىرىڭىز تېرىشچانلىق كۆرسەتمىسە، ئەقلىي مەبلەغنى يېتەرلىك سالمىسا نەتىجىسى كۆڭۈلدىكىدەك بولمايدۇ. يەنە بىرسى نەچچە يىل جاپا تارتىپ ، تىرىشىپ- تىرمىشىپ ئۆگەنگەن بىلىملىرىنى ئىشلىتىدىغان جاي بولمىسا سالغان مەبلەغ ئۈنۈمسىز بولىدۇ. قىسقىسى يەنىلا ئۇرۇق سالمىساڭ ھوسۇل ئالالمايسەن، دەسمىي سالمىساڭ پايدا ئالالمايسەن. ئەۋلاتلارنىڭ كېلەچىكى ئۈچۈن مەبلەغ سالماي بولمايدۇ.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )