قولاي تىزىملىك
ئىزدەش
بېكەت تەۋسىيەسى:
ئىگىسى: pamir

[مەسلىھەت] مۇشۇنداق بولسا ئادىل بولامدۇ؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

4

دوست

1062

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   6.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  31111
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 4
تۆھپە : 342
توردىكى ۋاقتى: 75
سائەت
ئاخىرقى: 2016-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-21 15:28:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دوستىڭىز تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپكە يۆتكىلىپ كەتسە بۇلىدۇغۇ؟ ھەر يىلى تۇلۇق ئوتتۇرغا ئىمتاھان ئارقىلىق شەرتى چۈشكەن ئۇقۇتقۇچىلارنى ئالىدۇ......
uyghuray

3

تېما

0

دوست

6474

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   29.48%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5969
يازما سانى: 294
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 637
تۆھپە : 1600
توردىكى ۋاقتى: 778
سائەت
ئاخىرقى: 2016-7-21
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-21 15:34:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پوركۆتەك بۇرادەرنىڭ دىگىنىدەك قىلىڭ.

0

تېما

0

دوست

124

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   41.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  44019
يازما سانى: 4
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 40
توردىكى ۋاقتى: 8
سائەت
ئاخىرقى: 2016-1-15
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-21 15:41:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
uygur0903 يوللىغان ۋاقتى  2015-10-20 18:00
پۇتىن توغرا دەيدۇ. ئىش دېگەن چوڭدىن كىچىككە كەلمەمدۇ د ...

نۆۋەتتىكى ئۇنۋان باھالاش شەرتىدە يېزىدا ،خىزمەت تارىخى  قىلغىنىغا 20يىلدىن ئاشقانلارغا ماقالا ئېلان قىلىش شەرتى قويۇلمايدۇ،پايدىلىنىپ قېلىڭ.

چارە-تەدبىر ھاما

0

تېما

0

دوست

749

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   49.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13591
يازما سانى: 48
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 42
تۆھپە : 196
توردىكى ۋاقتى: 51
سائەت
ئاخىرقى: 2016-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-21 15:54:34 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ساۋاقدىشىڭىز مەكتەپنىڭ ئۇنۋان باھالاش خىزمىتىدە ئادىسلىزلىق بولدى دەپ قارىسا،يېزىنىڭ قانۇن-تۈزۈم ئىشىخانىسىغا،ئۇمۇ بولمىسا ناھىلىك مائارىپ ئىدارىسىغا مەمۇرى قايتا قاراپ چىقىشنى ئىلتىماس قىلىش ئارقىلىق ئۆز ھوقۇقىنى قوغدىسا بولىدۇ.
uyghuray

0

تېما

1

دوست

252

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   84%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  16440
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 66
توردىكى ۋاقتى: 10
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-21 16:13:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   yuraksiz تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-10-21 16:23  
dighar يوللىغان ۋاقتى  2015-10-21 11:02
ساۋاقدېشىڭىزغا تەكلىپىم، ئۇنۋاننىڭ ئىشىنى بەك ئويلاپ  ...

سۆزىڭىزدىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەمگىكى بىر پۇڭغىمۇ يارىمايدۇ ... يەنى ئىقتىسادى قىممەتنى ئويلاشمىسىمۇ بولىدۇ دېگەندەك مەنا چىقىۋاتىدۇ.
ھەممە ئوقۇتقۇچى ئۇنداق قىلىۋەرسە دۆلىتىمىز مالىيەسى بېيىپ كەتمەمدۇ؟
بەك ئاددى ئويلىۋالدىم ...شۇنداقمۇ؟

0

تېما

1

دوست

252

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   84%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  16440
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 66
توردىكى ۋاقتى: 10
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-21 16:21:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tilmaq1 يوللىغان ۋاقتى  2015-10-21 15:28
دوستىڭىز تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپكە يۆتكىلىپ كەتسە بۇلىدۇ ...

ھازىر يېزا مەكتەپلىرىدە قابىليىتى، ئىقتىدارى بارلارنىڭ ھەممىسى تولۇق كۇرس سەۋىيەسىگە يەتكەن بولۇشى ناتايىن .... بىزنىڭ ناھىيىدە تولۇق كۇرس سەۋىيەسىگە يەتكەن كونا يېڭى ئوقۇتقۇچىلارنى (خەنچە سەۋىيەسى ياخشى بولسىلا) ناھىيە ئىچى ۋە تولۇق ئوتتۇرىلارغا
(借调,初调) يۆتكەۋاتىدۇ

0

تېما

0

دوست

3914

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   63.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  18614
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 1284
توردىكى ۋاقتى: 225
سائەت
ئاخىرقى: 2016-7-25
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-22 11:26:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
yuraksiz يوللىغان ۋاقتى  2015-10-21 16:13
سۆزىڭىزدىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەمگىكى بىر پۇڭغىمۇ يارىم ...

ئۇكام، سەل قايناپ قالغاندەك تۇرىسىز. جەمىئىيىتىمىزنىڭ ھازىرقى ئەھۋالىنى چۈشىنىپ قويۇڭ. ئىقتىسادى قىممەت يارىتىش بىلەن خەلققە مەنپەئەت يەتكۈزۈش بىر يولدا مېڭىۋاتامدۇ؟ مېنى مۇنبەردىكى تەتۈر مۇقامچىلارنىڭ قاتارىغا تىزىۋالماڭ.

مەن ئۇنۋان باھالاشتىن كېلىدىغان ئىقتىسادى مەنپەئەتنىڭ قانچىلىك ئىكەنلىكىنى بىلمەيدىكەنمەن.

تېمىدا تىلغان ئېلىنغان ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىش- ئىزلىرى بىلەن ئۇنۋان باھالاشنىڭ شەرتلىرى ماس كەلمەيدىكەن. ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ساپاسىنى ئۆستۈرۈش، ئىلمىي تەتقىقاتلارنى قىلىش ئۇنۋان باھالاشقا 1 نۇمۇرمۇ قوشالماپتۇ. سىز بۇنداق ئەھۋالدا بولسىڭىز قانداق قىلىسىز؟
1. ئۇنۋان ئالالمىسڭىزمۇ يەنىلا داۋاملىق تەتقىقات بىلەن شۇغۇللىنىپ، ئوقۇغۇچىلىرىڭىزنى ياخشى تەربىيەلەپ ماڭامسىز؟
2. ياكى ئۇنۋانغا ئىرىشىش ئەسلى نىشانىڭىز بولسا، بۇرۇن قىلغانلىرىڭىز بىر نۇمۇرغا يارىمىغانلىقى ئۈچۈن، بۇندىن كېيىن ئۇنۋان باھالاشنىڭ شەرتلىرى بويىچە يول تۇتۇپ يېڭى يېڭى ئۇنۋانلارغا ئېرىشىپ، دۆلىتىمىز مالىيەسىنى ئوڭتەي- توڭتەي قىلىۋىتەمسىز؟

0

تېما

1

دوست

252

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   84%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  16440
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 66
توردىكى ۋاقتى: 10
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2015-10-22 17:23:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
dighar يوللىغان ۋاقتى  2015-10-22 11:26
ئۇكام، سەل قايناپ قالغاندەك تۇرىسىز. جەمىئىيىتىمىزنى ...

قەتئى قايناپ قالمىدىم، پەقەت سىزگە ئوخشاش ئويلايدىغانلارنىڭ ئوقۇتقۇچىنىڭمۇ نورمال ئىنسان (نۆۋەتتىكىدەك ھەممە ئىشى ئىقتىسادقا باغلىنىپ قېلىۋاتقان جەمئىيەتتە ياشاۋاتقانلارنىڭ ئىچىدىكى بىرسى) ئىكەنلىكىنى ئويلاپ قويۇشىڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن.
يەنە دېسەم يەنە شۇ .... مەن مەسىلىلەرنى بەك ئاددى ئويلىۋالىمەن، سۆزلىرىمنى ئېغىر ئەپ كەتمىگەيسىز ... ئۆزۈر
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )