قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 763|ئىنكاس: 19

قانداق قىلغاندا ياخشى ئوقۇتقۇچى بولغىلى بۇلىدۇ؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

0

دوست

1694

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   69.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  36006
يازما سانى: 126
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2
تۆھپە : 522
توردىكى ۋاقتى: 87
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-14 21:17:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم قېرىنداشلار!
مۇنبەردىكى ئوقۇتقۇچى قېرىنداشلار ۋە بېشىدىن بۇ ئىشلارنى ئۆتكۈزۈپ باققان قېرىنداشلار بولسا تۆۋەندىكى سۇئالىرىمغا جاۋاب بەرسەڭلار:
1. قانداق قىلغاندا ياخشى ئوقۇتقۇچى بولغىلى بۇلىدۇ؟
2.بالىلارنى قانداق قىلغاندا دەرسكە قىزىقتۇرغىلى بۇلىدۇ؟
3.بالىلارغا تەن جازاسى بىرىش كېركمۇ؟مۇبادا بەرسەك قانداق بىرىش كېرەك؟
جازا بەرمىسەك قانداق قىلىپ بالىلارنى دەرسنى ئوبدان ئۆگىنىدىغان ،تاپشۇرۇقنى ۋاقتىدا بىرىدىغان،ئىنتىزامغا بويسۇنىغان قىلغىلى بۇلىدۇ؟
......
يەنە تەكىتلەيدىغان مەزمۇنلار بولسا تۇلۇقلاپ قويساڭلار؟
uyghuray

4

تېما

43

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   5.59%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33927
يازما سانى: 1256
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 13
تۆھپە : 3642
توردىكى ۋاقتى: 1083
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-15 11:55:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
    بىلىشىمچە جاۋاب بىرەي :
1-جاۋاب :ياخشى ئوقۇتقۇچى ئىنىقلىمىسى ھەرگىزمۇ بالىلارغا كۆڭۈل بۆلۈش بىلەن ئىنىقلانماسلىقى كىرەك .مىنىڭچە ھەقىقى ياخشى ئوقۇتقۇچى كەسپىي ئەخلاق ۋە يۇقىرى كەسپىي سەۋىيىگە ئىگە بولىشى كىرەك .يەنە ھەرگىزمۇ بالىلارنىڭ ھىسياتىغا زىيادە كۆڭۈل بۆلمەسلىكى ،ئاتا-ئانىلارنىڭ ئوقۇتقۇچى ۋە مەكتەپ تەربىيەسىگە بولغان چەكتىن ئاشقان ئارلىشىشىنى رەت قىلالايدىغان بولىشى كىرەك .ئىلىم ۋە ئەخلاق تەربىيەسىنى تەڭ بىرەللەيدىغان بولۇش كىرەك .
2-جاۋاب :بالىلارنى دەرسكە قىزىقتۇرۇشقا بىۋاستە تەسىر قىلىدىغىنى ئوقۇتقۇچىلاردىكى مىتۇت ۋە كەسپىي سەۋيىسى .بۇ ئىككى كەم بىر -بىرىدىن كەم بولسا بولمايدۇ .يەنە تەرەب ئوقۇغۇچىلاردا بولۇپ بۇ ئىرسىيەت ۋە ئەتراپتىكى مۇھىتقا باغلىق  .
3-جاۋاب:ئوقۇغۇچىلار تەن جازاسى بىرىشنى چەكلەشكە بولمايدۇ .بىراق سەل قاراشقىمۇ بولمايدۇ .مىنىڭچە بىر سىنىپتا ھەقىقەتەن باشقۇرماق تەس ھەم سىنىپ كوللىكتىپىغا تەسىر قىلىدىغان ئوقۇغۇچىلار مەۋجۇت بۇنداق ئوقۇغۇچىلارنى ئامال بار ئائىلە ۋە تەن جازاسى ئارقىلىق كونتىرول قىلىش كىرەك .ئوقۇتقۇچىنىڭ گىپىنى ئاڭلىمىغان ئادەم ياراتقۇچىنىڭ گىپىنىمۇ ئاڭلىمايدۇ .

ئەمەل تەڭشەشنىڭ مەنىسى نىمە ؟

1

تېما

0

دوست

7552

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   51.04%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15376
يازما سانى: 474
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 48
تۆھپە : 2330
توردىكى ۋاقتى: 480
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-15 11:59:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇقۇرىدىكى ئەي نورمال جاۋاپ بولۇپتۇ . مىنىڭچە بۇنڭدىن باشقا  جاۋاپ ئارتۇقچە .

2

تېما

2

دوست

3361

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   45.37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26235
يازما سانى: 264
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 9
تۆھپە : 1016
توردىكى ۋاقتى: 139
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-15 13:49:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   xikayat تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-3-15 15:41  

ئسسەلەمۇئەلەيكۇم قېرىنداشلار !سىز ئوتتۇرغا قويغان مەسلىلەر ھازىرقى مىللى مائارىپتا  ئىنتايىن گەۋدىلىك مەسىللەر بولۇپ ، بۇنى پەقەت بىر -ئىككى كۈننىڭ ئىچىدە ھەل قىلغىلى ۋە ياكى بىرقانچە ئوقۇتقۇچىنىڭ كۈچىگە تايىنىپ تۇرۇپ ھەل قىلىدىغان مەسىلە ئەمەس ، ئالدى بىلەن يۇقۇرى دەرىجىلىك مائارىپ -مەمۇرى تارماقلىرىدا ئىشلەۋاتقان ئەمەلدارلارنىڭ ئوقۇتقۇچىغا بولغان كۆزقارىشىنى يەنى ھازىرقى مىللى مائارىپ دۇچ كەلگەن مەسللىلەرنىڭ نېگىزىنى ئەتراپلىق تەھلىل قىلىپ چىقىشى زورۈر ، مەسىلەن  تۆۋەندە ئوقۇتقۇچىلار ئۇچىرايدىغان ناھەقچىلىقنى ، ھەل قىلىشى كېرەك .مۇشۇ ئۇنۋان مەسىلىسىدە ئۆز كۆمىچىگە چوغ تارتىشتەك ئەھۋاللار ناھىيىتى ئېغىر . ئەمدى مەن گەپنىڭ مېغىزىنى دىسەم 1.ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس ئۈتۈش مىتودى بىلەن ھازىرقى دەرسلىك ماتىريالى ئوتتۇرسىدا پەرق مەۋجۈت .2. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسلىكنى ۋە ئوقۇغۇچىلارنى  تەتقىق قىلىشى يېتەرلىك ئەمەس . 3.گەرچە تور قاتارلىق ۋاستىدا دەرسلىك يېزىش ۋە دەرسلىك دېتالى تۈزەش ناھىيىتى نۇرغۇن قولاي شارائىتلارنى ئېلىپ كەلگەن بولسىمۇ .ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشى ۋە ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ مەكتەپكە ماسلىشىپ بېرىشى ئىنتايىن سۇس . 4. دەرسلىكنىڭ قۇرۇلمىسى نىسبەتەن مۇرەككەپراق . 5. ھازىرقى بالىلار تاۋۇ نازۇك تەنقىد كۆتەرمەيدۇ ، سىز بىر تەنقىدلىدىڭىزما سىزنىڭ دەرسىڭىنى ھەرگىز ئۆگەنمەيدۇ .  5. بىزنىڭ سىنىپلىرىمىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ سانى 60دىن ئېشىپ كەتكەن بۇ  پىداگوگىكا قايدىسىگە ئەسلا ئۇيغۇن ئەمەس .     مەن تەن جازاسى بېرىشنى قوللاپ كەتمەيمەن لېكىن ئاتا- ئانا بىلەن  بولغان سۆھبەتنى تېىخىمۇ كۆپەيتىپ بالىلارنىڭ تونۇشىنى يۇقۇرى كۆتىرىشى كېرەك .  
uyghuray

0

تېما

1

دوست

3576

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   52.53%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33176
يازما سانى: 266
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: -2
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 333
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-15 15:56:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
     ئۇشبۇ قىسقا يازمىدىكى سۇئاللارغا بىزنىڭ ئۇيغۇر دىيارىدىلا ئەمەس ، بەلكى پۈتۈن خەلىقئارادىمۇ ئۆلچەملىك بىر ئەندىزە مۇنداقچە قىلىپ ئېيتقاندا ئۆلچەكلىك جاۋاپ تېپىلغىنى يوق . مەزكور يازمىدىكى سۇئاللارغا مۇناسىۋەتلىك مەسىلىلەرنى پەقەت ئەمەلىي خىزمەت جەريانىدىلا شۇ مەسىلىلەر ئۈستىدىلا ھەل قىلىش تەدبىرلىرىنى قوللىنىپ ھەل قىلىشقا بولىدۇ .

0

تېما

0

دوست

3040

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   34.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6101
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 189
تۆھپە : 837
توردىكى ۋاقتى: 540
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-15 16:58:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ئوقۇتقۇچى بولۇش ئۈچۈن ئالدى بىلەن ئۆزىدە يۈكسەك ئەخلاق -پەزىلىيەت بولىشى ،چوڭقۇر بىلىم سەۋيىگە ئىگە بولىشى ،ئوقۇغۇچىلارنى چۈشۈنىش ئىقتىدارى ،كۈزۈتۈش ئىقتىدارىغا ئىگە بولىشى كېرەك ،شۇنداقلا يېڭىلىق يارىتىشقا ماھىر بولۇش كېرەك ،يېڭىلىق يارىتىشقا جۇرئەت قىلالامىغان ئوقۇتقۇچى يېڭىلىق يارىتالايدىغان ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەپ چىقالمايدۇ .

0

تېما

4

دوست

2346

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   11.53%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30602
يازما سانى: 213
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 696
توردىكى ۋاقتى: 118
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-15 17:05:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ئوقۇتقۇچى بولۇۇشقا مىنىڭچە ئۇنچىلىك كۆپ قىلىپ كەتمەيدۇ، ئۇنىڭدا ئادىمىيلىك، بىلىم، مىتوت بولسىلا كۇپايە.
8#
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )