قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: kokturuk

يېڭى ماشىنا سېتىۋالغۇچىلار ئۇچۇن بىلىملەر توپلىمى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

273

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   91%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1066
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 65
تۆھپە : 39
توردىكى ۋاقتى: 10
سائەت
ئاخىرقى: 2013-1-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-1-3 15:31:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن شوپۇرلۇق نەزىرىيسىدە ،سولدىن يانداش پىرىنسىپىنى ئۆگەنگەن ،ئەمما ھەربىر تەرىپى ئىككى لىنىيەگە ئايرىلغان يولدا ئوڭدىن ياندىسىمۇ بولامدۇ، مۇشۇ قاراقاش بىلەن خوتەن ئارىسدا قاتنايدىغان ماشىنىلار قايسى لىنىيە بىكار بولسا شۇنىڭدىنلا ياندايدىكەن ،ھەتتا كىرا ماشىنىسى ھەيدەيدىغانلارمۇ ،شۇنداق ،مەن ئاللاھ خالىسا ماشىنا سېتىۋالماقچى ئىدىم شۇڭا مەن سولدىن يانداش پىرىنسىپى بويىچە ماڭامدىم ياكى باشقىلارنى دورامدىم، باشقىلارنى دورىماي پىرىنسىپ بويىچە ھەيدەيمەن دېسە يولدا باشقىلارمۇ بولغاندىكىن ئۇلارغا ماسلاشمايمۇ ئامال يوق. قايسي يول بىكار بولسا شۇنىڭدىن يانداش خاتامىكىن مۇشۇ قاتناش ساقچىلىرىمۇ بۇ ئىشنى توسىمايدىكەن ھەتتا قاتناش ساقچىسىمۇ قايسى يول بىكار بولسا  .ئوڭدىن بولامدۇ سولدىن بولامدۇ يانداۋېرىدىكەن ،ئەمما خوتەن ۋىلايىتىدىن باشقا يەرلەردە ئاساسەن سولدىن يانداش پىرىنسىپى بويىچە ماڭىدىكەن ،مۇشۇ توغرىلىق ماڭا ئېنىق چۈشەنچە بەرسەڭلار ،ئەگەر سولدىن يانداش پىرنىسىپى بىر تەرەپتە قوش يول بولغان يوللارغىمۇ ئىشلىتىلسە ،خوتەن ۋىلايىتى تەۋەسىدىكى شوپۇرلارنى قايتىدىن تەربىيلەش زۈرۈركەن، ئۇنىڭدىن نۇرغۇن پىرىنسىپلارغىمۇ مەن شوپۇرلۇق نەزىرىيسىدە ئوقۇغان پىرىنسىپلار بويىچە يول يۈرمەيدىكەن.

0

تېما

0

دوست

13

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   4.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34224
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 4
توردىكى ۋاقتى: 0
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-11
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-11 23:59:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسالامۇئەلەيكۇم ياخشى يېزىپسىز،مېنىڭمۇ سوئالىم باردى،‹ س يۇ ۋ ›نىنڭ ئىچىدا قايسى ماركىنىنڭ قايسى تىپنىنڭ ياخشى ؟ قايسى چاق تارتىدىغىنى ياخشى ، يېزا ھەم شەھەردە ھەيدەيمەن
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

1

تېما

1

دوست

2004

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   0.13%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24648
يازما سانى: 151
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 602
توردىكى ۋاقتى: 69
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-12 10:21:37 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پايدىلىق تىما بوپتۇ

0

تېما

0

دوست

87

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   29%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32857
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 38
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 00:43:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
س يۇ ۋ دىگىنىمىز تەنھەرىكەت تىپىدىكى دالا ماشىنىسى ئىقتىدارى بولغان ماشىنىلارنى كۆرسىتىدۇ ، ئەلۋەتتە ئىمپۇرت قىلغاننى ئالاي دېسىڭىز ۋولكىس ۋاگېننىڭ تۇگۇەن نى ئىلىڭ پۇلى 300 مىڭدىن يوقىرى ، لىكىن ئىسىل ، ياق نورمالنى دىسىڭىز تويوتا نىڭ راۋىي 4 نى ئىلىڭ 170 مىڭدىن 260 مىڭغىچە ،ياق تىخىمۇ ئەرزاننى دىسىڭىز دوڭ فېڭ خوندانىڭ يېڭى چىققان ئىكىس ئار ۋىي نى ئىلىڭ 138 مىڭدىن 162 مىڭغىچە،چ چ نى قوشسىڭىز تەپسىلى دەپ بىرەي 453445287

0

تېما

0

دوست

87

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   29%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32857
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 38
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 00:43:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
س يۇ ۋ دىگىنىمىز تەنھەرىكەت تىپىدىكى دالا ماشىنىسى ئىقتىدارى بولغان ماشىنىلارنى كۆرسىتىدۇ ، ئەلۋەتتە ئىمپۇرت قىلغاننى ئالاي دېسىڭىز ۋولكىس ۋاگېننىڭ تۇگۇەن نى ئىلىڭ پۇلى 300 مىڭدىن يوقىرى ، لىكىن ئىسىل ، ياق نورمالنى دىسىڭىز تويوتا نىڭ راۋىي 4 نى ئىلىڭ 170 مىڭدىن 260 مىڭغىچە ،ياق تىخىمۇ ئەرزاننى دىسىڭىز دوڭ فېڭ خوندانىڭ يېڭى چىققان ئىكىس ئار ۋىي نى ئىلىڭ 138 مىڭدىن 162 مىڭغىچە،چ چ نى قوشسىڭىز تەپسىلى دەپ بىرەي 453445287
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )