مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: يازغۇچى

ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى نەگە كېتىۋاتىدۇ؟   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

پىكىرنىڭ ئۆزى قورال

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89039
يازما سانى: 50
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 485
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 41 سائەت
تىزىم: 2012-12-24
ئاخىرقى: 2013-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-25 03:58:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مېنىڭ تېمام بىر يەردە قېلىپ ئۆزۈڭلارنىڭ پارىڭىغا چۈشۈپ كېتىپسىلەرغۇ تورداشلار؟
مېنىڭچە ئالىي مەكتەپتە كىتابتىن بېشىنى كۆتۈرمەي ئوقۇسىلا ياخشى ئوقۇغان بولمايدۇ. دىباغا بارامدۇ رەڭلىك سورۇنغا بارامدۇ ۋە ياكى كۇتۇبخانىدىن چىقماي ئۆگىنەمدۇ ئىشقىلىپ ئۆزىنىڭ كەلگۈسىگە ئۇل سالالىسا ياخشى. مېنىڭ بىر نەچچە ئاغىنەم بار. ئويۇننى دېگەننىمۇ ئوينايدۇ، رەڭلىك - رەڭسىز دېمەي سورۇندىنمۇ قالمايدۇ. لېكىن قولىدىن خېلى ئىش كېلىدۇ. پۇلى كۆپ باي سانالمىسىمۇ ئىشقىلىپ ھەر بىرسىنىڭ بىردىن ماشىنىسى، كىرىم مەنبەسى، ئۆيى بار.
ياخشى ئوقۇش دېگەنلىك مەكتەپتىن چىقماي دەرس تەكرار قىلىش دېگەنلىك ئەمەس.

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
rivayat1986 + 17 باكــــــا ، پايدىسى .

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 17   باھا خاتىرىسى

مەن ھەممە ئادەمنىڭ پىكرىنى، قارارىنى ھۆرمەت قىلىمەن. شۇڭا مېنىڭ پىكرىمنىمۇ ھۆرمەت قىلىشىڭىز كېرەك!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86870
يازما سانى: 468
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2808
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 466 سائەت
تىزىم: 2012-11-6
ئاخىرقى: 2013-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-25 04:25:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
غەمكىن04 يوللىغان ۋاقتى  2013-4-24 11:00 PM
رەڭلىك  سورۇنلارغا  كىرىپ بىقىڭ،شۇ  يەردىكىلەرنىڭ  كۆ ...

ئالىي مەكتەپتە ئوقۇمىغانلارنىڭ ئاليي مەكتەپ ئوقۇچىلىلىرنى باھالاش ئوقۇقى يوق،بىزنىڭ قانداق ئىكەنلىكمىزنى باھالاشقا مائارىپ مىنستىرلىكى،ۋە ئالىي مەكتەپ رەھبەرلىىرى يېتىپ ئاشىدۇ.

139

باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94513
يازما سانى: 101
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 212
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 26 سائەت
تىزىم: 2013-4-8
ئاخىرقى: 2013-5-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-25 04:35:56 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93603
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 109
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 20 سائەت
تىزىم: 2013-3-20
ئاخىرقى: 2013-5-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 04:30:38 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەننمۇ ئورۈمچىدىكى مەلوم بىر ئالى مەكتەپنى پۈتتۈرۇش ئالدىدا تۇرمەن.كەسپىم كومپىيۇتىر بولمىسىمۇ ھەر ھالدا سىز دىگەن مەشھۇلاتلارنى ئىلىپ بارالايمەن.ھەر ئادەمنڭ ئۆز ئالدىغا ئالغان بىلېملىرى ئوخشاش بولمايدۇ،ئالى مەكتەپلەر ئوقۇغۇچىلارنى ئۇنداق كىرەكسېزگە چىېقىرۋەتسىڭىزمۇ بولماس _________.

ئاكتىپ روھىي ھالەت بىلەن ئېنىق نىشاننى بىرلەشتۇرۇش،مۇۋاپىقىيەتنڭ ئاساسى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86870
يازما سانى: 468
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2808
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 466 سائەت
تىزىم: 2012-11-6
ئاخىرقى: 2013-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 04:28:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
غەمكىن04 يوللىغان ۋاقتى  2013-4-25 04:35 PM
خەق  ئالى  مەكتەپتە  ئۇقۇدىمۇ  ئۇقۇمۇدىمۇ  قاراپ  تۇرغا ...


سۆزلىرىڭىزدىن ئالىي مەكتەپتە ئوقۇغان-ئوقۇمىغانلىقىڭىز چىقىپ تۇررىدۇ.ھىيت-بايرام ،تۇغۇلغان كۈندەك،ۋە باشقا بايرام كۈنلىرى ،ئارام ئىلىش كۈنلىرى،ئۇغۇل-قىز ئوقۇغۇچىلار دىباغا ،كىتىۋىغا بىرىپ ئۆزئارا پەدە-شەپ بىلەن ئويناپ كەلسە نېمە بوپتۇ. ئەجەبا كىتىۋىغا بارغانلارنىڭ ھەممىسى ھىلقىدەك ئىشلارنى قىلغىلى بارامدا؟سىز بىر ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى بولغان بولسىڭىز ھەممنى چۈشىنەتتىڭىز،ئالىي مەكتەپ باللرى ھەرگىزمۇ كوچا كويدىكى لايغەزەل،لۈكچەك،ھىلقىدەكلەر بىلەن ئۇنداق سورۇنلارغا بىرىپ يۇرمەيدۇ،مەكتىۋىدىكى،سىنىپدىكى باللار بىلەن توپلىشىپ بىرىپ پاكىز،ئوينايدۇ.چىداڭ ؟چىدىمىسىڭىز چىقىرۋېتىڭ؟سىزنى بىركېم شۇنداق جايلاردا ئالىي مەكتەپ باللىرىغا كۈزەتچىلىكە قويغانما،سىز بەك ئۇلۇغۋار بولغاندىكىن ئۇنداق جايلارغا نېمە بار دەپ باردىڭىز؟ بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   uyghardis تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-4-27 04:30 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17902
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6121
تۆھپە نۇمۇرى: 302
توردا: 549 سائەت
تىزىم: 2010-11-17
ئاخىرقى: 2013-6-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 04:28:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بانكىر يوللىغان ۋاقتى  2013-4-23 11:56 PM
سىز ئالىي مەكتەپ ئوقوغۇچىلىرىنى، شىركىتىڭىزگە خىزمەت ...

قېرىندشىم سىز نىمىلەرنى  دەپ كەتتىڭىز؟  كومپيۇتىردا رەسىمنى كىسىپ چاپلاش، ھۆججەت تەھرىرلەش، جەدۋەل سىزىش ۋە لازىم بولسا ئۇنى ھەر خىل گرافىكلارغا ئايلاندۇرۇش،  دىگەندەك بىلىملەر ھەر قانداق كەسپتىكى بىر  ئالى مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئىگەللەشكە تېگىشلىك ئەڭ ئەقەللى بىلىملەر. سىزچە بولغاندا ئەدىبىيات ياكى سەنئەت كەسپىدە ئوقۇغانلار بۇ بىلىملەرنى بىلمىسىمۇ بولىدىكەندە. تېما ئىگىسى توغرا ئېيتىدۇ خىزمەت تاپالماي ھۆكۈمەتتىن، مائارىپتىن رەنجىش ئوشۇقچە ئىش.

ئۇيغۇر مەن

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13512
يازما سانى: 340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9816
تۆھپە نۇمۇرى: 482
توردا: 353 سائەت
تىزىم: 2010-10-11
ئاخىرقى: 2013-5-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 09:31:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەپ   ئالىي مەكتەپتە  ئۇقۇپتىمەن...يۇرت  چوڭلىرىنىڭ   ماختىشى  قوللىشىغا  ئىرىشمەكتە يوق    دائىم   ئالىي مەكتەپ ئۇقۇغۇچىللىرىنى   تىللاپ  پەسلەشتۇرۇپ  يازغان  نۇرغۇن  ئەسەرلەرنى كۆرگۇنۇمدە     كۆڭلۇڭ    يېرىم بۇلۇپ  ئاستا  چىقىپ  كىتىمەن  بۇ تىمىدىن...

ھاياتمەن قوينۇڭدا ياشاپ ئۆزگىچە ئۆزگە يولدا ماڭىمەن دادىل ماختاش تىللاش ،قارغاش بەرىبىرئۆز ئەقىدەم ئۇزەمگە ئادىل       --- ئۇچقۇن---

سەھرانى سۆيىمەن!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 62585
يازما سانى: 919
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 10782
تۆھپە نۇمۇرى: 1186
توردا: 982 سائەت
تىزىم: 2011-10-28
ئاخىرقى: 2013-6-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 10:15:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالىي مەكتەپتىكى بالىلارنىڭ ھەممىسى سىزنىڭ شىركىتىڭىزدە ئىشلىگىلى ئوقۇمايدۇ-دە. شۇڭا سىزنىڭ ئىمتىھانىڭىزدىن ئۆتەلمىگەنلەر سەۋەبى بىلەنلا ھەممە ئوقۇغۇچىلارنى بىر تاياقتا ھەيدەپ تەنقىدلەشكە بولمايدۇ.
شەرتىڭىز «خەنزۇتىلى بىلىدىغان بولۇشى، كومپىيوتېر ئىشلىتەلەيدىغان بولۇشى كېرەك» ئىكەن. بىرىنچى شەرتىڭىز ئېنىق. ئىككىنچى شەرتىڭىز ئېنىق ئەمەس.
كومپىيوتېرنى زادى قانچىلىك ئىشلىتەلىشى كېرەك؟ ئەدەبىيات كەسپىنىڭ ئوقۇغۇچىلىرىغا كومپىيوتېر كەسپىدىكى بالىلارغا قويۇلىدىغان تەلەپنى قويسىڭىز ئاشۇرىۋەتكەن بولىسىز، چۈنكى، ئەدەبىيات كەسپىنىڭ بالىلىرى كومپىيوتېر بىلەن ھەپىلەشكەنگە قارىغاندا كىتاب بىلەن كۆپ ھەپىلىشىدۇ. كومپىيوتېر كەسپىدە ئوقۇغانلار كۆپ قىسىم ۋاقتىنى كومپىيوتېر بىلەن ئوتكۈزىدۇ ھەم ئۆتكۈزۈشى كېرەك. دېمەك ھەممە كەسىپنىڭ ئۆزىگە خاس يۆنىلىشى بولىدۇ. شۇ يۆنىلىشتىمۇ ماڭالمىغان بالىلارنى تەنقىدلەش كېرەك. لېكىن، سىزگە ئوخشاش ئەيىپلەش مېنىڭچە ئاتۇقچە، ھەم باشقىلارنى كەمسىتكەنلىك.

خوش، ئەگەر سىزنى ئىشسىز دەپ قارايلى، سىزنىڭ شىركىتىڭىزگە بارغان بالىلاردەك سىزمۇ ھەرقايسى شىركەتلەرگە ئىش ئىزدەپ بېرىڭ-دە، سزمۇ ئۆزىڭىز بىلمەيدىغان ياكى بىلىمىڭىز كەمچىل نۇقتىلاردىن ئىمتىھان بېرىپ بېقىڭ. شۇ چاغدا بۇ تېمىنى سىزدىن ئىمتىھان ئالغان ئادەم يازغان بولسۇن. سىز بۇ چاغدا نېمىنى ئويلايسىز؟

ئاللاھ ھەممىمىزنىڭ ئىشلىرىنى راۋان قىلسۇن. سىزگىمۇ سىزگە لازىم ئادەملەرنى ئۇچراشتۇرسۇن.

1.يولۋاس يولۋاسنى يېمەيدۇ،پەقەت ئادەملا ئادەم بىلەن ئۆزىنى سەمرىتىدۇ. _تاگور2.ئۆزىنى ئىپادىلىيەلمىگەن كىشى قۇل دېمەكتۇر._ئا.مۇھەممەتئىمىن 3. ئېشەك دەرمىش: كاللام ئامان بولسىلا دېڭىزغا بېرىپ سۇ ئىچىمەن.

پىكىرنىڭ ئۆزى قورال

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89039
يازما سانى: 50
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 485
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 41 سائەت
تىزىم: 2012-12-24
ئاخىرقى: 2013-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-28 01:20:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
tax1 يوللىغان ۋاقتى  2013-4-27 10:15 PM
ئالىي مەكتەپتىكى بالىلارنىڭ ھەممىسى سىزنىڭ شىركىتىڭى ...

خوش، ئەمسە 1- شەرتكىمۇ توشمايدىغانلارنى نېمە دەيسىز بۇنى بىلىپ باقاي!

2- شەرتمۇ ئىنتايىن ئېنىق يەنى ‹‹كومپيۇتېرنى ئىشلىتەلىشى كېرەك.››
بۇ دېگەنلىك كومپيۇتېرنىڭ ئەڭ ئاددىي مەشغۇلاتلىرىنى بىلىشى كېرەك دېگەنلىك.
مەنمۇ ئەدەبىيات كەسپىدە ئوقۇغانلارنى چاقىرىپ ئەكىلىپ لايىھىلەشكە سالمىدىم. فىزىكىدا ئوقۇغانلارنى مەجبۇر ئەكىلىپ قولىغا كەتمەن، گۈرجەك تۇتقۇزۇپ قويمىدىم. ئېلاندىمۇ ئەدەبىيات كەسپىدە ئوقۇيدىغانلارنى ئالىمىز، دېمىگەن. قايسى كەسىپتە ئوقۇغانلىقى مۇھىم ئەمەس ئەمما نەزەردىن ساقىت قىلىشقا بولمايدىغان نۇقتا. لېكىن بىز تاپشۇرغان ئىشنىڭ ھۆددىسىدىن چىقىش - چىقاماسلىق ئەڭ مۇھىم. ناۋادا كۈندە تورخانىدىن چىقماي ئويناپ يۈرىدىغان بىر بالا بىز تاپشۇرغان ئىشنى قىلالىسا بىز ئۇنىڭ دىپلوملىرىنى، پۈتتۈرگەن مەكتەپلىرىنى سۈرۈشتۈرۈپ كەتمەيمىز.
خەنزۇتىلىنى بىلسەڭ، كومپىيۇتېرنى ئىشلىتەلىسەڭ شىركىتىمىزگە كېلىپ ئىشلىگىن، دەپ ئېلان بەرسەم، ‹‹مەن قىلالايمەن››دەپ ئۆز ئايىقى بىلەن كەلدى. مەن يالاپ ئېلىپ كەلمىدىم. لېكىن كەلگەندىن كېيىن خەنزۇتىلىنىمۇ تۈزۈك ئۇقمايدىكەن، كومپيۇتېردىمۇ چ چ غا چىقىش، ناخشا - مۇزىكا تىڭشاش...دېگەندىن باشقىنى ئۇقمايدىكەن. مەن ئۇلارنى 5 يىل جەريانىدا نېمە ئۆگەنگەنلىكىنى سورىسام كومپيۇتېر دېگەن كەسىپتە ئوقۇغانلارمۇ باركەن. خەنزۇتىلى تەرجىمانلىقى كەسپىدە ئوقۇغانلارمۇ باركەن. لېكىن ئەڭ ئاددىي تەلەپنىمۇ ئورۇندالمىدى، دەپ ئۆزىمىزنىڭ ياشلىرىغا ئەپسۇسلىنىپ بۇ تېمىنى يوللىدىم.
يەنە بىر سوئالىڭىزغىمۇ جاۋاپ بېرىۋېتەي:
مەن ئىشسىز ۋاقتىمدا پالانى شىركەتنىڭ نېمە ئىش قىلىدىغانلىقىنى، قانداق خىزمەت ئورنى بار، مەن قايسى خىزمەتنى قىلىمەن، ياقتۇرامدىم - يوق دېگەننى ئويلىشىپ ئاندىن بارىمەن. خەقمۇ ساراڭ ئەمەس مەن ناۋاي دېسىڭىز سىزنى قوي سويدۇرۇپ سىنىمايدۇ، ساتىراچ دېسىڭىز خېمىر يۇغۇرۇپ باق، دېمەيدۇ.

ئەڭ ئاخىرىدىكى ياخشى تىلىكىڭىزگە كۆپ رەھمەت! دېگىنىڭىز كەلسۇن! بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   يازغۇچى تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-4-28 01:24 PM  


مەن ھەممە ئادەمنىڭ پىكرىنى، قارارىنى ھۆرمەت قىلىمەن. شۇڭا مېنىڭ پىكرىمنىمۇ ھۆرمەت قىلىشىڭىز كېرەك!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92791
يازما سانى: 646
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2292
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 91 سائەت
تىزىم: 2013-3-6
ئاخىرقى: 2013-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-28 06:27:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشىي   يېزىپسىز   

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش