مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: Alamdar47

بىز قاچانغىچە ئېتىبارغا مۇھتاج بولىمىز؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 68603
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4231
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 971 سائەت
تىزىم: 2011-12-5
ئاخىرقى: 2015-4-12
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 09:02:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تورداشلار مىسرانىم مۇنبىرىنىڭ چچ توپ نۇمىرىنى بىلىدىغانلار بولسا دەپ بەرسەڭلا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 68603
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4231
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 971 سائەت
تىزىم: 2011-12-5
ئاخىرقى: 2015-4-12
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 09:02:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تورداشلار مىسرانىم مۇنبىرىنىڭ چچ توپ نۇمىرىنى بىلىدىغانلار بولسا دەپ بەرسەڭلا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 91716
يازما سانى: 96
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 795
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 64 سائەت
تىزىم: 2013-2-15
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 01:26:01 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالاممۇ ئەلەيكۇم ئەزىز ئۇيغۇر قېرىنداشلىرىم `!!! ھەقىقەتەنمۇ بەزى ئىشلارغا ئادەمنىڭ ئىچى ئېيچىشىدۇ ئويلىغانسىرى .............................

شۇنىمۇ ئويلاش لازىمكى قېرىنداشلىرىم ، بىزنى ئاللاھ ئىسلام بىلەن ئەزىز قىلغان ، ئەگەر بىز يەنى كىمكى ئاللاھنى ، ئىسلامنى تاشلاپ باشقا نەرسىلەرنى ئارزۇ قىلىدىكەن ،ئۈستۈنلۈك ،بەخىت تەلەپ قىلىدىكەن ئاللاھ ئۇ قەۋىمنى ھالاك قىلىۋېتىدۇ....`!!!! خۇددى ھازىرقى...............................دەك```

ئۇرە ئاغزىڭغا `!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86322
يازما سانى: 291
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 696
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 93 سائەت
تىزىم: 2012-10-21
ئاخىرقى: 2015-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 10:41:56 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي ھەي ھەي ~~~~~~~~~~~~

ھۆكۈمران قەلبىمگە گۈزەل ئارمان

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41800
يازما سانى: 1056
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7584
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 748 سائەت
تىزىم: 2011-5-23
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 02:39:10 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
akilsiz يوللىغان ۋاقتى  2013-5-30 08:50 PM
كىچىك ۋاقتىمدا ژورنالدىن  (شىنجاڭ ياشلىرىغۇ  دەيمەن )بى ...

مەنمۇ كۆرگەن مۇشۇ نىگىر ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىشىنى،بىزنىڭ مەكتەپتىمۇ نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلار شىنجاڭدا ئالىي مەكتەپكە ئىمتىھان بەرسە 50 نومۇر قوشىدىكەن دەپ يۇرتقا قايتىپ كەتتى،ھەي…نېمە دېگۈلۈك ئەمدى…

مەن مېنى ياخشى كۆرىدىغان كىشىنىڭ مەن ياخشى كۆرمەيدىغان كىشىنى ياخشى كۆرىشىنى ياخشى كۆرمەيمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 37230
يازما سانى: 764
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6736
تۆھپە نۇمۇرى: 655
توردا: 1080 سائەت
تىزىم: 2011-4-11
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 02:56:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي بۇنىڭغا نىمە دەي ھازىرقى ياشلار بەكلا بوش جۇمۇ ؟ مەنمۇ 2012-يىلى 6-ئايدا ئوقۇش پۇتتۇردۇم. بەزىدە مۇنۇ ئشنى ئويلاپ قالمەن.
مەن بىر قىتىم سىناق بەردىم. مۇئەللىم ماڭا 100 نۇمۇر قويدى. مەن سىناقنى ئاياغلاشتۇرۇپ ئورنۇمغا كىلىپ ئولتۇرۇپ بولۇپ كىتابنى قولۇمغا ئالدىم. مەن سورىغان يەرنى تىپىپ قاراپ باقتىم. بىر يەرنى ئازراق خاتا دەپ قويۇپتىمەن.
ئەگەر مەن بىر ئوقۇتقۇچى بولسام بەلىكىم 95 ياكى 98 قويۇشۇم مۇمكىن ئىدى.
شۇنىڭ بىلەن بىر سائەت دەرسنى تەستە تۈگۈتۈپ شۇ مۇئەللىمنىڭ يىنىغا بىرىپ مەن بۇ يەرنى خاتا دەپ قويۇپتىمەن. 100 نۇمۇرغا لايىق جاۋاب بەرمەپتىمەن. دىدىم.
مۇئەللىم ماڭا قاراپ ھىچىقسى يوق ، خاتالىقىڭزنى بىلگەن ئىكەنسىز ؟ چوقۇم تۇزتىۋالالايسز دىگەن ئىدى.؟؟؟؟؟؟؟

بىر ئانا ئون پەرزەنتىنى باقالايدۇ. بىراق ئون پەرزەنت بىر ئاتا-ئانىنى باقال

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76785
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3217
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 39 سائەت
تىزىم: 2012-3-1
ئاخىرقى: 2014-11-29
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 06:19:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
akilsiz يوللىغان ۋاقتى  2013-5-30 08:50 PM
كىچىك ۋاقتىمدا ژورنالدىن  (شىنجاڭ ياشلىرىغۇ  دەيمەن )بى ...

توغرا ، مەنمۇ كۆرگەن . دىمىسىمۇ قارشى تۇرۇش كىرەك بۇ ئىتىبار سىياسەتلەرگە ، ئوقۇش ھەرگىزمۇ نۇمۇر ئىلىش ئۈچۈن ئەمەسقۇ ؟ ئىمتىھاندىن ئۆتۈش ئۈچۈنلا ئوقۇمايمىزغۇ بىز ؟ ئۆلچەم قانچە يۇقىرى بولسا ئادەم شۇ ئۆلچەمگە يىتىش ئۈچۈن شۇنچە تىرىشىدىغان گەپ ، ئۇ چاغدا بىلىمىمۇ تىخىمۇ مۇكەممەللىشىپ بارىدۇ . ماقۇل ، شۇ ئىتىبار سىياسەت بىلەن ئىمتىھانلاردىن ئوڭۇشلۇق ئۆتۈپ ئوقۇش پۈتتۈرۈپ كەلدىمۇ دەيلى شۇ ساۋاقداشلىرىمىزنى ، ئەگەر ئالىي مەكتەپتە ئۈگەنگەن بىلىملەر چالا بولسا بۇ يەرگە كىلىپ ئىشلىتەلەرمۇ ؟
مۇنداق قارىسام بۇ سىياسەت ئارقىلىق بىزنى قانائەتچان قىلىپ قويۇپ ئۆزىدىن ئىشىپ كىتىشىمىزنىڭ ئالدىنى ئىلىۋاتامدۇ نىمە ؟  مەن ئىچكىرىدە ئوقۇمىغاچقا ئىلگىرى بۇنداق سىياسەتنىڭ بارلىقىنى بىلمەيدىكەنمەن ، ھەيرانلا قالدىم دىسە .
بىزدە ھىچ بولمىغاندا شۇ نىگىرلارچىلىك بولسىمۇ غورۇر بولۇشى كىرەكقۇ دەيمەن ؟
    بۇ تىمىنى بەك ياخشى يوللاپسىز ،  رەھمەت .  مىنىڭچە بۇ ئىتىبار سىياسىتىنى چوقۇم ئەمەلدىن قالدۇرۇش كىرەك .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95480
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 27
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 15 سائەت
تىزىم: 2013-5-29
ئاخىرقى: 2013-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 09:40:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ ئاپتۇر بىلەن بىرگە مۇشۇ ئىشلارغا شاھىت بولغۇچىلارنىڭ بىرى بولۇش سۈپىتىم بىلەن كۆپچىلىكنى ئازراق ئۇچۇر بىلەن تەمىنلىمەكچى :


مەن مەزكۇر مەكتەپتىكى ئېتىبار توغىرسىدا يەنە ئازراق چۇشەنچە بىرەي: مەكتەپتە تولۇق كۇرۇس ئوقۇغۇچىلىرى ئادەتتە 150 ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) ئېلىشى تەلەپ قىلىنىدۇ.بىزنىڭ مەكتەپتە تولۇقلىما ئىمتىھان (补考)تۈزۈمى يوق،ئۆتەلمىگەن پەنلەرنى چوقۇم قايتا ئۇقۇشى(重修) كىرەك.ئادەتتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇقۇش پۇتتۇرۇش شەرتى: 1. 150 ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) تولۇق ئېلىشى كىرەك.2. قايتا ئۇقۇغان(重修)ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) يىگىرمە ئۇقۇش نۇمۇرىدىن ئېشىپ كەتمەسلىكى كىرەك.
بىرىنجى ئىككىنجى تەلەپنى تولۇق ئورۇندىسا :«ئوقۇش پۇتتۇرۇش دىپلۇمى»بىلەن «ئىلمى ئۇنۋان گۇۋاھنامىسى»بىرىلىدۇ. ئەگەر بىرىنجىتەلەپنى ئورۇندىسا ئىككىنجى تەلەپنى ئورۇندىمسا (قايتا ئۇقۇغان(重修)ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) يىگىرمە ئۇقۇش نۇمۇرىدىن ئېشىپ كەتسە)پەقەت :«ئوقۇش پۇتتۇرۇش دىپلۇمى» بىرىلىدۇ،«ئىلمى ئۇنۋان گۇۋاھنامىسى»بىرىلمەيدۇ. ئەگەر ئىككىلى تەلەپ ئورۇندالمىسا ھېچقانداق دىپلۇم بىرىلمەيدۇ.بۇ ئاساسەن كۆپ مەكتەپلەر ئوخشاش.


ئەمدى بىز ئاز-سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرىغا كەلسەك،1. ئاۋۋال ئىمتىھان نۇمۇر سىزىقى 45 قىلىپ بىكىتىلگەن(يەنى 45 تىن يۇقىرى ئالسىڭىز شۇ دورىسلىكنىڭ ئوقۇش نۇمۇرى(学分) بىرىلىدۇ ) 2.ئەگەر 45 تىنمۇ تۆۋەن ئېپقالسا قايتا ئۇقۇشى(重修) كىرەك ھەمدە قايتا ئۇقۇغان(重修)ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) ئوتتۇز ئىككى ئۇقۇش نۇمۇرىدىن ئېشىپ كەتمەسلىكى كىرەك. ئۈچىنچىدىن .ئاز-سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرىغا ئىنگىلىزتىلى ئوقۇش تەلەپ قىلىنمايدۇ.
شۇڭا ئاز-سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرى ئوقۇش پۇتتۇرۇش ئۈچۈن 1. ئىنگىلىزتىلى ئوقۇش نۇمۇرىنى چىقىرۋەتكەندە 45تىن يۇقىرى ئالغان پەننىڭ ئوقۇش نۇمۇر يىغىندىسى 140 ئۇقۇش نۇمۇرى بولۇشى كىرەك. 2. 45 تىن تۆۋەن ئېلىپ قايتا ئۇقۇغان(重修)ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) ئوتتۇز ئىككى ئۇقۇش نۇمۇرىدىن ئېشىپ كەتمەسلىكى كىرەك.

بىرىنجى ئىككىنجى تەلەپنى تولۇق ئورۇندىسا :«ئوقۇش پۇتتۇرۇش دىپلۇمى»بىلەن «ئىلمى ئۇنۋان گۇۋاھنامىسى»بىرىلىدۇ. ئەگەر بىرىنجىتەلەپنى ئورۇندىسا ئىككىنجى تەلەپنى ئورۇندىمسا (قايتا ئۇقۇغان(重修)ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) ئوتتۇز ئىككى نۇمۇرىدىن ئېشىپ كەتسە)پەقەت :«ئوقۇش پۇتتۇرۇش دىپلۇمى» بىرىلىدۇ،«ئىلمى ئۇنۋان گۇۋاھنامىسى»بىرىلمەيدۇ. ئەگەر ئىككىلى تەلەپ ئورۇندالمىسا ھېچقانداق دىپلۇم بىرىلمەيدۇ.بۇ ئاساسەن كۆپ مەكتەپلەر ئوخشاش.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95480
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 27
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 15 سائەت
تىزىم: 2013-5-29
ئاخىرقى: 2013-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 09:41:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىز مۇ قىتىقى ئىلتىماستا بۇ خىل ئېتىبارنى پۇتۇنلەي ئەمەلدىن قالدۇرۇشنى تەلەپ قىلىغىنىمىز يوق.
تەلەپ مۇنداق
1.ئاز-سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرى ئىنگىلىزتىلى چوقۇم ئوقۇش كىرەك. ئەگەر قىيىنچىلىقى بارلارغا ئايرىم ئاز سانلىق مىللەت ئىنگىلىزتىلى سىنپى ئېچىپ بىرىشنى تەلەپ قىلدۇق.
2.ھەممە پەنلەدە ئىمتىھان نۇمۇر سىزىقى60قىلىپ بىكىتىلىشى كىرەك .
3.نۇمۇر سىزىقى60قىلىپ بىكىتىلگەندىن كىيىن مەلۇم ساندىكى قىيىنچىلىقى بار ئۇقۇغۇچىلارنى كۆزدە تۇتۇپ ( ئەگەر 60 تىن تۆۋەن ئېپقالسا )قايتا ئۇقۇغان(重修)ئۇقۇش نۇمۇرى(学分) ئەللگ (يەنى بۇرۇنقى 32 دىن 50 كە ئۇزارتىشنى )ئۇقۇش نۇمۇرىغا ئۇزارتىشنى تەلەپ قىلدۇق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95480
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 27
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 15 سائەت
تىزىم: 2013-5-29
ئاخىرقى: 2013-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 09:41:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭ چىقىش نوقتام پەقەت بۇرۇنقىدەك 45 ئالدىم دەپ قاراپ ئولتۇرماي ،بىر قىتىم ئۆتەلمىسەك ئىككى قېتىم قايتا ئوقۇپ شۇ بىلىمنى ئۆزلەشتۇرسەك. شۇڭا قايتا ئوقۇشقا بولغان چەكلىمە ئۇ زارتىش تەلەپ قىلىنغان. بىزنىڭ مەكتەپتە يەنە تېخى بىر يىلدىن 2 يىلغىچە ئۇزارتىپ ئوقۇشقىمۇ يول قويىلىدۇ. لىكىن كۆپچىلىك يەنىلا قارشى تۇرۋاتىدۇ.ئۇلارنىڭ دىيىشچە بىز ئۇزارتىپ ئوقۇساق ئاتا ئانىمىزغا يۈز كىلەلمەسمىشمىز،ئۇ بىر يىلدا جەمىيەتتە نۇرغۇن ئىشلارنى قلالامشمىز،

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش