مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: Alamdar47

بىز قاچانغىچە ئېتىبارغا مۇھتاج بولىمىز؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95480
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 27
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 15 سائەت
تىزىم: 2013-5-29
ئاخىرقى: 2013-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-31 09:42:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاتا-ئانىلاردىن سورايدىغىنىم ئەگەر پەرزەنتىڭىز ئىچىكىرىدە بىلىم ئېلىۋاتقان بولسا ھازىرلا ئۇلارغا تىلفۇن قىلىڭ .بالىڭىزغا مەدەت بىرىڭ ! «بالام بىز ساڭا ئىشىنىمىز ،بالام سەن ھەقىقى بىلىم ئىگىلەپ كەلمەكچى بولساڭ بىرەر يىل ئارتۇق ئوقۇساڭمۇ بىز تۇغرا چۇشىنىمىز ،بىزگە سىنىڭ ئۇنداق ئېتىبارغا ئېپ كەلگەن دىپلۇمىلىرىڭنىڭ كىرىكى يوق،بىزگە ھەقىقى بىلىم ئىگىلىرى كىرەك» دەڭ!
مىنىڭچە بۇ خىل سىياسەتكە بالىلارنىڭ چىڭ ئېسىلىپ تۇرىشىدا كەڭ ئاتا ئانىلارنىڭمۇ مەسسئۇلىيىتى بار دەپ قارايمەن.

خۇشخۇي1 بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-2 01:57:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
خۇشخۇي1 بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-2 02:05:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95480
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 27
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 15 سائەت
تىزىم: 2013-5-29
ئاخىرقى: 2013-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-2 08:29:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۈگۈن  مۇشۇ  45 نۇمۇرنى 60 قا ئۆزگەرتىش توغۇرلۇق  پۇتۇن  مەكتەپتىكى  ئۇيغۇر بالىلارنى يىغىپ «مۇنازىرە ۋە مۇھاكىمە»يىغىنى  ئېچىلدى.يىغىن تولىمۇ قىزىقارلىق بولدى ،مۇشۇ ۋاقىتتا پۇتۇن ئۇيغۇر خەلىقى ،مائارىپچىلار ۋە  ئاتا -ئانىلار مۇشۇ  يىغىنغا قاتناشقان بولسا ياكى ئاڭلىغان بولسا  20 يىلدىن كىيىنكى مىللىتىمىزنىڭ ھالىتىنى تەسەۋۇر قىلالىغان بولاتتى.مىللىتىمىزنىڭ كەلگۈسى ئۈمىدلىرى  بولغان بىزلەنىڭ قانداقلىقىنى بىلىۋالغان بولاتتى.ئۇلۇغ ئاللا ئۆز بەندىلىرىنى قۇتقازغۇچىدۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40104
يازما سانى: 50
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3754
تۆھپە نۇمۇرى: 291
توردا: 3831 سائەت
تىزىم: 2011-5-8
ئاخىرقى: 2015-1-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 06:05:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىتبار سىياسىتى چوقۇم ئەمەلدىن قالدۇرىلىشى كېرەك، لېكىن بۇ ئىشقا مەلۇم جەريان، ۋاقىت كېتىدۇ.  ئالدىرماي يۈرگۈزىلىشى كېرەك. بۇ ئىشتا مېنىڭچە خەنلەرنىڭ تاكتىكىسىنى قوللانسا ئەڭ مۇۋاپىق.  ئاۋال شۇ ئازسانلىق مىللەتلەرنى بىر قانچە تۈرگە ئايرىش،  ئۇيغۇر ئوقوغۇچىلارنىلا مىسال قىلىپ ئالاي.  ئا: خەنچە مەكتەپتە ئوقۇپ خەنلەر بىلەن ئوخشاش تەلەپ بويىچە مەكتەپكە كەلگەن ئۇيغۇرلار(汉考汉) ب:دىيارىمىزدا ئىزچىل  خەنچە مەكتەپتە ئوقۇپ 50نۇمۇر قوشۇلۇپ كەلگەن ئۇيغۇرلار(民考汉). س: ئىچكىرى تولۇق ئوتتۇردا ئوقوپ كەلگەن ئۇيغۇرلار(内高班).   د: تەجىربە سىنىپلاردا ئوقۇغان ۋە ئۇيغۇرچە مەكتەپلەردە ئوقۇغان ئۇيغۇرلار(实验及普通班)   . ئا تۈردىكى ئوقوغۇچىلار ئادەتتە ئىتباردىن بەھرىمان بولالمايدۇ.  ب س د مۇشۇ 3 تۈردىكى بالىلارنى چىقىش قىلغان ھالدا ئويلىغان تەپسىلىي پىلانىمنى  دەپ باقاي.
1.    ھازىرچە  د تۈردىكى بالىلارغا ئىتىبار سىياسەت بېرىپ تۇرۇش،  ئىشنى ب بىلەن س دىن باشلاش.   ب بىلەن س غا ئىلتىماس يېزىش ئەركىنلىكى بېرىش(ئىتبار سىياسەتنى قۇبۇل قىلمايمەن دېگەندەك)،  ئىلتىماس يازغانلارغا  ئوخشاش ئەھۋال ئاستىدا  دىيارىمىزدىن كېلىدىغان تولۇقلىما پۇلدىن كۆپرەك بۆلۈپ بېرىش ۋە مەكتەپتىكى   ئىش ئورۇنلىرىغا تەقسىم قىلغاندا ئالدىن ئويلۇشۇش.... قاتارلىق تەدبىرلەر ئارقىلىق ب بىلەن س تۈردىكى بالىلارنى ئىلتىماس يېزىشقا قىزىقتۇرۇش.  مۇشۇ بۇيىچە بىر قانچە يىل يۈرگۈزۈلگەندىن كېيىن   (ئېنىق ۋاقتى ب ۋە س تۈردىكى  بالىلارنىڭ نەتىجە ئەھۋالى بويىچە بەلگىلەنسە بولىدۇ)   ب بىلەن س نى   ئا نىڭ قاتارىغا قوشۇۋېتىش يەنى ب بىلەن س دىكى  ئىتىبار سىياسەتنى پۈتۈنلەي يوقۇتۇش.  ئىتبار سىياسەتتىن پەقەتلا د نى بەھرىمان قىلىش، بىر قانچە يىلدىن كېيىن   دىيارىمىزدا د  تۈرلۈك بالىلارمۇ تۈگەيدۇ. شۇنىڭ بىلەن ئا ب س  د  ھەممىسى ئوخشاش بولىدۇ.  ئىتبار سىياسەتمۇ يوقىلىدۇ.   
2.  ب س  ئىككى تۈردىكى بالىلار 2-يىللىققا ياكى  3-يىللىققا چىققاندىن كېيىن   ئىتبار سىياسەتنى يوقىتىش.  ب س تۈردىكى 1-يىللىق ياكى 1-2-يىللىق باللىرى ۋە د تۈردىكى بالىلارنى  ئىتبار سىياسەت بىلەن بەھرىمان قىلىش.  دىيارىمىزدىكى  د تۈرىدىكى بالىلار تۈگكەندىن كېيىن(قوش تىل ئومۇملىشىپ قوش تىل باللىرى ئالىي مەكتەپكە چىققاندىن كىيىن)   ئىتبار سىياسەتنى  پۈتۈنلەي يوقىتىش.
.
.
.  
ۋە باشقا  ئاماللار  بىلەن بۇ ئىتبار سىياسەتنى  يوقىتىش لېكىن ئالدىراپ كېتىشكە ھەرگىز بولمايدۇ.  قايسى  ئاماللارنى قوللىنىشتىن قەدئىي نەزەر يېڭى بالىلاردىن باشلاش.  يەنى پىلان بۇ يىل تۈزۈلۈپ كېلەر يىلدىن باشلاش توغرا كەلسە 2،3،4-يىللىقنىڭ باللىرىدىن ئەمەس يېڭى كەلگەن 1-يىللىقنىڭ باللىرىدىن باشلاش.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66373
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3551
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 164 سائەت
تىزىم: 2011-11-22
ئاخىرقى: 2014-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 10:00:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىز دەۋاتقان بۇ قايسى مەكتەپتۇ؟؟؟خالىسىڭىز دەپ بەرگەن بولسىڭىز،سىز نىمىش قىلىسىز؟؟؟؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66373
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3551
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 164 سائەت
تىزىم: 2011-11-22
ئاخىرقى: 2014-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 10:13:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
4سەييارە يوللىغان ۋاقتى  2013-6-2 08:29 PM
بۈگۈن  مۇشۇ  45 نۇمۇرنى 60 قا ئۆزگەرتىش توغۇرلۇق  پۇتۇن  م ...

قايسى مەكتەپ؟؟؟؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66373
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3551
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 164 سائەت
تىزىم: 2011-11-22
ئاخىرقى: 2014-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-4 10:22:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ ئېنگىلىستىلىلا 50 باشقا پەنلەرنىڭ ھەممىسى 60ئۆلچەم........  بىزنىڭمۇ قىيىنچىلىقىمىز بار قېرىنداشلار ،بۇرۇندىن تارتىپ ئۇيغۇرچە ئوقۇپ بۇ يەرگە كىلىپلا پۇتۇن سىنىپ 76 بالىنىڭ ئىچىدە يالغىۇزلا ئۇيغۇر ،شۇلار بىلەن ئوخشاش دەرس ئوقۇپ سوئالغا جاۋاپ بېرىپ ئىمتاھان بىرىپ ئېنگىلىستىلىدىن باشقا(بۇرۇن يۇرتتا ئېنگىلىستىلى ئۆتمىگەن،ئالىي ئەكتەپكە كىلىپ ئاندىن ئۆگەندىم 0 دىن باشلاپ ،مەكتەپتە ھەم كۇرسلاردا) ھەممىسىدە 60ئۆلچەم ......   

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش