ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم،مەن سىزدىن ياردەم سورىماقچى ئىدىم،
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& U! N3 ]$ Y$ M' Wتوكلۇق موتسىكىلىتلارنىڭ توك بېسىمى ئادەتتە 48 ياكى 60 ۋولت بولىدۇ.بۇ بېسىم چىراق،سىگنال كانىيى قاتارلىقلارغا مۇۋاپىق كەلمەيدۇ.موتسىكىلىتتا زاۋۇتتا سەپلەنگەن 48 نى 12ۋولتقا تۆۋەنلەتكۈچى ئۈسكىنە بار.بىراق بۇ ئۈسكۈنىنىڭ بېسىم تۆۋەنلەتكۈچى لامپىسى ئارقىمۇ ئارقا ئۇلانغان بولغانلىقتىن،ئۈسكۈنە كاردىن چىقسىلا تەڭشىگۈچى لامپا تېشىلىپ،48 ۋولتلۇق توك بېسىمى بىۋاستىلا تۆۋەن بېسىملىق ئۈسكۈنىلەرگە كىرىپ كېتىپ،ئۈسكۈنىلەرنى ۋەيران قىلىۋېتىدىكەن.مەن ۋە قېرىنداشلىرىم بۇنداق ئىشقا بىرقانچە قېتىم يولۇقۇپ نۇرغۇن زىيان كېلىپ چىقتى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 V; j1 V K5 s; [. x# B( A1 u
شۇڭا مۇشۇ تەڭشىگۈچى لامپا ئارقىمۇ ئارقا ئۇلانغان بېسىم تۆۋەنلەتكۈچنىڭ ئورنىغا بىخەتەررەك بولغان باشقا بېسىم تەڭشىگۈچى توك يولىنىڭ قانداق شەكىللىرى بار؟بىر مەسلىھەت بەرگەن بولسىڭىز....
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ ]2 k _) V1 C' S; W ئەسلى بۇ ئۇچۇر ئىدى، رەسىم يوللىغىلى بولماي بۇ يەرگە يوللاپ قويدۇم. يۇقىرى چاستوتىلىق تىرانسىفورماتورغا 85ۋاتلىق ئىنىرگىيە تىجەش لامپىسىدىن چىقىدىغاننى ئۆزگەرتىپ ئورىساق بۇلىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ m- I2 O9 m6 C
چىقىش ئۇچىدىن قايتۇرغان 3 ك ئوملۇق قارشىلىق بىلەن 1.8 ك ئوملۇق يەرلەشتۈرۈش قارشىلىقىنى چوڭ-كىچىك ئۆزگەرتىپ چىقىش بىسىمىنى كونتۇرول قىلىدۇ. ئاددى توك يوللېرىدا مۇشۇنداق قوللىنىلدۇ.