مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: sirdax998

مىللىتىم ھەققىدە پاراڭ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87633
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 182
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 17 سائەت
تىزىم: 2012-11-23
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 11:15:49 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توۋا دەيمەن كۇچا ئاپتۇبۇسىدا يىنىمدىىلا 22 لەردىكى ئككى قىز ئەبجەش تىلدا ئاخشام دىبادا ئۇينىغانلىرىنى دىيىشىپ تۇراتتى ئىرەڭشىمەپتىمەن . ئازراق مىڭىپ بىر باشلانغۇش ئالدىدا چۈشىۋاتقاچ بىرى يەنە بىرىدىن دەرىسكە تەييارلىك قىلغان قىلمىغانلىقىنى سوراۋاتىدۇ، بۇنى ئاڭلاپ قاتتىق خۇرسىنڭپ كەتتىم. ھەي؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87021
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 941
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 144 سائەت
تىزىم: 2012-11-9
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 11:43:57 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇغۇچىنىڭ سۇئال سورىشىدىن قورىققان ئ.وقۇتقۇچى ئەڭ شەرمەندە ئوقۇتقۇچىدۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87021
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 941
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 144 سائەت
تىزىم: 2012-11-9
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 11:44:09 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇغۇچىنىڭ سۇئال سورىشىدىن قورىققان ئ.وقۇتقۇچى ئەڭ شەرمەندە ئوقۇتقۇچىدۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5425
يازما سانى: 680
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 387 سائەت
تىزىم: 2015-1-16
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 11:45:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىللى مائارىپنىڭ بۇزىلىشىدا تاشقى سەۋەبتىن باشقا مىللىتىمىزدىكى خۇراپاتلىشىش ،زەئىپلىشىش كەلتۇرۇپ چىقارغان .قوش تىل مائارىپىغا قاقشاۋىرىش ياخشى ئەمەس .ئامال مۇھىت شۇ لىكىن شۇ مۇھىتتىن ئۆزىمىزگە پائالىيەت بوشلىقىنى يارىتىش ياكى ياراتماسلىق بىزگە باغلىق .بولۇپمۇ ئوقۇتقۇچىلار ئوت قۇيرۇقلۇق قىلىپ ئوت ئۈستىگە ياغ چاچماسلىقى كىرەك .ئەينى ۋاقىتتا ياپون تەيۋەننى بىسىپ ياتقاندا خەنلەرنى ئاممىۋى سورۇندا ،مەكتەپتە ئىشنى قىلىپ ھاجەتخانىدىمۇ خەنچە گەپ قىلالماس بولۇپ كەتكەن ،لىكىن ئۇلار يەنىلا شۇ ھۇھىتتا ئۆزىنىڭ مائارىپىنىڭ نىشانىنى ساقلاپ قالالىغان .شۇڭا بەزى مۇمكىن بولمايدىغان ئىشلاردىن كەچكىچە ھەسرەت چەكمەي ئامال بار شۇ ئىشتىن يوچۇق ئىزدەپ ئۆزىگە يول ئاچقان ياخشى .

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
xarari + 39 ئوخشاش پىكىر ..

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 39   باھا خاتىرىسى

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2363
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7535
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7727 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 11:59:51 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن بىر مەركىزى شەھەردىكى باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ  ماتېماتكا ئوقۇتقۇچىسى. مەن ئادەتتە بالىلارغا   ئەركىن ئازادە پىكىر قىلىپ، ئۆز كۆڭلىدىكىنى دېيىشكە  كۆپرەك ئەھمىيەت  بېرىمەن.ئەمدى بەزىدە بالىلارنىڭ ئىنتىزامى مۇھىم بۇلىدىكەن. بالىلارنى قولىنى كەينىگە قىلىپ ،گەپ قىلماي مۇئەللىمنىڭ دىگىننى قىل دەپ، بالىلارغا ئەركىنلىك بەرمەيدىغان ئوقۇتقۇچىلارمۇ يوق ئەمەس. ئادەتتە دەرس ئاڭلىغانلار رەھبەرلەر بالىلارنىڭ ئىنتىزامى ۋە پىكىر قىلىشى ،ئۆز -ئارا ھەمكارلىشىشىغا بەكرەك ئەھمىيەت بىرىپ باھالايدۇ. مەن دەرس ئۆتكەندە سېنىڭ سىنىپڭدىكى بالىلار ئىنتىزامى ئانچە ياخشى ئەمەس دىگەندە،مەن بالىلارغا گاچا بۇلۇشنى ئەمەس، ئۆز كۆڭلىدىكىنى دىيەلەيدىغان قىلاي دىسەم بىزنىڭ ياشقا چوڭ  رەھبەر يەنىلا بالىلارنىڭ ئىنتىزامىنى چىڭ تۇت دەيدۇ.مەن مۇشۇ 10يىل جەريانىدا بالىلىرىمىزنىڭ پىكىر قىلىشى ھەقىقەتەن ئاجىزلىقىنى تونۇپ  يەتتىم. دەرسلىك كىتاپ ئۇيغۇرچە ۋاقىتتا بىزنىڭ  بالىلارنىڭ پىكىر قىلىشى ھەر ھالدا ياخشى ئىدى. ھازىر تەپەككۇر بۇغۇلغاچقا بەزى بالىلار مۇئەللىم ئۇيغۇرچە جاۋاپ بەرسەك بۇلامدۇ؟ دەپ سورايدۇ.مەن ئۇلارغا قاراپ دېگىن دەيمەن. بىر سىنىپتا60دىن ئۇشۇق   بالىلار ئىچىدە پىكىر قىلىدىغانلار 10غا يەتمەيدۇ.ئۈرۈمچى شەھرىدە ھەر ھالدا بالىلارنىڭ دادىل پىكىر قىلىشغا خېلى ئەھمىيەت بېرىمىز.بىزنىڭ مەكتەپكە  ھەر يىلى باشقا يۇرتلاردىن ئوقۇغۇچىلار كېلىپ تۇرىدۇ.جەنۇبى شىنجاڭدىن كەلگەن بىر قېسىم  ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىكىر قىلشتا   قېينىلىدىغانلغىنى بايقايمەن.  شۇڭا ئاتا-ئانىلار ۋە ئۇستازلار بالىلارغا مۇۋاپىق ئەركىنلىك بېرەيلى. ئۇلار ئۆزىنى ئىپادىلەپ باقسۇن. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   iltebir تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-6-21 12:04 PM  


ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

تىرىشقىن!

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 38292
يازما سانى: 865
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4818
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 6500 سائەت
تىزىم: 2011-4-21
ئاخىرقى: 2015-4-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 12:17:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بەزىلەر دەيدىكەن گۈللەر چىرايلىق،
گۈللەرنى كۈيلىگەن ئۈنلەر چىرايلىق.
مەن دەيمەن ھالال تەر ئەجىرىسى بىلەن،
.گۈل-باغلار ياسالغان چۆللەر چىرايلىق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80147
يازما سانى: 75
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3539
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 47 سائەت
تىزىم: 2012-5-14
ئاخىرقى: 2014-9-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 01:12:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىمىزنىڭ ئەڭ نامرات يېزىلىرىدىكى مەكتەپلەر شەھەردىن كەلگەن مول بىلىمگە ئىگە بولغان ئوقۇتقۇچىلارغا  ھېلىھەم ئېھتىياجلىقمۇ ؟

  بىلىدىغانلار بولسا ئاشۇ يىراق يېزىلىرىمىزنىڭ نامىنى ئېيتىپ بەرگەن بولساڭلار ؟

يار دەردىدە خۇن بولدۇق ،
تۈگمەنلەردە ئۇن بولدۇق .
قورقۇنچۇڭدىن قاتتىق تاش ،
بىرلىشەلمەي قـۇم بولدۇق .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10551
يازما سانى: 299
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9656
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 1778 سائەت
تىزىم: 2010-9-16
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 02:23:00 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمىلىيەتتە ئەنە شۇنداق غەلىتە سۇئال سورىدى دەپ قارالغان، ئۇچۇرىغان مەسىلىلەرنى دادىل سورىيالايدىغان ئوقۇغۇچىلار كەلگۈسىدىكى مۇۋاپىقىيەت ئىگىلىللىرى بولۇپ قېلىشى مۇمكىن.

komur بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 02:45:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 29519
يازما سانى: 1450
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9317
تۆھپە نۇمۇرى: 392
توردا: 987 سائەت
تىزىم: 2011-2-7
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-6-21 03:25:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىللى مائارىپ ئېغىر كىرزىسقا دۈچ كەلدى .مىللى مائارىپ سىياسىتى دۆلىتىمىزدە دۆلىتىمىزنىڭ سىياسىتىنى چۆرىدەپ خىزمەت قىلىدۇ .شۇڭا دۆلەت سىياسىتىنى تەڭشەپ مائارىپ(بولۇپمۇ مىللى مائارىپ)ئىسلاھاتى ئېلىپ بېرىشى كېرەك .

@ئۆزەمنىڭ ئۇيغۇر بولغانلىقىم ئۈچۈن پەخىرلىنىمەن@
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش