مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: پىنھان00

قىسەسۇل ئەنبىيا قانداق كىتاپ؟   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەسكى خوتەنلىك

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 59159
يازما سانى: 246
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9202
تۆھپە نۇمۇرى: 1382
توردا: 987 سائەت
تىزىم: 2011-10-5
ئاخىرقى: 2013-7-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 10:27:56 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hushwah يوللىغان ۋاقتى  2013-7-17 05:21 PM
بولدى كاللىڭىز بەك ئاددى بولسا ، ۋاختىمنى ئالماڭ ، شۇ ...

مەنمۇ مۇشۇ پىكىرنى قوللايمەن

ئەلنى تاشلىغان،ئەر ئەمەس.

ئەسكى خوتەنلىك

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 59159
يازما سانى: 246
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9202
تۆھپە نۇمۇرى: 1382
توردا: 987 سائەت
تىزىم: 2011-10-5
ئاخىرقى: 2013-7-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 10:37:59 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sindibad يوللىغان ۋاقتى  2013-7-18 01:20 AM
تورداشلار.. بۇ تېما توغرۇلۇق مۇنازىرلىشىشتىن بۇرۇن بى ...

قايسى دۇنيا ئالىمى ئالىي ئورۇن بىرىپتىكەن،سىز شۇمۇ يا دۇنياغا داڭلىق ھېلىقى دىگەن؟؟؟

ئەلنى تاشلىغان،ئەر ئەمەس.

ئەسكى خوتەنلىك

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 59159
يازما سانى: 246
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9202
تۆھپە نۇمۇرى: 1382
توردا: 987 سائەت
تىزىم: 2011-10-5
ئاخىرقى: 2013-7-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 10:39:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sindibad يوللىغان ۋاقتى  2013-7-18 01:27 AM
نىمىشقا 600يىل ئىلگىرى ئەسكەرتىش بەرمەيسىز ؟  ئىلگىرى ...

سىز نىمىشقا،شۇ رابغۇزى زامانىدا تۇغۇلماي ،ئەمدى تۇغۇلۇپ قالغان،جاۋاب بىرىپ بېقىڭە ؟؟؟      ئەقىلىگە سىغامدۇ سورىغان سۇئالىڭىز

ئەلنى تاشلىغان،ئەر ئەمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80831
يازما سانى: 67
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3241
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 51 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2013-8-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 11:43:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
abduwayt يوللىغان ۋاقتى  2013-7-17 08:13 PM
مەن سىز بىلەن ئۇخشاش قاراشتا
پەيغەمبەر قىسسەلىرىگە ق ...

شۇنداق   بولماي   ئۇ  دىگەن   قۇرئان   كەرىمنىڭ     تەپسىرى      تۇرسا              قىسسەسۇل  ئەنبىيا  نى    تەپسىرى   ئىبنى كەسسىرگە      تەڭ   قىلغىلى    بوممايدۇ     ناھايىتى   ئىسىل   كىتاپ   ئۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93058
يازما سانى: 42
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 170
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 52 سائەت
تىزىم: 2013-3-11
ئاخىرقى: 2013-8-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 11:43:46 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ قىسەسۇل ئەنبىيا دىگەن بۇ كىتاپنى ئوقۇغان،لىكىن ھازىر ئوقۇسا بولمايدىكەن دەپ ئاڭلىدىم ، ھەم سەۋەبىنى ئانچە مۇنچە چۈشۈنۈپ يەتتىم ، ئەمدى بۇنى سورىغان تىما ئىگىسىمۇ باشقىلاردىن ئاڭلاپ زادى نىمە ئۈچۈن دەپ بىلىۋىلىش ئۈچۈن سورىغاندۇ ، بىر مىللەتتىن تۇرۇپ نىمىشقا  بىزنى پارچىلاشقا ئۇرۇنغىدەك ، سوغۇققان بۇلايلى،
مەن بۇ كىتاپنى ئوقۇغان ۋاقتىمدا ئەمدى ساۋادىم چىققان ئىدى ، شۇڭا ھازىر بەزى مەزمۇنلىرى يادىمدىن چىقىپ قاپتۇ، لىكىن ئويلىسام شۇ چاغلاردا ئاللاھنىڭ قۇدىرتىنىڭ ئۇلۇغلىغىنى مانداقچە ئىيتقاندا شۇ چاغدىكى قەلبىمدە (ئاللاھ نىمە دىگەن يامان ھە) دىگەن كۆز قاراشقا كەلگەنمەن .ھازىرقى كىچىك باللا  پەيغەمبەرلەرنىڭ ئىش ئىزلىرنى چۈشەندىغانلىرى ئاز.چۈنكى ئۇنداق پەيغەنبەر كىتاپلىرنى ئوقۇيدىغانغا شارائىت يوق،(ۋاقىت ھەم چوڭلارنىڭ بۇنىڭغا كۆڭۈل بۆلمەسلىكى)كىچىك بالارنىڭ ھەمىسى ھىكايە ،چۆچەك ئوقۇغىلى ئامراق،
قىسەسۇل ئەنبىيا ماڭا ئۆز ۋاقتىدا بىر ھىكايە ئوقۇۋاتقاندەك قىزىقىپ قولۇمدىن چۈشۈرمەي ئوقۇپ تۈگەتكەن،شۇ كىتاپنى ئوقۇپ پەيغەنبەرلەرنىڭ قانداق بۇلدىغانلىقى ھەم قانداق مۇئامىلە قىلدىغانلىقىمىزنى چۈشەنگەن.

مەن ئائىلىدە ئولتۇردىغان بولغاچقا بەزى ئىشلارنى ئۆز خىيالىمدىكى تەپەككۈر ئارقىلىق ئويلۇدۇم ، باشقىلارنىڭ قوپال گەپ سۆزلەر بىلەن رەدىيە بىرىپ سىلكىشىنى خالىمايمەن .
سىلەرنىڭ ئىلمى ، توغرا چۈشەنچە بىرىشىڭلارنى چىن دىلىمدىن ئارزۇ قىلمەن.

tik turganning hammisila dangl

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98
يازما سانى: 205
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9683
تۆھپە نۇمۇرى: 353
توردا: 1679 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2013-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 12:05:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇنى ئۇنداق بۇنى مۇنداق دەپ تالىشىپ ئولتۇرغۇچە ئەڭ ياخشىسى پارتىيىمىز ئىشلەپ تېلىۋىزوردا قويۇپ بېرىۋاتقان ياپونغا قارشى فىلىملەرنى كورەيلى شۇ بەكلا راس قەتتى يالغىنى يوق .........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40998
يازما سانى: 706
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3306
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 876 سائەت
تىزىم: 2011-5-17
ئاخىرقى: 2013-7-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 12:15:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دىمسمۇ ‹‹قۇرئاندىكى قىسسەلەر››بىلەن‹‹قىسەسۇل ئەنبىيا››نىڭ ئازىراق ئۆخشماسلقلىرى باركەن، بولوپمۇ ‹‹يۈسۈف››ئەلەيھسالامنىڭ قىسسلىردە ، ‹‹قۇرئاندىكى قىسسەلەر››دىگەن كىتاپتا ‹‹يۈسۈف-زۇلەيخا››توي قىلپ چىقمايدىكەن، ئەمما ‹‹قىسەسۇل ئەنبىيا››دا ئۇنداق ئەمەس، قىسسە ئوقۇپ يۈرمىسەكمۇ ‹‹ئۇيغۇرچە تەرجمە قۇرئان-مۇھەممەت سالھ››تەرجمسنىڭ ئاخىرىقى بەتلىردە يەيغەمبەرلەرنىڭ قىسسلىرى بار، شۇيەردىن ئوقۇساق ،ئاشۇ ئىشەنچىلك ،

كومپىيۇتىر،يانفۇن ،ئىلكتىرئۈسكۈنلىرى ،توكچلق ئۇستاملىرى جەمگاھى ______http://www.xjefan.com/

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 59302
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4776
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 1010 سائەت
تىزىم: 2011-10-6
ئاخىرقى: 2013-7-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 12:22:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hushwah يوللىغان ۋاقتى  2013-7-17 05:21 PM
بولدى كاللىڭىز بەك ئاددى بولسا ، ۋاختىمنى ئالماڭ ، شۇ ...

يولداش خۇشۋاخ،،،،،،،،،،، مۇسۇلمانلار بارلىق پەيغەمبەرلەرگە، ساماۋىي كىتاپلارغا ئىمان ئىيتىشقا بۇيرۇلغان. قۇرئاندا تىلغا ئىلىنمىغان بايانلارنىڭ تۇلۇقلىما قىلىنىشى ، ئۇچۇرىشى ،باشقا تەۋرات ئىنجىل قاتارلىق ساماۋىي كىتاپلارغا ئىمان ئىيىتقانلىق بۇلىدۇ.شۇ تۇلۇقلىما مەزمۇنلار باشقا ساماۋىي كىتاپلاردىن ئىلىنغان.تەۋرات ئىنجىللارمۇ ئاسمانبدىن چۇشكەن.ئاللاھنىڭ كىتاۋى.قۇرئان شۇلارنى تەستىقلاپ كەلگەن . قۇرئاندىن باشقا ساماۋىي كىتاپلاردىن پايدىلىنىشنىڭ ھىچقانداق خاتا يىرى يوق، نۇرمال ئەھۋال. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   تادۇ تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-7-18 12:30 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86400
يازما سانى: 171
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2032
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 114 سائەت
تىزىم: 2012-10-23
ئاخىرقى: 2013-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 12:49:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hushwah يوللىغان ۋاقتى  2013-7-17 05:21 PM
بولدى كاللىڭىز بەك ئاددى بولسا ، ۋاختىمنى ئالماڭ ، شۇ ...

رەھمەت قېرىندىشىم.
ئىسلامنى سىزدەك چۈشىنىدىغانلاردىن ھەر مەھەللىدە بىرى بولسا بىزنىڭ ھالىمىز بەلكىم باشقىچە بولار ئىدى...

1.قىسسەسۇل ئەنبيا دىگەن كىتابنى بۇ مۇنبەردە بەلكىم ئوقۇمىغان ئادەم يوق بولسا كېرەك.
دەل مۇشۇ سەۋەپتىن بۇ تىمىنى يېزىش تېخىمۇ مۇھىم .چۈنكى بۇ كىتاب ئۇيغۇرلارغا چوڭقۇر تەسىر كۆرسەتكەن.
ئالدىنقى بەتلەردە مىسىر ئەزھەر ئۇنۋېرسىتىتىنىڭ سېلىشتۇرما فىقھى كەسپىدە دوكتۇرلۇق ئۇنۋانى ئالغان ئۇيغۇر دوكتۇرىمىز ئابدۇلئەزىز رەھمۇتۇللاھنىڭ بۇ كىتاب ھەققىدىكى پەتىۋاسى بېرىلدى .يەنى

- «رابغۇزى مۇسۇلمان ،ئەمما ئۇنىڭ بۇ كىتابى يالغان ياپىداق توقۇلمىلار بىلەن تولغان»...


ئەسلىدە مەن مۇسۇلمان دەپ يۈرگەن ،ئۆزىنى ئاللاھ ۋە ئۇنىڭ رەسۇلىغا ئەگىشمەن دەپ دەۋا قىلىۋاتقان كىشىلەرگە ،ئۇيغۇرلار ئىچىدىكى پەتىۋاغا سالاھىيتى توشىدىغان بارماق بىلەن سانىلىدىغان بىرنەچچە كىشىنىڭ بىرى بولغان بۇ ئالىمنىڭ باھاسى يېتەرلىك ئىدى.
ئەلۋەتتە بۇ دىگەنلىك بۇ ئالىم ئازمايدۇ ئەمەس،بەلكى بۇ ئالىم بۇ كىتاب توغرىسىدا سۆزلەشكە مۇنبەردىكى -بەلكى شىىنجاڭدىكى بارلىك كىشىلەردىن لاياقەتلىكراق،ھەقلىقراق.
2.بەزىلەر بۇ كىتاب توغرىسىدىكى مۇنازىرىنى «غەيۋەت»دىدى.
بىلىش كېرەككى بۇ تىما -كىتاب ئاپتۇرى ئۈستىدە ئەمەس بەلكى كىتاب ئۈستىدە بولىۋاتىدۇ.يەنە كېلىپ تىما ئاپتۇرى بۇ كىتاب ئاپتۇرى ھەققىدىكى پىكرىنى تىما بىشىدا ئوتتۇرغا قويۇپ بولدى.
بىرسى بىر خاتا ئىشنى ئوتتۇرغا قويۇپ ئۇنى تۈزىتىشكە ،بىلىۋېلىشقا چاقىرسا بۇنى غەيۋەت دىسەك،ئۇنداقتا دۇنيادىكى خاتا ئىشلارنى قانداق تۈزەتكىلى بولىدۇ؟
4.بەزىلەر بۇ تىمىنى «مىللەتكە بۆلگۈنچىلىك سېلىش»دەپ باھالاپ ئۈلگۈرۈپتۇ.
مېنىڭچە بۇ تىمىدا قىلچىلىك بۆلگۈنچىلىك سېلىش ئىلمىنتلىرى يوق.بۆلگۈچلىك سېلىۋاتقانلار دەل تىمىنى چۈشەنمەي جاڭجال تېرىۋاتقانلار..
ئاددى بىر مىسال :
بىر كەنت بار ئىكەن .ئۇ يەردىكى بارلىق كىشىلەر سىرىتقى دۇنيادىن بىخەۋەر ياشايدىكەن .
ئۇلار ھەتتا بۇغداينى ئورغاقتا ئورۇشنىمۇ بىلمەيدىكەن.
بۇ كەنتتىكى كىشىلەردىن بىرى مەلۇم سەۋەپ بىلەن سىرىتقا چىقىپ بىر شەھەرگە كەپتۇ ،ۋە بۇ شەھەردىكى ئاجايىپ يېڭىلىقلارنى كۆرۈپ ھەيران قاپتۇ.ۋە قايتار چاغدا بىر نەچچە ئورغاق ئېلىپ قايتىپتۇ.
كەنتكە قايتقاندىن كىيىن كىشىلەرگە ئۆزىنىڭ كرگەن بىلگەنلىرىن سۆزلەپ بېرىپتۇ ،ۋە ئورغاقنى كۆرستىپتۇ.
شۇنىڭ بىلەن كىشىلەر ئىككى قۇتۇپقا بۆلىنىپ كېتىپتۇ:
بىر تۈركۈمى :
-ئاتا بۆۋېمىز ئەزەلدىن تارتىپ بۇغداينى قولىدا ئورغان،بىزمۇ ئەلۋەتتە ئۇلارغا ئەگشىمىز ،بۇ دىگەن بىزنىڭ قەبىلىمىزنىڭ ئادىتىنى كۆزگە ئىلمىغانلىق-دەپتۇ.
يەنە بىر تۈركۈمى:
-بۇغداينى ئورغاقتا ئورۇش -قولدا ئورۇشتىن نەچچە ھەسسە ئاسان ۋە قولايلىقكەن.بۇنداق ياخشى نەرسىنى ئىشلىتىش ۋەبۇ تېخىنىكىنى  كەڭ كۆلەمدە كېڭەيتىش كېرەك دەپتۇ.
شۇنداق قىلىپ ئارىدا جېدەل چىقىپتۇ.ۋە ھېلىقى ئورغاققا قارشى كىشىلەر ،ئورغاقنى ئېلىپ كەلگۈچىنى،«سەن ئختىلاپ تېرىدىڭ»دەپ ئۇرۇپ ئۆلتۈرىۋېتىپتۇ...

قاراڭلار ،ھېلىقى ئورغاق ئېلىپ كەلگۈچى  بۆلگۈنچىمۇ ؟ياكى ئورغاقنى پايدىسىنى بايقىيالمىغان نادانلار بۆلگۈنچىمۇ؟...
5.«قىسسەسۇل ئەنبيا»نىڭ دىنى ئىلىم ساھەسىدە دەلىل قىلىشقا يارىمايدىغانلىقى ،ئۇنىڭ ئىشەنچىسىز ئىسرائىليات(بەنى ئىسرائىل قىسسەلىرى)ۋە زەئىف،يالغان ھەدىسلەر بىلەن تولغانلىقى - ئازراق دىنى مەلۇمات ئالغان كىشىلەرگە قوياشتەك ئايدىڭ مەسىلە.چۈنكى ئىسلام ئالىملىرى ئاللىبۇرۇن ئوتتۇرغا قويۇپ بولغان.
ئەلۋەتتە ،ئۇنىڭدا توغرا مەنبە،مەزمۇنلارمۇ كۆپ .
لىكىن بۇ-ئۇ كىتابنى ئوقۇشقا ئەرزىيدىغانلىقىغا دەلىلى بولالمايدۇ.
6.مېنىڭچە بۇ كىتابنىڭ نۇرغۇن تورداشلار تەرىپىدىن دەلىل ئېنىق بولغاندىن كىيىنمۇ يەنىلا ئاقلىنىشى-بۇ كىتاب ئاپتۇرىنىڭ ئۇيغۇر بولغانلىقىدىن بولسا كېرەك.
7.بايقىشىمچە-دىيارىمىز مۇسۇلمانلىرىدا ،جۈملىدىن مۇنبەرلەردە ،مۇنداق بىر ئەھۋال بار:
يەنى مەلۇم بىر مەسلىنى ياكى  مەلۇم بىر شەرىئەت ھارام قىلغان ئىشنى ئوتتۇرغا قويسىڭىز، بۇ ئىش -ئەگەر، كۆپ قىسىم ئۇيغۇرلارنىڭ تۇرمۇشىدا مەۋجۇت بولىدىكەن،چوقۇم قاتتىق قارشىلىققا ،شۇ ھارام ئىشنى ھالال قىلىشقا ئۇرنۇشقا يولۇقىدىكەنسىز ،ئاخىردا سىز مىللەتنى بۆلگەن،خاتىرجەم ياشىغىلى قويمىغان گۇناھ بىلەن قارىلىنىدىكەنسىز .
مەسىلەن ،ساقال قويۇش بىر قاراشتا سۈننەت،يەنە بىر قاراشتا ۋاجىب.
مەن مەلۇم سەۋەب بىلەن ساقال قويالمىدىم.ئەمما مەن ھەرگىزمۇ بۇنىڭلىق بىلەن ساقال قويۇشنى سۈننەت ئەمەس ،ئۇ كىشىنىڭ ئىختىيارىدىكى ئىش دىمەيمەن.چۈنكى مەن ئاللاھتىن قورقىمەن.
ئەمما مەن ئەگەر بۇ مەسلىنى مۇنبەرگە تاشلايدىغان بولسام، ئېنىقكى نۇرغۇن كىشىلەر مېنىڭ سۆزۈمگە _قولىدا دەلىل بولغىنى ئۈچۈن ئەمەس ،پەقەت ئۆزلىرى ساقال قويمىغىنى ئۈچۈنلا قارشى چىقىشىدۇ.
دىمەك ئەھۋال شۇنداق.
ئەسلىدە چوڭ شىرىكتىن بۆلەك گۇناھ -كىشىنى ئىسلامدىن چىقىرىۋەتمەيدۇ.
يەنى سىز زىنا ياكى ئوغۇرلۇق،ياكى تۆھمەت قىلغان بولۇڭ شۇ ئىشنى ھالال سانىمغان.شۇ ئىشنىڭ گۇناھ ئىكەنلىكىنى ئېتراپ قىلغان قىلغان بولسىڭىزلا سىز دىندىن چىقىپ كەتمىگەن بولىسىز.ھەمدە سىزنىڭ تەۋبە قىلىش، توغرا يولغا قايتىش پۇرسىتىڭىز بولغان بولىدۇ.
ئەمما ئەگەر سىز ئاددى بىر گۇناھنى قىلغان مەسىلەن ،تاماكا چەككەن(تاماكا چېكىش ئاددى گۇناھ ئەمەس ئەسلى ،مەن مىسالغا دەۋاتىمەن)بولسىڭىز ،سىز ئكزىڭىز تاماكا چىكىدىغانلىقىڭىز ،ھەم بۇ ئىشنى كۆپ قىسىم كىشىلەرنىڭ قىلىدىغانلىقىنى دەلىل قىلىپ «تاماكا ھارام ئەمەس ،ياكى بۇ يوقىلاڭ بىر ئىش »دىسىڭىز ،ئۇ ھالدا سىزنىڭ ئىمانىڭىزغا دەخلى يېتىدۇ.

دىمەكچى بولغىنىم ،بىرسى مەلۇم بىر دىنى ھۆكۈمنى ئوتتۇرغا قويسا ئالدىراپ ئۇنىڭغا دەلىلسىز باھا بەرمەيلى ،ئالدىراپ «ئۇ ھارام ،بۇ ھالال بولاۋىردۇ،مېنىڭچە چاتاق يوق ،گۇناھ بولمايدۇ»دىگەندەك سۆزلەرنى ئىشلەتمەيلى..

ئاخىردا تورداشلار ئەسكەرتىدىغىنىم؛
بۇ ئاي ئۇلۇغ رامىزان ئايلىرى.بۇ ئاي بىركىمگە ئازار بېرىش .ئېيى ئەمەس -ياخشىلىق قىلىش ،باشقىلارغا ھەقنى يەتكۈزۈش ئېيى.
شۇڭا مەنمۇ بىر كىمنىڭ شەخسىيتىگە ئازار بەرمىگەن ئىكەنمەن.ماڭا قارشى ئىنكاس يازغانلار ئىلمى ،دەلىللىك ئىنكاس يازسا .گەپنى چىرايلىق قىلسىمۇ بىرگە ئاقىدۇ.ئېغىز بۇزۇش بولمىسا ....
دەلىل بىلەن مېنى قايىل قىلسىڭىز رەھمەت ئېيتىمەنكى ،ھەر گىز گېپىمدە چىڭ تۇرىۋالمايمەن.

ھازىرغىچە 2 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
hushwah + 100 بارەكەللاھ
aski0903 + 100 ياخشى پىكىر

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 200   باھا خاتىرىسى

ۋاقىتنىڭمۇ سورى

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 38374
يازما سانى: 377
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6077
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 1418 سائەت
تىزىم: 2011-4-22
ئاخىرقى: 2013-8-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-7-18 12:54:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ كىتاپنىڭ ئەپسانە قىسىمى بولسىمۇ،ئەمما دەل ئاشۇ ئەپسانە قىسىمنىڭ  قىزىقتۇرۇشى بىلەن «دىندا بۇۋاقلار»بالىلىققا تەرەققى قىلالايدۇ،تىرشىپلا ماڭىدىكەن «دىنى يېشى» چوڭايغانسىرى،بەزى تورداشلار دىگەن شاكال قىسىمىنى ئايرىيالىغۇدەك بۇلىدۇ،شۇڭا بۇ كىتابنى ئوقۇماسلىقنى تەشەببۇس قىلىش ياخشى ئەمەس،مەنمۇ تېخى تا ھازىرغىچە ئوقۇپ قۇيىمەن...ئەمما مەندىكىسى 1988-يىلىدىكى نەشىرى،بۇ تېمىنىڭ ئاپتۇرى دىگەندەك مەسلەن:داۋۇت قىسسەسىدىكى ئايال ئۈچۈن جەڭگە بۇيرۇش ئىشى تەسۋىرلەنمىگەن.

دۇنيادا پەقەت:مەرت باينىڭ بايلىقى بىلەن سېخى ئالىمنىڭ بىلىمىگىلا ھەسەت قىلىشقا بۇلىدۇ.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش