مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: توقماق

قاسىم سىدىق:ئىككى پارچە رەسىمدىكى ئورتاقلىقلىقلارۋە دەۋرى ئالەم [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96780
يازما سانى: 41
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 148
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 36 سائەت
تىزىم: 2013-8-6
ئاخىرقى: 2013-12-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 03:26:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8590
يازما سانى: 436
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11696
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1684 سائەت
تىزىم: 2010-8-31
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 03:52:24 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
jok2222 يوللىغان ۋاقتى  2013-8-12 03:09 PM
بۇ ئەمدى قانچىنچى تىئورىما بوپ كەتتى ؟ يەنە بىر يېڭى با ...

تىئورما ئەمەس ، يىڭى بىرخىل ئالەم مودىلىنىڭ ئاددى تىل بىلەن قىسقىچە بايان قىلىنىشى ، ئەلۋەتتە كونكىرىت ماتىماتىكىلىق مودىل يىراق بولمىغان كەلگۇسىدە ۋۇجۇتقا چىقىشى مۇمكىن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96716
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 170
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 174 سائەت
تىزىم: 2013-8-4
ئاخىرقى: 2014-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 04:22:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sargarda يوللىغان ۋاقتى  2013-8-12 01:59 PM
يېقىندا   ناپائېلون  خېئولنىڭ   ‹‹  كاللىڭىزنى  ئىشلەتس ...

اﷲ (پۈتۈن ئەيىب ـ نۇقسانلاردىن) پاكتۇر، ئۇ پۈتۈن شەيئىلەرنى جۈپ ياراتتى. زېمىندىن ئۈنۈپ چىقىدىغان نەرسىلەرنىڭ، ئۇلارنىڭ ئۆزلىرىنىڭ ۋە ئۇلار بىلمەيدىغان نەرسىلەر (يەنى ئاجايىپ مەخلۇقاتلار)نىڭ ھەممىسىنىڭ جۈپتى بار [36]. ئۇلارغا (اﷲ نىڭ قۇدرىتىنى كۆرسىتىدىغان) بىر ئالامەت كېچىدىن ئىبارەتكى، ئۇنىڭدىن كۈندۈزنى ئايرىۋېتىمىز ـ دە (يەنى كۈندۈزنىڭ نۇرىنى يوق قىلىۋېتىمىز ـ دە)، ئۇلار ناگاھان قاراڭغۇدا قالىدۇ [37] سۈرە ياسىن

جانلىقلارنىڭمۇ ئەركەك - چىشىسى بار . دەل - دەرەخلەر ۋە باشقا بارلىق ئالەملەرنىڭمۇ ھەم ئەركەك - چىشىسى بار . ئۇلارغا تەن بېرىلىپ يارىتىلىشتىن ئىلگىرىلا ئۇلاردا جىنىس بولغان بولىدۇ . ئاللاھ تائالا ئەنە شۇلارنىڭ ئەسلى ماھىيىتىگە قاراپ جىنىس بەلگىلىگەندۇر . شۇڭا بەندىنىڭ ئۆزىنىڭ ئەرلىك ياكى ئاياللىقىدىن ئاغرىنىشى ئەسلى تەبىئىتىگە ۋە ئىلگىركى تەقدىرىگە قارىتا خۇسۇمەت قىلىپ ئاللاھقا ئاشكارا ئىسيان قىلغانلىقى بولىدۇ . لېكىن نۇرغۇنلىغان كىشىلەر ئۆزلىرىنىڭ ئىنسان ۋە جىن بولۇپ يارىتىلىشىدىن بۇرۇنلا ئەركەك ياكى چىشى ئىكەنلىكىدىكى ماھىيەتلىك ئەسلىيىتىنى بىلمىگەنلىكتىنلا شۇنداق ئۆزلىرىگە بېرىلگەن نېمەتلەرگە ناقايىللىقتا بولۇپ قالىدۇ .

بۇنىڭدەك ئەركەك - چىشىلىكنى ئايرىش ماددىي جەھەتتىكى ئىشلاردىن . ئەمما ھىسسىي جەھەتتىن ئېيتىلىدىغان ۋە توختۇلىدىغان ئەركەك - چىشىلىك بار . مەسىلەن : ئۇيغۇر ئوغلى ، ئۇيغۇر قىزى دېگەندەك . شۇنىڭدەك ، ئىلىم ئەھلىلەرنىڭمۇ ئەركەك - چىشىسى بار . تەتقىق قىلىپ تاپقۇچى ئەركىگى ، ئۇنىڭغا ياندىشىپ شۇ ئىلىم ئەھلىگە مايىل بولۇپ ئۆگەنگۈچى چىشىسى .

ئاللاھنىڭمۇ بېرىدىغىنى بار . ئەڭ كۈچلۈكى ، ئەڭ ئىشەنچىلىكى ئوغۇل مەسەللىك بولسا ، ئاجىزى چىشى مەسەللىك ئېيتىلىدۇ . ئالاھىدە پەيغەمبەرلەرگە ئەنە شۇنىڭدەك كۈچلۈكىنى - ئوغۇل مەسەللىك ئىلىملەرنى ، دىنىي ۋە ھاياتلىق ئىمتىيازلارنى بەرگەن . لېكىن بۇ خىل باغلىنىشلى ماھىيەتنى توغرا چۈشىنەلمىگەنلەر ناسارالارغا ئوخشاش پەيغەمبەرنى بەزى ئىلىملەرسىزلا ئاللاھنىڭ ئوغلى دەپ بەندىنى جۈزئىي ( يەنى ئوخشاش سالاھىيەتلىك ) قىلىۋالىدۇ .

پەيغەمبەرلەرنىڭمۇ ئەركەك چىشىى بار . ئىبراھىم ۋە مۇسا ئەلەيھىسسالامدەك يېتەكلىگۈچى بولسا ، لۇت ۋە ھارۇنغا ئوخشاش ئۇلارغا ئەگەشكۈچى پەيغەمبەرلەر . شۇنىڭدەك ، ئەگەشتۈرگۈچى ئەركەك ، ئەگەشكۈچى چىشى ئېيتىلىدۇ . ئىلىم ئەھلىلەرنىڭمۇ شۇنىڭدەك كۈچلۈكلىرى بولىدۇ . تەقۋادارلارنىڭمۇ ھەم كۈچلۈكى بولىدۇ .
شۇڭا ئاللاھ تائالا شۇنداق خىتاب قىلىدۇ .  بىلىڭلاركى، ئۇلار ھەقىقەتەن يالغاننى توقۇپ: «اﷲ نىڭ بالىسى بار» دەيدۇ. ئۇلار ئەلۋەتتە يالغانچىلاردۇر [151- 152]. اﷲ ئوغۇللارنى تاللىماي، قىزلارنى تاللىغانمۇ؟ [153]. سىلەرگە نېمە بولدى؟ قانداقچە مۇنداق ھۆكۈم چىقىرىسىلەر؟ [154]. پىكىر قىلمامسىلەر؟ [155]. ياكى (اﷲ نىڭ بالىسى بارلىقىغا) ئېنىق پاكىتىڭلار بارمۇ؟ [156]. (ئەگەر سۆزۈڭلاردا) راستچىل بولساڭلار كىتابىڭلار (يەنى تەۋرات) نى ئېلىپ كېلىپ (ماڭا كۆرسىتىڭلار) [157]. ئۇلار: «اﷲ بىلەن جىنلارنىڭ ئارىسىدا قۇدا ـ باجىلىق بار» دەپ جۆيلۈدى. جىنلار شەك ـ شۈبھىسىز بىلىدۇكى، ئۇلار (يەنى شۇ سۆزنى قىلغۇچىلار) (دوزاخقا) چوقۇم ھازىر قىلىنىپ (شۇ يەردە ئازاب چېكىدۇ) [158]. اﷲ ئۇلارنىڭ (اﷲ نىڭ بالىسى بار دەپ) سۈپەتلىگەنلىرىدىن پاكتۇر [159]ساففت

ئۇلار (پەرىشتىلەرنى اﷲ نىڭ قىزلىرى دېيىش بىلەن) اﷲ نىڭ بىر قىسىم بەندىلىرىنى اﷲ نىڭ بىر جۈزئىييى قىلىۋالدى. (مۇنداق دېگۈچى) ئىنسان ھەقىقەتەن اﷲ قا ئاشكارا ناشۈكۈرلۈك قىلغۇچىدۇر [15]. اﷲ مەخلۇقاتتىن ئۆزى ئۈچۈن قىزلارنى (بالا) تۇتۇپ، سىلەرنى ئوغۇللارغا خاس قىلدىمۇ؟ [16] ئەگەر ئۇلارنىڭ بىرىگە مەرھەمەتلىك اﷲ قا مەسەل قىلغان نەرسە (يەنى قىز بالا) بىلەن بېشارەت بېرىلسە (يەنى خوتۇنىنىڭ قىز تۇغقانلىقى خەۋەر قىلىنسا)، قايغۇغا چۆمگەن ھالدا ئۇنىڭ يۈزى قارىداپ كېتىدۇ [17]. (ئۇلار اﷲ قا) زىبۇزىننەت ئىچىدە چوڭ بولىدىغان، مۇنازىرىدە مەقسىتىنى ئوچۇق بايان قىلالمايدىغان (قىزلارنى مەنسۇپ قىلامدۇ؟) [18]. ئۇلار مەرھەمەتلىك اﷲ نىڭ بەندىلىرى بولغان پەرىشتىلەرگە قىز دەپ ئېتىقاد قىلدى، اﷲ پەرىشتىلەرنى ياراتقاندا، ئۇلار ئۈستىدە بارمىدى؟ (يەنى ئۇلار پەرىشتىلەرنىڭ قىز ئىكەنلىكىنى قەيەردىن بىلىدۇ؟) ئۇلارنىڭ گۇۋاھلىقى (ئۇلارنىڭ نامە ـ ئەمالىغا) يېزىلىدۇ، (قىيامەت كۈنى) ئۇلار سوراققا تارتىلىدۇ [19]. ئۇلار: «مەرھەمەتلىك اﷲ خالىسا، بىز ئۇلارغا (يەنى پەرىشتىلەرگە) چوقۇنمايتتۇق» دېدى. بۇ توغرۇلۇق ئۇلارنىڭ بىلىمى (يەنى ئاساسى) يوق، ئۇلار پەقەت جۆيلۈيدۇ [20]زۇخرۇف

يەنە بىر تەرەپتىن ئەركەك چىشىلىك تۇغقۇچى ۋە ھېچ تۇغۇلمىغۇچى دەپ تەرىپلىنىدۇ . يەنى ، ئالىملارنى كىملەركى ئۆزى ھەر ئىلىمنىڭ ئاچقۇچىنى بىۋاستا بىر غەيرىي كۈچكە - يەنى ئىلاھقا تېۋىنمەي تۇرۇپ تاپىدۇ دېگەن بولسا ، ئۇلارنى ھەم ياراتقۇچى - تۇغقۇچى دەپ قارىغان بولىدۇ . ئەمەلىيەتتە تەتقىقاتچى ئالىملار ۋە ھەقىقىي ئىلىمگە ئىگە كىشىلەر مالائىكىلەردىن ھېسابلىنىپ ، مەلائىكە دېگەن سۆز مەلۇم ئىلىملەرنى قوغدىغۇچى ، يەتكۈزگۈچى ، تۇتۇپ تۇرغۇچى ، كونتىرول قىلغۇچى دېگەن سۈپەتتە كەلتۈرىلىدۇ . بۇ پەرىشتىلەرگە ھەم ئىنسانلارغا ھەتتا بەزى جىنلارغىمۇ ئۇمۇمىيلىقتا خاس سۈپەتتۇر .
كۈچلۈكلۈكنىڭ ئەركەك ياكى ئوغۇل دەپ تەرىپلىنىشى ، ئۇلارنىڭ دەل ئىجتىھادتا كۈچلۈكلىكىنى بەلگۈلەيدۇ . ئىجتىھاد جەريانىدا ھەر قانداق مۈشكۈلاتلارغا چىدام بەرداشلىق بىلەن ھالقىيالايدىغانلار ئەركەك ئاتىلىدۇ . ئاندىن ئۇلار ئاللاھنىڭ شۇ شەيئى ئۈستىدىكى ئىلمىسىنى تاپالايدۇ ، چۈشىنەلەيدۇ ، ھىس قىلالايدۇ . بۇ تېپىش دەل ئەنە شۇ ئىلىمنىڭ ئاچقۇچىنى ئەنە شۇ ياراتقۇچىنىڭ قولىدىن ئالغانلىقىنى كۆرسىتىدۇ . ئەمەلىيەتتە ئەنە شۇ << ئوغۇل >> لار ئۆز رايى بۇيىچە يېڭىلىقنى يارىتىپ تۇغقۇچى ئەمەس ، بەلكى ئەنە شۇ يېڭىلىق ئىلىمنىڭ ماھىيىتىنى چۈشەنگۈچە تىرىشچانلىق ۋە بەرداشلىق بېرەلىگەن << ئوغۇل >> ياكى << ئەركەك >> لەردۇر .

ھەر قانداق يۈزلىنىشنىڭ ، يۆلۈنۈشنىڭ ، قاتىق ۋە يۇمشاق يېتىدىغانلىكى نەرسىلەرنىڭ كۈچلۈك ئاجىزى بولىدۇ . شۇنىڭغا قاراپ مەسەل كەلتۈرۈشتە ئەركەك - چىشى ، ئوغۇل - قىز دەپ ئايرىشقا توختۇلىدۇ .
نۇرغۇن نەرسىلەرگە بەندىچىلىكتە تىل ئىشتىش مۇمكىن بولماي قالىدۇ . بۇلارنى شۇنىڭدەك مەسەل ۋە مىسال كەلتۈرۈش بىلەنلا قەلىبلەرنى قەلىبلەرگە باغلاپ ، نېمە دېمەكچى بولغانلىرىنى ئىپادىلەشتە قوللىنىدۇ . ئاللاھمۇ قۇرئاننى ئەنە شۇ خىل ئۇسلۇبتا نازىل قىلغاندۇر . ئۇ ئېيتىدۇ : اﷲ ھەقىقەتەن پاشا ۋە ئۇنىڭدىنمۇ كىچىك نەرسىلەرنى مىسال قىلىپ كەلتۈرۈشتىن تارتىنىپ قالمايدۇ، مۆمىنلەر بولسا ئۇنى پەرۋەردىگارى تەرىپىدىن نازىل بولغان ھەقىقەت دەپ بىلىدۇ؛ كاپىرلار بولسا: «اﷲ بۇ نەرسىلەرنى مىسال قىلىپ كەلتۈرۈشتىن نېمىنى ئىرادە قىلىدۇ؟» دەيدۇ. اﷲ بۇ مىسال بىلەن نۇرغۇن كىشىلەرنى (ئۇنى ئىنكار قىلغانلىقتىن) ئازدۇرىدۇ ۋە نۇرغۇن كىشىلەرنى (ئۇنى تەستىقلىغانلىقتىن) ھىدايەت قىلىدۇ؛ شۇ ئارقىلىق پەقەت پاسىقلارنىلا ئازدۇرىدۇ [26]بەقەر

ئاللاھ تائالانىڭ بەندىلىرىگە بىلدۈرمەكچى بولغان بەزى مىساللىرىنى مۇنداقراق ئادەم ئويلاشقا پېتىنالمايدۇ . ئەگەر پېتنىپ بىرەر ئىلىمگە ئىگە بولغاندىن كىيىن ئۇنى بايانلىسا ، نۇرغۇنلىغان كىشىلەر ئۇنىڭغا ئىشەنمەيدۇ . چۈنكى نۇرغۇنلىغان ئىلىملەرنى ماددىيلاشتۇرغىلى بولمايدۇ . پەقەت ھىسسىيلىكتە مەنىۋىيەتكىلا ئۇرغىلى بولىدۇ . ئاللاھ ئېيتقاندەك ، پەقەت بۇ مىساللارنى ئاللاھنىڭ ئەنە شۇنىڭدەك ئىلمىسىگە تەييارلانغۇچى مۆئمىنلەرلا چۈشىنەلەيدۇ . لېكىن تەقۋالىقنى ياقتۇرمىغۇچى مىڭ يىللارچە رىيا ھالىتىدە ئەمەل - ئىبادەتلەردە بولغۇچى پاسىق ھامان ئۇنى ئىنكار قىلىدۇ . ئەنە شۇنىڭدەك ئىنكار قىلىش كىشىنى بارا - بارا كۇفرىنىڭ زۇلمىتىگە تاشلاپ كاپىر قىلسا ، قۇبۇللاش ۋە ئىشىنىش  بارا - بارا ئىماندار قىلىپ مۆئمىن قىلىدۇ .
ئىنسانغا ئەسلى ئىنساندا بولۇشقا تېگىشلىك ئەقىلنىڭ ئەڭ ئاز قىسمى بېرىلگەن . ئەنە شۇ ئاز قىسمى بىلەن كۈچلىنىپ زامانمۇ زامان ئىنسان يۈكسىلىشكە مەجبۇرى . لېكىن ئەنە شۇ ئاز قىسمى بىلەنلا يۇقىرى ئەقىل ۋە يۇقىرى تەپەككۇر تەلەپ قىلىدىغان قەۋەتلەرگە چىقىۋالىدىكەن ۋە ئۇلار توغرىسىدا پىكىر قىلىۋالىدىكەن ، ھامان ئۇ بەندە ئۆزىگە زۇلۇم قىلىپ توغرا بولمىغان قىياسلارغا كىرىشىپ قالىدۇ دە ، ئۇ ئازىدۇ . لېكىن بەندە بۇ خىل رەۋىشتە ئېزىۋاتقانلىقىنى تۇيماي قالىدۇ . لېكىن ئاللاھ ساقلىماقچى بولغانلار بۇنىڭدىن مۇستەسنا ، لېكىن بۇلار ئىنتايىن ئاز .

ھازىرغىچە 2 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
arman312 + 10 تەپەككۇرى كۈچلۈك
sargarda + 100 ئاللاھ رەھمەت قىلغاي...

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 110   باھا خاتىرىسى

سەن خۇدادىن ئۈۆز

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 16551
يازما سانى: 425
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7491
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 249 سائەت
تىزىم: 2010-11-6
ئاخىرقى: 2015-4-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 04:24:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزدە يېتۈك ئادەملەر داۋاملىق كۆپەيمەكتە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72418
يازما سانى: 931
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1338
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 614 سائەت
تىزىم: 2012-1-1
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 04:36:09 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت توقماق ئەپەندىم ناھىتى ئەتىراپلىق يېزىپسىز .مەن شەخسەن مۇنداق تەپەككۇر قىلىمەن دۇنيا ھەربىر نەرسىنىڭ قارشى تەرپى بولغاندەك ئالەممۇ قاراڭغۇ ۋە يورۇقتۇن ئىبارەت ئىككى خىل مەۋجۇتلۇقتىن يارالغان دىگىم كېلىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92141
يازما سانى: 1880
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2266
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 3081 سائەت
تىزىم: 2013-2-23
ئاخىرقى: 2015-4-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 04:57:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالەمنىڭ چوڭ پارتىلىشى دەيدىغان گەپمۇ بار قاسىم ئاكا، ئۇ قارا ئۆڭكۈرلەر ئاخىرىدا قۇياشنى سۈمۈرگەندە پارتىلاش كىلىپ چىقىشى مومكىن، ئەلۋەتتە ئۇ پارتىلاشتا ھىدروگىننىڭ يىمىرلىش رىئاكسىيسىدىنمۇ مىليون ھەسسىلىك كۈشلۈك ئىنىرگىيە قۇيۇپ بېرىلىشىمومكىنغۇ؟...

ئىلىكتىر ئىلمى بۇيەردە:http://www.xjefan.com/
  اشقىلارنى باھالاشتىن بۇرۇن ئۆزىڭىزنى باھالىۋىتىڭ....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96756
يازما سانى: 68
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2827
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 161 سائەت
تىزىم: 2013-8-5
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 06:33:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەپسانە يوللىغان ۋاقتى  2013-8-12 04:22 PM
اﷲ (پۈتۈن ئەيىب ـ نۇقسانلاردىن) پاكتۇر، ئۇ پۈتۈن شەيئى ...

دىمەكچى بولغىنىڭىز فىزولوگىيە نۇقتىسىدىكى ئەركەك چىشىلىق ئىلىم نۇقتىسىدىكى ئەركەك چىشىلىق بىلەن ئاسمان زىمىن پەرىقلىنىدۇ.ئەگەشتۇرگۇچى ئەركەك.ئەگەشكۇچى چىشى بولىدۇ.
ئىلىمدە ئۇتۇق قازانغان ئايال جىنسى ئىلىم ساھەسىدە ئەركەكلىككە تەدبىقلانسا ئىلىمگە ئەگەشكۇچى ئەركەكلەر ئىلىم نۇقتىسىدىن چىشىلككە تەدبىقلىنىدۇ،توغۇرمۇ؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96716
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 170
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 174 سائەت
تىزىم: 2013-8-4
ئاخىرقى: 2014-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 07:07:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇمۇن يوللىغان ۋاقتى  2013-8-12 06:33 PM
دىمەكچى بولغىنىڭىز فىزولوگىيە نۇقتىسىدىكى ئەركەك چى ...

شۇنداق . مەۋھۇم بوشلۇقتىكى ئەركەك - چىشىلىك ماھىيەتتىكى جىنىس ئەركەك چىشىلىكىگە باقمايدۇ .  مەيلى قايسى بىر ساھەدە بىر ئىلىمگە قارىتا يېڭىلىق نوقتىغا يەتكۈچى ، شۇ يېتىشتە جاسارەت كۆرسەتكۈچى بولىدۇ . ئۇنىڭ بۇ خىل مەۋقەسى ئوغۇلدۇر .

قايسى ساھەدە يۈكسىلىشتە بولۇپ ئالدىن كەتمەن چېپىپ سائادەتمەن بولغانلار ، دەل ئاتىلاردۇر . ئۇلارغا ئەگەشكۈچى ھەم ئۇلاردىكى ئىلىمنى ئېلىپ باشقىلارغا يەتكۈزگۈچى ئانىلاردۇر . خۇددى كومپۇزىتورلارغا ئوخشاش . ئۇلار ئىجاد قىلىدۇ - ئىشلەيدۇ ، ئاتا مەسەللىك . مۇزىكانتلار چالىدۇ ، ئانا مەسەللىك . ئاڭلايدىغانلار ۋە ئۆگەنگۈچىلەر بالا مەسەللىك دېگەنگە ئوخشاش .
ئوقۇتقۇچىلار شۇ قەۋمنىڭ ساماۋىي ئانىلىرىدۇر . ئەنە شۇ ئىلىم ساھەسىنى قۇرغۇچى ۋە تۈزگۈچىلەر ساماۋىي ئاتىلاردۇر .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96756
يازما سانى: 68
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2827
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 161 سائەت
تىزىم: 2013-8-5
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 07:17:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەپسانە يوللىغان ۋاقتى  2013-8-12 07:07 PM
شۇنداق . مەۋھۇم بوشلۇقتىكى ئەركەك - چىشىلىك ماھىيەتتى ...

بۇ خىل چىشى ئەركەك نەزىرىيىسنى ئەر-ئايالنىڭ خۇسۇسىيىتى بىلەن ئەمەس.باشقىچە بىر ئەندىزىدە ئىپادىلەش مومكىنمۇ؟
مەسىلەن ئەرلىك ۋە ئاياللىق خۇسۇسىيەت نەزىريىسىنىڭ ئورنىغا باشلىغۇچى ۋە ئەگەشكۇچىدىن ئىبارەت ئىجدىمائىي ئاتالغۇنى ئورناتساق قانداق بولار.بۇنداق بولغاندا ئاياللارغا نىسبەتەن كەمسىتكەنلىك كۆرىنىدىغان ۋە قائىدىگە چۈشمەيدىغان ئەركەك-چىشىلىك نەزىريىسىنى تىخىمۇ بىيىتقىلى بولىدۇ دەپ ئويلايمەن.
ئەرلىك ۋە چىشىلىك فىزولوگىيىلىك چەكلىمىلىككە بوي سۇنمىغاندىن كىيىن زورلاپ ئەكەلگەن چىشىلىك ئەركەكلىكنى فىزولوگىيىلىك تەدبىر بىرىشكە تاشاپ بىرىپ،بۇنۇڭ ئورنىغا باشقىچە بىر ئاتالغۇنى تاپساق قانداق؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96716
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 170
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 174 سائەت
تىزىم: 2013-8-4
ئاخىرقى: 2014-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-8-12 07:37:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇمۇن يوللىغان ۋاقتى  2013-8-12 07:17 PM
بۇ خىل چىشى ئەركەك نەزىرىيىسنى ئەر-ئايالنىڭ خۇسۇسىيى ...

تىل ۋە قەلەم قەلىبنىڭ خىتابىغا باقىدۇ . قەلىبتىكى ئەنە شۇ خىتابنى توغرا رەۋىشتە چۈشەندۈرەلىسەكلا ، نېمىلەرنى مىسال قىلساق ۋە ئىپادىلەشتە قايسى خىل تۈزۈتۈشتە بولساق بەرىبىر بولىدۇ .
ئاللاھ قۇرئاننى بىر قىلىپ ياراتتى . بارلىق ئۇنى تەتقىق قىلغۇچى كىشىلەرنىڭ چۈشىنىدىغىنى ۋە ئۇنىڭدىن توغرا رەۋېىشتە ئالىدىغىنى مەيلى ئۇ قايسى مىللەت ۋە قايسى تىلدا بولسۇن بىر قېلىپتا بولىدۇ . چۈنكى ئىلىم قەلىبچە بولىدۇ . ئاندىن ئۇ بارچە تىللارغا ئەنە شۇ قەلىب ئىگىلىرى تەرىپىدىن يېزىلىدۇ ، ئېيتىلىدۇ . شۇڭا قۇرئان ئايەتلىرىنى چۈشىنىشتە ئاتالغۇلاردا چوقۇم چۈشىنىشلىك بولىشى شەرت قىلىنىدۇ . ئەگەر بۇنى باشقىچە چۈشەندۈرۈشتە بولىمىز دەيدىكەنمىز ، مەلۇم نىسبەتتە يۆلۈنۈشنى ئۆزگەرتسەكمۇ بولىدۇ . لېكىن ھازىرچە بۇ خىل ئۆزگەرتىلىش ئاقارتىش ئىشى سەل مۈشكۈلگە چۈشەرمىكىن .

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش