مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: باشلاي

شىركىتىڭىزنىڭ ۋاكالەتچىلىرى نىمە ئۈچۈن بۇنداق قىلىدۇ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

كېيىنكى ئەۋلاتل

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95
يازما سانى: 1301
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13606
تۆھپە نۇمۇرى: 798
توردا: 4805 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-16 06:09:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەرقانداق شىركەت  ۋاكالەتچىگە بېسىم چۈشۈرۈش بىلەنلا سېتىش سوممىسىنى ئاشۇرالىشى ناتاريىن ئەڭ ئەۋۋال ئېلانغا كۈچەش كېرەك ئاندىن يېڭىلىق ماللارنى بازارغا سېلىپ تۇرىشى كېرەك ،بۇ ئىشلارنى ئەمىلىيەتكە ئاشۇرالايدىكەن ئانداق ۋاكالەتچىلەر چوڭ گەپ قىلالمايدۇ ،

قۇياش مەڭگۈ زىمىننىڭ بىرتەرىپىنىلا يۇرۇتمايدۇ ،تىرىشساڭلا ، مۇۋەپىقىيەت قۇچىقىنى كەڭ يايىدىغان پۇرسەت كېلىدۇ

ھەقىقەت رەھىمسى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 12923
يازما سانى: 128
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8675
تۆھپە نۇمۇرى: 440
توردا: 1726 سائەت
تىزىم: 2010-10-6
ئاخىرقى: 2015-1-5
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-16 07:35:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پۇل تاپىمەن دىمىسە كىم شىركەت قۇرىدۇ؟
سىزنىڭمۇ سودا قىلىشىڭىز پۇل تېپىش ئۈچۈندۇ؟

ئەخلاق دىلدا ئەمەس ھەركەتتە ئىپادىلەنسە ئاندىن ھەقىقىي ئاخلاق بولىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82856
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3256
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 90 سائەت
تىزىم: 2012-7-22
ئاخىرقى: 2015-2-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-16 07:46:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توغرا، ھازىر نۇرغۇن كىشىلەر ئېلانغا ئىشەنمىگەندەك قىلغان بىلەن، يەنىلا كۆپلەپ ئېلان بەرگەن مەھسۇلاتنى سېتىۋالىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7436
يازما سانى: 26
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8210
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 188 سائەت
تىزىم: 2010-8-22
ئاخىرقى: 2015-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-17 12:28:20 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كىيىم- كىچەك كارخانىچىللىرى ئېلاننىمۇ بەك ئاشۇرۋاتىدۇ.خۇددى ئۆزى لاھىلەۋاتقاندەك،ئۆزى تىكىۋاتقاندەك.ئەشۇ كۆز بۇيامچىلىقلارنى چۆرۈپ تاشلاپ،ئۆز ئالدىغا بىر كىيىم تىكىش زاۋۇتىنى رايۇنىمىزغا قۇرغان بولسىدى،نۇر غۇن ياشلىرىمىزنىڭ تۇرمۇشتىكى غەملىرى يىنىكلىگەن بولاتتى.بىزدە زاۋۇت يوق.تەييارغا ھەييار بولىۋاتىمىز.يىمەك ئىچمەكتىغۇ ئانچە-مۇنچە زاۋۇتلىرىمىز بارلىققا كىلىۋاتىدۇ.كىيىممۇ ئۆزىمىزنىڭ تىكىلگىنى بولسىدى،ئۇ چاغدا نىمە دىگەن ياخشى بولاتتى -ھە!
ئالدىدىكى ئىنكاسىمدىكى بەزى خەتلەر خاتا يېزىلىپ قاپتۇ،شۇ خەتلەرنى تۈزەپ قۇياي دىسەم،مەزكۇر مۇنبەردە قايتا تەھرىرلەش دىگەن يەر يوقكەن.خاتا يەرلىرىنى تۈزىتىپ ئۇقۇپ كىتىشىڭلارنى تۈۋەنچىلىك بىلەن سورايمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 75546
يازما سانى: 1169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6221
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 842 سائەت
تىزىم: 2012-2-12
ئاخىرقى: 2015-2-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-17 04:41:10 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەپ شۈك !!!ئاز گەپ قىلىپ كۆپرەك ئاڭلا،كۆر. شۇندىلا جەمىيەت ئەھۋالى ھەرتەرەپلىمە بىلىمىڭ تىخىمۇ تاكامۇللۇشۇپ بارىدۇ .

ئاتا-ئانا بولماق بىردەلىك ئەمما ھەقىقى ئاتا-ئانا بولماق مەڭگۈلۈك

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87482
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 951
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 4 سائەت
تىزىم: 2012-11-20
ئاخىرقى: 2014-5-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-17 01:20:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ ۋاكالەتچى چاقىرمىز ئۇ بۇ دەيدىغانلار ھەممىسى كۈزۈمگە جان باقتى، قويمىچى كاززاپلا كۈرۈنىدۇ،ۋاكالەتچى بولدۇق دىگەنلەرمۇ تازا كاللىسى ئىشلىمەمدىكىن دەيمەن،ۋاكالەتچىلىك ھەققى دەپ پالانى پۇل تۆلەپ،ئۆزىڭىزنىڭ پۇلىنى خەققە دەسمىي سېلىپ بەرگۈچە ئۆزىڭىز ئۆز ئالدىڭىزغىلا قىلسىڭىز بۇلىدۇ ئەمەسمۇ،بۇنداق دىسەم پۇل بوسا قىلامىز دەيسىز،سىز باشقىلارغا ۋاكالەتچى بولسىڭىز خەقنى باي قىلىسىز،پايدىنىڭ تولىسىنى باشقىلار ئالىدۇ،سىزنىڭ شۇ قۇرۇق ۋاكالەتچىلىكىڭىز قالىدۇ ،تېخى ماۋۇ تىمىدا نۇمۇس قىلماي (ئەگەر شىركىتىڭىز داڭلىقراق شىركەت بولۇپ ماركىڭىز نوچى ،مەھسۇلاتىڭىز خىل ،مەبلىغىڭىز يىتەرلىك ،كۈچلۈك شىركەت بولسا ۋاكالەتچىگە بىسىم سىلىپ ئۇنى بۇ يىلقى يىڭى ۋەزىپىنى چوقۇم ئورۇنلاشقا قىستىيالايسىز) دەپتۇ ،باشقىلار سىزنىڭ مەھسۇلاتىڭىزنى سېتۋالسا بۇلا،باشقىلار سىزگە پۇلىسىنى مەبلەغ قىلىپ سېلىپ بەرسۇن سىز ئۆزىڭىزچە ئاخسا تۇرۋېلىپ باشقىلارنى قىستاڭ،بېسىم قىلىڭ ۋاھ ئالامەت نوچىكەنسىزغۇ سىز،ۋاكالەتچىدە ئېلىشىڭىز بولغانكىن ئاشۇنداق قىلىڭ

مانى يازغان قاپاق كاللا سىز ۋاكالەتچىنىڭ نىمىلىكىنى چۈشىنەمسىز.
ھازىرقى ئۇيغۇر كارخانىلىرىدكى ۋاكالەتچىلەر بىزنىڭ كارخانىلارنىڭ پۇلىغا چەت بىلەن خەن يولداشنىڭ مېلىنى نەق پۇلغا ېلىۋېلىپ ئۆزىنىمۇ ئۆزگىنىمۇ زىيانغا ئۇچرىتىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105941
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 89
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 8 سائەت
تىزىم: 2014-4-11
ئاخىرقى: 2014-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-18 12:24:35 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خوش ئۇنداق بولسا داۋامىنى داۋاملاشتۇرايلى:
1.تىجارەت چىقىمىنىڭ ئىشىپ كىتىشى
ۋاكالەتچىلەر ئادەتتە مالنى كۆپرەك سىتىشنى ئويلىسا ،چوقۇم سىلىنمىنى كۆپەيتىشى كىرەك،ئادەم كۈچى ،ئامبار ،مال يەتكۈزىدىغان ماشىنا،مەبلەغ دۇكاننىڭ سانى دىگەندەكلەرنى كۆپەيتىشى كىرەك ،ئەگەر بۇ ۋاكالەتچىنىڭ باشقۇرۇش ئۈنۈمى ۋە ئۇسۇلى بۇنىڭغا ماس ھالدا ئۆسمىسە ياكى يىڭىلانمىسا ،باشقۇرۇش ئۈنۈمى تۆۋەن بولۇش تۈپەيلى بۇ سىلىنمىلار مۆلچەرلەنگەن پايدىنى ئىلىپ كىلەلمەيدۇ ،ھەتتا زىيان ئىلىپ كىلىشىمۇ مۇمكىن . ھىچكىم سىلىنمىنى %40 ئاشۇرۇش بەدىلىگە پايدىسىنىڭ %30 ئاشىدىغان سودىنى قىلمايدۇ .
2.مەبلەغ بىسىمى
ھازىر مەبلىغى نەچچە مىليونغا يىتىدىغان ھەتتا ئۇنىڭدىنمۇ جىق مەبلىغى بار ۋاكالەتچىلەر ئاز ئەمەس. لىكىن ئومۇمەن قىلىپ ئىيىتقاندا قولدىكى نەق پۇل مەبلەغ بولسا سودىنى قانچە زورايىتقانسىرى شۇنچە قىسلىشىدىغان گەپ.قىسقىسى   
سودىنى داۋاملىق كىڭەيتىمەن دىسەك شۇ يەنىلا يىتەرلىك پۇل بولسا ئاندىن بولسا
ئاندىن بولىدىغان گەپ.نۆۋەتتە ۋاكالەتچىلەرنىڭ پۇلىنى ئامباردىكى بىسىپ  قۇيغان مال ،شىركەتكە زاكالەت قويغان پۇل ، تۆۋەنگە نىسى مال تارقىتىپ قايتۇرىۋالالمىغان مال پۇلى دىگگەندەكلەر خىلىلا خورىتىۋىتىدۇ. ئازراق پۇلنىڭ پۇلنىڭ يولىنى قىلاي دەپ بانكا بىلەن ئالاقە قىلسا ،قەرىز بىجىرمەكمۇ ئۇنچە ئاسان ئەمەس،شۇنداقلا ئۆسۈمى خىلى بار.ئەگەر بانكا قەرىزىنى ئوڭۇشلۇق ھەل قىلغان تەقدىردىمۇ شۇ قەرىزنى مەبلەغ قىلىپ قىلغان سودىنىڭ پايدا قىلىش قىلىش قىلماسللىقىنى ھىچكىم بىرنىمە دىيەلمەيدۇ،بۇنداق سودىنىڭ خەتىرى بەكلا چوڭ.
دىمەك ۋاكالەتچىنىڭمۇ پۇل قىسىنچىلىقى ئاز ئەمەس. بۇنداق ۋاقىتتا يەنە تىخىمۇ كۆپ مەبلەغ تەلەپ قىلىدىغان سىتىش ۋەزىپىسىنى ئاشۇرۇش ۋاكالەتچىلەرنىڭ قۇلىقىغا بەك يىقىپ كەتمەيدۇ.كۆپلىگەن ۋاكالەتچىلەر قولىدىكى زاپاس پۇلىنى كۆپرەك ئىلىپ قىلىپ سودا خىيىم خەتىرىگە تاقابىل تۇرۇشقا لازىم قىلىشنى ئويلايدۇ ياكى باشقا زاۋۇتلارنىڭ ماللىرىنىمۇ سىتىپ بىقىشنى بۇ ئارقىلىق بىرلا شىركەتنىڭ مىلىغا تايىنىپ قالىدىغان پاسسىپ ئەھۋالدىن ساقلىنىشنى ئويلايدۇ.
3.تىخىمۇ كۆپ زىھىنى كۈچ كىتىش
سودا قانچە كىڭەيگەنسىرى ۋاكالەتچىلەرنىڭ بۇنىڭغا سەرىپ قىلىدىغان زىھنى كۈچى كۆپ بولىدۇ ،تىخىمۇ چوڭ بولغان سودا خىيىم خەتىرىنىڭ بىسىمىنى كۆتۈرۈشكە بولىدۇ.كۆپلىگەن ۋاكالەتچىلەر يىشىنىڭ چوڭىيىشىغا ئەگىشىپ بۇنچە كۆپ زىھنىنى سودىغىلا بىرەلىشى ناتايىن . ئائىلە ئىشلىرى ، بالا چوڭ قىلىش ۋە باشقا تورمۇش ئىشلىرى ئۇلارنىڭ زىھنىنى تەدىرىچى چاچىدۇ.شۇنىڭ بىلەن ئادەم مەلۇم ياشقا كەلگەندە تۇرمۇش بىلەن سودىنىڭ تەڭپۇڭ بولۇشىنى ئويلايدىغان بولۇپ قالىدۇ،ئۇنچە چوڭ سودا خيىم خەتىرىگە تەۋەككۇل قىلغۇسى كەلمەيدۇ.بۇنداق ئەھۋالدا بەزى ۋاكالەتچىلەر تاپقان پۇلىنى يىتەرلىك دەپ قاراپ ئۇنچە جان تىكىپ پۇل تىپىشنى مۇۋاپىق تاپمايدۇ.بۇ چاغدا ۋاكالەتچىلەر تورمۇش خاتىرجەملىكىنى ئويلاپ يىللىق سىتىش ۋەزىپىسىنىڭ يۇقىرىلىشىنى بەك خالاپمۇ كەتمەيدۇ.
4.بىخەتەرلىك مەسلىسى
سىتىش ۋەزىپىسى ئاشقاندىن كىيىن ئامبىرڭىز چوڭلىشى مۇمكىن ،مال يەتكۈزۈش ماشىنىلىرىڭىز كۆپىيىشى مۇمكىن قىسقىسى سودا كۆلىمى كىڭىيىدۇ،بۇنداق ئەھۋالدا كىلىپ چىقىش ئىھتىماللىقى بولغان بىخەتەرلىك مەسلىلىلىرىمۇ كۆپىيىپ كىتىدۇ.
5.رىقابەت مەسلىسى
رىقابەتسىز بازار بولمايدۇ ،لىكىن رىقابەتكە ئۇچرايدىغان بۇ گەۋدە قانچە چوڭ بولسا ئوچرايدىغان رىقابەت شامىلىمۇ شۇنچە كۈچلۈك بولىدىغان گەپ،ئاسانلا رىقابەتچىلىرىڭىزنىڭ دىققىتىنى قوزغاپ قويىدىغان گەپ،رىقابەتچىلىرىڭىز سىزنىڭ سودا مەخپىيەتلىكىڭىزنى تىخىمۇ بەكرەك تىڭتىڭلايدۇ،رىقابەت بىسىمىڭىز ئاشىدۇ ،بەزى ۋاكالەتچىلەر بۇنداق كۆزگە چېلىقىپ قىلىشنى بەك خالاپ كەتمەيدۇ.
6.ئادەم ئىشلىتىش مەسلىسى
سىتىش ۋەزىپىسى ئاشقاندىن كىيىن ،ۋاكالەتچىنىڭ قول ئاستىدىكى خىزمەتچىلىرىنىڭ خىزمەت مىقدارىمۇ تەبىئىيلا ئاشىدۇ.لىكىن سودا تەننەرخىنىڭ ئىشىپ كىتىشى ،سودا خىيىم خەتىرىنىڭ زورىيىشى ،ۋاكالەتچىنىڭ باشقۇرۇش سەۋىيىسى قاتارلىق ئامىللار تۈپەيلى نۇرغۇن ۋاكالەتچىلەر خىزمەتچىلىرىنىڭ كىرىمىنى ماس ھالدا يۇقىرى كۆتۈرەلىشى ناتايىن ،شۇنىڭ بىلەن خىزمەتچىلىرنىڭ  
ئىشتا سۇسلۇق قىلىدىغان ،قاچىدىغان ياكى ئىستىپا سورايدىغان ئىشلىرى جىقىيىپ كىتىپ ۋاكالەتچىنىڭ زىھنى، ۋاقتى ،مەبلىغىنى خورىتىپ قويىدۇ.
7.ۋاكالەتچىنىڭ تۇراقلىقى مەسلىسى
مەھسۇلات ئىشلىگەن شىركەت بىلەن ۋاكالەتچىنىڭ مەھسۇلاتقا تۇتقان پوزىتسىيىسى ئوخشاش بولمايدۇ. مەھسۇلات ئىشلىگەن شىركەت كۆپ ھاللاردا مەلۇم بىر مەھسۇلاتنى ئىشلەپ غەلبە قازانسا ،بۇ مەھسۇلاتنى ئىشلەشكە تىخىمۇ چۇڭقۇر كىرىشىدۇ،ئىشلەپچىقىرىشنى كىڭەيتىپ ،تىخىمۇ كۆپ سىتىشنى ،بۇ مەھسۇلات ئارقىلىق تىخىمۇ بازار ئىگلەشنى ئويلايدۇ ،ئەمما ۋاكالەتچىنىڭ ئوي پىكىرى داۋاملىق مەھسۇلات ئىشلىگەن شىركەت بىلەن بىردەك بولۇشى ناتايىن .نۇرغۇن ۋاكالەتچىلەر سىز ئەڭ بەك ئىشلىگەن مالنى ئەمەس بەلكى ئۆزىگە ئەڭ بايدا قىلغان مالنى سىتىشنى خالايدۇ،بەزى ۋاكالەتچىلەر بۇيىل سىزنىڭ مىلىڭىزنى ساتسا ،كىلەر يىلى باشقىلارنىڭكىنى سىتىشنى ئويلىشى مۇمكىن،يەنە بەزىلىرىنىڭ ھەرۋاقىت كەسىپ ئۆزگەرتىپ باشقا ئىش قىلىش مۇنكىنچىلىكىمۇ بار،يەنە بەزىلىرىنىڭ سىزنىڭ مىلىڭىزنى سىتىشتىن ئۆزى مەھسۇلات ئىشلەپ سىتىشقا تەرەققى قىلىش ئىھتىماللىقىمۇ بولىدۇ.دىمەك نۇرغۇن ۋاكەلەتچىلەر سىزنىڭ مىلىڭىزغا نىسپەتەن سىزنىڭ ئۆزىڭىزدەك تۇراقلىق مۇئامىلە قىلمايدۇ.شۇڭا مەھسۇلات چىقارغۇچى شىركەت بىلەن ۋاكالەتچى ئادەتتە بىر-بىرگە نىسپەتەن تۇراقلىق ھالەتتە ئەمەس،بۇنداق ئەھۋالدا ۋاكالەتچى تەبىئىيلا سىتىش ۋەزىپىسىنىڭ ئىشىشنى خالىمايدۇ
8.ھەرقانداق بازاردا كەلگۈسىگە نىسپەتەن مۆلچەرنىڭ مۇتلەق توغرا چىقىشى مۇمكىن ئەمەس
بازار ئۆزگىرىشچان كىلىدۇ ،بۇيىل چاپ-چاپ بازار بولسا ،كىلەر يىلى بەلكىم كاسات بازار بولۇشىمۇ مۇمكىن ،بۇنى ھىچكىم ئالدىن مۇتلەق ھالدا پەرەز قىلالمايدۇ.بازارنىڭ مۇشۇنداق نامەلۇم خىيىم خەتەرگە تولغان ھالىتى نۇرغۇن ۋاكالەتچىنى تولىمۇ ئىھتىياتچان قىلىپ قويغان ، بولۇپمۇ بازاردا يىڭىدىن پەيدا بولغان مەھسۇلاتلارغا كۆپلىگەن ۋاكالەتچىلەر ئالدى بىلەن كۈزىتىش پوزىتسىيىسىدە بولىدۇ.بۇلۇپمۇ يىقىنقى يىللاردىن بىرى سودا قىلماقنىڭ بارغانسىرى تەسلىشىپ كىتىشى ۋاكالەتچىلەرنى تىخىمۇ ئىھتىياتچان قىلىۋەتتى.بۇنداق ئەھۋالدا نۇرغۇن ۋاكالەتچىلەر يىللىق ۋەزىپىسىنىڭ ئىشىشىنى بەكلا خالاپ كەتمەيدۇ.
يۇقارقىلار بىر قەدەر كۆپرەك ئۇچرايدىغان ئەھۋاللار
يۇقارقىلاردىن شۇنداق قاراشقا كىىلىمىزكى ،سىتىش ۋەزىپىسىنىڭ ئىشىشى مەھسۇلات ئىشلىگۈچى شىركەت بىلەن شىركەت ۋاكالەتچىلىرىگە نىسپەتەن ئىككى خىل ئۇقۇم ،مەھسۇلات ئىشلىگەن شىركەت بولسا كۆپ مەھسۇلاتنى كۆپ ئىشلەشنى ،ئۆز مەھسۇلاتىنىڭ بازاردا كۆپ سىتىلىشنى ،ۋاكالەتچىنىڭمۇ ئۆزى بىلەن بىردەكلىكىنى ساقلىشىنى ئارزۇ قىلىدۇ،ئەمما ۋاكالەتچىلەر بىز يۇقىرىدا دىگەندەك نۇرغۇن ئەھۋاللار تۈپەيلى ئوي-پىكىرىنىڭ مەھسۇلات ئىشلىگۈچى شىركەت بىلەن بىردەك بولۇشى ناتايىن.شۇڭا شىركەتلەر نوقۇل ھالدا ئۆزىنىڭ مەيدانىنى ئاساس قىلىپ ۋاكالەتچىلەر بىلەن ئالاقە قىلسا ئاسانلا قاتمال ھالەتكە چۈشۈپ قالىدۇ.
ئەلۋەتتە ،شۇنىمۇ تەكىتلەپ قۇيۇش كىرەككى ،ۋاكالەتچىلەرنىڭمۇ سىتىش ۋەزىپىسىنىڭ ئىشىشىنى مۇتلەق رەت قىلىشىمۇ مۇمكىن ئەمەس. ئۇلارمۇ داۋاملىق پۇل تاپمىسا سودا قىلمىسا بولمايدۇ.لىكىن بۇيەردىكى ئەڭ مۇھىم مەسلە شۇكى ،سىتىش ۋەزىپىسى ئاشقاندىن كىيىنكى كىلىپ چىقىدىغان يۇقارقىدەك مەسلىلەرنى قانداق ھەل قىلىشتا.ئەگەر بۇنداق مەسلىلەرنى ۋاقتىدا ھەل قىلىنمىسا ،زىيىنى چوڭ بولۇپ كىتىپ ،شىركەتمۇ ۋاكالەتچىمۇ تەڭلا زىيانغا ئۇچرايدىغان گەپ.
ئەگەر مەھسۇلات ئىشلىگۈچى شىركەتمۇ ۋاكالەتچىنىڭ سىتىش ۋەزىپىسىنى ئاشۇرۇش بىلەن ماس قەدەمدە ۋاكالەتچىلەر دوچ كەلگەن قىيىنچىلىقلارنىمۇ ھەل قىلىشقا ياردەملەشسە ،شىركەت بلەن ۋاكالەتچىنىڭ بازاردىكى سودا سوممىسى تەڭ ئىشىش بىلەن بىرگە يەنە باشقا كىلىپ چىقىش ئىھتىماللىقى بولغان زەنجىرسىمان يىڭى مەسلىلەرنىڭمۇ كىلىپ چىقىشىنىڭ ئالدىنى ئالغىلى بولىدۇ،شۇنداقلا نىسپەتەن مۇقىم بولغان بازار ھالىتىنى ساقلاپ قالغىلى ،ۋاكالەتچىنى تۇراقلىق تۇتۇپ تۇرغىلى بولىدۇ،ۋاكالەتچىنىڭمۇ سودا تەننەرخى تۆۋەنلەپ پايدىسى ئاشىدۇ.بۇنداق ئەھۋالدا شىركىتىڭىزنىڭ ۋە مەھسۇلاتىڭىزنىڭ ۋاكالەتچى ئالدىدا ئوبرازى ياخشى بولۇپ ،سىتىش ۋەزىپىسىنى ئورۇنلاش ۋە كۆپەيتىش جىق ئاسانغا توختايدۇ.لىكىن خىلى ساندىكى مەھسۇلات ئىشلىگۈچى شىركەتلەر بۇنداق قىلمايدۇ،ۋاكالەتچىلەر دوچ كەلگەن مەسلىلەرنى چۈشۈنۈپمۇ كەتمەيدۇ،تەپەككۇرى ئۆز مەيدانىدا توختاپ قالغان،ھەتتاكى مەھسۇلات ئىشلىگۈچى شىركەتنىڭ كەسپى خادىملىرى ياكى رايۇن دىرىكتورلىرى تۆۋەنگە چۈشكەن چاغدىمۇ ۋاكالەتچىدىكى قىيىنچىلىقنى ۋە ئۆزگىرىشنى ،مەزكۇر رايۇندىكى بازار ئەھۋالىنى بايقىمايدۇ،بايقىسىمۇ شىركەت بۇنىڭغا ماس ھالدا تەدبىر قۇللانمايدۇ. نەتىجىدە ۋاقىتنىڭ ئۆتۈشى بىلەن مۇناسىۋەت يىرىكلىشىدىغان،ۋاكالەتچى تايانچىسىز قالىدىغان،ئەڭ ئاخىرىدا ھەركىم ئۆزىنىڭ يولىغا ماڭىدىغان خەتەرلىك ئەھۋال كىلىپ چىقىدۇ!(يازمام تامام)


مەزكۇر يازما خەنزۇچە كەسپى سالۇنلاردىن ئۆزلەشتۇرۈلۈپ تەرجىمە قىلىنىپ،بەزى مەزمۇنلىرى قىسقارتىلىپ،بەزى مەزمۇنلىرى ئۆزۈمنىڭ تەجرىبىسىگە ئاساسەن تولۇقلىنىپ تەييار قىلىندى، تىخىمۇ كۆپ سودا بىلەن شۇغۇنلانغۇچىلار كۆرسە، بىزنىڭ ئۇيغۇر شىركەتلىرىنىڭ بازار ئىچىشىغا نەزىيە جەھەتتىن پايدىسى تىگىپ قالار دىگەن مەقسەتتە دەسلەپ ئۆزۈم قۇرغان ئۇندىدار سالۇنىدا ئىلان قىلىنغاندىن كىيىن ، مەزمۇنى ئازراق تۈزۈتۈلۈپ بۇ مىسرانىم مۇنبىرىگە يوللاندى!





‹باشلاي› سالۇنى سىلەرنى قارشى ئالىدۇ!
ئىزدەش نامىمىز:BASHLAY

impiria سالونى

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6585
يازما سانى: 350
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 12387
تۆھپە نۇمۇرى: 581
توردا: 3803 سائەت
تىزىم: 2010-8-17
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-18 10:56:42 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايىتى ياخشى تېما يوللاپسىز قېرىندىشىم، ۋاكالەتچىلىك قۇرۇلمىسى توغرىسىدا خېلى ئەتراپلىق چۈشەنچە بېرىپسىز. توغرا، ۋاكالەتچىلەرنىڭ سېتىش ۋەزىپىسىنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن تەمىنلىگۈچى كارخانا چوقۇم ۋاكالەتچىگە نۇرغۇن ئىشلارنى قىلىپ بېرىشى كېرەك.

impiria سالونىغا قوشۇلۇشىڭىزنى قارشى ئالىمىز.
ئەمەلىي بىلىملەر ئىمپېرىيە سالونىدا
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش