مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: شەمشەر

24 سائەت ئىسمىنىدىن چۈشمەيدىغان ئادەملەر [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

rabbimning manga bargan hayatl

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 39567
يازما سانى: 124
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 474
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2546 سائەت
تىزىم: 2011-5-4
ئاخىرقى: 2012-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 05:20:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 4قەۋەت  Qapaqhenim كە 2011-05-19 12:43 PMئەۋەتىلدى  :
گەپ سىزنىڭ خىزمەت قىلغان سائىتىڭىزدە ئەمەس، ئۈنۈمىڭىزدە!
ئاغزىڭىزغا ناۋات قېرىندىشىم. كوڭلىمدىكىنى دەپسىز.

نەپسى جىھاد بىلەن ياشىغىن!

كارىزلارنى قوغد

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 38209
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1414
تۆھپە نۇمۇرى: 51
توردا: 3906 سائەت
تىزىم: 2011-4-20
ئاخىرقى: 2012-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 06:15:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

14-قەۋەت (isil420) نىڭ يازمىسىغا

ئەجەبا سىز ئئۈزىڭىزمۇ ئوقۇتقۇچىلارغا ئوخشاش 24 سائەت ئىسمىنىدىن چۈشمەيدىغانلاردىن ئوخشىمامسىز!ئېھتىمال سىز قايسى بىر كەسپ ۋە ئورۇندىكى 24 سائەت ئىشلىگىنىگە پالانى پۇل ۋە پالانى مەنپەئەتنى كۆزلەپ ئىشلەيدىغانلارنى دەۋاتقانسىز ئېھتىمال .ئەمما «شەمشەر» نىڭ يازمىسىدا دەۋاتقان 24 سائەت خىزمەت قىلغۇچىلار بىر كۈنلۈك نورمال خىزمەت ۋاقتى بولغان 8 سائەت ئىچىدە ھەق ئالغىنى بىلەن قالغىنىدا يەنىلا «ئۆزىنىڭ ئالاھىدە پۇقرا» لىق سالاھىتى بىلەن جەمىيەت ۋە ئاتا-ئانا،ئوقۇغۇچىلارنىڭ نازارىتىدە ئۇلارنىڭ ھەممىسىنىڭ قېلىىپلاشقان ئۆلچىمىدە «تارازا»دا جىڭلىنىدىغان بولغاچقا شۇنداق بولۇپ قالدىمىكىن دەيمەن.سىز ئېيتىۋاتقان 24 سائەت خىزمەت قىلىدىغان تۆھپىكارلىرىمىز ئەنە شۇ ئوقۇتقۇچىلاردەك قۇربان بېرەلەيدىغان،باشقىلارنىڭ نازارىتىدە ئۆزىنىڭ كىملىكىنى چىن ئەقىدىسى بىلەن قوغدايدىغان بولسا ئۇ ھالدا مەن ئۇلارغا ئوقۇتقۇچىلارنى ھۆرمەتلىگەندىنمۇ يۇقۇرى ھۆرمەتتە بېشىمنى ئىگەر ئىدىم.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34358
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1161
تۆھپە نۇمۇرى: 102
توردا: 593 سائەت
تىزىم: 2011-3-18
ئاخىرقى: 2011-10-1
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 06:50:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ساقچىلارمۇ ئاساسەن ئسىمىنىدىن چۈشمەي ئىشلەيدۇ،ئۇلارنىڭ خىزمىتىمۇ بەك جاپالىق

تۇزنى تۆكمە، قىز

تەجىربىلىك ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1766
يازما سانى: 4908
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 31208
تۆھپە نۇمۇرى: 527
توردا: 6385 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2012-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 06:57:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماۋۇ گەپنىڭ جېنى باركەن ھازىر بالىلارمۇ بەك ئەقىللىق، ھەم بەك ئۆز بېشىمچى، ئۇرۇش ئەمەس تىللاشتىنمۇ قورقىمىز، مەنمۇ ھازىر ئۇقۇغۇچىلارنى ئۇرمايدىغان بولدۇم، باشلانغۇچنىڭ كچىك ئەمەسمۇ؟ ھاي دەپ قويساق بولدى. بىراقزە...
ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئەڭ ئەنسىرەيدىغىنى بىخەتەرلىك. سىنپتىكى 50 بالىنىڭ كەينىدە دائىملا يۈرۈپ بولماس، يىقىلىسمۇ بىز، تىقىلسىمۇ بىز، ئىمتىھاندىن ئۆتەلمىسىمۇ بىز.
ئوقۇتقۇچىلار خاتىرجەممۇ ئاغىرىپ ياتالمايدۇ ئىشەنسەڭلار. چۈنكى نۇرغۇن مەكتەپتە ئوقۇتقۇچى يىتىشمەيدۇ، ئاغرىپلا قالدىمۇ دەرسىلەر ، تاپشۇرۇقلار قېلىپ قالىدۇ، ئەڭ مۇھىمى سىنپتىكى قارا كۆزلەر يادىمىزغا يىتىپ ياتالماي قالىمىز. شۇلار ئۈچۈن بارلىقىمىزنى بېغىشلاپ، ئاخىرىدا بىر شاپىلاق ئۇرۇپ قويساق ھەممە ئىشىمىز نۆل بولىدۇ.
بىز ھەممدىن يامان بولىمىز، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەجىرى سىڭگەن شۇ ناتىۋانلار چوڭ بولغاندىن كېيىن قانچىسى شۇ ئوقۇتقۇچىلارنى يوقلاپ ئەسلەپ باقتى، ئاز، بەك ئاز.
خۇددى ئۆزلىكىدىنلا چوڭ بولۇپ قالغاندەك، بىلىم شۇ پېتىلا يوقۇپ قالغاندەك قىلىشىپ كىتىدۇ. ھەي دېمسەك دەرىت بولىدۇ، دېسەك گەپ بولىدۇ. ھىچقانداق خىزمەتچى ئوقۇتقۇچىدەك جاپالىق ئىشلىمەيدۇ. ساپالىق ئوقۇتقۇچىلار يەنىلا كۆپ ساندا(ساپاسىز لارمۇ يوق ئەمەس) بەزىلەرنىڭ قارىشىچە ئوقۇتقۇچىدا ھېسىيات بولماسلىقى، رەنجىمەسلىكى، ئائىلە دېگەننى ئۇنتۇپ كېتىشى پەقەت خەقلەرنىڭ بالىلىرىنىلا ئويلىشى كېرەككەن. ھەتتاكى تەپ تارتماي ئوقۇتقۇچىلىقنى ھاقارەت قىلالايدىكەن. قاچان كاللىمىز ئېچىلىدكەن، قاچان ئوقۇتقۇچىنىڭ مائارپتىكى ھەقىقى رولىنى ئوقۇتقۇچى ئۆزى ۋە باشقىلار تۇنۇپ يىتىدىكەن ئاندىن يەنىمۇ زور نەتىنجەلەرنى قولغا كەلتۇرەلەيمىز. ئوقۇتقۇچىلارنى ھاقارەتلىگەن ئاتا-ئانىلارغا ۋە ھاقارەتلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارغا شۇنى دېگۈم كېلىدۇ، شۇ ئوقۇغۇچى بىلەن كارىڭىز بولمىسۇن بىرەر ئاي، تاپشۇرۇق ئىشلەمدۇ -ئىشلىمەمدۇ، ئۆگىنىش قىلامدۇ-قىلمامدۇ، ھەتتاكى ئېغىزچە سىناقمۇ ئالماڭ، قېنى ئاتا-ئانسى قانداق ھىسياتتا بولدىكىن(لېكىن يۈرەك چىدىمايدۇ-دە!)

باتۇرلۇق ئوقنى تةدبىر ياسىدا ئاتسا نىشانغا دةل تېگىدۇ!

بارلىقىم سەن ئامرىقىم ....

دائىملىق ئــەزا

پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1744
يازما سانى: 1137
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10521
تۆھپە نۇمۇرى: 316
توردا: 1385 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2012-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 07:01:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تېما ئىگسىگە !!
   ئاغزىڭىزغا ناۋەت قېرىندىشىم ، ھەق گەپنى قىپسىز !
        بەزى قارا يۈز نائىنساپ ،تۇزكورلارغا ھەق گەپنى قىلىش خۇددىي ئېشەكنىڭ كۆتىگە نەزىر چالغاندەكلا بىر ئىش !
           مۇشۇ يەردە ۋالاقلاۋاتقان بەزىلىرى ئۆزى ئاتا ئانا بولغاندا ئاندىن مۇئەللىمنىڭ دەردىنى چۈشىنىدۇ
     ئۆزى بىر بالىنى تۈزۈك باقالماي ،يەنە مۇئەللىمدىن ئاغرىندۇ ! تەتىل كېلىپ باقسۇنچۇ  قېنى ؟  ۋاي قاچان تەتىل يىغىدۇ دەپ بالىلىرنى تاس قالىدۇ  ما ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆيىگە ئەكېلىپ بەرگىلى !
    يەنە شۇ  تىللاش سۆكۈش !!   مىللىتىمىزنىڭ ساپاسىنى مۇشۇنداقلار چۈشىرىۋاتىدۇ مانا !

ياندا بارنىڭ يوقتۇر ئەتىۋارى ،
                ئىنسان دېگەن يوقنىڭ ئىنتىزارى...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 27897
يازما سانى: 304
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3589
تۆھپە نۇمۇرى: 221
توردا: 1699 سائەت
تىزىم: 2011-1-26
ئاخىرقى: 2012-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 07:09:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقوتقوچى ھەقىقەتەن جاپاكەش !!!!!

سىزگە ساتقىنلىق قىلغان ئادەمنى ئۇچراتقاندا ئۇنىڭغا كۇلۇمسىرەڭ !!!

ئادەمدەك ئادەم ب

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21151
يازما سانى: 337
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4921
تۆھپە نۇمۇرى: 430
توردا: 2363 سائەت
تىزىم: 2010-12-7
ئاخىرقى: 2012-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 07:19:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقوتقۇچىنىڭ ھەممىسى پەرىشتە ئەمەس.رەزىل ،ئىپلاس ئوقوتقۇچىلارمۇ ئاز ئەمەس.قارىغاندا سىز ئوقوتقۇچى ئوخشايسىز ئەمسە بۇنى كۆرۈپ بىقىڭ.


ئىنسان ئۈچۈن ئۇستازدىنمۇ ھۆرمەتلىك كىشى بولماس،ئۇستازنى ھۆرمەتلەش ھەربىر شاگىرىتنىڭ مۇقەددەس بۇرچى،ئەكسىچە ئۇستاز بۇلغۇچى شاگىرىت ئالدىدا ئىززىتىنى ساقلىمىسا لەنەتكە قالىدۇ خالاس.
يېقىندا چەرچەن ناھيىسىنىڭ مەلۇم يىزىسىدا بىر ئوقۇتقۇچى بىر قىز ئوقۇغۇچىغا پەسكەشلىك قىلىپ كىشىلەر ئىپتىخارلىق بىلەن ھۆرمەتلەيدىغان«ئوقۇتقۇچى» دىگەن نامغا داغ تەگكۈزدى.
بۇلتۇر28-دىكابىر چۈشتىن كىيىن بۇ مەكتەپنىڭ ھەرقايسى يىللىقلىرىدىكى ئوقۇغۇچىلار مەكتەپ مەيدانىدا تازلىق قىلىۋاتاتتى،باشلانغۇچ 2-يىللىقىنىڭ سەككىز ياشلىق ئوقۇغۇچىسى ئايشەمگۈل مەيدانغا سۇ چېچىۋاتقاندا،سەمەت مۇئەللىم ئۇنى چاقىرىپ:
ــ تەنتەربىيە ئىشخانىسىغا سۇ چېچىۋىتىڭ ، ـ دەپ ئاچقۇچنى بەردى.
ئايشەمگۈل بىر چىلەك سۇ ئىلىپ كىلىپ ئىشخانىنىڭ ئىشىكىنى ئاچالماي تۇرغاندا،سەمەت كىلىپ ئىشىكنى ئاچتى ۋە ئىشخانىدىكى پالاسنىڭ ئۈستىگە ئوڭدىسىغا يىتىپ:
ــ ئايشەمگۈل، ئايىغىڭىزنى سىلىۋىتىپ دۈمبەمگە دەسسەپ قويىڭە،ــدېدى.
ئايشەمگۈل قىلىۋاتقان ئىشىنى تاشلاپ ئۇنىڭ دىگىنىنى بەجا كەلتۈردى.
ــ بولدى،ئەمدى ئىشىكنى يىپىۋىتىپ،دۈمبەمنى قاشلاپ قويۇڭ،ــدېدى بۇيرۇق تەلەپپۇزدا.
ئايشەمگۈل ئۇنىڭ دىگىنى بويىچە قىلدى،لىكىن سەمەت:
ــ ئوڭدا يىتىڭ ،ئۈگىتىپ قوياي،ــدېدى.
ئايشەمگۈل رايىشلىق بىلەن ئۇنىڭ دېگىنى بويىچە ياتتى.سەمەت قىزنىڭ ھەممە يىرىنى بىر قۇر تۇتۇپ چىققاندىن كىيىن:
ــ سىزگە خۇش ياقتىمۇ؟بەدەننى مۇشۇنداق تۇتقۇلۇق بىلدىڭىزمۇ؟ئۈگىتىپ قويغىنىم بويىچە تۇتۇپ قۇيۇڭ،ــدەپ ئوڭدىسىغا ياتتى.
ئايشەمگۈل ئۇنىڭ ئۈگەتكىنى بويىچە ئۇنى ئەستايىدىللىق بىلەن تۇتتى،شۇنىڭ بىلەن سەمەتنىڭ خىيالىنى شەھۋانىي كۈچ ئىگىلۋالدى.
ــئايشەمگۈل ئۇبدان تۇتۇڭ،سىز ھەقىقەتەن ئۇستازىغا كۆڭۈل بۆلىدىغان ياخشى ئوقۇغۇچى ئىكەنسز،ئەمدى مىنىڭ بۇ يىرىمنى تۇتۇپ قويۇڭ،ــدەپ ئۇنىڭغا جىنسى ئەزاسىنى كۆرسەتتى.
ــمۇئەللىم بۇ نىمە قىلغىنىڭىز؟سىزدىن خىجىل بولىدىكەنمەن،ئۇنداق دىمەڭ دېدى ئايشەمگۈل.
ــقورقماڭ مىنىڭ دىگىنىم بويىچە قىلىڭ،ئوقۇغۇچى دىگەن مۇئەللىمنىڭ گىپىنى ئاڭلايدىغان،ــدەپ كايىدى سەمەت.
...........
دەل شۇ ۋاقىتتا سىرتتىن بىر ئوقۇغۇچى كىرىپ نىمە قىلارىنى بىلمەي تۇرۇپلا قالدى ،بۇنى كۆرگەن سەمەت ئۇ ئوقۇغۇچىنى:
ــسىنى كىم چاقىردى؟ئىشىڭ بولمىسا دەرھال چىقىپ كەت،ــدەپ ئىشخانىدىن چىقىرۋەتتى.
ئوقۇغۇچى ئىشخانىدىن چىقىپ كۆرگەنلىرنى سىنىپ تەربىيىچىسىگە ئىيتتى.سىنىپ تەربىيىچىسى ئوقۇغۇچىسىنىڭ گىپىگە بىر ئىشىنىپ،بىر ئىشەنمەي تەنتەربىيە ئىشخانىسىغا كىرىپ چۆچۆپ كەتتى:
ــ سىزنى ئوقۇتقۇچى دەيمۇ ياكى ھايۋانمۇ؟
بۇلتۇر 1-دىكابىر جىنايەت گۇماندارى سەمەت چەرچەن ناھيىلىك ج خ ئىدارىسى تەرىپىدىن پەسكەشلىك جىنايىتى بىلەن توختىتىلىپ،13-دىكابىر قانۇن بويىچە قولغا ئىلىندى.

ـــــ شىنجاڭ قانۇنچىلىق گېزىتىدىن ئىلىندى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15527
يازما سانى: 651
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8988
تۆھپە نۇمۇرى: 263
توردا: 5365 سائەت
تىزىم: 2010-10-28
ئاخىرقى: 2012-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 09:36:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 4قەۋەت Qapaqhenim كە 2011-05-19 12:43 PMئەۋەتىلدى :
گەپ سىزنىڭ خىزمەت قىلغان سائىتىڭىزدە ئەمەس، ئۈنۈمىڭىزدە!

سىزنىڭ دەۋاتقان ئۈنۈم دىگىنىڭىزنى قانداق چۇشەنسەك بۇلار؟
مەن دەيدىغان مائارىپ ئۈنۈمى:بىر بەتنىڭ يېرىمىغا خاتا جاۋاپ يازغان بالىنىڭ سۈيۈملۇك خاتالىقىلرىنى ئەپۇ قىلىپ تىرىشىشقا ئۈندەش سۆزى يېزىشنىڭ ئۆزى بىر ئۈنۈم.ئاتا-ئانىسى ئانچە قارىمايدىغان ياكى يوق بالىلارنىڭ ئەشۇ پارقىراپ ساڭگىلاپ قالغان بۇرنىنى ئىرتىپ قۇيۇش،پىتلاپ كەتكەن باشلىرىنى يۇيپ قۇيۇش...
ئىگە چاقىسىزلارنى ئۆز يىنىدىن پۇل چىقىرىپ دىبوغا ياكى دارىلتاملارنىڭ 3ۋاخ تاماق-ياتاقلىرىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇشلارغا يول مىڭىپ ،خەققە داۋلى سۆزلەپ،يالۋۇرۇپ،كۆز يېشى قىلىپ تۇرۇپ ئۇرۇنلاشتۇرۇشلار،
ئاتا-ئانىسى باشقۇرالمايدىغان يولدىن چىققان بالىلارنى سۆز بىلەن تەربىيەلەپ بۇلالماي نۇرغۇن كۈچىنى ئۇپۇرتۇپ ،قول-پوتلىرى نەچچە ھەپتىگىچە ئاغرىغىدەك ئۇرۇپ تەربىيەلەپ باشقىلارنىڭ ئوقۇغۇچىنى ئۇردى دىگەن چېقىشتۇرمىللىرىدا نۇرغۇن ئاچچىق قايناملاردا غۇلاچ تاشلاپ دادىل ئۇزۇۋاتقانلارغا ھېلىقى تاياق يىگەن بالا مىننەتدارلىقلىرىنى ئېيتىشلىرىنى،ئوقۇغۇچىغا كۆيۇنىپ چىڭراق تۇتۇپ قويغانغا ئاليىۋاتقان كۆزلەرگە مەن سەندەك بىرەر تېرىم شوجاڭنىڭلا ئوقۇتقۇچىسى ئەمەس بەلكى بىر دۆلەت،بىر مىللەتنى يىتەكلەپ تەربىيەلەۋاتقان تەۋپىق ،كوڭزى كەبى ئوقۇتقۇچىمەن دەپ يەنە ئادىمى خىسلەتكە ئىگە باشقىلارنىڭ غەم قايغۇسىغا يىغلىيالاپ،ئۇتۇقلىرىدىن مەمنۇن بۇلالايدىغان ئالى جاناپ پەزىلەت ئىگىللىرىنى تەربىيەلەشمۇ ئۈنۈم ھېساپلىنىدۇيەنى  بەزى مەكتەپلەردە ئىچىكىر تولۇققا ياكى شىنجاڭ سىنىپلىرىغا ئوقۇغۇچى ئۆتكۇزۇشنى ھەممىنىڭ ئۈنۈمى دەپ قاراۋاتقان دەۋىردە.

تارازا بارمۇ ؟

مەستانە ئـــەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36554
يازما سانى: 2023
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11740
تۆھپە نۇمۇرى: 697
توردا: 4694 سائەت
تىزىم: 2011-4-5
ئاخىرقى: 2012-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 09:43:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جەمىيەتنىڭ كۉشەندىلىرى ۋە ئەحلەتلىرى ئوقۇتقۇچىنى تىللايدۇ
ئۇستىسى زالىم بولسا شاگىرتى ئالىم بولۇر دەپتىكەن
شۇنداق كۉشەندىلەر بولعاچقا مائارىپىمىز ئارقىدا قلىۋاتىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15527
يازما سانى: 651
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8988
تۆھپە نۇمۇرى: 263
توردا: 5365 سائەت
تىزىم: 2010-10-28
ئاخىرقى: 2012-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-19 10:03:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىنسانى پەزىلەتلەردە ساقچىنىڭ جىنايەتچىگە،دوختۇرنىڭ بىمارلارغا،ئوقۇتقۇچىنىڭ (ئۇستازنىڭ شاگىرتىغا،ھىلىقى چۇچەكلەردىكىدەك)ئوقۇغۇچىغا پەسكەشلىك قىلىشىنى بىز كۆپچىلىك ئىنتايىن ئېغىر ئالىمىز.بىراق رايۇنىمىز دا بەزىدە بەزى مەكتەپلەردە بىزئوقۇتقۇچىلارنىڭ نۇمۇسىنى كەلتۇرۈپ ئىزادىن ئولگىدەك قىلۋىتىدىغان ئىشلارمۇ كۆرلىپ تۇرىۋاتىدۇ.ئەمدى ئالتە كەپتەرنىڭ بىرسى موللاقچى دىگەندەك ھەرخىل يوللار بىلەن پىداگۇگىكا ،پىسخولوگىيە ئوقىمىغان ھەم ئوقۇتقۇچىلىققا لايىق ئەمەس ھالدا مائارىپ تارماقلىرىغا ئۇرۇنلىشىپ قالغان 6-7 مىڭ كەپتەردىن يىل ئوتۇپ ئاي ئوتەپ بىرەردىن موللاق ئىتىپ قۇيىدىغان كۇسپۇرۇچلارمۇ <<مۇئەللىم >>دىگەن نام ئاستىدا قانۇنچىلىق گېزىتىدىكى تۇمەنلىگەن دىلولارنىڭ ئارىسىدىن بىزنىڭ كۆڭلىمىزنى يېرىم قىلىپ چىقىپ قالماقتا!بىراق ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدەش،گۇمان بىلەن قاراش تازا توغرا ئەمەس.مائارىپ تارماقلىرىدا ئوقۇمىغانلارنى ئوقۇتقۇچىلىققا تەخسىم قىلغان باشلىقىڭىزغا بۇنداق قىلىشنىڭ خاتالىقىنى ئەسكەرتكەن ،سەمىگە سالغان،پىكىر بەرگەنلەر قانچىلىك چىقارسىزلەر؟بۇ يالغۇز مۇئەللىمنڭلا مائارىپى ئەمەس بەلكى پۇتكۇل مىللەتنىڭ ،پۇتكۇل ۋەتەننىڭ ئاسىرىشىغا ،كوڭۇل بۆلىشىگە،ئەھمىيەت بىرىشكە مۇھتاج بولغان  جۇڭخۇانىڭ كەلگۇسىگە تەرەققىياتىغا مۇناسىۋەتلىك مۇھىمنىڭ مۇھىمى بولغان بىز نەچچە ئايدىن بېرىقىدەك كۆڭۇل بۆلۇپ مىسرانىم تورىدا توختىماستىن تېما يېزىپ تالىشىدىغان مائارىپ!
ئىنكاس يېزىپ بولۇپ ئوقۇپ باقسام ،ئىككى كۈندىن بېرى پەقەت ئارام ئالماي ئاپتاپتا بىرقانچە پائالىيەتكە تەييارلىق قىلىپ مىڭەمگە ئىسسىق ئوتۇپ قالغاندەك تۇرىدۇ تورداشلار  گىپىم ئىگىز -پەس بولۇپ قالغان بولسا كەچۇرۋىتەرسىلەر ھە!نىيەت ئەلاغۇھە!

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش