مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: شەمشەر

24 سائەت ئىسمىنىدىن چۈشمەيدىغان ئادەملەر [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

بىز بۇ دۇنياغا م

دائىملىق ئــەزا

پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4726
يازما سانى: 1084
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12480
تۆھپە نۇمۇرى: 557
توردا: 5607 سائەت
تىزىم: 2010-7-25
ئاخىرقى: 2012-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 04:23:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاز   ساپتۇ    جىقراق  سالسا  بولمامدۇ  .

پۇل قىزلىقىنى مەڭگۇ يوقاتمايدۇ . مەن يول ماڭغاندا يامغۇر ياققان بولسا كۆز يىشىمنى ھىچكىم كۆرمىگەن بولاتتى.

ئادەمدەك ئادەم ب

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21151
يازما سانى: 337
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4921
تۆھپە نۇمۇرى: 430
توردا: 2363 سائەت
تىزىم: 2010-12-7
ئاخىرقى: 2012-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 06:37:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 29قەۋەت  ramu كە 2011-05-19 10:03 PMئەۋەتىلدى  :
ئىنسانى پەزىلەتلەردە ساقچىنىڭ جىنايەتچىگە،دوختۇرنىڭ بىمارلارغا،ئوقۇتقۇچىنىڭ (ئۇستازنىڭ شاگىرتىغا،ھىلىقى چۇچەكلەردىكىدەك)ئوقۇغۇچىغا پەسكەشلىك قىلىشىنى بىز كۆپچىلىك ئىنتايىن ئېغىر ئالىمىز.بىراق رايۇنىمىز دا بەزىدە بەزى مەكتەپلەردە بىزئوقۇتقۇچىلارنىڭ نۇمۇسىنى كەلتۇرۈپ ئىزادىن ئولگىدەك قىلۋىتىدىغان ئىشلارمۇ كۆرلىپ تۇرىۋاتىدۇ.ئەمدى ئالتە كەپتەرنىڭ بىرسى موللاقچى دىگەندەك ھەرخىل يوللار بىلەن پىداگۇگىكا ،پىسخولوگىيە ئوقىمىغان ھەم ئوقۇتقۇچىلىققا لايىق ئەمەس ھالدا مائارىپ تارماقلىرىغا ئۇرۇنلىشىپ قالغان 6-7 مىڭ كەپتەردىن يىل ئوتۇپ ئاي ئوتەپ بىرەردىن موللاق ئىتىپ قۇيىدىغان كۇسپۇرۇچلارمۇ <<مۇئەللىم >>دىگەن نام ئاستىدا قانۇنچىلىق گېزىتىدىكى تۇمەنلىگەن دىلولارنىڭ ئارىسىدىن بىزنىڭ كۆڭلىمىزنى يېرىم قىلىپ چىقىپ قالماقتا!بىراق ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدەش،گۇمان بىلەن قاراش تازا توغرا ئەمەس.مائارىپ تارماقلىرىدا ئوقۇمىغانلارنى ئوقۇتقۇچىلىققا تەخسىم قىلغان باشلىقىڭىزغا بۇنداق قىلىشنىڭ خاتالىقىنى ئەسكەرتكەن ،سەمىگە سالغان،پىكىر بەرگەنلەر قانچىلىك چىقارسىزلەر؟بۇ يالغۇز مۇئەللىمنڭلا مائارىپى ئەمەس بەلكى پۇتكۇل مىللەتنىڭ ،پۇتكۇل ۋەتەننىڭ ئاسىرىشىغا ،كوڭۇل بۆلىشىگە،ئەھمىيەت بىرىشكە مۇھتاج بولغان  جۇڭخۇانىڭ كەلگۇسىگە تەرەققىياتىغا مۇناسىۋەتلىك مۇھىمنىڭ مۇھىمى بولغان بىز نەچچە ئايدىن بېرىقىدەك كۆڭۇل بۆلۇپ مىسرانىم تورىدا توختىماستىن تېما يېزىپ تالىشىدىغان مائارىپ!
ئىنكاس يېزىپ بولۇپ ئوقۇپ باقسام ،ئىككى كۈندىن بېرى پەقەت ئارام ئالماي ئاپتاپتا بىرقانچە پائالىيەتكە تەييارلىق قىلىپ مىڭەمگە ئىسسىق ئوتۇپ قالغاندەك تۇرىدۇ تورداشلار  گىپىم ئىگىز -پەس بولۇپ قالغان بولسا كەچۇرۋىتەرسىلەر ھە!نىيەت ئەلاغۇھە!
توغرا دەيسىز،ئوقوتقۇچىلارمۇ ئادەم،ئىلاھ ئەمەستە.

سەھرايى-تارىم

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2051
يازما سانى: 433
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8396
تۆھپە نۇمۇرى: 713
توردا: 3082 سائەت
تىزىم: 2010-6-2
ئاخىرقى: 2012-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 06:52:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچى ---قوناق مەدىكىنى يېرىپ قالايدىغان خەق

ئاتايمۇ؟~~~ دىدى خوجىنىياز پالگان...
   ئات~~~~~ دىدى تۆمۈر خەلپە...

بەخىت- ئاللاھنى

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41019
يازما سانى: 443
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 15188
تۆھپە نۇمۇرى: 5921
توردا: 5288 سائەت
تىزىم: 2011-5-17
ئاخىرقى: 2012-3-7
يوللىغان ۋاقتى 2011-6-13 02:47:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

27قەۋەتتىكى(ramu) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالدۇر

مەن دەۋاتقان ئۈنۈم ئەلبەتتەئىلمى ئۈنۈم ۋە ئجتىماى ئۈنۈملەرنى كۆرسىتىدۇ. بۇنىڭ بەزى كونكىرىت  ئىپادىلىرىنى سىز يۇقۇرىدا تىلغا ئېلىپ ئۆتۈپسىز. ئەلبەتتە، بۇنداق ئۈنۈمنىڭ ۋۇجۇتقا كېلىشى ئۈچۈن، توغرا بولغان ئادەم تەربىيەلەش يۆلىنشى، زور تىرىشچانلىق ۋە شۇ تىرىشچانلىقنى قوبۇل قىلالايدىغان ۋە قوللايدىغان ئىجتىمائى مۇھىت (جەمىيەت مۇھىتى) ، بۇ خىل ئىجتىمائى مۇھىتنى بەرپا قىلىدىغان كۈچلۈك ئىجتىمائى ئەخلاق (جەمىيەت ئەخلاقى)  ۋە بۇ خىل ئىجتىمائى مۇھىتنى كاپالەتكە ئگە قىلىدىغان ئىجتىمائى تۈزۈم بولشى كېرەك.  ئەگەر بۇلاردىن بىرەرسى كام بولسا، مەن دىگەن ئۈنۈنم ۋۇجۇتقا كەلمەيدۇ.  ئۆز ئەھۋالىمىزغا تەدبىقلاپ باقايلى:
1.بىزدە توغرا بولغان ئادەم تەربىيەلەش يۆلىنىشى  (مائارىپ يۆلىنىشى)بارمۇ؟  بۇ خىل يۆلىنىش ئەلبەتتە، ئادەملەرنىڭ تەبىئى ئالاھىدىلىكىگە ۋە ئىقتىدارىغا زىت كەلمەيدىغان، جەمىيەت بىلەن ئىنسان ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتنى توغرا، ئىلمى ئاساستا بىر ياقلىق قىلىشقا يېتەكلەيدىغان بولىشى كېرەك.
2.  بىزدە زور تىرىشچانلىق بارمۇ؟ بۇ خىل تىرىشچانلىق قانداقتۇر يۆلىنىشنىڭ قانداق بولىشى بىلەن كارى يوق، قارىغۇلارچە باش چۆكۈرىدىغان تىرىشچانلىق بولماستىن، توغرا يۆلىنىش ئاستىدىكى تىرىشچانلىقتۇر.
3. بىزدە شۇ تىرىشچانلىقنى قوبۇل قىلالايدىغان ۋە قوللايدىغان ئىجتىمائى مۇھىت (جەمىيەت مۇھىتى) بارمۇ؟ بۇ خىل ئىجتىمائى مۇھىت پەقەت گۈزەل ئىجتىمائى ئەخلاق ئاساسىدىلا مەۋجۇت بولىدۇ.
4. بىزدە بۇ خىل ئىجتىمائى مۇھىتنى كاپالەتكە ئگە قىلىدىغان ئىجتىمائى تۈزۈم بارمۇ؟ بۇ خىل تۈزۈم بولسا دەل شۇ توغرا مائارىپ يۆلىنىشى، يەنى، توغرا بولغان ئادەم تەربىيەلەش يۆلىنىشى ئاساسىدا ۋۇجۇتقا چىققان تۈزۈم بولىشى كېرەك.
بۇلارنى ئوبدان تەھلىل قىلساقلا نىمە ئۈچۈن، بىزدە ئۈنۈمنىڭ كەمچىللىگىنى ئىلمى ھالدا چۈشىنەلەيمىز، بىھۇدە ئاغرىنىشلار  ئاز بولىدۇ.

ھاياتنىڭ مەنىسى سۆيۈش ۋە سۆيۈلۈشيۇر! يەنى ئاللاھ ئۈچۈن سۆيۈش ۋە ئاللاھ ئۈچۈن سۆيۈلۈشتۇر !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 51532
يازما سانى: 108
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 896
تۆھپە نۇمۇرى: 199
توردا: 2065 سائەت
تىزىم: 2011-8-13
ئاخىرقى: 2012-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2011-8-26 01:36:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قۇرۇق سەپسەتە،چامباشچىلىق بىر ئۆمۈر ئىشتىن چۈشەلمەيدىغان كەسىپ،دوختۇرلارچۇ،دىھقانلارنىغۇ سۆزلىمەيلى قۇياي.قىسقىسى ھەممە كەسىپنىڭ دەردى خوشاللىقى بار.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش