مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: esyankar75

ئالىي مەكتەپ ئىنتىھانىدىكى 50 نۇمۇر ھەققىدە ئويلىغانلىرىم [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 67303
يازما سانى: 979
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7763
تۆھپە نۇمۇرى: 399
توردا: 716 سائەت
تىزىم: 2011-11-28
ئاخىرقى: 2015-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-26 10:08:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ تۈگەشكەن مائارىپ،

قان ئىچدە قان ......

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 68484
يازما سانى: 487
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2344
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 183 سائەت
تىزىم: 2011-12-4
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-26 10:14:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئشىقىلپ مڭ دىگەن بىلەن ئانا تىلدا ئۆز يۇرتتتا ئۇقۇغانغا يەتمەيدكەن دەپ ئويلىدىم  قاتتىق ئىرادە بولسا چۇقۇم تىرىشىساقلا  ھەر قانداق جايدا بولىشىمىزدىن قەتئىنەزەر بىز گە غەلبە يار !


50 نۇمۇر غا گول بولوپ بۇ يەرلەردە سەرسان بولسىز ، ئاندىن ئانا تىلىنى ئاستا ئاستا ئۇنتۇيسىز ،
بەلكىم ئۇنتىماسسىز ، .ئەمما ئىلمى بولغان ئانا تىل ئاتالغۇللىرىنى ئاستا .استا .ئۇنتىشڭىز تەبىئى ،كىيىن ئۇيغۇر چە ئاتالغۇلار  قۇلاققا غەلىتە ئاڭلىنىپ خەنچە سۆزلەيمىز ، شۇنداق قىلىپ بۇ مىللەت يەرشارىدىن يۇقىلىدۇ !مانا بۇ ئاتالىمىش  «50نۇمۇر »  نىڭ ھەقىقى ماھيىتى !

كەتكەنلەردىن كەلگەنلەر يوق ، كەتمىگەندىن كەتمىگەنلەر !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 48847
يازما سانى: 31
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3302
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 656 سائەت
تىزىم: 2011-7-23
ئاخىرقى: 2013-4-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-26 10:33:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قوش تىل دەيدىغان بىرنىمنى يوقىتىش كىرەك! گەپ تامام.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15755
يازما سانى: 549
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9231
تۆھپە نۇمۇرى: 722
توردا: 6849 سائەت
تىزىم: 2010-10-30
ئاخىرقى: 2015-5-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-26 10:38:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

گ

بىر چاغدا ئامىرىكىدا قارا تەنلىكلەر نامايىش ئېلىپ باردى.بۇ نامايىش خېلى كەڭ كۆلەمدە ئېلىپ بېرىلدى.مەخسەت نىمە دېسە ئامېرىكا مائارىپى قارا تەنلىكلەرگە ئالى ماكتەپ ئىنتىھانىدا قوشۇپ بىرىدىغان نۇمۇرغا قارشى ئېلىپ بېرىلغان نامايىشكەن.قارا تەنلىكلەر بۇ خىل نۇمۇر قوشۇپ بىرىش، قارا تەنلىكلەرنىڭ مەدىنىيەت ساپاسىنى، بىلىم ئىقتىدار قۇرۇلمىسىنى تۆۋەنلىتىۋېتىدۇ دەپ قاراپ ئاق تەنلىكلەر بىلەن ئوخشاش بولۇشنى تەلەپ قىلغان ئىكەن.بۇ نامايىش بىلەن ئۇلار پەرزەنتلىرىگە ئالى مەكتەپ ئىنتىھانىدا قوشۇپ بىرىلىدىغان نۇمۇرنى بىكا قىلغان ئىكەن.بىز قاچاندا شۇ قارا تەنلىكلەردەك ئويلايدىغان بولامىز.... بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئارقۇ تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-26 10:39 PM  


خوشامەتتىن سەسكىنىمەن.
foormat بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-26 11:20:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ياخشىغا كۈن يوق

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72402
يازما سانى: 1339
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10444
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 3136 سائەت
تىزىم: 2012-1-2
ئاخىرقى: 2015-5-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-27 01:50:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
  مەن ئىچكىردە ئوقۇيمەن، باشقا كۆپۈنچە مەكتەپلەردە (ئىچلىردىكى) شىنجاڭلىق ئوقۇغۇچىلار 40 ئەتراپىدا نۇمۇر ئالسىلا ئۇلارنى ئۆتكەن ھېساپلايدىكەن، لېكىن مەن ئوقۇۋاتقان بۇ مەكتەپتە ئۇنداق ئەمەس ، ئۆلچەم خەنزۇ ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوخشاش، مەكتەپتىن ئۆلچەمنى تۈۋەنلتىپ بېردىغانلقىنى ئېيتىقان لېكىن بىز ئۇنمىدۇق.

ئادەم ئۇ گوياكى بىر ئۇچۇم تۇپراق،
كېتىدۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق،
شۇ ئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل،
ۋە ياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17902
يازما سانى: 49
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6151
تۆھپە نۇمۇرى: 302
توردا: 550 سائەت
تىزىم: 2010-11-17
ئاخىرقى: 2015-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-27 02:01:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆتكەن يىلى ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىنىڭ نومۇرى ئېلان قىلىنغاندىن كېيىن پەخرىيە ئەشرەپ 711 نومۇر بىلەن رايونىمىزدا تەبىئى پەندە ئەليۇل ئەلا بولدى دىگەن خەۋەر نۇرغۇن تور بەتلەرنى قاپلىدى. مەنمۇ شۇنداق ھاياجانلانغان. لېكىن ھەرقايسى پەنلەردىكى نەتىجىسىمۇ ئېلان قىلىنىپ ئېتىۋار  قىلىنغان 50 نومۇر بىلەن 711 نومۇر ئالغانلىقىنى، بۇ 50 نومۇر بولمىسا ئومۇمى نومۇرىنىڭ 661 بولىدىغانلىقى ھىساپلاپ لاسسىدە بولۇپ قالغان ئىدىم.  ئوقۇچىللىرىمىز مۇشۇ 50 نومۇر قوشۇلمىغان ھالەتتە ئەليۇل ئەلا بولسا تېخىمۇ ئېتراپ قىلىشقا ئېرىشىدۇ دەپ ئويلايمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3804
يازما سانى: 143
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9709
تۆھپە نۇمۇرى: 347
توردا: 2099 سائەت
تىزىم: 2010-7-12
ئاخىرقى: 2015-5-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-27 02:45:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق نومۇر قوشۇپ بېرىش ياكى نومۇر چېكىنى تۆۋەنلىتىپ بېرىش ئىشكىردىكى ئالى مەكتەپلەردە تېخىمۇ ئېغىر.  بولۇپمۇ ئېمتىھانلاردا ئالغان نومۇرىنى يىلتىزدىن چىقىرىپ 10 غا  كۆپەيتىدۇ. . مەسىلەن:  36 نى يىلتىزدىن چىقارسا 6     .6*10= 60. شۇڭا شۇنچە يوقۇرى نومۇر بىلەن كەلگەن نى نى ياخشى بالىلارنىڭمۇ  مەنزىلى ئاران36دىن يوقۇرى بولۇپ قالدى.  ئالدىنقى قېتىم چوڭ سىنىپتا خەنلەر بىلەن ئوخشاش ئىمتىھان بېرەپ 90دىن يوقۇرى ئالغۇدەك بېرەپ چىقسام ئاران 73 قۇيۇپ قويۇپتۇ. ئاچچىغىمدا چىقىپ مۇئەللمنى ئىزدىدىم. ئۇنۇڭغا ئېمتىھاننى قايتا تەكشۈر. مەن 90 دىن يوقۇرى ئالاتتىم دېسەم ياراتمىغاندەك كۈلۈپ قويۇپ تۇرىدۇ. سىنىڭ ئادەتتىكى ئۆگۈنۈش ئەھۋالىڭ(平时成绩)  ياخشى ئەمەسكەن دەيدۇ.تىزىملىكلىرىنى قايتا تەكشۈرتۈپ ،  پۇتاق تاپالمىغاندا مۇناسىۋەتلىك كىشىلەرنى ئىزدەيمەن دەپ قوقاق سېلىپ يۈرۈپ ئاخىرى ئۆزگەرتتىم. يوقۇرى يىللىقتىكىلەر مەكتەپتە شىنجاڭلىق باللانىڭ ئىناۋېتىنى قويماپتىكەن . كاساپىتىگە بىز كېتىپ بارىمىز ....
     قايسى كۈنى تېلفۇنۇمنى ئۇيغۇرچىلاشتۇرۇپ بۇلۇپ بىر نەچچە ئۇيغۇرقىز ساۋاقدىشىمغا ھاياجان
بىلەن كۆرسەتسەم ئېلىپ كۈرەپ بېقىپ تېلفۇننى ئۇيغۇرچە قىلىپمۇ ئىشمۇ دەيدۇ.شۇنداق ئېسىل تۇرمامدۇ دېسەم،<< خەنزۇلار كۆرسە زاڭلىق قىلمامدۇ ، ماۋۇ تېخى خەنزۇچىنى بىلمەيدىغان ئوخشايدۇ ،نىمدا ئىرماش چىرماش خەت بۇ دەپ>> دەپ كۈلۈشۈپ كەتتى .  ئاچچىغىم غۇژژىدە توتۇپ سەت تىللىۋېتىپتىمەن. ئۆز ئانا تىل _ يېزىقىدىن نۇمۇس قىلغىنىغا  قارىغاندا بىزدە كىملىك تۇيغۇسى تۆۋەنلەپ كەتكەن ئوخشايدۇ!!
        يەنە تېخى ماۋۇ خەنلەر بىزنى سىلەرمۇ دۆلەتلىك بىرتۇتاش ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتناشقانمۇ؟ ئاڭلىساق  50نومۇر قوشۇپ بېرىدىكەن. بىزمۇ شىنجاڭلىق بولساق بىزگىمۇ قوشۇپ بېرەمدۇ دەپ سورايدۇ. شۇنچىلىك   سەمىمىيلىك بىلەن چۈشەندۈرۈپ كېتىمەن. مىللى ئوقۇغۇچىلار دېسە مەيلىتى ،لېكىن تېخى (民族特招生) دەپ تەنتەربىيەدە ئالاھىدىلىكى بار ،بىۋاستە قۇبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچىلار بىلەن بىر ئورۇنغا قۇيۇۋالىدۇ ، مۇشۇنداق گەپنى ئاڭلىسام ۋىجدانىم قايناپ كېتىدىكەن .  مۇشۇ ئازسانلىق مىللەتلەرگە بولغان ئىمتىھان تۈزۈمىنى ئەمدى ئىسلاھ قىلىدىغان يەرگە يەتتى جۇمۇ لېكىن .
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   fisherman تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-27 06:37 PM  


تۇيۇقسىز خوشال بۇلۇپ كەتكەندە ئاسمانغا ئاتاي دېسەم دوپپام يوق،  
كۆڭلۈم يېرىم بولغاندا بىر سىلاپ قۇيۇشقىمۇ ساقىلىم يوق!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1322
يازما سانى: 791
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11246
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 2624 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2015-5-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-27 04:46:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ مەكتەپتىمۇ نومۇر قوشۇش  يوق ،لېكىن باشقا  ساۋاقداشلىرىمنىڭ مەكتەپلىرىدە باركەنتۇق .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76331
يازما سانى: 507
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3969
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 329 سائەت
تىزىم: 2012-2-21
ئاخىرقى: 2012-12-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-3-27 04:58:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئارقۇ يوللىغان ۋاقتى  2012-3-26 10:38 PM
بىر چاغدا ئامىرىكىدا قارا تەنلىكلەر نامايىش ئېلىپ بار ...

دېمەك ئۇلار ئىنتايىن توغرا قىلغان ،مەن ھازىرغىچە مۇشۇ نومۇر قوشۇپ بېرىش ۋە ئازسانلىق مىللەتلەرنىڭ  ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان نومۇر چېكىنى تۆۋەن بەلگىلەشكە قارشى پىكىردە بولۇپ كەلدىم ،بۇنداق قىلىش تېگى تەكتىدىن ئېيتقاندا ئازسانلىق مىللەتلەرگە قىلىنغان ھاقارەت،بىراق بەزىلەر چوقۇم قوشۇپ بېرىشى كېرەك دەپ قارايدىكەن.............

مىللەتنىڭ خارابىلىقى ئاياللارنىڭ چۈشكۈنلىكىدىن باشلىنىدۇ ،ئاياللارنىڭ چۈشكۈنلىكىگە ئەرلەرنىڭ مېھرىبان بولالماسلىقى سەۋەب بولىدۇ ،ئەرلەرنىڭ مېھرىبان بولالماسلىقىغا ئۇلارنىڭ ئېتىقادسىزلىقى ،كەمبەغەللىكى ،جاپا مۇشەققەت ،كۈچسىزلىكى سەۋەب بولىدۇ .
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش