مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: boraoghli

ئويۇن پروگراممىسى لايىھەسى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

بىلمىگەننى بىل ،

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4482
يازما سانى: 377
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14593
تۆھپە نۇمۇرى: 525
توردا: 1531 سائەت
تىزىم: 2010-7-22
ئاخىرقى: 2015-5-15
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-27 04:15:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەلپىدا2 يوللىغان ۋاقتى  2012-7-27 12:16 PM
نۇرغۇنلىرىمىزنىڭ قولىدىن بۇنداق ئىش كەلمەيدۇ،كېلىدې ...

سىزگە رەھمەت. ئاخىر كۆڭلۈمدىكىنى تاپالايدىغا بىرسى چىقتى.
بىز قاچانمۇ مەسىلىگە توغرا مۇئامىلە قىلىشنى ئۆگۈنەرمىز...

ياخشى بولساڭ ئەلگە تۇمارسەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86763
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 126
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 30 سائەت
تىزىم: 2012-11-3
ئاخىرقى: 2015-5-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-11-3 04:35:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايىتىمۇ ياخشى بىر لايىھە بوپتۇ. مەنغۇ ئۇنداق ئويۇنلارنى ئانچە بىلىپ كەتمەيدىكەنمەن، لىكىن ئۆيدىكى ئۇكىلىرىمنىڭ بىكار بولسىلا شۇنداق ئويۇنلارنى ئويناۋاتقىنى كۆرىمەن، بۇنىڭ تەسىرى 4 ياشلىق ئۇكامغىمۇ يۇقتى، ئۇ ئويۇن ئوينىغاندا توختىماي سۇئال سورايدۇ، خىلى بىر مەزگىللەر ئۆتكەندىن كىيىنمۇ شۇ ئويۇنغا مۇناسىۋەتلىك سۇئاللارنى سوراپ ئىرىنمەيدۇ .... ئەگەر مۇشۇنداق بىر ئويۇن ۋۇجۇتقا كەلسە سىز دىگەندەك پەرزەتلەرنى ھەم خۇش قىلىش ھەم تەربىيلەش مەقسىتىگە ئېرىشىپ قوش ئۈنۈم ھاسىل قىلالىغۇدەكمىز .....   لايىھە شۇ كەسىپ ئەھلىلىرىگە مۇھتاج، شۇنچە كۆپ كىشىلەر قوللاۋاتسا ئىقتىسادتىن غەم قىلىش كەتمەيدۇ. ھەممە ئىشلاردا ئاللاھ ياردەمچىمىز بولغاي!


مەن اللە ۋە ئۆزۇمگىلا ئىشىنىمە

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78440
يازما سانى: 342
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4254
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 70 سائەت
تىزىم: 2012-4-5
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2012-11-3 05:00:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
اللە ئىشلىرىڭىزنى ئوڭۇشلۇق قىلغاي شۇ پىلانلىرىڭىزنىڭ تىزراق ئەمەلگە ئىشىشىغا تىلەكدەشمەن

ئەتىكى ئازاپنىڭ سەۋەپچىسى بولغان بۈگۈنكى خۇشاللىكنىڭ نىمە كېرىكى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86603
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 4 سائەت
تىزىم: 2012-10-30
ئاخىرقى: 2012-11-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-11-3 08:40:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالدى بىلەن تېما ئىگسگە رەھمەت ناھايتى ئەھمىيەتلىك تېما يوللاپسىز،
مەنمۇ مۇشۇ پىروگىرامما لاھىيەلەش ۋە كارتۇن فىلىم ئىشلەشكە بەك قىزىقىمەن ،
ھەم شۇنىڭغا ئائىت يۇمشاق دىتاللارنى ئىشتىن سىرت ئۇگىنىۋاتقىلى ئۇزۇن بولدى
ئۈگىنىش جەريانىدا بەزى كىچىك قىسقا كارتۇنلارنى ئىشلەپمۇ باقتىم گەرچە مەن ئۈزۇم
ئىشلگەن كارتۇنلارنى باشقىلار ياقتۇرغۇدەك ياخشى ئىشلىيەلمىگەن بولسامىمۇ ھەم باشقىلار
كۆرمىسىمۇ مەن بىر قىسقا كارتۇنى ئىشلەپ بۇلۇپ ئۇنى قۇيۇپ كۆررۇپ ئۈزۈم لاھىيىلىگەن
شۇ ئوبىرازلارنىڭ ھەركەتلەنگىنى كۆرسەم باشقىلار ئىشلىگەن شۇنچە ياخشى بىر فىلىمنى
كۆرگەندىنمۇ بەك ھۇزۇر ھىس قىلىمەن ، يىقىندا ئۈزى قىسقا بولسىمۇ بىر مۇككەمەل بىر
كارتۇن فىلىمنى ‹‹ مەكتەپتىن قايتىش ›› دىگەن قىسقا بىر كارتۇن فىلىمنى ئىشلەشكە
تەييارلىق قىلۋاتىمەن ئەگەر ئۇڭۇشلۇق ئىشلەپ بۇلۇشقا نىسىپ بولسا مۇنبەرگە يوللاپ
تورداشلارنىڭ پىكىرنى قۇبۇل قىلىمەن ، ھەم مەنمۇ بىر باللار ئۈچۈن تەربىيۋى ئەھمىيەتكە
ئگە بىر ئۇيۇن لاھىيەلەپ بېقىش ئۇيۇم بار ئىدى بۇگۇن بۇ تېمىنى كۇرۇپ ناھايتى خۇش
بولدۇم ، گەرچە بىر ئۇيۇنى ياكى كارتۇنى لاھىيەلەش بەزى تورداشلىرىمىز دىگەندەك
قىيىنلىق دەرجىسى يۇقىرى ئىش بولسىمۇ ھەمىمىز بىرگە تىرىشىپ باقساق چۇقۇم ياخشى
بىر ئۇيۇنى لاھىيەلەپ چىقالىشىمىزغا ئىشنمەن ، ئەمدى بىر ئۇيۇنى لاھىيەلەشنى دىسەك
بىر ئادەتتىكى ئىككى ئولچەملىك كارتۇن ئوبرازىدىكى ئۇيۇنى ياساش ئۇچۇن
ئالدى بىلەن شۇ ئۇيۇنىڭ سىنارىيەسى ( مەزمۇنى يەنى شۇ ئۇيۇنىڭ باشلىنىشى
ئۇيۇن ئويناش ۋەزىپىسى ئويناش جەرياندىكى ئۇچىرايدىغان تۇسالغۇ ئۇنى قانداق
يېڭىش قانداق نۇمۇر بىرىش ئىشقىلىپ شۇ ئۇيۇنىڭ پۇتۇن مەزمۇنىنى تەپسىلى يېزىپ
چىقىشقا توغۇرا كىلدۇ ) كىيىنكى قەدەمدە مەنزىرە ،ئوبىراز ، مودىل سىزش لاھىيەلەش ئېلىپ بارمىز يەنى ئۇيۇندىكى ھەرخىل مەنزىرە ، ھەر بىر جىسىم ، ئادەم دىگەندەك نەرسىلەرنى
ئولچەملىك سىزىپ چىقىشقا شۇ مەنزىرە ئوبىراز مودىللارغا مۇۋاپىق رەڭ بىرىشكە
توغۇرا كىلىدۇ ، ئۇچىنىچى قەدەمدە لاھىيەلەپ بولغان شۇ ئوبىراز مودىلارغا ئۇيۇنىڭ
تەلىپىگە ئاساسەن ھەركەت بىرمىز ھەركەت بىرىش جەريانى ئۇيۇن ياكى كارتۇن
فىلىم لاھىيەلەشنىڭ قىيىنلىق دەرجىسى يۇقىراق بولغان قىسمى بۇلۇپ ھەر بىر كارتۇن
ئوبىرازنىڭ ھەركىتىنى بىر-بىرلەپ سىزىشقا  توغىرا كىلىدۇ ( 3D  كارتۇن بۇنىڭ سىرتىدا)
بەزى ھەركەتلەرنى پىروگىرامما يېزىپ نەچىچە يۇزلىگەن كودلارنى يېزىش ئارقلىق
بىرلدۇ ، ئىختىساد مەسلىسىگە كەلسەك چوڭ تىپتىكى ئۇيۇن شىركەتلىرى بىر ئۇيۇنى
ئىشلىگەندە شۇ ئۇيۇنى پۇتۇن كىشلەر ياقتۇرغۇدەك ئىشلەش ئۇچۇن يۇقىرى تېخنىكىلىق
رەساملار ،پىروگىرامىرلار ، مودىل ئوبىراز لاھىيىلىگۇچى قاتارلىق نۇرغۇن خزمەتچىلەرنى
ئىشلىتىدۇ شۇنداقلا ئىلغار بولغان سېستىملاشقان ئۇسكۇنلەرنى ھەقىقى نۇسخدىكى
يۇمشاق دىتاللارنى ئىشلىتىدۇ بۇلارنىڭ ھەمىسىگە نۇرغۇن پۇل كىتىدۇ  ئەلۋەتتە
بىز ياقتۇرۇپ ئويناۋاتقان 生化危机4 دىگەن ئۇيۇنى ئامىركىدىكى CAPKOM
ئۇيۇن شىركىتىدكى يۇزدىن ئارتۇق خادىم 1 يىلدىن ئۇشۇق ۋاقىت سەرىپ قىلىپ
ئىشلەپ چىققان بۇنىدىن بىر ياخشى بولغان چوڭ ھەجىمدىكى ئۇيۇنغا قانچىلىك
چىقىم كىتىدىغانلىقىنى كۇرۋالغىلى بۇلىدۇ ، لىكىن ئەمىلىيەتتە بىز ئىشلەيمىز دىگەن بۇ ئۇيۇنغا
پۇل سەرىپ قىلشمۇ ھاجەتسىز پەقەت ئەتىراپتىكى تىرشچان رەساملىق ۋە
پىروگىرامما تۈزۈشتىن خەۋىرى بار دوسلارنىڭ ياردىمى ۋە قولىشى بولسا بۇ ئۇيۇنىمۇ
چۇقۇم مۇۋاپىقىيەتلىك ياساپ چىقىلى بۇلىدۇ .
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ilktiron تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-11-3 08:44 PM  


كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش