مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: xirkat

مانا مەن ئوقۇتقۇچى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 75074
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3387
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 114 سائەت
تىزىم: 2012-2-8
ئاخىرقى: 2012-10-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-7 11:58:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىلار قوشۇندىكى ھەقىقي ئەھۋالنى يېزىپسىز،،،،
پىداگوك، پىسخلىگىيە ئوقۇماي مائارىپ سېپىگە كىرۋالغان بىر قىسىم مىتىلەرنى ھىساپقا ئالمىغاندا 99% ئوقۇتقۇچى ھەقىقىي ئوقۇتقۇچىلدردۇر.
قەيەردىن كۇچۇرۇپ كەلسۇن،ۋە ياكى باشقا مۇنبەردىكى تېما بولسۇن باشقىلارنىڭ ئەجرىگە ھۈرمەت قىلايلى، كۈچۈرىپ كىلىنگەن تېما بولسا كۆرمىسىڭىزلا بولمىدىمۇ؟ قاچانغىچە بىر - بىرىمىزنى تاتلىشىپ يۈرمىز؟

ئاللاغا تاپشۇردۇم!

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6549
يازما سانى: 598
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11213
تۆھپە نۇمۇرى: 461
توردا: 2337 سائەت
تىزىم: 2010-8-16
ئاخىرقى: 2012-10-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-11 03:52:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ ئوقۇتقۇچى ،بۇكەسپىمدىن مەڭگۈ پەخىرلىنىمەن .

جەلىپكار!

ياشىسۇن مۇسۇلمان ئۇيغۇر

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47689
يازما سانى: 2089
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 24044
تۆھپە نۇمۇرى: 1286
توردا: 2314 سائەت
تىزىم: 2011-7-13
ئاخىرقى: 2012-10-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-11 04:07:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
      مائارىپ  سېپىدە    بېشىڭغا  ياغلىق  چەگمە  دېسە   چېچىنى  بۈدرە  قىلىپ، ھەرخىل  رەڭدە بوياپ،تار كىيىملەرنى  كىيىپ  غەرىبنىڭ ئىمانسىزلىرىدەك  يۈرىۋالىدىغان ، باشقىلار  تەربىيە  قىلسا   قانداق  قىلىمىز، ھۆكۈمەت  يول قويمىسا  دەپلا  تۈگىتىدىغان ئايال ئوقۇتقۇچىلار ، ئىشتىن  چۈشكەندە شاڭپىرخانىلارغا كىرىپ، ھاراق ئىچىشىپ  ئولتۇرۇپ  مائارىپ  تۈگەشتى دەپ ئۈمىتسىزلىنىپ ئوتۇرىشىدىغان   ئەر ئوقۇتقۇچىلار  ساماندەك.

          تېخى  ئىككى  يىللق  قوش تىل  تەربىيلىنىشكە بارغان  ئوقۇتقۇچىلار ئارىسىدىكى  بۇزۇقچىلىق، قىلىقسىزلىقلارچۇ  تېخى،   خەقلەرمۇ  بىكاردىن - بىكار ئوقۇتقۇچىنى  بىرنىمە  دىمەيدۇ.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hekmat-uyghur تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-8-11 04:09 PM  


ئوغلۇم ، ئىسىڭدە چىڭ تۇت، ئاتاڭ ئۇيغۇر،ئاناڭ ئۇيغۇر.تۇمۇرۇڭدا ئېقىۋاتقىنى ئۇيغۇرنىڭ  قېنى.........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81258
يازما سانى: 137
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3248
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2012-6-8
ئاخىرقى: 2012-10-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-11 04:57:09 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىشقىلىپ ئوقۇتقوچىلار نىڭ ساپاسى ، ئىدىيىسى . ئەخلاقى ۋە ئوقوغۇچىلارغا بولغان مەجبۇرىيىتى بۇرۇنقىغا ھەرگىز يىتىشەلمەيدۇ.

"/ئارتۇق گەپ

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15156
يازما سانى: 884
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11924
تۆھپە نۇمۇرى: 395
توردا: 3638 سائەت
تىزىم: 2010-10-25
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-12 07:25:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نىمىلا بولمىسۇن، تورداشلارنىڭ ئاچچىق ئىزا- ئاھانەتلىرىنى توغرا چۈشىنىشكە بولىدۇ، ئەلكۈيى مۇنبىرىدىكى يازمىغا چۈشكەن ئىنكاسلارنى پۈتۈنلەي توغرا دەپ كەتلىكىلى بولمىسۇ، ئوقۇتقۇچىلىق قوشۇنى نۇرغۇن رىئالنى مەسىلىلەردىن مۇستەسنا ئەمەس، شۇنىسى ئېسىمىزدە بولۇشى كېرەككى، بىز بالىلارغا ياشاشنىڭ يولىنى، زاماننىڭ قىڭغىر- قىيسىقلىرىنى، ئۆزى ۋە ئۆزىنىڭ ئەجدادىنى بىلدۈرۈشىمىز كېرەك، ئەلۋەتتە بالىلار تاپشۇرۇق بىلەن كاللا يۇيۇش ئىدىيىسىنىڭ قۇربانى بولۇپ قالماسلىق كېرەك...

باتۇر بىر ئۆلىدۇ، قورقۇنچاق مىڭ.....!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60483
يازما سانى: 59
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3491
تۆھپە نۇمۇرى: 238
توردا: 422 سائەت
تىزىم: 2011-10-14
ئاخىرقى: 2012-10-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-31 09:57:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەش قول تەكشى ئەمەس،ئەمما .ئۇيغۇر مائارىپىدىكى ھارام پۇتاقلار يۇقىرىغا ھەر خىل يوللار ئارقىلىق كىرىۋالغان بىر قىسىم غەيرى كەسىپتىكى مائارىپنى چۇشەنمەيدىغانلار.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 905
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13511
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 1303 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2012-10-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-1 02:36:01 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇنداق،مانا مەنمۇ ئوقۇتقۇچى،ئوقۇتۇش مۇنبىرىدە ئوقۇغۇچىلارغا تەلىم-تەربىيە بىرىۋاتقىنىمغا  ئوتتۇز يىلدىن ئاشتى،مۇشۇ جەرياندا ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنىڭ نەقەدەر شەرەپلىك كەسىپ ئىكەنلىگىنى تونۇپ يەتتىم، مۇشۇ ھەقتە مىسرانىم مۇنبىرىگە يوللىغان ئوقۇقۇچى ھەققىدىكى ئەسەرلىرىمدىمۇ ئىپالىدىم.شۇڭا مەنمۇ شۇنداق دەيمەن؛
         ئوقۇتقۇچى بولغۇم يوق پەقەت،
         بولدۇممۇ چىكىمەن جاپا مۇشەققەت.
         ۋە لىكىن ئوقۇتقۇچىنىڭ ھىمايىسىدە،
        ئوقۇغۇچى بولۇپ ئۆتسەم دەيمەن تا ئەبەت. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   mahatjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-1 02:37 AM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 74747
يازما سانى: 262
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3764
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 151 سائەت
تىزىم: 2012-2-4
ئاخىرقى: 2012-10-23
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-11 11:14:26 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
    ئوقۇتقۇچى _ كەلگۈسى ياراتقۇچىلارنى تەربىيلەيدۇ . دېمەك ، ئۇلار شۇنداق بىر چوڭ ۋەزىپىنى ئۈستىگە ئالغانىكەن ، پەرزەنت ئۈچۈن ئەڭ كۆپ كۈچ چىقىرىشى زۆرۈر . چۈنكى پەرزەنت دېگەن مەكتەپتە ئۇقۇيدىكەن كۆپ ۋاقتى ئوقۇتقۇچىلار بىلەن بىللە بولىدۇ . ئادەم خاتالىق ئۆتكۈزىدۇ دەيمىز ئەمما ، شۇ خاتالىقنى ۋاقتىدا تۈزىتىش كېرەك ، ئۇستاز دېگەن ھەرقايسى جەھەتتىن باشلامچى بۇلىشى كېرەك .   بەلكى سىز تېمىڭىزدا دېگەن ئىنكاسچىلارمۇ شۇنداق ئەھۋاللارنى ئۇچراتقان بۇلىشى مۇمكىن . ھەقىقەتتىن ئېلىپ ئېيتقاندا سىزدەك مۇستەھكەم ئىرادىلىك ، ئۆزىنى كەسىپكە بېغىشلىغان ئوقۇتقۇچىلار ھەقىقەتەن كۆپ ، شۇنىڭ بىلەن بىللە ئۆز كەسپىنىڭ نامىنى بۇلغايدىغان ، كۆرۈپ تۇرۇپ پوق يەيدىغان ، ئوقۇغۇچىلارنى ھېسسىياتنىڭ قۇلى بولماڭلار دەپ تۇرۇپ ئۆزلىرى ئاستىرىتىن قۇللۇق قىلىدىغان ، نائىستىل ئۇستازلارمۇ مەۋجۇت . ئۇزۇن گەپنىڭ قىسقىسى ئەڭ مۇھىمى ئۆزلۈكنى تۇنۇشنىڭ كەمچىللىكى بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kar0923 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-10-11 11:15 AM  


بىزلەر خەقلىشىپ ، خەقلەر بىزلىشىپ ... !
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش