مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: kurkum

ئادەمنى ئويغا سالغان سىنىپ يىغىنى   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئىنسان ئىنساندە

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4980
يازما سانى: 261
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9032
تۆھپە نۇمۇرى: 355
توردا: 2771 سائەت
تىزىم: 2010-7-28
ئاخىرقى: 2015-1-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 01:30:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

?

باياتىدىن بۇ ئەسەرگە ۋە« مەكتەپ دىگەن شۇنداق جايمىدى »ناملىق ساتىراغا يېزىلغان ئىنكاسلارنى ئوقۇپ بىر قىسمىلا بولۇپ قالدىم.بىز قاچانلاردا سەۋەنلىكنى ئۆزىمىزدىن ئىزدەيدىغان بولامىز؟ھەممىنى باشقىلارغا ئارتساق،بالا ياخشى ئوقىمىسا مالىمدىن،يولدىن چىقسا مەكتەپتىن...كۆرسەك،ئويلىمىدىڭلارمۇ؟مەن بالىنى تېپىپ قويساملا،قوسىقىنى تويغۇزساملا مەسئۇلىيىتىم تۈگەمدۇ؟- دەپ.بالا بىزگە بېرىلگەن ئامانەت،ئۇنىڭغا ياخشى ئەمەللەرنى ئۈگىتىش بىزگە پەرىز ھەم قەرىز.قىزلارنىڭ ياخشى تەربىيلەنمەسلىكى،نەزەر دائىرسىنىڭ تۆۋەن بولىشى،قىزلارنى ئىلمى ئوقۇتماسلىق،قىزلارغا ئەمەلى،ئىلمى جىنسى ساغلاملىق تەربىيىسىنى بەرمەسلىك،بالىنىڭ روھىغا ئېتىبار بەرمەسلىك قاتارلىق تۈرلۈك سەۋەنلىكلىرىمىز ئەۋلاتلارنىڭ سۈپىتىنى،ئەخلاقىنى چىرتىۋاتىدۇ.مۇشۇ يەردە ئىنكاس يازغانلار ئۆزەڭلەرمۇ بەلكىم ئاتا-ئانىدۇرسىلەر ياكى بالىدۇرسىلەر،كۈن بويى كوم ئالدىدا ئولتۇرۋېلىپ قۇرۇق گەپ ساتقاندىن مېغىزلىق پىكىرلەرنى يۈرگۈزۈپ،پىسخىلوگىيە،جىنسىيەت،قانۇن...بىلىملىرىنى ئۈگىنىپ قويغان بولساڭلار ئۈنىمى قانداق بولار ئىدى.
ئەڭ ئاۋال مەن نىمە قىلۋاتىمەن؟مەن قانداق قىلىشىم كېرەك؟مەندىن سەۋەنلىك ئۆتتىمۇ؟...دىگەن سۇئاللارنى ئاۋال ئۆزەڭلارغا قويۇپ باختىڭلارمۇ؟
كوچىغا چىقىپ كەتكەن قىزنى قۇتقۇزۇپ،ئەخلاق يولىغا كىرگۈزۈش دىنىمىزدا ئەڭ ئۇلۇغلىنىدىغان پەزىلەتكەن،قېنى يىگىتلىرىمىز قۇتقۇزۇپ باختىڭلارمۇ؟تىل ئاڭلاشتىن قوقماي ئۇلارغا چىرايلىق نەسىھەت قىلىپ باختىڭلارمۇ؟ئۆز يارىنى ئەشۇ جايلارغا ئېلىپ كىرىپ كىتىۋاتقان يىگىتلىرىمىزنى كۆرگەندە قوقماي نەسىھەت قىلىپ باختىڭلارمۇ؟...
قىزلىرىمىز رەخكە ئورىنىۋالساملا مەن ئىمانلىق،مەن ئەخلاقلىق دەپ يۈرمەي،قانچىلىك بىلىمىم بار؟ئازغان ئېرىمنى،يىگىتىمنى ئۆز پەزىلىتىم بىلەن قايتۇرۇپ كىلەي دەپ ئويلىدىڭلارمۇ؟بالامنى تەربىيلەشتە مەسئۇلىيىتىم قانچىلىك،قانچىلىك قۇربانلىق  بېرىمەن دەپ ئويلىدىڭلارمۇ؟
سەۋەپنى ئاۋال ئۆزىمىزدىنمۇ ئويلىشىپ باقايلى بولامدۇ قېرىنداشلىرىم!
ئىش دىسە بېشىمىز ئاغىرسا،ۋاقىت ئېڭىمىز بولمىسا...قانداقمۇ باشقىلارغا بىرنىمە دىسەك گېپىمىزنى ئاڭلايدۇ.
نىگىرلار قۇل ئىدى ھازىرچۇ؟
ئاۋال قولىڭىزنى يۈرىكىڭىزگە قويۇڭ، ئاندىن مەن دەپ ئويلاڭ...بىر قىسىم چوڭ ئىشلارغا باغلىۋالماڭ
سىلەرگە بەخىت يار بولسۇن بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   101nazinin تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-19 01:36 PM  


ئىنسان ئىنساندەك ياشىسىلا رەزىللىكتىن خالى بولاتتى

ئىنسان ئىنساندە

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4980
يازما سانى: 261
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9032
تۆھپە نۇمۇرى: 355
توردا: 2771 سائەت
تىزىم: 2010-7-28
ئاخىرقى: 2015-1-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 01:30:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىككى يوللىنىپ كىتىپتۇ كەچۈرۈڭلار
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   101nazinin تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-19 01:38 PM  


ئىنسان ئىنساندەك ياشىسىلا رەزىللىكتىن خالى بولاتتى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3246
يازما سانى: 4609
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 44669
تۆھپە نۇمۇرى: 949
توردا: 15812 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 01:34:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
akbar0997 يوللىغان ۋاقتى  2012-12-19 12:59 PM
ئۇنداقمۇ دەپ كىتىشكە بولمايدۇ .سىز ئاخىرىدا ئوقۇغۇچى  ...

مەن تولۇق ئوتتۇردىكى  ئاتا - ئانىلار يىغىنىدا بولۇپ ئۆتكەن سۆھبەتتىكى بىر خانىمنىڭ ، بىر ئوقۇغۇچىنى ئەمەس سىنىپتىكى ھەممە ئوقۇغۇچى ئۈستىدىن ئاتا - ئانىلىرغا قىلغان شىكايتىنى  كۆزدە تۇتۇپ پىكىر قىلدىم . ئۇ ئقۇتقۇچىنىڭ دىيشىچە ئۇ سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار شۇنداق دۆتمىش ! كالۋامىش....... ! ئوقۇتقۇچىدا قابىلىيەت بولسا ھەرگىزمۇ ئوقۇغۇچى دۆت بولمايدۇ ! شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ قابىلىيەتسىزلىكىدىن ئوقۇغۇچى دۆت بولىدۇ .
مەلۇم مەكتەپتىكى بىر داڭلىق ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچى بييجىڭغا بارغاندا ، شۇ يەردىكى بىر سىنىپقا ئوچۇق دەرس ئاڭلىغىلى كىرىپتۇ . دەرس بەرگۇچى ئالى مەكتەپنى پۈتتۈرگەن 24 ياشلىق مۇئەللىم ئىكەن . مۇئەللىم سىنىپقا كىرىپلا ساۋاقداشلار ياخشۇمىسىلەر ؟ دەپ بولغاندىن كىيىن دەرىسنى باشلاپتۇ . بىر سائەتلىك دەرىسنى بەش مىنۇتتىلا چۈشەندۇرۇپ بوپتۇ . بۇ سائەتلىك دەرس 3 بەتلىك «ئىكىلوگىيەكىك مۇھىتنى ئاسراش » دېگەن تېمىدىكى دەرىس ئىكەن . مۇئەللىم داسكىغا بىر قارىغاينىڭ رەسمىنى سىزىپ ساۋاقداشلار بۇ نىمە ؟ دەپتۇ . ئوقۇغۇچىلار  قارىغاي دەپ تەڭلا جاۋاپ بىرىپتۇ . قارىغاينىڭ ئۈستىگە مۇئەللىم بىر قۇشنىڭ رەسىمىنى سىزىپتۇ ، يەنە ساۋاقداشلار بۇ نىمە دەپتۇ ، ساۋاقداشلار بۇنىڭغىمۇ جاۋاپ بىرىپتۇ . ئۇنىڭدىن كىيىن مۇئەلىم قارىغاينىڭ يىنىغىلام دىڭىز ھەم سۇنىڭ رەسىمنى سىزىپتۇ . بۇنىمۇ ساۋاقداشلاردىن سورۋەتكەندىن كېيىن ، بۇگۇنكى دەرىسنىڭ ئاساسلىق بىلۋالدىغان مەزمۇن ، بىز ئىكىلوگىيىلىك موھىتنى قوغداش ئۈچۈن  داۋا دەرەخ ، ھايۋانات ئۇچار قۇش ، سۇ ،ھاۋا قارالىقلارنى قوغدىشىمىز ئاسرىشىمىز كىڭىيتىشىمىز ئىنتايىن زۆرۈلدۇر مۇشۇ نۇقتىنى ئىسىڭلاردا مەھكەن ساقلاڭلار بۈگۈنكى دەرس تۈگىدى ئەمدى كىتۋىڭلارنى ئىچىپ شۇ تىمىنى ئوقۇپ مۇلاھىزە يۈرگزىڭلار دەپ بەش مىنۇت ئىچىدا دەرسنى تاماملامتۇ . ھېلىقى ئقدارلىق داڭلىق ئوقۇتقۇچى بۇ دەرىسنى ساق بىر سائەت سۆلەپ كاپشىپ كەتكەنلىكىنى ئويلاپ ، تخىى مەن ئۆزەمنى ئىقدارلىق ئوقۇتقۇچى دەپ ئويلاپتىمەن ھەم شۇنداق ئۇنۋانغا مۇيەسسەر بوپتىمەن ئەسلىدە مەن بىر دۆت ئوقۇتقۇچىكەنمەن ! دەپ ئۆزىنىڭ دۆتلىكىنى ئىتىراپ قىپتىكەن .......
ئوقۇتقۇچىدا قابىلىيەت بولمىسا ئوقۇغۇچىلار دۆت بولىدۇ . دەرىس بىلدۈرۈشكە قابىلىيەت كىتىدۇ . سۆزلەرگەن بىكا ! يادرۇلۇق مەسىلە ئوقۇغۇچىلارغا بىلدۈرۈش ئۈگۈتۈش ~~~~~

سۈكۈت قىلىشنى بىل ،ئەممە رەزىللەرنىڭ ئالدىدا ئەمەس !

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3246
يازما سانى: 4609
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 44669
تۆھپە نۇمۇرى: 949
توردا: 15812 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 03:10:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
101nazinin يوللىغان ۋاقتى  2012-12-19 01:30 PM
باياتىدىن بۇ ئەسەرگە ۋە« مەكتەپ دىگەن شۇنداق جايمىدى » ...

مەكتەپ دىگەن  ئۈگىتىدىغان بىلدۇردىغان تەربىيلەيدىغان ئورۇن . ئوقۇتقۇچىلىق كەسپى بىلمىگەننى بىلدۈردىغان يىتەكلەيدىغان ئىلىم ھەم بىلىم بىرىپ ئىنساننى ئادىمىلىك ئەخلاق پەزىلەت .... يىغىپ ئىيتقاندا ھەر تەرەپلىمدىن تەربىيلەيدىغان باغۋەن ! بىز شۇنىڭ ئۇچۇن مەكتەپنى ھەم ئوقۇتقۇچىلارنى ئۇلۇغلايمىز قەدىرلەيمىز ! بۇلاردا مەسئۇلىيەت ھەم مەجبۇرىيەت بولغاچ ~~~~
خوش ، ھېچقانداق ئاتا - ئانا بالىسىغا تەربىيە بەرمەي قالمايدۇ . ياخشى ئوقۇ ،ياخشى ئادەم بول ، مۇئەلىمنىڭ گىپىنى ئاڭلا ..... ئاتا - ئانىنىڭ مەسئۇلىيتىمۇ ئۆزىگە تۇشلۇق خىلى بار . تۇرمۇش ھەلەكچىلىكىدە ئاشۇ بالىرنى ئوقۇتۇش ئۈچۈن ياراملىق ئادەم قىلىش ئۇچۇن ھەر تەرەپتىن ئىزدىنىدۇ تىرشىدۇ . مەكتەپكە ئوقۇتقۇچى ئۇستازلارغا ئىشىنىپ ھەر كۇنى بالىلىرنى مەكتەپكە ئەۋەتىدۇ .
شۇڭلاشقا ئوقۇتقۇچىلار دەرس ئۆتۈشنى مەجبۇرىيەت مەسئۇلىيەت قىلۋالماي ، بىلدۈرۈشنى ، ئۈگۈتىشنى ، بىلىم ئۆزلەشتۈرۈشنى، ئۈنۈمنى  ئۆلچەم ھەم مۇددا مەقسەد قىلىپ ئوقۇتقۇچىلىقنىڭ ئۇلۇغ بىر ئىنسان ئىكەنلىكىگە يۈز كىلەلىگۈدەك ياخشى بىر باغۋەن بولۇشى .ئىنتايىن زۆرۈلدۇر ~

سۈكۈت قىلىشنى بىل ،ئەممە رەزىللەرنىڭ ئالدىدا ئەمەس !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 84822
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 411
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 64 سائەت
تىزىم: 2012-9-7
ئاخىرقى: 2013-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 03:27:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ بىر ئوقۇتقۇچى  بۇ يەردىكى مەسلە :1.ئاساسلىق مەسلە ئوقۇتقۇچىدا 2.ئاساسلىق مەسلە ئاتا-ئانىدا 3.قۇشۇمچە مەسلە ئوقۇغۇچىلاردا  
يۇقاردىكى ئۈچ مەسلە بىرلىشىپ ئورتاق ھەمكارلاشسا ئاندى ئۇقۇغۇچىلارنى ساۋادى چوقۇم چىقدۇ.
يەنە ئوقۇتقۇچنىڭ ۋىجدانى بولۇش كىرەك

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5635
يازما سانى: 1498
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10434
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 3528 سائەت
تىزىم: 2010-8-5
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 05:14:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۆلدۇرلەپ تۇرغان شۇ قارا كۆزلەرنىڭ ئانا- تىل ساۋادى چالا بولمۇسۇن. ئاتا-ئانىلارمۇ كۇچ چىقىرايلى.ئانا-تىلىمىزنى قوغداپ قالايلى.

مەن پەقەت چۇشتىكى ئاققۇ خالاس، ھەرگىز رىئالىق ئەمەس

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73890
يازما سانى: 303
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3323
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 186 سائەت
تىزىم: 2012-1-24
ئاخىرقى: 2014-4-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 05:28:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي يەنىلا بىز ئۇقىغان ۋاقىتلار ياخشىكەن جۇمۇڭلا.ئانا تىلنى پىششىق ئۇگۇنۇپ بۇلۇپ ئاندىن خەنزۇ تىلى 3-يىللىقتىن باشلاپ بىرىلەتتى.ماۋۇ قۇش تىل بالىلارنىڭ يۇكىنى بەكلا ئاشۇرۋەتتى!يەنە كىلىپ ھازىر بۇ ئانا تىل دەرسلىكى قۇشۇمچە دەرسمۇ قانداق؟ھەپتىدە ئارانلا2-3 سائەتلا بار دەيدىغۇ.مەن سانجىدا باشقا جايلاردا قانداقكىن ؟ئۇخمۇدۇم

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86718
يازما سانى: 202
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1049
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 279 سائەت
تىزىم: 2012-11-2
ئاخىرقى: 2015-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-19 05:40:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئانا تىلدىن باشقا قايسى دەرىسنى ئانا تىلدا ئۆتىدۇ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66774
يازما سانى: 38
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3329
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 208 سائەت
تىزىم: 2011-11-24
ئاخىرقى: 2013-8-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-20 12:21:50 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ ، 1-يىىللقنىڭ ئاناتىل ئوقۇتقۇچىسى .مەسىلەشۇ ئوقۇتقۇچىدىمۇ ئازىراق بار. چۇنكى مىنىڭ سىنىپىمدىكى بالىلار دىھقانڭ باللىرى ئائلىدە كۆپ ھالدا يىىتەكلەشكە ئرىىىشەلمەيدۇ.ھازىر45. نەپەر ئوقوغۇچىدىن بىر بالا كۇزى ئاجىز بولغاچقا ساۋاتسىز قالدى.مىنىڭچە ئاتا-ئانىلار مۇ يىتەكلەشىنى چىڭ تۇتۇش لازىم.ئەڭ مۇھىمى ئوقۇتقۇچىنڭ ئانا تىل دەرىسگە قىزىقتۇرۇپ باشلاپ كىرىشىدە.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87735
يازما سانى: 98
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 282
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 80 سائەت
تىزىم: 2012-11-26
ئاخىرقى: 2014-6-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-20 01:17:59 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

پەرزەنتنىڭ قانداق تەربىيەلىنىشىدە، ئاتا- ئانىنىڭ مەسئۇلىيىتى ھەممىدىن ئېغىر!

ئۇنى پۇتۇنلەي مەكتەپكە ۋە ياكى باشقا ھەر قانداق سەۋەپكە دۆڭگەپ قويۇشتىن
بۇرۇن،  ئۆز- ئۆزىمىزدىن، بىز پەرزەنتىمىزنىڭ تەربىيەلىنىشى ئۈچۈن، مەخسۇس ۋاقىت،
زېھىن ئاجىرتىپ باقتۇقمۇ؟ پىلانلىق ئىش قىلىپ باقتۇقمۇ؟ دەپ سوراپ باقايلى.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش