turkiya aranqa kiyimliri lutun elan orni
«1234567»Pages: 3/11     Go
بۇ تېما 8562 قېتىم كۆرۈلدى
saba0903
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3474
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 15
شۆھرەت: 85 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 90 سوم
تۆھپە: 49 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 49 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 85(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-30
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

سىز ھەقىقى بىر ۋېجدانلىق ئەقىل ئىگىسى بولسىڭىز ئوتتۇرغا چىقىپ گۇۋاھلىق بىرەلەمسىز؟ شۇ تاپتا قەشقەر مائارىپ ئىدارىسى بايانات ئېلان قىلدى،./read.php?tid=3740&fpage=0&page=37
سىزنىڭ يازغان بۇ تىمىڭىزنى ئوچۇرۇش توغۇرلۇق تەكلىپلەرمۇ باركەن،دەلىل پاكىتلارنى  تېخىمۇ ئەينەنرەك ئوتتۇرغا قويسىڭىز،
چوققا [22 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:28 |
喀市教
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3625
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 8
شۆھرەت: 52 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 56 سوم
تۆھپە: 32 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 36 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتىدىن كەڭ تورداشلارغا سەمىمى ئەسكەرتىش :
قەشقەر شەھەر بەشكىرەم يىزا سىدىر باشلانعۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىسى ئۉزىنىڭ ئالى ئۅنۋان ئالالماسلىق ۋە بەشكىرەم يىزا مەركىزى مەكتەپ مۇدىرى بىلەن جىداللىشىپ ،8كۅن تۇتۇپ تۇرۇش ئورنىدا يتىپ چىققانلىق ئىشى توعرىسىدا بىر قانچە تور بەتلىرىگە تىما يوللاپ ،كەڭ تورداشلارنىڭ ھىسداشلىقىنى قوزعاش مەخسىتىدە ،پاكىتىنى بۇرمىلاپ يالغان سان-سىفىرلار بىلەن كەڭ تۇرداشلارنى ئالدىغان.ئىشنىڭ ھەقىقى ئەھۋالى تۉۋەندىكىچە:
1. قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ ئىدارىسى 2011-يىلى 4-ئاينىڭ 12-كۇنى باشلانغۇچ مەكتەپ ئالىي دەرىجىلىك ئۇنۋانىنى باھالاش توغرىسىدا ھۆججەت چىقىرىپ 2011-يىللىق ئۇنۋان باھالاش خىزمىتىگە قارىتا ئىنىق پىكىر ۋە ئورۇنلاشتۇرۇشىنى ئوتتۇرىغا قويغان ۋەبەشكىرەم يىزا باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە ئالىي ئۇنۋان سان كۆرسەتكۇچىدىن 9نى تەخسىم قىلغان)بەشكىرەم يىزسىدىكى 15باشلانغۇچ مەكتەپتە بۇ يىل ئۅنۋان ئلىشقا شەرتى توشىدىغانلار جەمئى 84نەپەر ).ئۅنۋان باھالاش تەلىپى بويىچە ئۅنۋان ئلىشقا شەرتى توشىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۅنۋىرسال خىزمەت نەتىجىسىنىڭ %60،ئۅنۋان ئىمتىھانى نەتىجىسىنىڭ% 40بويىچە نەتىجە چىقىرىپ باھالاش ئارقىلىق ،سان تەخسىماتى قىلىش كىرەكلىكگى تەلەپ قىلىنغان .
بەشكىرەم يىزا مەركىزى مەكتەپ ئۇقتۇرۇشنىڭ تەلىپىگە ئاساسەن 2011-يىلى ئۇنۋان ئىلىشقا شەرتى توشىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇنۋىرسال كەسپىي خىزمەت نەتىجىسىنى باھالاشنى ھەر قايسى باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە ئورۇنلاشتۇرغان .ھەر قايسى باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۇنىۋانغا رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇپ چىقىپ ،ھەقىقەتنى ئەمەلىيەتتىن ئىزدىگەن ئاساستا ،نۇمۇر قۇيۇپ مەركىزى مەكتەپ ئۇنۋانغا رەھبەرلىك قىلىش گورۇپپىسىغا يوللىغان .مائارىپ ئىدارىسىنىڭ ھۆججەت تەلىپى بويىچە يۇقارقى خانىمىنىڭ  خىزمەت سىتاجى ،ئۇنۋان سىتاجى قاتارلىقلار كادىرلار ئەنكىتىدىكى سان سىفىرلار ئاساس قىلىنىپ تولۇق نۇمۇر بىرىلگەن  .لىكىن بۇ خانىم بۇنى بۇرمىلاپ خىزمەت سىتاجىم،ئۇنۋان سىتاجىم كەم ھساپلىنىپ نۇمۇر  بەردى دەپ يالغان گەپ قىلغان .3يىل جەريانىدىكى كىسەل ،سورىغان ۋاختى مەكتەپنىڭ 3يىللىق دىجورنىيلىك خاتىرىسىدىكى يوقلىما ئەھۋالى ئاساس قىلىنىپ خاتىرلەنگەن ،(بۇلارنى ئىدارىمىز  مۇناسىۋەتلىك يولداشلارنى تەشكىللەپ بىرمۇ-بىر ساناپ تەكشۅرۅش ئارقىلىق ھەقىقى ئىكەنلىگنى  دەلللگەن )،بۇ خانىم 58كۇن بولىشى كىرەك ئىدى دەپ ھەقىقىي ئىسپاتنى قارىغۇلارچە بۇرمىلىغان.داۋام مەسىلىسىدە يقىنقى ئۅچ يىللىق داۋام ئاساس قىلىنىشى كىرەك ئىكەنلىگىنى ئىدارىمىز ھۉججەتتە ئىنىق ئوتتۇرىغا قويغان بولۇپ ،بۇ خانىمىنىڭ 2009-يىل ياتاقتا يتىپ داۋالانغنىم 2011-يىللىدىمۇ ھساپ قىلىندى دىگىنى قىلچە پۇت تىرەپ تۇرالمايدۇ.
ئۇنىڭدىن باشقا سەۋەپسىز دەرىس تاشلىغان ،كىچككەن ،ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقىغا خىلاپ قىلىمشلارنى سادىر قىلغان (دەرىس ۋاختىدا كارۋات قويۇپ ياتقان ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىسى بىلەن ئورۇنسىز جىدەللىشىپ يامان تەسىر پەيدا قىلىغان )ئەھۋالىغا ھۉججەت تەلىپى بويىچە نۇمۇر تۇتۇلغان .بىرىشكە تىگىشلىك نۇمۇرلار تولۇق بىرىلىگەن بولۇپ ،بۇ خانىم بىرىلگەن نۇمۇرغا قارىتا تولۇق قايىل بولۇپ ،ئۉز ئىمزاسىنى قويغان .ئۅنۋان تەخسىمات مەسىلىسىدە بۇ خانىم بايان قىلغاندەك ناھەقچىلىك مەسىللىرى قىلىچە سادىر بولمىغان .بەشكىرەم مەركىزى مەكتەپ نۇمۇر قۇيۇش ،ئاشكارلاش ،تەكشۅرۅش ، جەريانلىرىنى ئىدارە تەلىپى بويىچە ھەقىقى ،ئادىل ،ئەستايىدىل بىجىرگەن بولۇپ ،مائارىپ ئىدارىسى تەكشۅرۅش ئاقىلىق ،بەشكىرەم يىزىسىنىڭ ئۅنۋان تەخسىماتىنىڭ ھەقىقى بولغانلىقىنى مۇئەييەنلشتۅرگەن.(شەھەرلىك ئىنتىزام تەكشۅرۅش كومتىتى قاتارلىق جايلارغا ئەرىز سۇنغاندىمۇ ،بۇ خانىمىنىڭ ئەرزىسىنىڭ قىلىچە ئاساسى يوق ئىكەنلىگىنى مۇئەييەنلەشتۅرۅپ ،ئىنكاس قايتۇرغان )
2011-يىلى 9-ئاينىڭ 16-كۅنىدىكى بۇ خانىمىنىڭ جىدەللىش جەريانىنى تەپسىلى تەكشۅرۅش ،سۉھبەتلىشش ئارقىلىق سەۋەنلىكىنىڭ مۇشۇ خانىمنىڭ ۋە يولدىشىنىڭ  ئىنتايىن يولسىزلىق بىلەن مەركىزى مەكتەپ مۇدىرىنى ھاقارەتلىگەنلىگى ۋە ئۇرغانلىقى ،مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئىنتايىن ئىغىر –بسىقىلىق بىلەن تىل ياندۇرمىغانلىقى ۋە ئەر –ئايال ئىككەيلەننى قەتئى بسقتۇرۇش مۉمكىن بولمىغاندا ،ييزىلىق ساقچخانىغا تىلفون قىلغانلىقى ۋە يىزىلىق ساقچىخاننىڭ ئەھۋالىىنى ھەقىقى تەپسىلى تەكشۅرۅپ ،قانۇن بويىچە بىر تەرەپ قىلىغانىلىقىنى تەكشۅرۅپ ئىنقلاپ چىقىتۇق .
قىسقىسى ،بەشكىرەم يىزا سىدىر باشلانغۇچ مەكتەپتىكى بۇ خانىمىنىڭ يۇقارقى مەسىللەر ئۅستىدە بايان قىلغانلىرى يالغان بولۇپ ،كەڭ تورداشلارنى قايمۇقتۇرغان .بۅگۅن يەنە «بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ زارىغا يانداشما »تىمىسىداماقالە يازما يوللىغان ،بۇنىڭ قىلىچە ئاساسى يوق پىتنە –ئىغۋادىن ئىبارەت .بىز شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتى نامىدىن ئالاھىدە بۇ ئەسكەرتىشىنى يازدۇق .كەڭ تورداشلارنىڭ ۋەقەنىڭ ئەسلى ماھىيىتىنى چۅشەنمەي ،پىتنە –ئىغىۋاغا ئىشەنمەسلىكىنى ئۅمىت قىلىمىز .ئەگەر بىر قىسىم تورداشلار يەنە ئۉز ھىسياتىغا تايىنىپ ،قالايمىقان ئىنكاس يوللاپ ،جەمىيەت مۇقىملقى ۋە ئىتتپاقىلىغا تەسىر يەتكۅزسە ،ھەمدە شەخسىلەرنىڭ غورۇرى ۋە ئوبرازىىنى دەپسەندە قىلسا قانۇنى جاۋاپكارلىقى قاتتىق سۅرۅشتە قىلىندۇ .كەڭ تورداشلارنىڭ ۋاقىپ بولۇپ قلىشىنى سەمىمى ئەسكەرتىمىز .

قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتى
2011-يىلى 10-ئاينىڭ 9-كۅنى
lutun
چوققا [23 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:46 |
ilim
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 35
نادىر تېما : 3
يازما سانى : 658
شۆھرەت: 4312 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 4378 سوم
تۆھپە: 2401 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 2443 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 996(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ماۋۇ مائارىپ ئىدارىسىدىكى يولداش
ئالدى بىلەن سەندىن سوراي سەن ئۇيغۇرمۇ ؟
ماۋۇ ئۇيغۇرچە مۇنبەردە خەنزۇچە تىزىملىتىش مۇنبەر قائىدىسىگە خىلاپ .
قالغان يازماڭنى كۆردۈم ياخشى قىپسەن .خۇ كومىنىستىك پارتىيە ياشىسۇن
تۈمەن مىڭ يىل ياشىسۇن .
چوققا [24 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:50 |
喀市教
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3625
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 8
شۆھرەت: 52 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 56 سوم
تۆھپە: 32 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 36 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قەشقەر شەھەر مائارىپ خىزمەت كومتىىتىدن كەڭ تورداشلارغا سەمىمى ئەسكەرتىش :
«بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ-زارى»،«بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ-زارىغا يانداشما»قاتارلىق تىمىلار ئەمىلىيەتكە ئۇيغۇن ئەمەس ،كەڭ تورداشلار ھەقىقى ئەھۋالىنى چۈشەنمەي ئۉز ھىسياتىغا تايىنىپ ،قالايمىقان ئىنكاس يوللاپ ،جەمىيەت مۇقىملقى ۋە ئىتتپاقىلىغا تەسىر يەتكۅزسە ،ھەمدە شەخسىلەرنىڭ غورۇرى ۋە ئوبرازىىنى دەپسەندە قىلسا قانۇنى جاۋاپكارلىقى قاتتىق سۅرۅشتە قىلىندۇ .كەڭ تورداشلارنىڭ ۋاقىپ بولۇپ قلىشىنى سەمىمى ئەسكەرتىمىز
قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتى
2011-يىلى 10-ئاينىڭ 9-كۈنى
hawar
چوققا [25 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:50 |
喀市教
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3625
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 8
شۆھرەت: 52 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 56 سوم
تۆھپە: 32 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 36 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتىدىن كەڭ تورداشلارغا سەمىمى ئەسكەرتىش :
قەشقەر شەھەر بەشكىرەم يىزا سىدىر باشلانعۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىسى ئۉزىنىڭ ئالى ئۅنۋان ئالالماسلىق ۋە بەشكىرەم يىزا مەركىزى مەكتەپ مۇدىرى بىلەن جىداللىشىپ ،8كۅن تۇتۇپ تۇرۇش ئورنىدا يتىپ چىققانلىق ئىشى توعرىسىدا بىر قانچە تور بەتلىرىگە تىما يوللاپ ،كەڭ تورداشلارنىڭ ھىسداشلىقىنى قوزعاش مەخسىتىدە ،پاكىتىنى بۇرمىلاپ يالغان سان-سىفىرلار بىلەن كەڭ تۇرداشلارنى ئالدىغان.ئىشنىڭ ھەقىقى ئەھۋالى تۉۋەندىكىچە:
1. قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ ئىدارىسى 2011-يىلى 4-ئاينىڭ 12-كۇنى باشلانغۇچ مەكتەپ ئالىي دەرىجىلىك ئۇنۋانىنى باھالاش توغرىسىدا ھۆججەت چىقىرىپ 2011-يىللىق ئۇنۋان باھالاش خىزمىتىگە قارىتا ئىنىق پىكىر ۋە ئورۇنلاشتۇرۇشىنى ئوتتۇرىغا قويغان ۋەبەشكىرەم يىزا باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە ئالىي ئۇنۋان سان كۆرسەتكۇچىدىن 9نى تەخسىم قىلغان)بەشكىرەم يىزسىدىكى 15باشلانغۇچ مەكتەپتە بۇ يىل ئۅنۋان ئلىشقا شەرتى توشىدىغانلار جەمئى 84نەپەر ).ئۅنۋان باھالاش تەلىپى بويىچە ئۅنۋان ئلىشقا شەرتى توشىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۅنۋىرسال خىزمەت نەتىجىسىنىڭ %60،ئۅنۋان ئىمتىھانى نەتىجىسىنىڭ% 40بويىچە نەتىجە چىقىرىپ باھالاش ئارقىلىق ،سان تەخسىماتى قىلىش كىرەكلىكگى تەلەپ قىلىنغان .
بەشكىرەم يىزا مەركىزى مەكتەپ ئۇقتۇرۇشنىڭ تەلىپىگە ئاساسەن 2011-يىلى ئۇنۋان ئىلىشقا شەرتى توشىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇنۋىرسال كەسپىي خىزمەت نەتىجىسىنى باھالاشنى ھەر قايسى باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە ئورۇنلاشتۇرغان .ھەر قايسى باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۇنىۋانغا رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى قۇرۇپ چىقىپ ،ھەقىقەتنى ئەمەلىيەتتىن ئىزدىگەن ئاساستا ،نۇمۇر قۇيۇپ مەركىزى مەكتەپ ئۇنۋانغا رەھبەرلىك قىلىش گورۇپپىسىغا يوللىغان .مائارىپ ئىدارىسىنىڭ ھۆججەت تەلىپى بويىچە يۇقارقى خانىمىنىڭ  خىزمەت سىتاجى ،ئۇنۋان سىتاجى قاتارلىقلار كادىرلار ئەنكىتىدىكى سان سىفىرلار ئاساس قىلىنىپ تولۇق نۇمۇر بىرىلگەن  .لىكىن بۇ خانىم بۇنى بۇرمىلاپ خىزمەت سىتاجىم،ئۇنۋان سىتاجىم كەم ھساپلىنىپ نۇمۇر  بەردى دەپ يالغان گەپ قىلغان .3يىل جەريانىدىكى كىسەل ،سورىغان ۋاختى مەكتەپنىڭ 3يىللىق دىجورنىيلىك خاتىرىسىدىكى يوقلىما ئەھۋالى ئاساس قىلىنىپ خاتىرلەنگەن ،(بۇلارنى ئىدارىمىز  مۇناسىۋەتلىك يولداشلارنى تەشكىللەپ بىرمۇ-بىر ساناپ تەكشۅرۅش ئارقىلىق ھەقىقى ئىكەنلىگنى  دەلللگەن )،بۇ خانىم 58كۇن بولىشى كىرەك ئىدى دەپ ھەقىقىي ئىسپاتنى قارىغۇلارچە بۇرمىلىغان.داۋام مەسىلىسىدە يقىنقى ئۅچ يىللىق داۋام ئاساس قىلىنىشى كىرەك ئىكەنلىگىنى ئىدارىمىز ھۉججەتتە ئىنىق ئوتتۇرىغا قويغان بولۇپ ،بۇ خانىمىنىڭ 2009-يىل ياتاقتا يتىپ داۋالانغنىم 2011-يىللىدىمۇ ھساپ قىلىندى دىگىنى قىلچە پۇت تىرەپ تۇرالمايدۇ.
ئۇنىڭدىن باشقا سەۋەپسىز دەرىس تاشلىغان ،كىچككەن ،ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقىغا خىلاپ قىلىمشلارنى سادىر قىلغان (دەرىس ۋاختىدا كارۋات قويۇپ ياتقان ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىسى بىلەن ئورۇنسىز جىدەللىشىپ يامان تەسىر پەيدا قىلىغان )ئەھۋالىغا ھۉججەت تەلىپى بويىچە نۇمۇر تۇتۇلغان .بىرىشكە تىگىشلىك نۇمۇرلار تولۇق بىرىلىگەن بولۇپ ،بۇ خانىم بىرىلگەن نۇمۇرغا قارىتا تولۇق قايىل بولۇپ ،ئۉز ئىمزاسىنى قويغان .ئۅنۋان تەخسىمات مەسىلىسىدە بۇ خانىم بايان قىلغاندەك ناھەقچىلىك مەسىللىرى قىلىچە سادىر بولمىغان .بەشكىرەم مەركىزى مەكتەپ نۇمۇر قۇيۇش ،ئاشكارلاش ،تەكشۅرۅش ، جەريانلىرىنى ئىدارە تەلىپى بويىچە ھەقىقى ،ئادىل ،ئەستايىدىل بىجىرگەن بولۇپ ،مائارىپ ئىدارىسى تەكشۅرۅش ئاقىلىق ،بەشكىرەم يىزىسىنىڭ ئۅنۋان تەخسىماتىنىڭ ھەقىقى بولغانلىقىنى مۇئەييەنلشتۅرگەن.(شەھەرلىك ئىنتىزام تەكشۅرۅش كومتىتى قاتارلىق جايلارغا ئەرىز سۇنغاندىمۇ ،بۇ خانىمىنىڭ ئەرزىسىنىڭ قىلىچە ئاساسى يوق ئىكەنلىگىنى مۇئەييەنلەشتۅرۅپ ،ئىنكاس قايتۇرغان )
2011-يىلى 9-ئاينىڭ 16-كۅنىدىكى بۇ خانىمىنىڭ جىدەللىش جەريانىنى تەپسىلى تەكشۅرۅش ،سۉھبەتلىشش ئارقىلىق سەۋەنلىكىنىڭ مۇشۇ خانىمنىڭ ۋە يولدىشىنىڭ  ئىنتايىن يولسىزلىق بىلەن مەركىزى مەكتەپ مۇدىرىنى ھاقارەتلىگەنلىگى ۋە ئۇرغانلىقى ،مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئىنتايىن ئىغىر –بسىقىلىق بىلەن تىل ياندۇرمىغانلىقى ۋە ئەر –ئايال ئىككەيلەننى قەتئى بسقتۇرۇش مۉمكىن بولمىغاندا ،ييزىلىق ساقچخانىغا تىلفون قىلغانلىقى ۋە يىزىلىق ساقچىخاننىڭ ئەھۋالىىنى ھەقىقى تەپسىلى تەكشۅرۅپ ،قانۇن بويىچە بىر تەرەپ قىلىغانىلىقىنى تەكشۅرۅپ ئىنقلاپ چىقىتۇق .
قىسقىسى ،بەشكىرەم يىزا سىدىر باشلانغۇچ مەكتەپتىكى بۇ خانىمىنىڭ يۇقارقى مەسىللەر ئۅستىدە بايان قىلغانلىرى يالغان بولۇپ ،كەڭ تورداشلارنى قايمۇقتۇرغان .بۅگۅن يەنە «بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ زارىغا يانداشما »تىمىسىداماقالە يازما يوللىغان ،بۇنىڭ قىلىچە ئاساسى يوق پىتنە –ئىغۋادىن ئىبارەت .بىز شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتى نامىدىن ئالاھىدە بۇ ئەسكەرتىشىنى يازدۇق .كەڭ تورداشلارنىڭ ۋەقەنىڭ ئەسلى ماھىيىتىنى چۅشەنمەي ،پىتنە –ئىغىۋاغا ئىشەنمەسلىكىنى ئۅمىت قىلىمىز .ئەگەر بىر قىسىم تورداشلار يەنە ئۉز ھىسياتىغا تايىنىپ ،قالايمىقان ئىنكاس يوللاپ ،جەمىيەت مۇقىملقى ۋە ئىتتپاقىلىغا تەسىر يەتكۅزسە ،ھەمدە شەخسىلەرنىڭ غورۇرى ۋە ئوبرازىىنى دەپسەندە قىلسا قانۇنى جاۋاپكارلىقى قاتتىق سۅرۅشتە قىلىندۇ .كەڭ تورداشلارنىڭ ۋاقىپ بولۇپ قلىشىنى سەمىمى ئەسكەرتىمىز .

قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ خىزمەت كومتىتى
2011-يىلى 10-ئاينىڭ 9-كۅنى
چوققا [26 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:55 |
ozturuk
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 860
نادىر تېما : 4
يازما سانى : 57
شۆھرەت: 408 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 404 سوم
تۆھپە: 229 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 230 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 25(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-03-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-05
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

喀市教 .چوقۇم سىز دىگەندەك جەمئىيەت مۇقىملىقى ۋە ئىتتىپاقلىقىغا .شەخسلەرنىڭ بىۋاستە نام -شەرىپىنى ئاتاپغورۇر ۋە ئوبرازىنى دەپسەندە قىلدىغان ئىنكاسلارنى يوللىمايمىز ، بۇنىڭدا قانۇنى جاۋاپكارلىققا تارتىلدىغانلىقىنى بىزمۇ بىلىمىز ،
   چوقۇمكى دۆلىتىمىزنى قانۇن- سىياسەتلىرىگە تولۇق رىئايە قىلغان ئاساستا ھەرقانداق پىكىرنى بايان قىلىمىز :
   جۇڭگو كوممىنىستىك پارتىيسىنىڭ  دۆلەت قانۇنىدا ھەرقانداق بىر جۇڭگو پۇقراسىنىڭ پىكىر قىلىش ۋە پىكرىدە چىڭ تۇرۇش ھوقوقى بار دەپ بەلگىلەنگەن ، پارتىيە بەرگەن بۇ ھوقوقتىن پايدىلانساق ھېچقىسى يوقتۇ ؟
lutun
چوققا [27 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:03 |
alnur
ئىنسانسەن، ئىنساندەك ياشىغىن مەغرۇر،بولسۇن ھەم ..

دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 62
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 625
شۆھرەت: 3383 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3378 سوم
تۆھپە: 1986 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1995 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 279(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىز ئۇ مۇدىرنى تونۇمايمىز، پەقەت تېمىلارغا قارىتا ئۆز پىكرىمىزنى ئوتتۇرغا قويۇۋاتىمىز. سىزنىڭ بىزنى پىتنە- ئىغۋاغا ئىشىنىپ قالايمىقان ئىنكاس يوللىدى، جەمئىيەت مۇقىملىقىنى بۇزدى دەيدىغانغا نېمە ئاساسىڭىز بار؟ يەنە تېخى قانۇنى جاۋاپكارلىقىنى سۈرۈشتە قىلىدىكەنسىلەر، بۇنداق ھوقۇقنى كىم بەرگەن سىلەرگە؟ ئەگەر ئاشۇ مۇدىرىڭلاردا ئازراق بولسىمۇ سەۋەنلىك بولمىسا مۇشۇ گەپلەر نەدىن كەپ چىققان زادى؟ بىر ئوقۇتقۇچىنى مۇدىر بىلەن جىدەللەشكەنلىكى ئۈچۈن 8 كۇن تۇتۇپ تۇرۇشقا بۇيرىدى دېگەن قانداق گەپ؟ مۇدىرىڭلار يارىلىنىپ يېتىپ قاپتىكەنما؟ قانۇن بويىچە بىر تەرەپ قىپتىمىش تېخى! جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ قانۇنىدا مەكتەپ مۇدىرى بىلەن جىدەللەشسە تۇتۇپ تۇرۇش ئورنىغا قاماپ قويۇلىدۇ دېگەن گەپ بارمىكەن؟
بۇ ئىشنى قاچان تەكشۈرۈپ ئېنىقلىدىڭلار؟  ئۇنۋان ئىشى تۇرۇپ تۇرسۇن، بىر مەكتەپ مۇدىرى بىلەن جىدەللەشكەنلىكى ئۈچۈن 8 كۈن تۇتۇپ تۇرۇش ئورنىدا يېتىش مۇۋاپىقمۇ؟ ئاشۇ ئوقۇتقۇچۇڭلار يالغان ئېيتتىمۇ دەيلى، لېكىن تۇتۇپ تۇرۇش ئورنىغا بارغانلىقى راستكەنغۇ؟ ئوقۇتقۇچى ئۈچۈن ئاشۇنداق بىر جايدا تۇرۇپ يەنە مۇنبەرگە چىقىش سىلەرچە مۇۋاپىقمۇ؟ شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ بۇنىڭدىن كېيىنكى تەغدىرى، خىزمەتتىكى ئۈنىمىنى ئويلىشىپ باقتىڭلارمۇ؟ سىلەر نېمانچە دۆت!!!
ئاشۇ مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنى ئەقىلغا سىغمىغان ھالەتتە خالىغانچە ئالماشتۇرۇپ ئىشلىتىش ھوقۇقىنى سىلەر بەرگەنما؟ مۇدىر ئوقۇتقۇچىلارنى ئالماشتۇرۇش ئىشلىرىنى ئۆز ئالدىغا ئېلىپ بارسا سىلەرنى نېمە قىلىدىغان ئادەملەر دېسەك بولىدۇ؟ ئاشۇنداق ئوقۇتقۇچى ئالماشتۇرۇپ ئىشلەتسە، بۇنداق ئوقۇتۇشنىڭ ئۈنىمى زادى قانچىلىك ،بۇنى تەسەۋۇر قىلىپ باقتىڭلارمۇ؟ ھەقىقى مائارىپچى بولۇپ، مىللىي مائارىپ ئۈچۈن جان كۆيدۈرۈپ ئىشلەيدىغانلاردىن بولساڭلار مۇشۇ مەسىلىلەرنى چوقۇم تەكشۈرۈپ بىر تەرەپ قىلاتتىڭلار، بىراق بۇ توغۇرلۇق سىلەردە ھېچقانداق ئىنكاس يوق، بۇلارنىمۇ تورداشلارغا ئېنىق چۈشەندۈرۈپ باقمامسىلەر؟
sarkar
چوققا [28 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:07 |
ilim
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 35
نادىر تېما : 3
يازما سانى : 658
شۆھرەت: 4312 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 4378 سوم
تۆھپە: 2401 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 2443 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 996(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئاڭلىسام جەنوپتا دادۇيجاڭلارمۇ دىخانلارنى سولىتىۋىتەلەيدىكەن ..
ئۇلارغا بۇ مودا .. جەنوپتا ئادەم جىقلىغىدىن شۇنداقمىكىن ئادەمنىڭ
قەدىرى قەتئىي يوق.ھۆكىمىتىمىز ئادەمنىڭ قەدىرىنى شۇنداق قىلىدۇ .لېكىن
ماۋۇنىڭغا ئوخشاش نا ئەھلىلەر يەرلىك ساقچىلار بىلەن تىل بىرىكتۈرۋېلىپ
قالايمىقان سولايدۇ .
ئەدلىيە ئورۇنلىرىنىڭ بۇ ئىشقا جىددى مۇئامىلە قىلىشىنى ھۆكۈمەت ۋە مائارىپ
ئاپراتلىرىنىڭ ئوبرازىنى قوغدىشىنى سەمىمى ئۈمۈت قىلىمىز .
hawar
چوققا [29 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:19 |
baytura
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3471
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 49
شۆھرەت: 245 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 245 سوم
تۆھپە: 147 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 147 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 47(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-30
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-19
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

دۆلىتىمىزنىڭ قانۇنىڭ ئادىللىقىغا  ئىشىنىشىمىز كېرەك ،
sarkar
چوققا [30 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:21 |
saba0903
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3474
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 15
شۆھرەت: 85 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 90 سوم
تۆھپە: 49 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 49 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 85(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-30
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قالايمىقان تىما ،ئىنكاس يوللاپ جەمىيەت ئامانلىقنى مۇقىملىقنى بۇزغانلار قانۇننىڭ جازاسىغا تارتىلىدۇ،
بۇ جازانى ئەسكەرتىش ئارقىلىق مەكتەپ مۇدىرىنى ئاپپاق،ھېلىقى خانىم پىتنە پاسات تارقاتقان دىسەك بۇلىدىكەندە جانابى   شوجاڭ ئەپەندى،
ئۇخانىمنىڭ ئىسمىنى ئىنىق ئاتىغانلار چوقۇم جازالىنىشى كىرەك،
چوققا [31 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:21 |
iparhan
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 383
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 337
شۆھرەت: 1700 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1710 سوم
تۆھپە: 1017 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1017 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 341(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-25
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ھۆرمەتلىك رەھبەر ئەپەندىم  قارىغاندا بىز ئارتۇقچە غەم قىلغان بۇ مەسىلىنى ئاللىقاچان ئەتراپلىق ھەل قىلىپ بولغان ئوخشايسىلەر ،

سىلەرگە تەكلىپ :
(1)  ئۆزەڭلارنى ۋە تورداشلارنى ئاۋارە قىلماي ، مەكتەپنىڭ ئاشۇ ئۇنۋان باھالاش ئۆلچەم ، نومۇر قويغان جەدۋەللىرىنى توردا ئاشكارا ئوتتۇرىغا قويسا ڭلار  قانداق بولار ؟؟؟

(2)ياكى بولمىسا بىز ئاۋارە بولۇپ مۇنازىرلىشىپ ئولتۇرمايلى ، سىلەر موشۇ پۇرسەتتە ھەر قايسى ئاخبارات ۋاستىلىرىدىن ( ئەڭ ياخشىسى تېلۋىزىيە ئىستانسىمىزنىڭ « پەن ۋە مائارىپ»  ) پايدىلنىپ  ، ئۆز رايونىڭلارنىڭ ياكى ئاشۇ مەكتىۋىڭلارنىڭ سىلەر دىگەندەك ھەقىقەتنى ئەمىليەتتىن ئىزدىگەن ئاساستا ئىشلىگەن كۆرۇنەرلىك خىزمەتلىرىنى نامايەن قىلساڭلار  ھەممە  سىلەرگە قايىل بولىدۇ ، ھەمدەئۆزلىرىنىڭ ئارتۇقچە ئويلاپ كەتكەنلىگىدىن خىجىل بولۇپ ، سىلەردىن پەخىرلىنىدۇ ، بۇ نىمە دىگەن ياخشى ئەھۋال .
پوزىتسىيە __ ھەممىنى بەلگىلەيدۇ .
چوققا [32 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:27 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«1234567»Pages: 3/11     Go
Bagdax bbs » قوغۇنلۇقتىكى پاراڭلار