قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: pasil

تاھىرجاننىڭ قارا بۇرۇتى (ئاچچىق)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

3

تېما

0

دوست

4856

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   95.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9173
يازما سانى: 269
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 864
تۆھپە : 917
توردىكى ۋاقتى: 246
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 15:15:52 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
رەھمەتلىك يارمۇھەممەت تاھىر تۇغلۇق ئاكىمىزنىڭمۇ شۇنداق ياراشقان ئۇيغۇر سۇپەت بۇرۇتى بار ئىدى . ئاكىمىز ئۆمرىنى ئۇيغۇرنىڭ ئۇيغۇردەك ياشىشى ئۇچۇن تەر تۇكۇپ تۇگەتكەن ئىدى . بۇرۇت ھەققىدە گەپ بۇلۇپتى شۇ ئاكامنىڭ بۇرۇتى خىيالنى بۇزدى . ياراتقۇچى ئاكىمىزنىڭ ئورنىنى يۇقۇرى قىلغاي .
مەغلۇپ بول مەغلۇپ بول تازا مەغلۇپ بول

3

تېما

0

دوست

4856

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   95.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9173
يازما سانى: 269
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 864
تۆھپە : 917
توردىكى ۋاقتى: 246
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 15:17:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 4قەۋەتتىكى mazargojamدە2013-01-10 12:05يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ھا.ھا.ھا.ھا.....! نىمانداق قىززىق ؟

مەنمۇ دېگەن بۇ گەپنى.
ئىسىمداش ھەم دوست بولغاچ.
جاۋاپ بەرمەي‹‹ئۇھ!››دېدى، 
.......  

سىزگە يەنىلا قارا ھىجران تورى يارىشىدىكەن
مەغلۇپ بول مەغلۇپ بول تازا مەغلۇپ بول
قۇتلان تېلفۇنلىرى

0

تېما

0

دوست

579

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   15.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10196
يازما سانى: 30
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 105
تۆھپە : 108
توردىكى ۋاقتى: 24
سائەت
ئاخىرقى: 2014-2-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 16:39:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇرۇت زادى نىمىگە تاقىشىدىغاندۇ ؟                       [s:14]  [s:14]  [s:14]  [s:14]  [s:14]  [s:14]

0

تېما

0

دوست

288

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   96%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  12451
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 43
تۆھپە : 65
توردىكى ۋاقتى: 72
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 16:54:52 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خەنلەرگە چىقمىغاندىن كىيىن كۈرەلمەيدىغاندۇ بىزدىكى قۇپقارا يارىشىملىق بۇرۇتنى

0

تېما

0

دوست

780

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   56%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6943
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 182
تۆھپە : 116
توردىكى ۋاقتى: 81
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 17:27:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تاھىرجاننىڭ ئون يىلدىن بېرى بۇرتىدىن باشقا تاھىرجانلىقى  قالمىغان ئىدى.ھەر قېتىم ئاقسۇ مائارىپ ئىنستۇتىغا تەربىيلەنگىلى بارغاندا،گەپ-سۆزلىرنى،ئۆتكەن دەرسنى ئاڭلاپ ئەتىسى-ئاخشىمىدىكى ھالىتىنى كۆرۈپ:«<مۇئەللىم> دىگەن شئېرنى يازغان تاھىر قاسىم شۇمۇدۇ؟نىمانداق يازغىنى،دىگىنى بىلەن  قىلغىنى __ ئەمەليىتى ئوخشمايدىغان مۇئەللمدۇ؟»دەپ تەئەجۈپلەنگەن.ھەرقايسى ناھيەلەردىن كەلگەن مۇئەللىملەرنى« بۇرتىنى قوغداپ قالالمىغا ن........لار،سىلەر ئوقۇتقۇچىلىققا يارمايسىلەر،غۇرۇرۇڭلار يوق»دەپ ئەيىپىلىگىندە «ھەپتىسگە 50يۈەنلىڭ بوياق يەيدىغان» بۇرتىنى ئەرلىكنىڭ ئەڭ مۇھىم بەلگىسى سۈپىتىدە تىلغا ئالاتتى،پەخرلىنەتتى.بىز يۈزلىرمىز ئوت ئېلىپ پارتا ئاستىغا كىرگۈدەك بولۇپ كېتەتتۇق.پەخىرلىندىغان بۇرۇت يوق....تاھىرجان قانداق بولۇپ قالغاندۇ؟تاھىرجاننىڭ بۇرتىدىن باشقا پەخىرلەنگۈدەك يەنە نىمىسى قالغاندۇ؟داۋاملىق تەربىيگە يەنە بىر بېرىپ ۆكرۈپ باقمىسام.

2

تېما

0

دوست

1792

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   79.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9222
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 287
تۆھپە : 336
توردىكى ۋاقتى: 182
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 23:19:16 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 5قەۋەتتىكى tongtur70دە2013-01-10 13:23يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

؟؟؟؟؟ ئاقسۇ مائارىپ ئىنستوتىدىكى تاھىر قاسىمنى يازسسا بپلمامدۇ؟چۈشەنمىدىم.
شئېرنىڭ ئاپتورى ئېزىز نىياز پاسىل ئەمەس،كەلپىن دىياردىكى شائىر ئەيساجان  

يازسا بولىدۇ. لېكىن مەن ئۇنداق ماختاپ يېزىشقا نارازى. بۇ مېنىڭ شەخسىي پىكىرىم.
مەن ئىنىستېتوتتىكى بىر قسىم ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسەم، كونىلارنىڭ "موللامنىڭ دېگىنىنى قىل، قىلغىنىنى قىلما" دېگەن ئەقىل جەۋھىرى قەلبىمدىن كېچىدۇ. سىز مائارىپ ئىنىستىتوتىدا تەربىيىلىنىپسىز، مەكتەپتىكى "دوقمۇش پاراڭلىرى" نى ئاڭلىمىدىڭىزما؟ ئاڭلىمىغىنىڭىزغا ئىشەنگۈم كەلمەيدۇ. مائارىپ ئىنىستېتوتىدىكى رەھبەرلەردىن بارلىق ئوقۇتقۇچىلارغىچە ھەممىسى كورسانتلار قەلبىدە ياخشى ياكى يامان ئوبراز تىكلەپ بولغان. بۇنى مېنىڭ بىر مىڭ نەچچە يۈز نەپەر ساۋاقداشلىرىمنىڭ ھەممىسى، جۈملىدىن، ئىنىستېتوتتا ئۇزۇنراق مەزگىللىك تەربىيىلىنىشتە تۇرغانلارنىڭ ھەممىسى بىلىدۇ.
مەنچە، بۇنداق تېمىلارنىڭ ئورنىغا ئنستېتوتتىكىلەرنى ئويغىتىدىغان سىگىنال تېمىلارنى يېزىش بىر قەدەر مۇۋاپىق. بۇ چاقچاقنى ئۆز ئارا سۆھبەت پاراڭلىرىدا ئوقۇپ بەرسە بولىدۇ.

2

تېما

0

دوست

1792

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   79.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9222
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 287
تۆھپە : 336
توردىكى ۋاقتى: 182
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 23:20:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 13قەۋەتتىكى ئەرزخوردە2013-01-10 23:19يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

يازسا بولىدۇ. لېكىن مەن ئۇنداق ماختاپ يېزىشقا نارازى. بۇ مېنىڭ شەخسىي پىكىرىم.
مەن ئىنىستېتوتتىكى بىر قسىم ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسەم، كونىلارنىڭ "موللامنىڭ دېگىنىنى قىل، قىلغىنىنى قىلما" دېگەن ئەقىل جەۋھىرى قەلبىمدىن كېچىدۇ. سىز مائارىپ ئىنىستىتوتىدا تەربىيىلىنىپسىز، مەكتەپتىكى "دوقمۇش پاراڭلىرى" نى ئاڭلىمىدىڭىزما؟ ئاڭلىمىغىنىڭىزغا ئىشەنگۈم كەلمەيدۇ. مائارىپ ئىنىستېتوتىدىكى رەھبەرلەردىن بارلىق ئوقۇتقۇچىلارغىچە ھەممىسى كورسانتلار قەلبىدە ياخشى ياكى يامان ئوبراز تىكلەپ بولغان. بۇنى مېنىڭ بىر مىڭ نەچچە يۈز نەپەر ساۋاقداشلىرىمنىڭ ھەممىسى، جۈملىدىن، ئىنىستېتوتتا ئۇزۇنراق مەزگىللىك تەربىيىلىنىشتە تۇرغانلارنىڭ ھەممىسى بىلىدۇ.
مەنچە، بۇنداق تېمىلارنىڭ ئورنىغا ئنستېتوتتىكىلەرنى ئويغىتىدىغان سىگىنال تېمىلارنى يېزىش بىر قەدەر مۇۋاپىق. بۇ چاقچاقنى ئۆز ئارا سۆھبەت پاراڭلىرىدا ئوقۇپ بەرسە بولىدۇ.  

2

تېما

0

دوست

1792

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   79.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9222
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 287
تۆھپە : 336
توردىكى ۋاقتى: 182
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 23:21:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 13قەۋەتتىكى ئەرزخوردە2013-01-10 23:19يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

يازسا بولىدۇ. لېكىن مەن ئۇنداق ماختاپ يېزىشقا نارازى. بۇ مېنىڭ شەخسىي پىكىرىم.
مەن ئىنىستېتوتتىكى بىر قسىم ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسەم، كونىلارنىڭ "موللامنىڭ دېگىنىنى قىل، قىلغىنىنى قىلما" دېگەن ئەقىل جەۋھىرى قەلبىمدىن كېچىدۇ. سىز مائارىپ ئىنىستىتوتىدا تەربىيىلىنىپسىز، مەكتەپتىكى "دوقمۇش پاراڭلىرى" نى ئاڭلىمىدىڭىزما؟ ئاڭلىمىغىنىڭىزغا ئىشەنگۈم كەلمەيدۇ. مائارىپ ئىنىستېتوتىدىكى رەھبەرلەردىن بارلىق ئوقۇتقۇچىلارغىچە ھەممىسى كورسانتلار قەلبىدە ياخشى ياكى يامان ئوبراز تىكلەپ بولغان. بۇنى مېنىڭ بىر مىڭ نەچچە يۈز نەپەر ساۋاقداشلىرىمنىڭ ھەممىسى، جۈملىدىن، ئىنىستېتوتتا ئۇزۇنراق مەزگىللىك تەربىيىلىنىشتە تۇرغانلارنىڭ ھەممىسى بىلىدۇ.
مەنچە، بۇنداق تېمىلارنىڭ ئورنىغا ئنستېتوتتىكىلەرنى ئويغىتىدىغان سىگىنال تېمىلارنى يېزىش بىر قەدەر مۇۋاپىق. بۇ چاقچاقنى ئۆز ئارا سۆھبەت پاراڭلىرىدا ئوقۇپ بەرسە بولىدۇ.  
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )