قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: tadlax

پەلسەپە ۋە تۆت تادۇ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

1595

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   59.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26983
يازما سانى: 101
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 498
توردىكى ۋاقتى: 114
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-14 21:52:37 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
satuk يوللىغان ۋاقتى  2014-3-14 20:19
توت تادۇ دىمەكچى بولغىنىڭىز دۇنيادىكى ھەر قانداق نەرس ...

شۇنداق،



0

تېما

0

دوست

1595

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   59.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26983
يازما سانى: 101
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 498
توردىكى ۋاقتى: 114
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-14 22:28:02 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
فارابىي تۇن سەيلىسى بۇلۇپ قالمىغاندۇ؟ كىچىسى يۇلتۇزغا قاراپ ساز چىلىپ، بۇنىڭدا مۇزىكىدا يەتتە اھاڭ بۇلىدۇ، دورەي مى فا دەپ ، اسماندايەتتە يۇلتۇز. يەنە ۇدارى بۇلىدۇ، دۇم تاق تاق، ۇچ،. دۇم،،تاققا دۇم تاق تۆت، يەتتە يۇلتۇز يۇرىشىنى ،توت تادۇ بۇيىچە ياكى بۇرۇجلار بۇيىچە سىزىققا ېلىپ ، اھاڭ قىلسا مۇقام بۇلىدۇ. بۇتامامەن مۇمكىن.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

2

تېما

0

دوست

1311

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   31.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26293
يازما سانى: 80
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 9
تۆھپە : 394
توردىكى ۋاقتى: 201
سائەت
ئاخىرقى: 2014-8-8
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-14 22:44:06 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئويلۇنۇپ قالدىم

3

تېما

9

دوست

4863

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   95.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22100
يازما سانى: 390
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 11
تۆھپە : 1474
توردىكى ۋاقتى: 203
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-15 08:50:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   akim888 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-15 08:52  
tadlax يوللىغان ۋاقتى  2014-3-14 18:45
ئەلبەتتە       مۇناسىۋىتى بار. بىز فارابىينى بىلىشتە، ئ ...

نىمە گەپ ئىكەنلىگئىنى،قايسى ئىدىيەنى ئالغا سۇرگەنلىگىنى بىلەلمەيلا قالدىمغۇ؟نىمانچە زومو-زو يېزىلغان ماقالە بۇ؟پەلسەپەنى ئۇنىمىغىنىغا قارىماي ،ئاددى ئىشلارغا باغلىغاندەك تەسىر بېرىدىكەن،سوراپ باقسام ،بۇ ماقالىدە زادى نىمە دىيىلىدۇ؟بۇنداق سوراش سەل ئەدەپسىزلىك،لېكىن بىلمىگەننى بىلىمەن دىيىش تېخىمۇ شۇنداق بولۇرمىكىن ؟بولمىسا،بىرقانچە رەت ئوقۇدۇم،يا بىر تەرجىمىگە ئوخشىمايدۇ،ئلمى داۋلىسى نىمەنچە كەمتۇك؟

0

تېما

0

دوست

1595

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   59.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26983
يازما سانى: 101
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 498
توردىكى ۋاقتى: 114
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-15 12:04:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tadlax تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-15 12:06  

بۇنىڭدا دىيىلگىنى  تۆت تادۇ پەلسەپىسىنى، قانداقتۇ تەرەقىيات نوختى نەزىرى بىلەن ەمەس بەلكى باشقا بىر نوختىدا تۇرۇپ،بەلكى تەرەقىيات نوختىنەزىرىگە قارشى نوختىدا تۇرۇپ، تۆت تادۇپەلسەپىسى اسماندىن چۇشكەن دىگەننى  ىسپاتلايدۇ.                                   ۇندىن باشقا تۆت تادۇنىڭ تۆت قىممىتىنى وتتۇرغا قويدۇم. تۆت تادۇنىڭ سىستىمىسى توغرىسىدا ازراق گەپ بار.                                                                                   ىلمىيەت دىگەن ۇقۇم تۆت تادۇ بىلەن باشلانغان تۇرسا، داۋلىسى يوق دىسىڭىز،سىزگە قانداق داۋلى كىرەكتۇ، تەپسىلىي نەخراق بىرنەرسە دەng

3

تېما

9

دوست

4863

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   95.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22100
يازما سانى: 390
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 11
تۆھپە : 1474
توردىكى ۋاقتى: 203
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-15 20:28:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tadlax يوللىغان ۋاقتى  2014-3-15 12:04
بۇنىڭدا دىيىلگىنى  تۆت تادۇ پەلسەپىسىنى، قانداقتۇ تەر ...

                           
--بۇ سۇزلەر بىر-بىرىگە زىت بولۇپ قالدىمۇ نىمە؟توت تادۇ تەرەقىيەتقا قارشى مەيداندا تۇرۇپ پىكىر قىلىدىكەن،ھەم بۇ ئاسماندىن چۇشۇپتۇ،{قۇرئان كەرىم-ئۇنلۇك ئوقۇماق دىگەن مەنىدە}نى ئاسماندىن چۇشكەن دەپ قارايمىز،بۇ 1400يىل بۇرۇنقى گەپ، لېكىن ئۇ تەرەقىياتنى تەشەببۇس قىلىدۇ،توت تادۇ قاچان ئاسماندىن چۇشكەن بولغىيىتتى؟بىز ئاسماندا ئاللاھلا بار دەپ قارايمىز،ئۇيغۇرلارنىڭ تارىخى بىلەن ئىسلامنىڭ تارىخى بىر گەپ ئەمەستۇ،ئۇيغۇرلارنىڭ تارىخى ئىسلامنىڭ تاررىخىدىن كوپ ئۇزۇنغۇ دەيمەن،توت تادۇ بالدۇر چۇشكەنمۇ ياكى {قۇرئانى كەرىم }باشتا چۇشكەنمۇ؟ئۇنى بىر ئاللاھ چۇشۇرگەنمۇ ياكى ئوخشىمىغان .......چۇشۇرگەنمۇ؟ماقالە يېزىلىشتا پايدىلانغان ماتىرياللارنىڭ ئىچىدە {قۇرئان كەرىم} باركەن،ئىلاھى كىتاپتا تۇت تادۇنىڭ قاچان چۇشكەنلىگى ھەققىدە بىرەر بىشارەت بارمۇ ياكى سىز بۇنى بىرەر ماتىريالدىن پايدىلىنىپ تاپتىڭئىزمۇ؟ماتىريالنىڭ كېلىش مەنبەسىنى ،بەت سانىنى ئەسكەرتكىلى بولارمۇ؟مەن ئاڭلىغان گەپلەردە {قۇرئان كەرىم}ئىنتايىن مۇكەممەل يېزىلغان كىتاپ،مەن 25يىلدىن بۇيان ئىمكەنىيەتنىڭ بېرىچە بۇنى تەتقىق قىلىۋاتىمەن،سىز دىگەن سۇزلەرنى مۇقەددەس كىتاپنىڭ نەرىدىن كۇرگەنلىگىمنى ھىچ بىلەلمەيۋاتىمەن يا؟سىزنى ئاۋارە قىلىدىغان بولدۇم؟توت تادۇ تەرەقىيارقا قارشى تۇرۇدىكەن،بۇنى سىز دىدىڭئىز،بۇ {قۇرئان كەرىم}بىلەن قارمۇ قارشى ئىكەن،توت تادۇ راستىنلا ئاسماندىن چۇشۇپتىما؟بۇنى يۇسۇپ خاس ھاجىپ بوۋىمىز كۇرۇپتىما؟ياكى سىز كودۇڭىزمىيا؟

0

تېما

0

دوست

408

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   54%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26525
يازما سانى: 15
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 116
توردىكى ۋاقتى: 28
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-5
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-15 20:36:14 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماۋۇ تېمىنى ئازراق چۈشەندىم …
باشقىلارمۇ دېيەلمەيۋاتقان نەق گەپ ـــ تادۇچىلار ساراڭكەن !
ماۋۇ ماقالىمۇ خۇددى ئىسلامنى خۇنۇكلەشتۈرگەندەك!
قۇرئان بىلەن باغلاپ چۈشەندۈرۈشلىرىگە نېمە دەي !
چاتاق ! ما تېما چاتاق !

0

تېما

0

دوست

1595

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   59.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26983
يازما سانى: 101
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 498
توردىكى ۋاقتى: 114
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-15 22:41:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەكىم.         تەرەققىيات نوختىنەزىرى دىگەنلىك ، ماددا يەنى  بىر جىسىمغا بىرسىرىتقى كۇچ تەسىر قىلسا، تۇزسىزىقلىق تەكشى ھەركەت ھالىتىنى ساقلايدۇ، يەنى ماددىغا ماددا سۇقۇلۇپ تەدىرجى  راكسىيەلىشىپ، سۇ پەيدا بۇلۇپ، اندىن يەنە تەرەققىي قىلىپ  سۇنىڭ دولقۇنى بىر بىرىگە سۇركۇشۇپ، دەسلەپكى ىپتىدايى جانلىقلار پەيدا بۇلۇپ، ماددىنىڭ ايلىنىش قانۇنى دەمدۇ، بۇجانلىقلار تەدىرجى ىنسان تاكاممۇلىقىغا يەتكەن دىگەندەك مۇشۇ يۇسۇندىكى گەپلەرنى  تەرەققىيات نوختى نەزىرى دەيمىز. يۇقارقىسى بۇنىڭ دۇنياقارشى،ەمدى مىتۇت يەنى پىكىر ۇسۇلى دىگەن گەپ بار. تۆت تادۇ بۇيىچە مەسىللەرگە باھا بەرگەندە ، ۇخىل پىكىر ۇسۇلىدا تادلىمايمىز،بۇنىڭ مىتۇدى ماتىريال ىلمى بۇيىچە بولمايدۇ . تۆت تادۇ زىدىيەت مۇناسىۋىتىنى چىقىش قىلىدۇ. نۇرغۇن ىدىيال قاراشلار ھازىر دۇنياقاراشتا ىلاھنى چىقىش قىلسىمۇ،بىراق پىكىر ۇسۇلىدا شۇ تەدىرجىتەرەققىيات نوختىنەزىرى  مىتۇدىنى قوللىنىۋاتىدۇ. مەسلەن، ەرەپلەرنىڭ جاھىلىيەت دەۋرىدىكى ەھۋالى اندىن ىسلام دىنغا كىرگەندىكى ەھۋالى ، اندىن رەسۇلىللادىن كىيىنكى ەھۋال دىگەندەك، ۇسەۋەپ بۇسەۋەپ مۇنداق بولغان دىگەندەك،تۆپىدىكى گەپ بىلەن ماۋۇ گەپ تىكىستى وخشىمىسىمۇ ، اھاڭى وخشاش .  ھەتتا پەتىۋا مۇھىم قارالمىلاردىمۇ شۇ مىتوت. مىتوت  جايىغا كەلمىسە، اخىرقى ھۇكۇمدە زور پەرىق بۇلىدۇ.  ىدىيال قاراشلارغا ۇزىنىڭ مىتۇدى بولغان تۇززۇك.                                  سۇرە ھىجىردە ىنساننىڭ تۇپراقتىن يارتىلغانلىقى ، شەيتان جىن وت يالقۇنى، وتتىن يارتىلغانلىقى، سۇرە نۇردا بەزىسى ىككى پۇتلاپ، بەزىسى قورسىقىدا ماڭىدۇ دىگەن يەردە بىز ۇلارنى سۇدىن ياراتتۇق ،يەنى ھەيۋانلارنىڭ سۇدىن يارتىلغانلىقى قەيىت قىلىنىدۇ. بۇ تۆت تادۇنىڭ اسماندىنچۇشكەنلىكىگە پاكىت بۇلالماسمۇ. ىلاھا مەيلى ماكان بولسۇن مەيلى زامان،ىنسان قۇرانغىچە تۆت تادۇنى مۇجەسسەم قىلغان. ھەممىنى تۆت تادۇ بىلەن خەلىق ەتكەن. ھەممىسىدىن تۆت تادۇ چىقىدۇ.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )