قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: bagdax-bahadiri

ئۇيغۇر تائاملىرىمىز نىمىشقا داڭق چىقىرالمايدۇ ؟ _ئوغلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

1

دوست

1312

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   31.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10274
يازما سانى: 63
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 110
تۆھپە : 323
توردىكى ۋاقتى: 48
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-21 20:20:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماۋۇ تېمىنىڭ جېنى باركەن جۇمۇ ، مۇشۇنداق تېمىلارنى يوللاڭلار جىقراق . ئەتىدىن كەچكىچە ئۆزەڭلارنى ، تارىخىڭلارنى داڭلايدىغان ،ھەممە ئادەم بىلىدىغان تېمىلاردىن مۇشۇنداق قايتا داڭق چىقىرىدىغان تېما كۆپ ئەۋزەل .

پۈتكۈل ۋۇجۇدىڭى

3

تېما

8

دوست

7589

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   51.78%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  12516
يازما سانى: 649
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 609
تۆھپە : 1885
توردىكى ۋاقتى: 332
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-21 20:26:27 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

168

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   56%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26766
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 54
توردىكى ۋاقتى: 9
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 01:11:02 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەزكۇر ئەسەردە ئاپتۇر خېلى ئەتراپلىق كۆزىتىپتۇ ۋە خېلى ئىزدىنىپ تەھلىل قىلىپتۇ. ئەمما مەسىلىنىڭ نىگىزى يەنىلا شۇ ئۇيغۇر ئىگىلىكىنىڭ نېمە ئۈچۈن ساغلام، تېز تەرەققىي قىلمايدۇ؟ دېگەن سوئالغا بېرىپ تاقىشىدىغان بولغاچقا، بۇ مەسىلىنى تۈپ نىگىزىدىن ھەل قىلىش كۆپ تەرەپكە بېرىپ تاقىشىدۇ.
بىرىنچىدىن، ئۇيغۇر كارخانىچىلىرى ئالدى بىلەن ئەنئەنىۋىي سودا سېتىق رامكىسىدىن ھالقىپ چىقىشى كېرەك. گەرچە يېقىندىن بۇيان ئۇيغۇر كارخانىچىلىرى خېلى كۆپلەپ، شىركەتلەرمۇ ئارقا-ئارقىدىن بارلىققا كېلىپ، خېلى خۇشاللىنارلىق نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرگەن بولسىمۇ، ئەمما كارخانىچىلىرىمىزنىڭ كۆپ ساندىكىلىرى گەرچە شىركەت قۇرۇپ، سىستېمىلىشىشنىڭ، قېلىپلىشىشنىڭ دەسلەپكى قەدىمىنى باسقان بولسىمۇ، ئەمما يەنىلا ئەنئەنىۋىي ئېلىم-بېرىم رامكىسىدىن ھالقىيالماسلىق ئەھۋالى بەك ئېغىر.
ئىككىنچىدىن، مىللىي كارخانىچىلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسى ۋە ساپاسى ئۆستۈرۈلۈشى كېرەك. كارخانىچىلار ئۆزىدە نېمىنىڭ باشقۇرۇش، نېمىنىڭ باشقۇرۇلۇش، نېمىنىڭ ئىلمى باشقۇرۇش، نېمىنىڭ ئادەم كۈچى بايلىقى، نېمىنىڭ بازار ئىگىلىكى (ھازىرقى زامان بازار ئىگىلىكى)، نېمىنىڭ ئېلانشۇناسلىق، نېمىنىڭ مۇلازىمەت، نېمىنىڭ شىركەت مەدەنىيىتى، نېمىنىڭ شىركەت ئوبرازى بولىدىغانلىقىدەك نۇرغۇن ئۇقۇملارنى ھەقىقىي ماھىيەت جەھەتتىن چۈشۈنۈپ يېتىشى تولىمۇ زۆرۈر.
يۇقىرىدىكى ئۇقۇملار ھەققىدە بىلەمسەن دېسە بىلىمەن دەيدىغانلار كۆپ، ئەمما ھەقىقىي ماھىيەت جەھەتتىن چۈشۈنۈپ يېتەلەيدىغانلار ھەم ئۇنى ئەمەلىيەتكە باغلاپ قوللىنىپ، ئۇنىڭ ئۈنۈمىنى كۆرەلەيدىغانلار تېخى دېگەندەك كۆپ ئەمەس. بۇ ئۇقۇملارنى تېگى-تەكتىدىن چۈشۈنۈپ، ھازىرقى زامان بازار ئىگىلىكىگە ياخشى ماسلىشىپ، ئۆزىنىڭ ئىگىلىكىنى مۇستەھكەم، ساغلام تەرەققىياتلارغا ئېرىشتۈرۈش شۇ كارخانىچىدىن ناھايىتى زور كەسپىي بىلىم، كەسپىي ساپا تەلەپ قىلىدۇ. ئەمما بىزنىڭ ھازىرقى كارخانىچىلىرىمىزدا بۇ تەلەپكە يەتكەنلەرنى پەقەت بارماق بىلەن سانىۋېلىش مۇمكىن.
ئۈچىنچىدىن، كارخانىچى ۋە ئىختىساس ئىگىسى ئوتتۇرىسىدا كۆرۈنمەس توساق مەۋجۇت. ھەر قانداق بىر شىركەتكە نىسبەتەن شىركەت مەدەنىيىتى تولىمۇ مۇھىم. ئەمما شىركەت مەدەنىيىتى شۇ شىركەتنىڭ قۇرغۇچىسىنىڭ ئىدىيەسى تەرىپىدىن بەلگىلىنىدۇ. ئەگەر شۇ شىركەتنى قۇرغۇچى ئىلغار ئىدىيەگە ئىگە بولسا، ئۇ ھالدا بۇ شىركەتتە ناھايىتى زور بولغان يوشۇرۇن كۈچ بولۇشى مۇمكىن. شىركەتلەر ئوزاق مۇددەت تەرەققىي قىلىمەن دەيدىكەن، چوقۇم ئىلغار بولغان شىركەت مەدەنىيىتىنى بەرپا قىلىشى كېرەك. پەقەت ئىلغار بولغان شىركەت مەدەنىيىتىنى بەرپا قىلغاندىلا، ئاندىن ھەقىقىي ئىختىساس ئىگىلىرىنى تۇتۇپ تۇرغىلى، شىركەتكە ۋاقتىدا قان تولۇقلاپ شىركەتنى ھاياتى كۈچكە ئىگە قىلغىلى بولىدۇ. ئەمما بىزنىڭ نۇرغۇن كارخانىچىلىرىمىزدا تېخى شىركەت مەدەنىيىتى ئۇقۇمى يوق دېيەرلىك ياكى شەكىللەنمىدى. شۇ سەۋەبتىن كارخانىچىلاردا ھەقىقىي ئىختىساس ئىگىسىنى قەدىرلىمەسلىك ياكى بايقىيالماسلىق، بايقىسىمۇ تۇتۇپ تۇرالماسلىقتەك ئەھۋاللار ئومۇميۈزلۈك مەۋجۇت.
ھازىرقى كارخانىچىلىرىمىزنىڭ كۆپىنچىسى 80-يىللاردىن بۇرۇنقىلار بولغاچقا، دەۋرنىڭ تەرەققىيات تېزلىكى بىلەن ئۇلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنىڭ يېڭىلىنىش تېزلىكى گارمونىيەلىك مۇناسىۋەتنى ساقلىماستىن، بەلكى كارخانىچىلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسى، ساپاسى قاتارلىق جەھەتلەردە دەۋرنىڭ ئېھتىياجىنى قاندۇرالماسلىق ھەم يېتىشىپ چىقىۋاتقان ئىختىساس ئىگىلىرىنى كىچىك چاغلاپ ئۇلارنى ھە دېسە نەزەرىيەچى قاتارغا چىقىرىۋېتىپ، ئۇلارنىڭ ئىلمىي كۆز قاراشلىرىنى، تەكلىپ پىكىرلىرىنى قوبۇل قىلماسلىق، ھازىرقى زامان بازار ئىگىلىكىنىڭ تەرەققىيات يۆنىلىشىگە توغرا دىئاگنۇز قويالماي، پۇرسەتنى قولدىن بېرىپ قويۇش قاتارلىق ئەھۋاللاردىن ساقلىنالماسلىق ئەھۋالىمۇ خېلى ئېغىر. ئەلۋەتتە، يېقىندىن بىرى مەيلى كارخانىچى بولسۇن ياكى شىركەتتە ئىشلەۋاتقانلار بولسۇن ياخشىلىنىش خېلى بولىۋاتىدۇ. نۇرغۇن ئىشلارغا ۋاقىت، جەريان كېتىدۇ. بازار ئىگىلىكىدىكى كەسكىن رىقابەت كارخانىچىلىرىمىزدا خېلى ئويغىنىش، سەگەكلىشىش قەدىمىنى تېزلەتتى ھەم تېزلىتىۋاتىدۇ. شۇڭا بازارنىڭ كۈنسېرى تەرەققىي قىلىشىغا ئەگىشىپ بۇ جەھەتتىكى مەسىلىلەرمۇ تەدرىجى ھەل بولۇپ كەتكۈسى.
تۆتىنچى، كارخانىچىلاردا توغرا بولغان ئېلانشۇناسلىق بىلىملىرى كەمچىل. ھازىر بىزنىڭ كارخانىچىلىرىمىزدا ئېلان ۋە ئۇنىڭ ئۈنۈمى ھەققىدىمۇ ياخشى چۈشەنچە يوق. ئۇلار پەقەت تېلېۋېزىيە ئېلانى، گېزىت-ژۇرنال ئېلانى ۋە ئۇلىنىش تورىدىكى ئېلان بىلەنلا چەكلىنىپ قېلىۋاتىدۇ. يەنى كارخانىچىلار پەقەت قاتتىق ئېلان شەكلىنىلا قوللىنىپ كېلىۋاتىدۇ، ئەمما ھەقىقىي ئۈنۈم بېرىدىغان يۇمشاق ئېلان ئۇقۇمى ھەققىدە چۈشەنچە يوق. يۇمشاق ئېلاننىڭ كۈچىگە ھەرگىز سەل قاراشقا بولمايدۇ. ئەمما بىزنىڭ كارخانىچىلىرىمىزدا تېخى يۇمشاق ئېلان ئۇقۇمى بولمىغاچقا، ئۇلار يۇمشاق ئېلاننىڭ رولى، ئۈنۈمى جەھەتلەردە قاتتىق ئېلاندىن نەچچە ھەسسە ياخشى ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىپ بولالمىدى.
يۇمشاق ئېلان مەسىلىسىگە كەلگەندە، بىزنىڭ كارخانىچىلىرىمىز چوقۇم يىراقنى كۆرەلەيدىغان، سەۋرچان بولۇشى كېرەك. چۈنكى يۇمشاق ئېلان قاتتىق ئېلاندەك تېز ئۈنۈم بەرمەيدۇ، ئەمما يۇمشاق ئېلان ئۈنۈمىنى كۆرسەتكەن ۋاقىتتا بولسا، قاتتىق ئېلاننىڭ ئۈنۈمىنى يۇمشاق ئېلان بىلەن سېلىشتۇرۇش ئەسلا مۇمكىن ئەمەس. ئەلۋەتتە، بۇ دېگەنلىك پەقەت يۇمشاق ئېلاننىلا بېرىپ، قاتتىق ئېلان بەرمەسلىك كېرەك دېگەنلىك ئەمەس، چوقۇم قاتتىق ئېلان بىلەن يۇمشاق ئېلاننىڭ نىسبىتىنى ياخشى تەڭشەش، ھەرگىزمۇ قاتتىق ئېلانغىلا كۈچەپ يۇمشاق ئېلانغا سەل قاراشقا بولمايدۇ. ئەڭ مۇھىمى بىزنىڭ كارخانىچىلىرىمىزدا ئەڭ ئالدى بىلەن يۇمشاق ئېلان ئۇقۇمى شەكىللىنىشى، ئاندىن ئۇنى قانداق بېرىش، قەيەردە بېرىش، كىم ئارقىلىق بېرىش دېگەن مەسىلىلەر ھەققىدە ئەستايىدىل ئويلىنىشى كېرەك. بۇ يەردە يۇمشاق ئېلاننىڭ رولى ۋە ئەھمىيىتى ھەققىدە تولۇق سۆزلەپ بولالماسلىقىمىز مۇمكىن. ئۆزۈمنىڭ يۇمشاق ئېلان جەھەتتىكى ئۇزاق ۋاقىتلىق ئىزدىنىشىنىڭ ھاسىلاتى بولغان يۇمشاق ئېلان ھەققىدە تەپسىلىي، كونكرېت، چۈشىنىشلىك بولغان يازمىلىرىم پات ئارىدا تەييارلانسا بەلكىم تورداشلارنىڭ ھوزۇرىغا سۇنۇشۇم مۇمكىن.

مەزكۇر يازمىدا بىر قىسىم ئۇقۇملار ھەققىدە توختالدۇق، تۆۋەندە بۇ ئۇقۇملار ھەققىدە بەزىبىر چۈشەنچىلەر ئۇلىنىش قىلىپ قالدۇرۇلدى، تورداشلار ئەگەر قىزىقسا كۆپرەك كۆرۈپ، چۈشىنىپ باقسا بولىدۇ.

شىركەت مەدەنىيىتىگە ئائىت بىر قىسىم يازمىلاربۇ يەردە!
باشقۇرۇش بىلىملىرىگە ئائىت بىر قىسىم يازمىلار بۇ يەردە!
ئادەم كۈچى بايلىقى باشقۇرۇش بىلىملىرىگە ئائىت بىر قىسىم يازمىلار بۇ يەردە!  
يۇمشاق ئېلان ھەققىدە بىر قىسىم چۈشەنچە ۋە ئۇقۇملار بۇ يەردە!
يۇمشاق ئېلاننىڭ ئەۋزەللىكلىرى توغرىسىدا قىسقىچە بايان



0

تېما

0

دوست

168

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   56%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26766
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 54
توردىكى ۋاقتى: 9
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 01:13:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇمشاق ئېلان ھەققىدىكى يازمىلار تەييارلىنىپ تور يۈزىگە چىققۇچە بولغان ئارىلىقتا ئەگەر بۇ ھەقتىكى دەسلەپكى چۈشەنچىگە ئېرىشمەكچى بولغانلار ئۈندىدار نومۇرى: uyghur2012 نى قوشۇپ، دوستلار چەمبىكىرىدىكى مەزمۇنلارنى كۆرۈش ۋە كەمىنە بىلەن پىكىرلىشىش ئارقىلىق مەقسەتكە يەتسەڭلار بولىدۇ.

0

تېما

0

دوست

168

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   56%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26766
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 54
توردىكى ۋاقتى: 9
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 01:21:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

0

تېما

12

دوست

4153

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   71.77%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22001
يازما سانى: 298
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 1270
توردىكى ۋاقتى: 232
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 13:48:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
boran0998 يوللىغان ۋاقتى  2014-3-20 21:30
ئۇيغۇر تائاملىرىنى داڭلىقلاشتۇرۇش ئۈچۈن سىز- بىزنىڭ ك ...

ھازىرچە مۇشۇ بورانكامنىڭ ئىنكاسى بىر قەدەر مۇكەمممەل ئىنكاس بوپتۇ،بۇرۇننىڭ ئۇچىنى كورۇش گەرچە ئىككى كوزنىڭ ئالدىدا بولسىمۇ قىيىنرەك ،تائام مەدىنىيىتى مىللەتنىڭ بىر بىرسىدىن پەرىقلىق مەدىنىيەت تۇرى ،ئۇ جۇغراپىيەلىك ،ھاۋا كېلىمات قاتارلىق نۇرغۇن تەرەپ بىلەن مۇناسىۋەتلىك؛مەسىلەن: بىر شەرقى ئاسىيالىق مانتىدىن بەش پولودىن بىر ئاياق يەپ قويسا ئېغىر كېلىپ بالنىسقا كىرىپ قېلىشى مۇقەررەر؛ ئەڭ ياخشىسى نىمىنى تاۋارلاشتۇرۇش نىمىنى دۇنياغا تونۇتۇش دىگەن نەزىريەنى باغداشدىن ئىبارەت ئىلىم -ئەھلى توپلاشقان سورۇندا يىنىك سانائەت يۇقۇرى پەن تەخنىكا ...لارگە يوتكەش زورۇرىيەت دەپ قارايمەن!

23

تېما

15

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

بېكەت مەسئۇلى

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  17880
يازما سانى: 141
نادىر تېمىسى: 10
مۇنبەر پۇلى: 241
تۆھپە : 3228
توردىكى ۋاقتى: 723
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 20:50:55 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
uyguryuriki يوللىغان ۋاقتى  2014-3-22 20:39
شۇنداق باغداشنى ھازىر گازىرچى سەيپۇڭلىقنىڭ تەتقىقات  ...

بىز ئىزچىل ھالدا سىزلەرنىڭ زېرىكىپ قالماسلىقىڭلار ئۈچۈن ،مۇنبەرنىڭ سۈپىتى ئۈچۈن تەلەپنى قاتتىق قويۇۋاتىمىز ، ماقالىلەرنىڭ سۈپىتىنىڭ كۆتۈرلىشى ئۈچۈن تەدبىرلەرنى قوللىنىۋاتىمىز . بەزى كەمچىللىكلەر دىن خالىي ئەمەسمىز ، بۇندىن كىيىنمۇ سىزلەرنىڭ يىتەكلىشڭلار ئارقىلىق تېخىمۇ ياخشى قىلىشقا تېرىشىمىز ،يەنە  ياخشى پىكىرىڭلارنى ئايىمىغايسىلەر .  بولسا، ياخشى ئەسەرلىرىڭىز بولسا قارشى ئالىمىز جۇمۇ .
باغداشتا تېما ئاز بولسا بولسۇن، ساز  بولسۇن ، خەلق رازى بولسۇن !

0

تېما

6

دوست

1450

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   45%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24506
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 33
تۆھپە : 556
توردىكى ۋاقتى: 32
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-23 23:11:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
uyguryuriki يوللىغان ۋاقتى  2014-3-22 20:39
شۇنداق باغداشنى ھازىر گازىرچى سەيپۇڭلىقنىڭ تەتقىقات  ...

بولىدۇ ، سىزنىڭ بۇ پىكرىڭىزنىمۇ ئويلىنىمەن ، تەنقىدىڭىزنى ئويلىنىشقا ئەرزىيدۇ ، بولسا يەنىمۇ تەنقىدىي پىكىرلىرىڭلار بولسا ئايىمىغايسىلەر ،بولسا قانداق قىلىشنى ،ئويلىغىنىڭلارنى دەپ تەپسىلىرەك يازساڭلار ئاندىن بۇ تەنقىدىڭلارنىڭ كۈچى بولاتتى . بىراق سىزمۇ باشقىلارنىڭ ئەمگەك مىۋىسىنى يوققا چىقارمىسىڭىز بولاتتى . بۇنداق كەمسىتىشنىڭ ئاقىۋىتى خەقنىڭ قىزغىنلىقىنى سوۋۇتۇش بىلەن ئاخىرلىشىدۇ خالاس .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )