قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: musilina

مېنىڭ ئوقۇتقۇچى بولغۇم بار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

11

تېما

3

دوست

2253

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   8.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15618
يازما سانى: 164
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 31
تۆھپە : 686
توردىكى ۋاقتى: 183
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 14:16:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بانكىر يوللىغان ۋاقتى  2014-6-5 21:07
سىز بەك ياخشىكەنسىز! ئوغلۇمنى سىزدە ئوقوتسام ئەرزىگۈد ...

رەھمەت ماختىغىنىڭىزغا،ئەگەر مەندە ئوقۇتۇش خىيالىڭىز بولسا،بالىڭىزنى بىزنىڭ مەكتەپكە ئەكىلىڭ،چوقۇم ياخشى ئوقۇتۇشقا تىرىشىمەن.......

11

تېما

3

دوست

2253

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   8.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15618
يازما سانى: 164
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 31
تۆھپە : 686
توردىكى ۋاقتى: 183
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 14:19:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
almas123 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-6 14:13
مەنمۇ سىزدەك ھېسسىياتتا بولۇپ باققان.
16 يىل ئوقۇتقۇچىل ...

ئوقۇتقۇچىلىق ھەقىقەتەن جاپالىق كىسپ،بىراق بۇ كەسپنى قىزغىن سۆيىدىغان،ئۆز كەسپىگە ئىشتىياق باغلايدىغان سىز،بىزگە ئوخشاش ئوقۇتقۇچىلار ئىنتايىن كۆپ....
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

8

دوست

5451

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   9.02%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10179
يازما سانى: 338
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 544
تۆھپە : 1321
توردىكى ۋاقتى: 306
سائەت
ئاخىرقى: 2014-11-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 16:03:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن تەسىرلىك كەچۈرمىش ئىكەن. مەنمۇ بىر زامانلاردا ئوقۇتقۇچى ئىدىم، كىچىكلا مەكتەپ پۈتتۈرۈپ دەرس بەرگەن  دەرس بەرگەن شۇ ۋاقىتلاردىكى بالىلار ھازىر چوپ- چوڭلا بولۇپ جەمئىيەتتە ھەرخىل كەسىپ بىلەن شوغۇللىنىۋاتىدۇ، شۇلاردىن بەزىلىرى ئوقۇتقۇچى بولۇپمۇ ئىشقا چۈشتى.
مەن ئەزەلدىن بۇ كەسىپنى قىزغىن سۆيۈپ ئىشلەيتىم، مەرھۇم دادامنىڭ ئىزىنى بېسىپ، ھەممىگە چىداپ بولسىمۇ ئىشلىگۈم تولىمۇ بار ئىدى، بەكمۇ ئەپسۇس، زۆرۈر سەۋەب تۈپەيلىدىن بۇ كەسىپتىن ئۈمىدىمنى ئۈزۈپ، باشقا بىر ئىشلار بىلەن شوغۇللىنىپ ئولتۇرۇپتىمەن، ئەمما مەن ئوقۇتقان ئەشۇ بالىلار ھازىرمۇ مىنى كۆرسە «مۇئەللىم!» دەپ چاقىرسا، ئەينى چاغدىكى خىزمەتداشلىرىم، ھازىرمۇ مۇناسىۋەتلىشىپ ئۆتىدىغان مائارىپ سېپىدىكىلەر ئارىلاپ «... مۇئەللىم!» دەپ چاقىرسا شۇنداق سۆيۈنۈپ كېتىمەن، ھېلىھەم ئەشۇ ئوقۇتقۇچى ۋاقىتلىرىمدىكىدەك ھېسسىياتتا بولۇپ يۈرۈيمەن، تەقى- تۇرقۇم، گەپ- سۆزلىرىم، ئارىلىشىدىغان ئادەملىرىمگە قاراپ ھازىرمۇ مىنى ئانچە تونۇمايدىغانلار ئوقۇتقۇچى ئوخشايدۇ دەپمۇ قالىدىكەن. مانا مۇشۇلارنى ئويلىغىنىمدا بەزىبىر سەۋەب تۈپەيلى شەرەپلىك ئەشۇ ئوقۇتقۇچىلىقتىن ۋاز كەچكەنلىرىمگە پۇشايمانمۇ يەپ قالىمەن. ئەمما ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بىرقىسىم دەرت- ھالىنى، مەكتەپلەردىكى ئوقۇ- ئوقۇتۇشتىن چەتنىگەن بىرقىسىم قوشۇمچە خىزمەت تۈپەيلىدىن كېلىپ چىقىۋاتقان قالايمىقانچىلىقلارنى ئويلىغىنىمدا «شۈكرى» مۇ دەپ قالىمەن. ئەمما مەن ھىچقاچان ئۆزۈمنى ئوقۇتقۇچىلىقنىڭ سىرتىدا كۆرۈپ باققان يىرىم يوق، مەكتەپلەرگە، مەھەللىلەرگە بارغىنىمدا ئۆزۈمنىڭ يەنىلا بىر ئوقۇتقۇچى بولۇپ ئۆتكەنلىكىمنى ئۇنتۇماي، ئەتراپىمدىكىلەرگە مۇمكىنقەدەر ياخشى تەسىرلەرنى بېرىشكە ئۇرۇنىمەن.
يېقىندىكى مەركىزى ھۆكۈمەتنىڭ ئالاقىدار يىغىنلىرىغا ئاساسلانغاندا ئوقۇتقۇچىلىقنى، مائارىپنى چۈشەنمەيدىغانلارنى قەتئىي مائارىپ ساھەسىنى يېتەكلەشكە، جۈملىدىن باشقۇرۇشقا قويماسلىق، ئۇنداقلارنى قەتئىي تازىلاش، مائارىپنى يېتەكلەشنى- مائارىپنى ھەقىقى چۈشىنىدىغانلاردىن قويۇش قارار قىلىندى. مەن بۇنىڭدىن مائارىپ ئىشلىرىمىزدىكى يېڭى بىر ئۈمىدنى كۆرگەندەك قىلدىم. چۈنكى: ھەممىگە مەلۇمكى، مائارىپ ساھەسىدە چىقىۋاتقان قالايمىقانچىلىق باشقا قالايمىقانچىلىق بولماستىن دەل، ئوقۇتقۇچىنى بىر زاۋۇت، ماشىنا ئادەم ئورنىدا كۆرۈش، ساننى قوغلىشىش- سۈپەتتىن ياتلىشىشتەك خىزمەت (خىزمەت باشقۇرۇش) ئىستىلىدا مائارىپ ساھەسىگە ئاتالمىش رەھبەرلىك قىلىپ، ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان بېسىمنى ھەددىدىن زىيادە ئاشۇرۋېتىش، ئوقۇتقۇچىلار قىلسىمۇ- قىلمىسىمۇ بولىدىغان بىرقىسىم خىزمەتلەرنى ئوقۇتقۇچىغا زورلاپ تېڭىشتەك ئىشلاردىن كېلىپ چىقىۋاتىدۇ. مانا بۇنداق ئەھۋال كەلگۈسىدە ئوڭشالسا، ئەشۇ جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكى ئازراق بولسىمۇ يەڭگىللىسە، زېھنىنى ئوقۇ- ئوقۇتۇشقا قاراتسا، شۇ ئارقىلىق سەبىيلىرىمىزمۇ ھەقىقى ھالدا سۈپەتلىك، زامانىۋىي مائارىپنىڭ ساپ ھاۋاسىدىن بەھىر ئالسا، بۇ ئارقىلىق جەمئىيىتىمىزدىكى بىرقىسىم كىشىلىرىمىزنىڭ مائارىپنى- ئوقۇتقۇچىلارنى قالايمىقان كەمسىتىدىغان ئىشلار تۈگىسە (ئەلۋەتتە، بىرقىسىم كەمسىتىش- ھاقارەتلەشلەرنىڭمۇ ئۆزىگە يارىشا توغرىلىقى بار، بىراق شۇنداق ئاقىۋەتنىڭمۇ دەل يوقۇرقىدەك ئارقا كۆرۈنۈشى بار)، ھەممىمىز خۇش بولغان بولاتتۇق. پەقەت شۇنداق بولسا مەنمۇ گەرچە قايتىدىن ئوقۇتۇش مۇنبىرىگە قايتىپ كېلەلمىسەممۇ كۆڭلۈم ئارام تاپقان، 14 يىل بۇرۇن ئۇزاق يىل مائارىپ ساھەسىدە ئىشلەپ، ئاخىرى دەم ئېلىشقا چىقماستىن زىيادە چارچاش تۈپەيلى قازا قىلىپ كەتكەن مەرھۇم دادامنىڭمۇ روھى تەسكىن تاپقان بولاتتى.

1

تېما

0

دوست

1661

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   66.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26211
يازما سانى: 132
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 494
توردىكى ۋاقتى: 50
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 18:48:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
iksak يوللىغان ۋاقتى  2014-6-6 07:03
يېرىم يىل جاپا تارتىپ ئىشلەپ كەتسە، دەرس ئۆتىشتىن باشق ...

ما پىكىرگە مەن قوشۇلدۇم ، ئىدىئالدىكى ئوقۇتقۇچىلىق كەسپى بىلەن ئەمەلىيەتتىكى ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىدە پەرق چوڭ ، ئوقۇتقۇچىنىڭ دەردىنى پەقەت ئوقۇتقۇچىلارلا چۈشىنىدۇ . سىز بىلەن ئوخشاش ھېسىياتتا مەن .، دەردىڭىز ناھايىتى چۈشىنىشلىك . باشقا ئىنكاسچىلار ھاياجان بىلەن شۇئار توۋلىشىپ بەرمىسەڭلارمۇ بولىدۇ .

ئالمىدەك يۈرەكت

5

تېما

12

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   27.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9801
يازما سانى: 1657
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2261
تۆھپە : 4869
توردىكى ۋاقتى: 1412
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 19:21:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلىق راستىنلا ئۇلۇغ كەسىپ. بۇ كەسپتىن دەمالىققا ياكى ئۇنداق ياكى مۇنداق زور نەتىجىلەرگە  ئېرىشكىلى بولمىسىمۇ ،ئۇقۇغۇچىلارنىڭ چۈچۈك تىللىرى بىلەن دېگەن تاتلىق سۆزلىرى ھەممە جاپالارنى ئونتۇلىدۇرىدۇ. ھەم مۇشۇ چوڭ نەتىجىدەك كۆڭۈللەر خۇرسەن تاپىدۇ.

0

تېما

3

دوست

2146

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   4.87%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1125
يازما سانى: 119
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 10
تۆھپە : 657
توردىكى ۋاقتى: 320
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 22:08:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
(دادام  مائارىپ سېپىدە 38 يىل خىزمەت قىلغان شەرەپلىك ئوقۇتقۇچى
ئىدى،بۇ مەكتەپتە  ئۈچ يىل ئوقۇتقۇچى بولۇش جەريانىدا ئاتا –ئانىلارنىڭ تىل –ھاقارەتلىرىنى ئاڭلاش،ئائىلە سۆھبىتىگە چىققاندا ئىتلىرىنى قويۇپ بېرىپ قورقۇتۇش،باشقىلارنىڭ بوزەك قىلىشى،تۇرمۇش مۇقىم كاپالەتكە ئىگە بولماسلىق،.....قاتارلىق نۇرغۇنلىغان جاپالارنى بېشىمدىن ئۆتكۈزگەن بولساممۇ
،مەن تەقسىم قىلىنغان مەكتەپ ،يېزا مەركىزىدىن 50 نەچچە كىلومېتىر
ئوخشاش  تارىخ  。  

0

تېما

0

دوست

43

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   14.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  29523
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 14
توردىكى ۋاقتى: 8
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 22:33:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ كىلەر يىلى سىزگە ئوخشاش مۇئەللىم بولىمەن ئىنشائاللاھ

6

تېما

2

دوست

2689

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  16912
يازما سانى: 368
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 758
توردىكى ۋاقتى: 126
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 18:21:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپ -ۋىجدان ئىشى !توغرا ھازىر مائارىپ ساھەسىدە شەكىلۋازلىق بەك ئېغىر ،يازما ماتىريال كۆپ ،بىراق ھىچكىم دەرس ئۆتمەي ماتىريال ياز دىمىدى ،مۇقۇملۇقنىمۇ دەرس تۈگكەندىن كىيىن قوغداۋاتىمىز ،جاپا قانچە ئېغىر بولسىمۇ بىزدىن جۈملىدىن مەندىن مۇنبەرنى تارتىۋالمىسىلا داۋاملىق ئوقۇتقۇچى بۇلىۋىرىمەن .مائاش تۈۋەن بولسىمۇ قۇرساق بېقىشقا يىتىدۇ ،ئاچ قالغان يەر يوق ،ئوقۇتقۇچى بۇلۇشنى ئويلىغان ۋاقىتتىلا ھەشەمەتلىك تۇرمۇشتىن ئۈمۈدىمنى ئۈزگەن ئىدىم
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )