قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: osumluk

قۇمۇل 2-ئوتتۇرا مەكتەپتىكى ئاقىللارغا نەزەر

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

5848

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   16.96%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  46
يازما سانى: 275
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1296
تۆھپە : 914
توردىكى ۋاقتى: 270
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-10-22 22:11:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئامېرىكىلىق بالىلار بىلەن جۇڭگولۇق بالىلارنى ماتىماتىكا مۇسابىقىسىگە سالسا،جۇڭگولۇق بالىلار مۇتلەق ئالتۇن مېدال ئالىدۇ. بىراق كومپىيوتۇرنى يەنىلا ئامېرىكىلىقلار كەشىپ قىلغان.
ئەدەبىيات مۇسابىقىسىگە سالسىڭىزمۇ ئوخشاش. لى بەي،دۇفۇ شېئىرلىرىنى شاما قىلىۋېتىدۇ. نوبىل ئەدەبىيات مۇكاپاتىغا مويەننى ئاران ئېرىشتۇردۇق.بىراق ئوبامادەك ناتىقتىن قانچىسى بار؟!

0

تېما

0

دوست

135

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   45%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  31521
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 50
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2014-11-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-10-23 10:17:27 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوغلۇم كۇنىگە كۆپ ئۇخلىسا 5-6 سائەت ئۇخلايدۇ،ئاز ئۇخلىغان كۇنلىرى 2 سائەتلا ئۇخلايدۇ
ئىچىم ئاغرىپ قالدى.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

1

تېما

0

دوست

933

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   86.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28770
يازما سانى: 19
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2
تۆھپە : 304
توردىكى ۋاقتى: 53
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-10-27 10:48:36 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەلئېكرامنىڭ 2-ئوتتۇرىغا ئۆتۈش جەريانى :ئەلئېكرامنىڭ ماتىماتىكا ئاساسى ياخشى ئىدى،سىنىپتا مۇئەللىم بالىلاردىن مەلۇم مەسىلىنىڭ قانچە خىل ئىشلەش ئۇسۇلى بار دەپ سوراپ قالسا ئەلئېرام ئالاھىدە ئىشلەش ئۇسۇلىنى تېپىپ چىقالايدۇ،بىر قېتىم مۇئەللىم بىر مەسىلىنىڭ ئىشلەش ئۇسۇلىنى دوسكىغا يېزىپ چۈشەندۇرىدۇ(دوسكا خەت بىلەن توشۇدۇ)،ئاندىن مۇئەللىم بۇ مەسىلىنى باشقىچە ئۇسۇلدا ئىشلەپ باقىدىغانلار بارمۇ دەپ سورىغاندا،ئەلئېكرام مەن ئىشلەپ باقاي دەپ دوسكىغا چىقىدۇ ھەمدە 6-7 قۇر خەت بىلەن ئەڭ ئاددى ئۇسۇلدا ئوخشاش نەتىجە چىقىرىدۇ.شۇندىلا ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى سەن سىنىپىمىزنىڭ «ماتىماتىكا شاھزادىسى»كەنسەن دەيدۇ.بىر قېتى دەرستە ياخشى بىر دوستىنىڭ ئاتا-ئانىسى ئوغلىنى ۋە ئەلئېكرامنى ئېلىپ سىرلىق سانلار كۇرسى ئاچىدىغان بىر تەربىيىلەش ئورنىغا بارىدۇ،(بۇ تەربىيىلەش ئورنىنىڭ مۇئەللىمى ئۇلارنىڭ دوستىكەن).مۇئەللىم بۇ ئىككى بالىدىن سىرلىق سانلار توغۇرىسىدا سوئال سورايدۇ،سورالغان سۇئاللارغا ئەلئېكرام ناھايىتى ياخشى جاۋاپ بېرىدۇ......مۇئەللىم بۇ ئۇيغۇر بالىسى مۇشۇ سىنىپتا ئوقۇيدىغان بالىكەن دەيدۇ......
ئەلئېرام يەنىمۇ ئىلگىرىلەپ ئوقۇش ئۈچۈن ماتىماتىكا كۇرسىغا قاتنىشىدۇ(بۇ كۇرسنىڭ مۇئەللىمى بېيجىڭ ئۇنۋۇرستېتىنى پۇتتۇرگەن 2-ئوتتۇرىنىڭ ئوقۇتقۇچىسى) كۇرسقا بېرىپ ئۇزۇن بولماي مۇئەللىم سەن بۇ بالىلارغا ئوخشىمايدىكەنسەن سەن تەكرار قىلماي قىيىن سۇئاللارنى ئىشلە دەپ ئەلئىكرامغا ئالاھىدە قىيىن مەسىلەردىن سۇئال چىقىرىپ بەرگەن.كېيىن باشقا بىر تەجرىبىلىك مۇئەللىمنىڭ كۇرسىدا ماتىماتىكىدىن دەرس ئاڭلىغان  نەتىجىدە تولۇققا ئۆرلەش ئىمتاھانىدا تولۇق نومۇر ئېلىپ يەنە 2يۇلتۇز ئالغان.
  تەنتەربىيە ئاساسى سەل ئاجىز ئىدى شۇڭا 3 تەتىل چېنىقىش ئورنىغا بېرىپ چېنىقتى،بۇ جەرياندا تىك-تاك توپ ئۇستىسى بولۇپ قالدى.كەچقۇرۇندا دوستلىرى بىلەن ئۇزۇنغا يۇگۇردى. داۋاملىق ۋاسكىتبول ئوينىدى (ھازىر دوستلىرى ئارىسىدا 3 نومۇرلۇق توپ ئېتىش ماھىرىغا ئايلاندى)،بىر يىل پىيادە مەكتەپكە بېرىپ كەلدى(سومكىسىنىڭ ئېغىرلىقى 30كىلوگىرام ئەتراپىدا)،شۇنداق قىلىپ تەنتەربىيەدىن ئوڭۇشلۇق ئەلا نەتىجىگە ئېرىشتى،بولۇپمۇ ئاتلىغۇچتا نەتىجىسى ئالاھىدە بولۇپ ئادەتتە بىر مىنۇتتا 170 قىتىم ئاتلىغۇچ ئاللىيالىسا ئەلا نەتىجىگە ئېرىشىدىكەن ئەلئېكرام مىنۇتىغا 220-230 نى ئاتلىيالايدىكەن.
ئومۇمى ئەخلاق نومۇرىدا ئەلا بولۇش تولىمۇ تەس بولۇپ ،دەرستە ياخشى بولغاندىن باشقا ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى باھاسىغا ئېرىشكەندىلا،بارلىق تەرەپلەردە ياخشى باھاغا ئېرىشكەندىلا ئاندىن ئومۇمى ئەخلاقتا ياخشى باھاغا ئېرىشكىلى بولىدۇ.ئەلئېكرام بۇ تۇردىمۇ ئوڭۇشلۇق ياخشى نەتىجىگە ئېرىشىدۇ،ھەتتا سىنىپ مەسئۇلىنىڭ بىر نەچچە قېتىم (ئاتا-ئانىلار يىغىنىدا)ئالاھىدە ماختىشىغا ئېرىشىدۇ.بىر قىتىملىق مەۋسۇملۇك كۆرسەتكۈچىدە مۇئەللىم مۇنداق يازىدۇ.سەن مېنىڭ پەخىرىم ياخشى تىرىشىم تېخىمۇ ياخشى نەتىجىلەرگە ئېرىشىشىڭنى ئۈمۈت قىلىمەن.....
ئېڭگىلىس تىلى بارلىق بالىلارنىڭ ئورتاق تىرىشىش نۇقتىسى ئەلئېكراممۇ باشلانغۇچ 2- يىللىقتىن باشلاپ تەربىيىلەش كۇرسىغا قاتناشقان(ئارىدا بىر نەچچە يىل قاتناشمىغان ۋاقلىرىمۇ بار ) ئاخىرى ئېلىمىت ئېڭگىلىس تىلىنى ئاساسەن تاماملىغان.شۇنداق قىلىپ بۇر تۇردىمۇ ئەلا نەتىجىگە ئېرىشكەن.ھازىر ئېڭگىلىس تىلىدا ماقالا يازالايدۇ.
يۇققۇرقىدەك تىرىشچانلىقلار ئارقىلىق 2-ئوتتۇرىغا ئىمتىھان ئارقىلىق قوبۇل قىلىنغان ھەم تەجرىبە سىنىپقا تاللانغان.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )