قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: arkyar

چەي لى خې:شەكىل تەتقىقاتىدىكى بۆسۈش ۋە شەكىل ئىلمىنى تۇرغۇزۇش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
9#
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن

1

تېما

1

دوست

3658

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   55.27%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9944
يازما سانى: 96
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 302
تۆھپە : 962
توردىكى ۋاقتى: 593
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-19 23:37:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تېمىكەن، رەخمەت.
مەزمۇن تەكرار كۆچۈرۈلۈپ قاپتۇ، «ئىككىنچى، ....»، «ئۈچىنچى، ...» دېگەن ماۋزۇلار تەكرار، مەزمۇنمۇ تەكرار. مۈمكىن بولسا تەھرىرلەپ قويۇلسا.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5375
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13394
توردىكى ۋاقتى: 6608
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 13:23:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ziya تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-11-20 13:27  

شەكىل نەزەريىسىدىكى ئاساسى ئوقۇملارنىڭ ھەممىسى دىگىدەك شەكىل ۋە ھەجىم بىلەن مۇناسىۋەتلىك.دەرۋەقە،بۇ تېما مىنىڭ خاتا تاللىمىغانلىغىمنى ئىسپاتلاۋاتىدۇ.مەن 29-تىئورمىنى كەلتۆرۈپ چىقىرىشتىمۇ،نىيوتۇن ۋە ئېينىشتېيىن تارتىش كۈچى ئىدىيىلىرىدىن گۇمانلىنىشتىمۇ ھەركەت شەكلىنى تەتقىق قىلىشنى ئاساسى مېتۇت قىلغان ئىدىم.

66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5375
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13394
توردىكى ۋاقتى: 6608
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-21 19:41:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ziya تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-11-26 12:16  

سۇپېرئېنتروپىيە ئۇقۇمىدىن
ھەرىكەتچان شەكىلنى كەلتۈرۈپ چىقىرىش نەتىجىسىز بولدى.ئۇنداقتا،ھەرىكەتچان شەكىلنىڭ فىزىكىلىق مىخانىزم تەھلىلىنى ئېلىپ بېرىشنى قانداق باشلاش كېرەك؟
ـــــــــــــــــــــــــ

ھەركەت شەكلى ـــ مەن تەشەببۇس قىلغان شەكىل نەزەريىسىدىكى مۇھىم ئۇقۇملارنىڭ بىرى.كۇنكىرىت،يەككە جىسىمنىڭ ھەركەت شەكلىنى نۇقتۇلۇق تەتقىق قىلىش قىيىنچىلىقلارنى بىر تەرەپ قىلىشتامۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە.سېتاتىستىكا،ئېھتىماللىق قوراللىرى شەكىل نەزەريىسىنىڭ ئاساسى قورالى ئەمەس.ھەرقانداق بىر جىسىم ئۇزىدىن نۇرغۇن فىزىكىلىق قانۇنىيەتلەرنى بايقىغىلى بولىدۇ.


66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5375
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13394
توردىكى ۋاقتى: 6608
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-21 21:06:59 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش


شەكىل تەتقىقاتى مۇقەررەر ھالدا نىيوتۇن بوشلىغىنىڭ مەۋجۈتلىكىگىگە ئېلىپ بارىدۇ.


66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5375
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13394
توردىكى ۋاقتى: 6608
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-26 12:06:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ziya تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-11-26 12:11  

تورداش،خالىسىڭىز بۇ مۇھاكىمە - مۇنازىرىگە قاتنىشىڭ،گەپ نىيوتۇنچە تارتىش كۈچنىڭ بار ياكى يوقلىغى ئۈستىدە كېتىۋاتىدۇ.بۇ مۇھاكىمە  ئەركيار ئەپەندى يوللىغان بۇ تېمىدا تونۇشتۇرۇلغان شەكىلشۇناسلىقنىڭ ھەقىقەتەنمۇ موھىم ئەھمىيىتى بارلىغىنى ئىسپاتلاپ بېرىدۇ.ئىزدېنىش جەريانىدا بەزى نەتىجىلەرگە ئىرىشىپ قېلىشىمىز مۆمكىن،مانا:

isyankarman يوللىغان ۋاقتى  2014-11-26 00:09
مەن ئەلۋەتتە ئىنكار قىلىۋەتمىدىم. يەرگە نىسبەتەن چوقۇ ...
isyankarman :

سىلى ئىككى خىل يۆلىنىشتە دەپ ئېيتىپتىلا، لىكىن تەپسلى ئىنچىكە تەقتىق قىلىدىغان بولساق ئىككى خىل ئەمەس يەنە بىر نەچچە يۆلىنىشتە ھەركەت قىلىدىغانلىقىنى بايقىغىلى بۇلىدۇ. مەسىلەن:1.  ئالما يەر يۈزىگە قاراپ ھەركەت قىلىدۇ، 2. ئالما يەر شارى بىلەن تەڭ ئۆز ئۇقىدا ھەركەت قىلىدۇ. 3. ئالما يەرشارى ئوبىتىسىدا يەرشارى بىلەن تەڭ ئوربىتا ھەركىتىگە قاتنىشىدۇ. 4. قۇياش سېستىمىسى بىلەن تەڭ ھەركەت قىلىدۇ. ئىزدەنسەك يەنە بار. لىكىن بۇ مۇرەككەپ مەسلىگە قارىتا تەتقىقات ئېلىپ بېرىش ۋە ھىساپلاشتا ئالى ماتىماتىكا بىلىملىرى ۋە ئالى فىزىكا بىلىملىرى لازىم بۇلىدۇ. بۇنى سىلىگە دىسەممۇ ھەرگىز ھىس قىلىپ يىتىپ بۇلالمايدىلا...........
............
مەن ئەلۋەتتە ئىنكار قىلىۋەتمىدىم. يەرگە نىسبەتەن چوقۇم تۇپتۇز سىزىق بۇيىچە يەرگە چۈشىدۇ. مەن قانداق ئىنكار قىلىۋەتكۈدەكمەن؟

___________

ziya:

سىلى خۇددى  بىر تال ئالمىنى  ئوخشاش بىر ۋاقىتتا  30كىلومىتىر سىكونتلىق تېزلىك بىلەن شەرىققە قاراپ ماڭىدۇ.يەنە شۇ ۋاقىتتا ئېغىرلىق كۈچى تېزلىنىشى بىلەن جەنۇپقا قاراپ ماڭىدۇ،دەۋاتىلا.يەنە ئىنكار قىلمىدىم دەيدىلىغۇ؟.يۇقۇرقىلارسىلىنىڭ گەپلىرىغۇ _ئەينا!.

سىلى بۇ بىر تال ئالمىنى ئوخشاش بىر پەيىتتە ھەم ۋېرتىكال يۆنىلىشتە ئېغىرلىق كۈچى تېزلىنىشىدە ھەركەت قىلىدۇ،ھەم 30كىلومىتىر سىكونىت تېزلىك بىلەن گورزېنتال يۆنىلىشتە ئۇربىتىدا ھەركەت قىلىدۇ،دەۋاتىدىلا.سىلىنىڭ دىگەنلىرى بۇيىچە بولسا ئالمىنىڭ تىرايىكتورىيىسى يەنىلا يەر مەركىزىگە تىك بولغان تۆز سىزىق بولامدۇ؟.تورداشلارمۇ مۇھاكىمە قىلىپ باقسۇن.بۇ بىر تاللا ئالما جۇمۇ!.سىلى ئوخشاش بىر ۋاقىتتا ھەم غۇلجىدا ھەم قەشقەردە پەيدا بولالاملا؟!.
ئالمىنىڭ چۈشۈش جەريانىدا ھەر بىر كونكىرىت پەيىتلەردىكى ئورنى زادى قەيەرلەردە؟.



مەنزىل:


./thread-22109-90-1.html

5

تېما

1

دوست

7251

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   45.02%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11972
يازما سانى: 631
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 616
تۆھپە : 1768
توردىكى ۋاقتى: 332
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-27 01:17:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ziya يوللىغان ۋاقتى  2014-11-20 13:23
شەكىل نەزەريىسىدىكى ئاساسى ئوقۇملارنىڭ ھەممىسى دىگىد ...

قاسىم ئەپەندى:
سىلى مۇشۇ شەكىل ئىلىمى تەتقىقاتى بىلەن شۇغۇللىنىۋېتىپتىلا، 29-تىئورىمىنى كەلتۈرۈپ چىقىرىش ئۈچۈن تىرىشىۋېتىپتىلا، ئاپىرىن ئوقۇيمەن.
سىلىدىن سوراپ باقسام:
يۇقارقى تىمىدا دىيىلگەن يەنى (1) تىنچ شەكىللەرنىڭ فىزىكىلىق مىخانىزىم تەھلىلى دىگەن بۆلەكتىكى «ئېغىرلىق كۈچ پوتىنسىئال ئىنىرگيسى» دىگەن قانداق گەپ؟ بۇنىڭ ماتىماتىكىلىق ئىپادىلەش شەكلى قانداق؟  

ئىككىنچى، شەكىل ئىلىمىنى پەيدىنپەي تۇرغۇزۇپ چىقىش دىگەن بۆلەكتە: ئىلىپىس شەكىللىك ئاسمان جىسىملىرى دىيىلىپتۇ. ئۇنداقتا ئىلىپىسنىڭ گىئومىتىرىيەدىكى ئىپادىلەش تەڭلىمىسى قانداق؟
يەنە مۇشۇ بۆلەكتە:بېنزول ھالقىسى دىيىلگەن گەپ بار ئىكەن. بۇ بېنزول دىگەن نىمە نەرسە؟
يەنە سىتىرومىتىرىيەدە جىسىمنىڭ ئورنىنى قانداق بەلگىلەيمىز؟  
ئەڭ ئاستىدىكى ئابزاستا: گىرافىك تېخنىكىسى دەپتۇ. ئۇنداقتا گىرافىك زادى قانداق ئىپادىلىنىدۇ؟
مىسال كەلتۈرۈپ چۈشەندۈرۈپ بەرگەن بولسىڭىز......

66

تېما

23

دوست

5 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 5375
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2602
تۆھپە : 13394
توردىكى ۋاقتى: 6608
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-27 01:56:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
isyankarman يوللىغان ۋاقتى  2014-11-27 01:17
قاسىم ئەپەندى:
سىلى مۇشۇ شەكىل ئىلىمى تەتقىقاتى بىلە ...

تەقسىر يۇقۇرقى قەۋەەتتىكى سوئالدىن نىمە ئۈچۈن ئۇزلىرىنى قاچۇرىلا؟.تېمىنى نىمە ئۈچۈن يۆتكەشكە كۈچەيلا.مۇشۇ سوئالنىڭ ئۇزى نەق ھەركەت شەكلى ۋە ھەركەت يۆنىلىشى مەسىلىسىدىن ئىبارەت.بۇنى ھېس قىلالمايۋاتاملا.مىنىڭ ھەپىلىشىۋاتقىنىم ئۇقۇم ،ئىدىيە سېستىمىسى.مەن نىيوتۇن تارتىش كۈچى ئىدىيىسى ۋە ئۇقۇمى تەنقىتكە بەرداشلىق بىرەلمەيدۇ دەپ ئاساسىنى كۇرسىتىۋاتىمەن.
مىنىڭ ماتىماتىكا بىلمەيدىغىنىمنى ھەممەيلەن بىلىدۇ،شۇڭا مەن مەن بۇ ساھەدە ھەمكارلاشقۇچى ئىزدەپ يۇرۇيمەن.سىلى ئۇزلىرىنى ھەممىنى بىلىدىغاندەك تەلەپپۇزدا گەپلەرنى قىلىۋاتىلا.شۇنداق تۇرۇقلۇق يۇقۇرقى بىر ئاددى مەسىلىنى نىمە ئۈچۈن توغرا بىر تەرەپ قىلالمايلا ياكى ئېنىق بىر جاۋاپ بېرەلمەيلا؟.شۇڭا بىلگەنلىرىنى كوز-كوز قىلماي،ئاۋۇ مەسىلىگە بولغان ئىپادىلىرىنى بىلدۆرسىلە.تېمىنى ئەپقاچمىسىلا!.
سىلىنىڭ توختىماي چاپلاۋاتقانلىرى بىز مۇھاكىمە قىلىۋاتقان مەسىلىنىڭ جاۋابى ئەمەس!.


كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )