قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: yoloqi822

ياپون يەسلىلىرىنىڭ 12تۈرلۈك تەربىيە ئۇسۇللىرى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

1070

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33767
يازما سانى: 98
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 324
توردىكى ۋاقتى: 57
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-20 19:25:47 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزنىڭ يۇرتتا يەسلىي باللىرنى ئاتا ئانىسى ھاپاش قىلىپ ئاپىرىدۇ

0

تېما

1

دوست

767

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   53.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34035
يازما سانى: 47
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 240
توردىكى ۋاقتى: 63
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-20 19:37:20 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  بىزلەر چوڭ بولۇپ ئاندىن ئۈگىندىغان ۋە ھىس قىلدىغان ئانچە - مۇنچە پۇشايمان قىلىدىغان ئىش -ھەركەتلەرنى ھۆرمەتلىك ياپۇنيەلىكلەر يەسلىدىلام باللارغا ئۈگىتىدىكەن ئەمەسمۇ !
   ئەنە شۇ ئۈگىنۋاتقانلىرى ئۇلار ئىشقىلىپ ئىنسانىيەت ئۈچۈن ئەڭ مۇھىم ، دائىملىق بىلىملەر دەپ قارايمەن ...
   
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

2

تېما

1

دوست

487

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   93.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  17895
يازما سانى: 33
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 12
تۆھپە : 134
توردىكى ۋاقتى: 17
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-20 22:56:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئېسىل تېما يوللاپسىز . ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت . رەسىملىرىنىمۇ ناھايىتى ياخشى كىرىشتۈرۈپسىز .

0

تېما

0

دوست

1002

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   0.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33838
يازما سانى: 111
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 282
توردىكى ۋاقتى: 25
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-5
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-21 10:01:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
babur-7 يوللىغان ۋاقتى  2015-2-20 18:15
بىزنىڭ رايۇنمىزدىكى  يەسلى  مائارىپىغا قەتئى ئوخشىماي ...

ئەسلى بەزىلەرنىڭ ‹‹ مەقسەت›› لىرى شۇ ئەمەسمۇ

1

تېما

6

دوست

944

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   88.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21261
يازما سانى: 51
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 282
توردىكى ۋاقتى: 73
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-21 22:23:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇرتىمىزدىكى قوش تىللىق يەسلىلەردە بىرسى خەنزۇچە 1 دىن 50 كىچە ساناپ بېرەلەيدۇ، ئانا تىلدا ساناشنى چورت ئۇقمايدۇ. ئىككىنچىسى يەسلى چوڭ سىنىپى (دابەن) غا چىقىپلا قوشۇش، ئېلىش، كۆپەيتىش، ئېلىشنى ئۆگىتىپ بولۇشنى ۋەزىپە قىلىپ، بالىلارنى ياخشى ئوقۇتقان مەكتەپ، نەتىجىسى ياخشى چىقىدىكەن دەپ بالىلارغا ‹كىتاب شەربىتى› بېرىش ئومۇملىشىپ كەتتى. بىچارە ئەۋلادلار باشلانغۇچقا چىققاندىغۇ سومكىسىنىڭ ئېغىرلىكى 7-8 كىلوگىرامدىن كەم ئەمەس ..................

0

تېما

2

دوست

624

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   24.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33226
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 190
توردىكى ۋاقتى: 33
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-22 14:13:37 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىلنىڭ بىشىدىن تاكى ئاخىرغىچە ساناپ تۈگەتكىلى بولمايدىغان پائالىيەتلەر ۋە نومۇرلار ئورۇنلاشتۇرۇلغان.
ئاتا-ئانىلارنىڭ كالىندارىغا قارىسىلا، بالىلارنىڭ بىريىلدا قانچە قىتىم تاغقايامىشىدىغانلىقى، قانچە قىتىم كۆل سەيلىسى قىلىدىغانلىقى،قانچە قىتىم ھايۋانات ئۆسۈملۈكلەرنى كۈزىتىدىغانلىقى....... دىگەندەك، ئۇندىن باشقا ھەرخىل تەنتەربىيە يىغىنلىرى، مەھەللىۋى نۇتۇق يىغىنلىرى، ئىلان قىلىش يىغىنلىرى، بۇنتخانىغابىرىش، ئەسەر كۆرگەزمە قىلىش....... ئىشقىلىپ ناھايىتى كۆپ.  يەسلىيدە ياپونىيە ئەنئەنىۋى بايراملىرىنىڭ ھەممىنى ئۆتكۈزىدۇ، ھەتتا جۇڭگو ئۆتكۈزمەيدىغان، لىكىن جۇڭگودىن كىرگەن بايراملارنىمۇ ئۆتكۈزىدۇ.
بۇ ئۇسۇلنى بىزمۇ كىڭەيتسەك بولغۇدەك . سان يېزىشنى ئۈگتۈش بىلەن چەكلىنىپلا قالمايلى .

1

تېما

0

دوست

1992

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   99.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1758
يازما سانى: 96
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 295
تۆھپە : 414
توردىكى ۋاقتى: 111
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-22 14:47:00 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزنىڭ مەكتەپتە قىش پەسلىدە چوڭ تەنەپپۇس ۋاقتىدا بالىلارنى 10مىنۇت ئەتراپىدا يۈگۈرتۈپ چېنىقتۇرىدۇ، مۇشۇ ئىشقا بەزى ئاتا-ئانىلار نارازى، بالىلىرىمىز يۈگۈرمىسە بوپتىكەن، زۇكام بوپ قالدىكەن، يۆتەل بولۇپ قالدىكەن دەپ، ھەي................نېمىدىگەن چوڭ پەرق-ھە!

0

تېما

1

دوست

87

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   29%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34584
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 28
توردىكى ۋاقتى: 7
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2015-3-17 18:32:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يوللىغان تېمىڭىز بەك ياخشىكەن ، كۆپ رەخمەت . ھەر جاينىڭ مائارىپقا تۇتقان ئۇسولى ، سىياسەت تەدبىرلىرى ئوخشىمايدۇ . مەنمۇ ئۇندىداردىن شۇنداق بىر سېلىشتۇرمىنى كۆرگەن . «كۈل قىز » ھىكايىسىنىڭ جوڭگو ۋە ئامرىكا دەرسخانىلىرىدا سۆزلىنىش  ئۇسولى . جوڭگودا مۇئەللىم ئوقۇغۇچىلارغا «كۈل قىز  » ھىكايىسىنى ئالدىن ئوقۇپ كېلىشكە تاپشۇرۇق بېرىپتۇ ، ئەتىسى ئوقۇغۇچىلاردىن بۇ ھىكايىنى بايان قىلىپ بېرىشنى ،  قانچە بۆلەك ، قانچە تەبئى ئابزاسقا بۆلۈنگەنلىگىنى ، ئىجابىي پىرسۇناج ، سەلبى پىرسۇناج .... قاتارلىقلارنى سوراپتۇ . ئامرىكىدا : مۇئەللىم «كۈل قىز » ھىكايىسىنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىشكە تاپشۇرۇق بېرىپ ، ئەتىسى  ئوقۇغۇچىلاردىن : سىز ئەڭ ياقتۇرغان پىرسۇناج كىم ، ئەڭ قايىل بولىدىغان پىرسۇناج كىم ، نىمە ئۈچۈن ؟ ئەگەر سىز كۈل قىز بولسىڭىز قانداق قىلاتتىڭىز دىگەندەك سوئاللارنى سوراپتۇ . ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرىنىڭ كۆڭلىدىكى سۆزلەرنى ئېيتىپتۇ ، ئوقۇغۇچىلاردىن بىرى : كۈل قىزنىڭ ئۆگەي ئانىسىنىڭ قىزىنىڭ بەختى ئۈچۈن ھەرقانداق بەدەل بېرىشتىن باش تارتمايدىغان روھىغا ئاپىرىن ئېيتىپتۇ .  ئەگەر بىزنىڭ مائارىپىمىزدا بولغان بولسا ئۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئېيتقانلىرى ئىنكار قىلىنغان سەلبى جەھەتتىن تەسۋىرلەنگەن بولاتتى .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )