قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: tahirhaliq

مائارىپىمىزنىڭ ھالى ۋە زارى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

2

دوست

480

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   90%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  27179
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 12
تۆھپە : 158
توردىكى ۋاقتى: 13
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 18:10:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tahirhaliq تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-23 18:34  
پۇرۇخ يوللىغان ۋاقتى  2015-2-23 11:10
SARSAN_8
      سىز «جاپاكەش ئوقۇتقۇچى - ئۇستازلارنىڭ ، شۇنداق ...


  بۇ ماقالىنى مۇنبەرگە يوللاشتىكى مەقسەت : مائارىپ ئۈچۈن ، كەلگۈسىمىز ئۈچۈن ، ئەۋلادلار ئۈچۈن تېنىمسىز  تەر تۆكىۋاتقان ، كۆڭۈل بۆلىۋاتقان ، باش قاتتۇرىۋاتقان بارلىق قېرىنداشلارنىڭ ، جۈملىدىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ، ئاتا-ئانىلارنىڭ ، مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ مەنىۋى تەشنالىقىنى قاندۇرۇش ۋە ئۇلارنى ئىجابىي جەھەتتىن يېتەكلەش ؛ ئۇنىڭدىن قالسا ، مائارىپىمىزدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر  ۋە ئۇنى ئىلمىي ھەل قىلىشنىڭ يوللىرى ئۈستىدە كۆپچىلىكنى ئىلمىي مۇنازىرىگە يېتەكلەش ، خالاس !
  مېنىڭ « ئىنكاس يازغاندا بەك قايناپ كەتمەسلىكىڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن » دەپ ئەسكەرتىپ قويۇشۇمنىڭمۇ ئاساسى بار . چۈنكى ، بىر دۆلەت ياكى بىر مىللەتنىڭ مائارىپىدىكى مەسىلىلەرنى  بىر پارچە نادىر ئىلمىي ماقالە بىلەن ياكى « دەبدەبىلىك » قايناش ، قىيداش بىلەن ھەل قىلىپ كەتكىلى بولمايدۇ ، ئەلۋەتتە .  
  مۇشۇ ماقالىنى ئوقۇپ بولۇپلا « بىزنىڭ يۇرتتا مۇنداق بولۇپ كەتتى ، بىزنىڭ مەكتەپنىڭ مۇدىرى مانداق ناچار ، ھازىرقى مائارىپنىڭ ھالىغا ۋاي ، بالىلىرىمىز مانداق بۇزۇلۇپ كەتتى ... » دەپ ئىنكاس يازىدىغان ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ھەم تورداشلىرىمىزمۇ يوق ئەمەس . ھەتتا ، ئارىمىزدا قايسى تور بېكەتتە ئىلمىي مۇنازىرە بولىۋاتسا ، شۇ مۇنبەر ھەم شۇ سورۇننى پىتنە-پاسات سورۇنىغا ئايلاندۇرىۋېتىپ ، ئۆزى بىر چەتتە تاماشا كۆرىدىغانلارمۇ يوق ئەمەس . شۇڭا ، بۇ ئەسكەرتمەمنى توغرا چۈشىنىشىڭلارنى ، ئەگەر قولۇڭلاردىن كەلسە ، سىلەرمۇ ماقالە ئاپتورلىرىدەك  كۆپ تەرەپلىمە ئىزدىنىپ ۋە تەتقىقات ئېلىپ بېرىپ ، ئۇلارنىڭ ماقالىسىنى  بېسىپ چۈشكۈدەك  بىرەر ئىلمىي ماقالە يېزىپ  ئېلان قىلدۇرۇڭلار . شۇ چاغدا مائارىپىمىزدىكى سىلەر دەۋاتقان مەسىلىلەر « تەلتۈكۈس » ئوڭشىلىپ كەتسە ، ئەجەب ئەمەس !  

1

تېما

1

دوست

2004

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   0.13%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24648
يازما سانى: 151
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 602
توردىكى ۋاقتى: 69
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 18:36:21 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەر قايسى ساھەلەردىكى بارلىق ئەخلەتلەر مائارىقا ئورۇنلاشماقتا
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

859

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   71.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33176
يازما سانى: 79
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 260
توردىكى ۋاقتى: 71
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 19:33:59 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tahirhaliq يوللىغان ۋاقتى  2015-2-23 18:10
بۇ ماقالىنى مۇنبەرگە يوللاشتىكى مەقسەت : مائارىپ ئۈچ ...

     مەن يەنە دېسەم يەنە شۇ ، بىز ئۇيغۇر مائارىپىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلىەرنى قىزىپ چىقىپ ، ھەر قانچە نادىر ماقالە يازايلى ، ئۇ ماقالىنى ئوقۇيدىغان ، پىكىر يۇرگۈزىدىغانلار يەنىلا شۇ مەسىلىلەر بىلەن دائىم ئۇچرۇشۇپ تۇرىدىغان جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار ۋە ياكى بولمىسا مائارىپقا كۆڭۈل بۆلىدىغان جەمئىيەتتىكى بىر قىسىم دېھقانلىرىمىز بىلەن چەكلىنىدۇ خالاس .
     مەن بىر نەرسىنى ئويلاپ قېلۋاتىمەن . ئۇيغۇر مائارىپىمىزدىكى ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەرنى تۈپتىن ھەل قىلىشنىڭ ئۆمىدىنى مۇنداق ئىككى ئېھتىماللىققا باغلاشقا بولىدۇ .
     1.مائارىپقا مەسئول تارماقلار ، ئۇيغۇر مائارىپىمىزدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەرنىڭ كېلىپ چىقىشىغا ئۆزىلىرىنىڭ سەۋەپچى ئىكەنلىكىنى ئېتىراپ قىلىپ ، مائارىپنى قايتا ئىسلاھات قىلىشتا.
     2.يوللۇق ئاساستا جەمئىيەت خاراكتىرلىك نامايىش قىلىشتا .
      ئۇنداق بولمايدىكەن مائارىپىمىزنىڭ ياخشىلىنىسشىدىن قىلچە ئۆمىد يوق.

11

تېما

2

دوست

4266

جۇغلانما

ئالاھىدە باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1692
يازما سانى: 158
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 404
تۆھپە : 1088
توردىكى ۋاقتى: 290
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 21:07:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇنىسى ئېنىقكى: سۆزلىگەن بىكار!

10

تېما

14

دوست

8184

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   63.68%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15861
يازما سانى: 825
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 69
تۆھپە : 2430
توردىكى ۋاقتى: 617
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 23:05:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پاتىقاقلىقتا ياشاشقا مەھكۇم بىر  مىللەتتىن  ‹...سەن نىمانچىۋالا  مەينەت ... ئۈستىۋىشىڭنى  پاكىزە  تۇتۇشنى  ئۈگەنسەڭ بولمامدۇ... ›  دەپ  ئاغرىنىش  ھەمدە بۇنداق  ‹چوڭ  سەۋەنلىك› نى  ماڭدامدا  بىر  كۆرسۈتۈش  ،ئەيىپلەش ،  ھەتتاكى  قىلچىلىك  خىجىل بولماستىن  ‹پاتقاق› سىرتىدا  ياشاۋاتقانلار بىلەن  سىلىشتۇرىدىغان  ‹كاتتا ئەرباب›  لىرىمىزدىن مىلىيۇنى  بولغىنىدىن  ‹پاتقاق› تىن چىقىپ  كىتەيلى ... دەپ  توۋلىيالايدىغان بىر ‹ساۋاتسىز پادىچى› مىڭ  ئەۋزەل .

adimilik ayrilmas hamrahing&a

4

تېما

24

دوست

5403

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.06%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9336
يازما سانى: 424
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 451
تۆھپە : 1326
توردىكى ۋاقتى: 112
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-23 23:40:37 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىرقى مائارىپ ئوقۇتقۇچىنىمۇ ئوقۇغۇچىنىمۇ ھارغۇزىۋېتىدىغان مائارىپ بولۇپ قالدى ، مائارىپ ساھەسىدىكى يېڭى يۈزلىنىشلەرنى ، بالىلارنىڭ تولۇپ تاشقان ئىشەنچ ۋە قىزغىنلىق بىلەن مەكتەپكە ماڭغان كۆرۈنۈشلىرىنى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتىن ئېغىر سومكىلارنى كۆتۈرۈپ ھارغىن قىياپەتتە  قايتۋاتقىنىنى ئەمەس ، يېڭى - يېڭى ئارزۇ - ئۈمىتلەرگە تولۇپ خۇشال قايتۋاتقانلىقىنى كۆرسەم دەيمەن .

0

تېما

0

دوست

246

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   82%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34385
يازما سانى: 30
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 72
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-27
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 00:14:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
توغرا ،ھازىرقى شارائىت ،مائ‍ارى مۇھىتى،ئ‍جتىمائ‍ى مۇھىت ۋە بۇلارغا تەسىر كۆرسەتىدىغان سىياسىي مۇھىت بۇنىڭغا  باش قاتۇرۇپ  بۇلالمىدى، قانداق قىلىش كېرەك ؟ قاخشاش زارلانغان  بىلەن پايدىسى يوق ،بۇنىڭ ئۈچۈن  يەنىلا ئۆز ىمىزگە تايىنىشقا توغرا كېلىدۇ  

0

تېما

0

دوست

246

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   82%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34385
يازما سانى: 30
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 72
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-27
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-24 00:26:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شارائىت ئۆزى  ئالدىمىزغا  ئ‍ككى پۇتلاپ كەلمەيدۇ 'شارائىتنىئ ئۆز ىمىز يارتىمىز پۇرسەتنى چىڭ تۇتىمىز،زىمىندا ئ‍لگىرى يول يوق ئىدى  ئىنسانلار  مىڭىش ئ‍ارقىلىق يول  ھاسىل قىلغان ،ئ‍ەمەسمۇ؟
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )