hayat يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 11:05 AM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 F6 [, K! x' g, t! Z(بۇ ئىنكاس تېما ئىگىسى بىلەن مۇناسىۋەتسىز)
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ V6 i3 K4 Q; G7 u7 i1 @3 [
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) `( d4 B( g# N0 g- M+ |+ Iبۇ ئىنكاسن ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 L% }2 J( r% l, z' u6 c0 P8 J- Q
گېپىڭىز توغرا.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( F3 F/ b9 T/ U) o' I0 q
بىر سىنىپتا 55 ئوقۇغۇچى بولغان بولسا بۇ ئوقۇغۇچىغا ھەر بىر پەندە بىردىن ئوقۇتقۇچى بولىدۇ. دېمەك 55 ئوقۇغۇچى ئوخشاش بىر ئوقۇغۇچىنىڭ دەرسىنى ئاڭلايدۇ. ئەمما، شۇ 55 ئوقۇغۇچىدىن 55 خىل ئادەم يېتىشىپ چىقىدۇ. مۇشۇ مۇنبەردە ئەسەر يوللاپ كېلىۋاتقان دوكتۇر بىلگەجان، تاشپولات روزى... لارنىڭ ساۋاقداشلىرى ئىچىدىن ھەممىسى مۇشلارغا ئوخشاش بىلىملىك بولۇپ كەتكەندىمۇ؟! يوقارقى دوكتۇرلارمۇ باشقا ساۋاقداشلىرى بىلەن ئوخشاش بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسىنى ئاڭلىغان.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 J" ]5 V5 @ B5 ? مەنمۇ مەكتەپ ھاياتىمنى ئۆتكۈزگەن. مېنىڭ ساۋاقداشلىرىم ئىچىدىنمۇ تەتقىقاتچىمۇ، دېھقانمۇ، مەكتەپنى نەچچە يىل ئوقۇپ ھېچنىمە بىلەلمەي چىقىپ كەتكەنلەرمۇ، ھەتتا جىنايەتچىمۇ چىقتى، ئەجىبا ئۇلارمۇ بىز بىلەن ئوخشاش سىنىپتا، ئوخشاش بىرئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسىنى ئاڭلاپ چىققانغۇ. بىرنەرسە ئۆگەنمەي، ئاخىرىدا سەۋەپنى ئوقۇتقۇچىدىن كۆرۈش ......
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* ?: S3 N. J1 }6 }' j مەن ئوقۇتقۇچى ئەمەس. ھازىرقى ۋەزىيەتتە ئوتتۇرا باشلانغۇچتا ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنى قىلىش مۈشكۈل بىر خىزمەت بولۇپ قالغانلىقىنى, شۇلارنىڭ قىلىۋاتقان ئىشىنى، شۇلارنىڭ مەكتەپتىكى قاتمۇ قات باشقۇرۇش، ئىككى كۈندە بىر تەكشۈرۈش دېگەندەك شەكىلۋازلىق مائارىپتىنلا ھېس قىلىش تەس ئەمەس. نۆۋەتتە ئىقتىساد تەرەققىي قىلىپ، كىشىلەرنىڭ تۇرمۇش سەۋىيىسى ئۆۈشى بىلەن جەمىيەتتە خىلمۇ خىل ناتوغرا تۇرمۇش ئۇسۇلى ئەۋج ئېلىپ، بالىلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يېتىلىشىگە تەسىر كۆرسەتمەكتە، ئاتا ئانا بولغۇچىلارنىڭ بالىلارنى تەربىيىلەش مەجبۇرىيىتى، مەسئۇلىيىتى ئوقۇتقۇچىدىنمۇ كۈچلۈك بولىشى كېرەك. بىراق ھازىر جەمىيەتتە، نۇرغۇن كىشىلەر بالىلارنىڭ خىلمۇ خىل ناچار ئادەتلىرىنى كۆرگەندە، دەرستە ئارقىدا قېلىشىنى بىلگەندە مەكتەپتىن نارازى بولىدىكەن، بىراق، نارازى بولغان شۇ ئاتا ئانىلار پەرزەنتى ئوقۇۋاتقان شۇ سىنىپتىكى باشقا ئوقۇغۇچىلارنىمۇ كۈزۈتۈپ باقسا بولىدۇ، ئەگەر، باشقا ئوقۇچىلارمۇ ئوخشاشلا لاياقەتسىز بولغان بولسا، ئۇنداقتا يوقۇرىغا ئىنكاس قىلسا بولىدۇ. مەكتەپلەردىمۇ بىر قىسىم كەسپىي ئەخلاقى، كەسپىي ساپاسى تۆۋەن ئوقۇتقۇچىلارمۇ يوق ئەمەس. مەكتەپنىڭ قاتمۇ قات باشقۇرۇشلۇشى، شەكىلۋازلىق ئوقۇتۇش ئۇسۇلىمۇ بالىلارنىڭ بىلىملىك بولىشىغا تەسىر كۆرسەتمەي قالمايدۇ، ئوقۇتقۇچى پەقەت بىر ۋاستە، بىلىم يەتكۈزگۈچى، تولۇق قوبۇل قىلىش قىلالماسلىقى ئوقۇغىچىغا باغلىق.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا nur65 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-6-8 12:27 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" `! s2 O1 L) ^ P, s
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& ]- Y& m7 n; a, Y: t* j