مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: NURDEN

كەيىپتىن چىققان پاجىئە [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86830
يازما سانى: 176
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 708
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 305 سائەت
تىزىم: 2012-11-4
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 12:31:39 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي ، بۇ دەل ئاخشام مەن ياتقان ياتاق بىناسىدا يۈز بەرگەن ئىش كەنغۇ ؟!  بەلكىم بۇساۋاقداش ۋەقەدىن سەل چۈچىپ قەلمى كالۋا لاشقان چىغى با ،،،،، چۈشنىشكە بولىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 11958
يازما سانى: 93
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6959
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 222 سائەت
تىزىم: 2010-9-28
ئاخىرقى: 2014-8-5
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 12:46:00 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قىززىق !   نەسىھەت قىلىمەن دەپ نەسىھەت ئاڭلىۋالدىڭىزدە !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3317
يازما سانى: 555
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10978
تۆھپە نۇمۇرى: 410
توردا: 1554 سائەت
تىزىم: 2010-7-4
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 01:22:48 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممە ئادەم ئالى مەكتەپ ئوقۇچىلىرى مەكتەپ پۈتتۈرۈپ خىزمەت تاپالمىدى ئىشسىزلىق ئېغىر دېيىشىدۇ ،، ئاشۇنداق ساراڭ نېمىلەر جىق تۇرسا ئەلۋەتتە شۇنداق بولىدۇ دە ..كۆپ قىسىم ئوقۇغۇچىلار مەكتەپتە پەقەتلا كۈن ئۆتكۈزىدۇ پوقنىمۇ ئۆگەنمەيدۇ ، ئۇلار ئەپلەپ سەپلەپ مەكتەپ پۈتتۈرسە ئۇنداق قوسىقىدا ئوماچنىڭ سۇيىقى يوق ئادەمنى كىم ئىشلىتىدۇ ، ئالى مەكتەپتە بىلىم ئالاي دەيدىغان ئوقۇغۇچىلار ئاز ساندا ، ئويناپ كۈن ئۆتكۈزىدىغانلىرى كۆپ ساندا ، بۇ مەن باشتىن كەچۈرگەن ھەقىقەت ..

ئوغۇل بالا ئېسىل ياشاپ شەرەپلىك قۇربان بولۇشى كېرەك . ئابدۇل.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105524
يازما سانى: 785
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2163
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 630 سائەت
تىزىم: 2014-3-31
ئاخىرقى: 2014-8-8
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 01:47:34 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالى مەكتەپتىكى ستودېنتلارغا مۇشۇ ھاراق-شاراپ بىر نەپسى بالا……ئۇنىڭ ئۈستۈگە بۇ ئالى مەكتەپلەرنىڭ زور كۆپچىلىكى ئۈرۈمچىگىلا مەركەزلىشىپ قالغىنى……ساۋاقداش، يۇرتلۇق، ئەل-ئاغىنە ……دەپ دوست تارتىشىپ ، كەيىپ -ساپا بىلەن 4-5يىلنى قانداق ئۆتكۈزگىنىنى بىلمەيلا ، ئوقۇش تۈگىگەن……بۇ ھاراق -شاراپ ھەممە گۇناھ ئىشلارنىڭ باشلامچىسى، بۇنى بالدۇرراق ھېس قىلالىغان ستودېنت يىگىتلەر زادى قانچىلىكتۇ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 S! O; ~( U/ L/ d
ئاشۇ ئۇنۋېرسىتلاردىكى ئىنى-سىڭىللارنىڭ ئەقلىنىڭ بالدۇرراق ئېچىلىپ، ئۆزى ھەققىدە، مىللىتى ۋە جەمىيەت ھەققىدە، ئاتا-ئانىسى توغرىسىدا كۆپرەك تەپەككۈر قىلىپ، قىممەتلىك ، قايتا كەلمەيدىغان گۈزەل مەكتەپ ھاياتىنى بىلىم ئۈگۈنۈشكە، ھاياتنى چۈشۈنۈشكە، كىشىلىك مۇناسىۋەت قائىدىلىرىنى ئۈگۈنۈشكە، دۇنيانى بىلىشكە……سەرىپ قىلىپ، مەنىلىك ئۆتكۈزۈشكە تىلەكداشمىز……ھەممەيلەنگە ئەقىل، ئىمان،ئېتىقاد ئاتا قىلغاي……

ھايات بىر شام ئۇ

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60842
يازما سانى: 702
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3908
تۆھپە نۇمۇرى: 688
توردا: 361 سائەت
تىزىم: 2011-10-17
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 02:17:08 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hayat يوللىغان ۋاقتى  2014-6-7 08:21 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* O- K3 U5 D7 f7 R. F9 p
قارىغاندا سىزمۇ ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئىكەنسىز. ياز ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ B+ e8 O9 O# v  E9 c
خەقنىڭ   يازغان  بىر   پارچە  تېمىسغا  قاراپ   ئۇ  ئادەمنىڭ  مەكتەپتە   نىمە  ئوقۇپ  نىمە  ئۆگەنگەنلىكىگە  باھا  بېرىش  سەل  نادانلىقمۇ   قانداق  ،  ياكى سىز  ئۆزىڭىزنى  كۆرسىتىپ قويۇش  ئۈچۈن شۇنداق  ئىككى  قۇر  جىجلاپ   باققۇڭىز كەلدىمۇ   ئۇنى بىلمىدىم.   مېنىڭ   بىلگىنىم  مەن مۇنبەر بىلەن  دوس بولغىلى  7   يىل بوپتۇ    دەسلەپتە  چاك _چاك   مۇنبىرى  ، ئۇنىڭ دىن   كىيىن   سەلكىن  ›  ئۇنىڭدىن  كىيىن مىسرانىم ، جەمى  بۇلۇپ  ئۈچ  مۇنبەر  دىن خېلى كۆپ  نەرسىلەرنى  بىلۋالدىم،  مېنىڭ  باشقىلارنىڭ  تېمىسىدىن پايدلنىش قىممىتى  بار  تېمىلا بولسا  مېغىزنى  ئارۋېپ  شاكىلنى قالدۇرۇپ  كېلىۋاتىمەن،  مېنىڭ باشقىلارنىڭ يازغان تېما ياكى ئىنكاسىدىن  بولسۇن  ھېس قىلغىنىم  ئۇ كىشنىڭ  نىمىگە  قىزقىدىغانلىغى › ھەم  ئۇ كىشنىڭ  مىجەز خۇلىقىنى ئاز تولا  ھېس قىلدىم ، لىكىن  ماڭا ياقمىغان  تېمىلارغا  قالايمىقان  ئىنكاس يازمىدىم، خەقنىڭ كۆڭلىنى ئاغرىتقىم  يوق،  ئادەتتە  ئاشخانىغا  كىرسەم  يىگەن  تاماق  خاملا  بولمىسا  ئاغزىمغا  تېتىمىسمۇ  سۆزسىز  تاماقنى  يەپ تۈگىتىمەن، دە  ئىككىنجى  ئۇ ئاشخانىغا  كىرمەيمەن، ئارتۇق  گەپ قىلىپ خەقنىڭ  مىڭ  جاپادا  تەييارلىغان  تامىقغا ئات قويغۇم  يوق،  كىچىككىنە  مىسال ئۈچۈن  تاماق توغرىسىدا  سۆزلەپ قالدىم،  ئەگەر بىر كىشنىڭ  قانچىلىىك بىلىملىك  ئىكەنلىگىنى  سىنىماقچى  بولسىڭىز ، ئاۋال ئۆزىڭىز  شۇ كىشدىن  بىلىملىكمۇ  ئەمەسمۇ  ئەگەر ئۇنداق بولمىسڭىز ، سىز خەقنىڭ ئالدىدا  كۈلكىگە  قالدىغان  گەپ .  سىزنىڭ  ئىككى قۇر ئىنكاسىڭىزغا  قاراپ سىز  ئۆزىڭىز  دىگەندەك راستىنلا  ئوقۇتقۇچى  بولسىڭىز ، سىز تەربىيلىگەن  ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۈتۈپ  كەتكەن  ۋاقتىغا  راسلا  ئىچىم سىرىلدۇ.  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( I- P; U3 t) {+ [: U' Y
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ u1 }$ W: s; Y* c
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* b& [4 v# ^7 P" l( |( V سىز گە  دىسەم  قېرىندىشىم ، ئادەم قانچە  سەۋىر چان  بولغانسىرى  ئۆزىنى قانچە  تۇتىۋالغانسىرى  ئۇ ئادەمنىڭ  دەرىجىسى  ئۆسىدۇ،  سىزدەك ئوقۇغان  ھەم   بىلىملىك  كىشلەر ئەلۋەتتە  بىزدەك  ياشتىككى  ھەم، ئوقۇمىغان  كىشلەردىن ھەر جەھەتتىن  پەرىقلىنىپ  تۇرشى  كىرەك  ئىدى، بۇنداق دىسەم  ، سىز  دىمسىڭىزمۇ مەن پەرىقلىنمەن  دەپ  ئويلىشڭىز  مۇمكىن،  لىكىن سىزدىككى  ئۇ پەرىق ،  باشقىچە  ئىكەن  كۆپ  ئىزدىنىڭ  سەۋىرچان بولۇڭ ، خۇدا  ساقلىسۇن  ، سىز تەربىيەلىگەن  سەبىلەرمۇ  سىزدەك  بوپ قېلىشتىن ،  كەچۈرۈڭ قېرىندىشىم  ئاتكاچىلىق  قىلىپ  سەل كۆپ  سۆزلەپ   قويدۇم،  سىزگە  تەكىتلەيدىغىنم ،  بىراۋنى كەم سۇندۇرماڭ ، باشقىلارغا  ئالدىراپ  باھا بەرمەڭ،  بىز دىگەن  ئىنسان، سىز ياراتمىغان  ئاشۇ كىشنىڭ  قورسىقىدا سىز  بىز  بىر ئۆمۈر ئىزدەنسەكمۇ  بىلىپ  بولالمايدىغان ئىلىم  بولىشى  مۇمكىن.،   باشقىلارنىڭ ئارتۇقچىلىقنى  ئۇنىڭ ئالدىدا  زىيادە  كۆپتۈرۈپ  ماختىماڭ  ، ئۇ  كىشى ماختىنىپ  ئۇچۇپ  كەتسە  كىيىن پۇشايمان  قىلىپمۇ  ئۈلگۈرەلمەسلىگى  مۇمكىن،  ئەگەر گەپلىرىم  كۆڭلىڭىزگە  كەلگەن  بولسا  سىزدىن كەچۈرۈم  سورايمەن   ،قېرىندشىم ،
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& I2 X8 Y) x; h' F: ?بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" t# H; q* ?) ?- L( Z) q: Q

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ u. j: |% G$ S6 E$ l
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 \+ n/ P! k. Q" ]ئېھ   راببىم   ھەممىگە  ئۆزۈڭ  بار  ،  بىزنى نادانلاردىن   قىلمىغىن،  ئۆز پەزەلىتىڭدىن  بىزگىمۇ  ئاتا  قىلغىن . بىزنى  ئەدەپ ئەخلاقلىق  ، پەزىلەتلىك   ،سەۋىرچان مۇسۇلمانلاردىن  قىلغىن   ئامىن

ئۆتكەن كۈنۈڭ  جەبرىنى،  يالغۇزلۇقنىڭ دەردىنى، مەن تاتلىقنىڭ قەدرىنى ، بىل

ھايات بىر شام ئۇ

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60842
يازما سانى: 702
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3908
تۆھپە نۇمۇرى: 688
توردا: 361 سائەت
تىزىم: 2011-10-17
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 02:18:42 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hayat يوللىغان ۋاقتى  2014-6-7 09:06 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& M7 _! e! |( ~9 gئەسلى بىرتېمىغا قارشى ئىنكاس يازمايتتىم. بۇ قىتىم مەج ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( }+ K) _$ u3 N: Q$ r
ئاڭلىمغانمۇ   ئانا سۈپەتسىز  بولسا   پەرزەنت  قانداق   بولىدۇ،  ئوقۇغۇچىلارنىڭ   ھەر بىر مەغلۇبىيتەدىن  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ   بوشاڭلىغىنى  ئايرىپ قارىغىلى بولمايدۇ

ئۆتكەن كۈنۈڭ  جەبرىنى،  يالغۇزلۇقنىڭ دەردىنى، مەن تاتلىقنىڭ قەدرىنى ، بىل

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2427
يازما سانى: 196
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 3906
تۆھپە نۇمۇرى: 540
توردا: 1038 سائەت
تىزىم: 2010-6-10
ئاخىرقى: 2014-7-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 11:05:32 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
heslirim يوللىغان ۋاقتى  2014-6-8 02:17 AM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 C2 w0 ?6 }3 e( f* h* N% Q
خەقنىڭ   يازغان  بىر   پارچە  تېمىسغا  قاراپ   ئۇ  ئادەمن ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ G( v  a, T" p; Z5 L(بۇ ئىنكاس تېما ئىگىسى بىلەن مۇناسىۋەتسىز)
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 h( t1 J" j* mبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 q' s8 B/ a$ {. y1 ?0 k
بۇ ئىنكاسنى ئالدىراپ يېزىپ قاپسىز. مەندە سىزدېگەندەك شۇنداق پەزىلەتسىزلىك بولغان بولسا بۇ ئىنكاسنى يازماس بولغۇيتتىم. چۈنكى مەنمۇ سىزگە ئوخشاشلا قەلبىم بىلەن ئەمەس ، تامنىڭ تۆشۈكى بولمىش كۆز بىلەن كۆرگەن بولسام مۇشۇنداق ئىنكاس يېزىپ قويغان ۋە ياكى يازمىغان بولاتتىم. ئەمەلىيەتتىمۇ  مېنىڭ ئىنكاسىم ئارتۇقچە ئەمەس. بەلكىم سەل چەكتىن ئېشىپ كەتكەن يېرى بولۇشى مومكىن. لىكىن بىر ئوقۇتقۇچى بولۇش سۈپىتىم بىلەن بۇ نى ھەرگىز ئارتۇق كەتتى دەپ قارىمايمەن. مېنىڭ تەربىيلىگەن ئوقۇغۇچىلىرىمدىن خاتىرجەم بولۇڭ . تىل -ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسى بولۇش سۈپىتىم بىلەن ئۇلارغا ئەڭ ئالدى بىلەن ئانا تىلىنى سۆيۈش ، يېزىقىنى قەدىرلەش ، مەدىنيىتىنى ئۇلۇغلاش تەربىيىسى بىرىپ كېلىۋاتىمەن. بىر قانچە يىل بولدى. ئىش ئورنىمىزغا ئالىي مەكتەپنى پۇتتۇرگەن ، نورغۇن سىتۇدىنتلار ئىشقا ئورۇنلاشتى. بىراق مېنى ئەڭ ئەپسۇسلاندۇرغىنى نېمە بولدى بىلەمسىز؟ ئۇلاردا شۇنچە يىل ئالىي مەكتەپتە ئوقۇپ ئازىراق بولسىمۇ بىر نەرسە يۇقمىغانلىقىدا . ئەڭ ئەقەللىسى يېڭى خىزمەتكە چىققان بۇ ياشلىرىمىزغا كىيىم -كىچەك  جەھەتتە نېمىنى كىيسە بولىدىغان ، نېمىنى كىيىسە بولمايدىغانلىقىدىن تارتىپ چۈشەندۇرۇشكە توغرا كەلدى. سىز دېگەندەك بىر ئادەمنىڭ ئۆسۈپ يېتىلىش تارىخىنىڭ قانداق بولۇشى قانداقتۇر ئوقۇتقۇچىغا باغلىق ئەمەس. ئوقۇتقۇچى بىر ۋاستە خالاس. يامان چىققاننىڭ ھەممىسىنى ئوقۇتقۇچىغا ئارتىپ قويۇشتىن نومۇس قىلساق بولىدۇ. ئەجىبا سىز ئوقۇتقۇچى تەربىيىسى كۆرمىگەنمۇ؟ ھېچقانداق بىر ئوقۇتقۇچى ( ۋىجدانى بولسىلا) بالىلارغا يامان بول دەپ تەربىيە قىلمايدۇ.  ئاخىرىدا ناھايىتى توغرا گەپ قىلىپسىز يەنى ئانا سۈپەتسىسز بولسا بالىسى شۇنداق چىقىدۇ چۈنكى قان بىلەن كىرگەن خۇي جان بىلەن چىقىدۇ ئەمەسمۇ؟ ئۇنداق ئادەمنى ئوقۇتقۇچى قانداقمۇ ئۆزگەرتىپ بولالىسۇن؟

ھايات

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 107275
يازما سانى: 12
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 62
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 8 سائەت
تىزىم: 2014-5-30
ئاخىرقى: 2014-8-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 11:15:14 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى يىزىپسىز

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28471
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1814
تۆھپە نۇمۇرى: 291
توردا: 84 سائەت
تىزىم: 2011-1-30
ئاخىرقى: 2014-6-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 11:36:14 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پىكىرنىڭ بولغىنى ياخشى . بىزدە ھەممە نەرسىنى ياخشى دەپ ماختاش بولغاچقىلا ئادەملىرىمىز ماختاشلا تەلەپ قىلىدىغان بولۇپ قالدى. مۇشۇنداق ئازراقلا گەپ بولۇپ قالسا مۇش كۆتۈرىدىغانلار جىقلاپ كەتتى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1416
يازما سانى: 478
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 17098
تۆھپە نۇمۇرى: 955
توردا: 8482 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-8 12:25:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hayat يوللىغان ۋاقتى  2014-6-8 11:05 AM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 F6 [, K! x' g, t! Z(بۇ ئىنكاس تېما ئىگىسى بىلەن مۇناسىۋەتسىز)
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  V6 i3 K4 Q; G7 u7 i1 @3 [
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) `( d4 B( g# N0 g- M+ |+ Iبۇ ئىنكاسن ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 L% }2 J( r% l, z' u6 c0 P8 J- Q
  گېپىڭىز توغرا. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( F3 F/ b9 T/ U) o' I0 q
  بىر سىنىپتا 55 ئوقۇغۇچى بولغان بولسا بۇ ئوقۇغۇچىغا ھەر بىر پەندە بىردىن ئوقۇتقۇچى بولىدۇ. دېمەك 55 ئوقۇغۇچى ئوخشاش بىر ئوقۇغۇچىنىڭ دەرسىنى ئاڭلايدۇ. ئەمما، شۇ 55 ئوقۇغۇچىدىن 55 خىل ئادەم يېتىشىپ چىقىدۇ. مۇشۇ مۇنبەردە ئەسەر يوللاپ كېلىۋاتقان  دوكتۇر بىلگەجان، تاشپولات روزى... لارنىڭ ساۋاقداشلىرى ئىچىدىن ھەممىسى مۇشلارغا ئوخشاش بىلىملىك بولۇپ كەتكەندىمۇ؟! يوقارقى دوكتۇرلارمۇ باشقا ساۋاقداشلىرى بىلەن ئوخشاش بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسىنى ئاڭلىغان.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 J" ]5 V5 @  B5 ?  مەنمۇ مەكتەپ ھاياتىمنى ئۆتكۈزگەن. مېنىڭ ساۋاقداشلىرىم ئىچىدىنمۇ تەتقىقاتچىمۇ، دېھقانمۇ،  مەكتەپنى نەچچە يىل ئوقۇپ ھېچنىمە بىلەلمەي چىقىپ كەتكەنلەرمۇ، ھەتتا جىنايەتچىمۇ چىقتى، ئەجىبا ئۇلارمۇ بىز بىلەن ئوخشاش سىنىپتا، ئوخشاش بىرئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسىنى ئاڭلاپ چىققانغۇ. بىرنەرسە ئۆگەنمەي، ئاخىرىدا سەۋەپنى ئوقۇتقۇچىدىن كۆرۈش ......
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* ?: S3 N. J1 }6 }' j  مەن ئوقۇتقۇچى ئەمەس. ھازىرقى ۋەزىيەتتە ئوتتۇرا  باشلانغۇچتا ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنى قىلىش مۈشكۈل بىر خىزمەت بولۇپ قالغانلىقىنى, شۇلارنىڭ قىلىۋاتقان ئىشىنى، شۇلارنىڭ مەكتەپتىكى قاتمۇ قات باشقۇرۇش، ئىككى كۈندە بىر تەكشۈرۈش دېگەندەك شەكىلۋازلىق مائارىپتىنلا ھېس قىلىش تەس ئەمەس. نۆۋەتتە ئىقتىساد تەرەققىي قىلىپ، كىشىلەرنىڭ تۇرمۇش سەۋىيىسى ئۆۈشى بىلەن جەمىيەتتە خىلمۇ خىل ناتوغرا تۇرمۇش ئۇسۇلى ئەۋج ئېلىپ، بالىلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يېتىلىشىگە تەسىر كۆرسەتمەكتە، ئاتا ئانا بولغۇچىلارنىڭ بالىلارنى تەربىيىلەش مەجبۇرىيىتى، مەسئۇلىيىتى  ئوقۇتقۇچىدىنمۇ كۈچلۈك بولىشى كېرەك. بىراق ھازىر جەمىيەتتە، نۇرغۇن كىشىلەر بالىلارنىڭ خىلمۇ خىل ناچار ئادەتلىرىنى كۆرگەندە، دەرستە ئارقىدا قېلىشىنى بىلگەندە مەكتەپتىن نارازى بولىدىكەن، بىراق، نارازى بولغان شۇ ئاتا ئانىلار پەرزەنتى ئوقۇۋاتقان شۇ سىنىپتىكى باشقا ئوقۇغۇچىلارنىمۇ كۈزۈتۈپ باقسا بولىدۇ، ئەگەر، باشقا ئوقۇچىلارمۇ ئوخشاشلا لاياقەتسىز بولغان بولسا،  ئۇنداقتا يوقۇرىغا ئىنكاس قىلسا بولىدۇ. مەكتەپلەردىمۇ بىر قىسىم كەسپىي ئەخلاقى، كەسپىي ساپاسى تۆۋەن ئوقۇتقۇچىلارمۇ يوق ئەمەس. مەكتەپنىڭ قاتمۇ قات باشقۇرۇشلۇشى، شەكىلۋازلىق ئوقۇتۇش ئۇسۇلىمۇ بالىلارنىڭ بىلىملىك بولىشىغا تەسىر كۆرسەتمەي قالمايدۇ، ئوقۇتقۇچى پەقەت بىر ۋاستە، بىلىم يەتكۈزگۈچى، تولۇق قوبۇل قىلىش قىلالماسلىقى ئوقۇغىچىغا باغلىق. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   nur65 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-6-8 12:27 PM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" `! s2 O1 L) ^  P, s
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& ]- Y& m7 n; a, Y: t* j

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش